Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 81778 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #60 Gepost op: 5-03-2007, 22:47:02 »
Whahah begint hij weer met z'n taaltje ;D

Vertaling!!!! ;D
Paul, even hoe dat jij dat kunt, uithouden met dat vrouwke, ik snap het niet, echt niet  ::ohno:: , in ieder geval je doet het keigoed  ::ok::

klopt het?  8)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #61 Gepost op: 5-03-2007, 22:59:59 »
Paul, even hoe dat jij dat kunt, uithouden met dat vrouwke, ik snap het niet, echt niet  ::ohno:: , in ieder geval je doet het keigoed  ::ok::

klopt het?  8)
  ::oink:: ::oink::  ::ok:: ::ok:: misschien niet perfect,maar je omschrijft het beter dan de meeste Belgen uit andere provincies.
Petje af voor mirtjee  ::respect::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #62 Gepost op: 5-03-2007, 23:20:12 »
Tot ergernis van sommigen zal ik dit kort berichtje posten aan Paul  >:D

"Paul", ewe oe daj gie dat kut(kut=West-Vlaams voor "kan" (om alle misverstanden te voorkomen) utoddn met die mokke,ik verstoant nie, nink  ::ohno:: in idder geval,je doe gie dat stief goed  ::ok:: ::ok:: ::ok::
nu mijn eigen citaat; Paul,Awel, hoe dat jij dat kunt volhouden met die meid,dat begrijp ik niet. In ieder geval doe jij dat zeer goed.  ::ok:: ::ok:: ::ok::


PS; Daarmee wil ik geen verkeerd woord over Pascalle zeggen he(ik bedoel het leeftijdsverschil),waarmee ik dan ook niet wil zeggen dat Paul een oud ventje is he,en nu zit ik in een straatje zonder einde  :-\\ hoe moet ik mij hier nu uit zien te praten? Het is nochtans niet slecht bedoelt hoor,Pascalle ::hug::  Paul,  ::ok::  :D :D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #63 Gepost op: 5-03-2007, 23:33:16 »
  ::oink:: ::oink::  ::ok:: ::ok:: misschien niet perfect,maar je omschrijft het beter dan de meeste Belgen uit andere provincies.
Petje af voor mirtjee  ::respect::

Mirtjee is dan ook reserve-belg he... >:D ;)
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #64 Gepost op: 5-03-2007, 23:55:53 »
Mirtjee is dan ook reserve-belg he... >:D ;)
::rofl:: ::rofl:: mirtjee is een rode duivel  8) 8)
Maar nu moet ik ontopic blijven he.(  :-\\ moeilijk)
P&P jullie gaan ervoor he(klinkt wel enorm flauw,maar het rijmt toch he)  :) :)

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #65 Gepost op: 6-03-2007, 10:11:24 »
Pascalle is echt met afstand de meest verschrikkelijke deelnemer van de afgelopen jaren! Ze is nog erger dan Inge en Lien! Totaal hysterisch, onaardig tegen haar reispartner en mentaal gestoord of minimaal flink in de war. Brrrr, wat een gruwel om naar haar (door plastische chirurgie?) verwrongen gezicht te moeten kijken.... Sorry, dit moest me even van het hart!

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #66 Gepost op: 6-03-2007, 12:28:31 »
vind paul juist echt afschuwelijk,en zie haar de hele tijd aardig tegen hem doen maar oudere mensen zijn af en toe wat trager en dat kan irritant zijn in een race,hij is trouwens zelf heel positief over haar :P

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #67 Gepost op: 6-03-2007, 12:39:12 »
o en pekingkoningin jij moet dokter worden knap dat jij uit 2 afleveringen van 1 uur waarin meerdere koppels aan bod komen de diagnose mentaal gestoord kunt stellen,hihihi

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #68 Gepost op: 6-03-2007, 17:21:48 »
Pascalle is echt met afstand de meest verschrikkelijke deelnemer van de afgelopen jaren! Ze is nog erger dan Inge en Lien! Totaal hysterisch, onaardig tegen haar reispartner en mentaal gestoord of minimaal flink in de war. Brrrr, wat een gruwel om naar haar (door plastische chirurgie?) verwrongen gezicht te moeten kijken.... Sorry, dit moest me even van het hart!

Jij overdrijft wel zeg. 9 van de 10 keer doet Pascalle gewoon normaal, maar af en toe heeft ze een opvlieger.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #69 Gepost op: 6-03-2007, 17:25:23 »
mirtjee kijk even op *****,klik op fotoboek dan op andere dan op 2007 danvoorstelling kandidaten pe2007,toffe foto"s van alle kandidaten bekijk ze even samen met je moeder en ben dan eerlijk pascalle is gewoon een goed uitziende vrouw van 35 lijkt echt niet ouder eerder jonger,of je iemand leuk vind of niet is iets anders maar dat gedoe over oud lijken gaat nergens over, ::vergroot::


Opmerkelijke foto ???
« Laatst bewerkt op: 6-03-2007, 18:52:13 door Bakkertje, Reden: link verwijderd uit quote »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #70 Gepost op: 6-03-2007, 18:55:26 »
Ik vind het jammer dat sommige forummers hun mening zo bot op het forum zetten...we streven er naar om van realitynet een leuke, leesbare maar vooral respectvol site te maken en dat gaat niet lukken wanneer men elkaar maar blijft afbranden ::ohno::

Dus zullen we onze mening niet te persoonlijk maken en vooral blijven discussiëren over Peking Express en niet over elkaar :D

Bij voorbaat mijn hartelijke dank ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #71 Gepost op: 6-03-2007, 19:54:49 »
vind paul juist echt afschuwelijk, maar oudere mensen zijn af en toe wat trager en dat kan irritant zijn in een race
wij oudjes kunnen nog verrassend snel uit de hoek komen hoor  

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #72 Gepost op: 6-03-2007, 22:32:51 »
wij oudjes kunnen nog verrassend snel uit de hoek komen hoor  

Inderdaad, onderschat die ouwe Belg van een Koekoe niet  ::rofl::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Existentialist

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #73 Gepost op: 7-03-2007, 09:51:22 »

Opmerkelijke foto ???

Misschien familie? Ze lijken best op elkaar en stralen beide net zoveel domheid uit.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #74 Gepost op: 7-03-2007, 16:21:44 »
Ik vind het jammer dat sommige forummers hun mening zo bot op het forum zetten...we streven er naar om van realitynet een leuke, leesbare maar vooral respectvol site te maken en dat gaat niet lukken wanneer men elkaar maar blijft afbranden ::ohno::

Dus zullen we onze mening niet te persoonlijk maken en vooral blijven discussiëren over Peking Express en niet over elkaar :D

Bij voorbaat mijn hartelijke dank ::bravo::

Misschien familie? Ze lijken best op elkaar en stralen beide net zoveel domheid uit.

Zucht  ::)

OT: Ik hoop dat ze er snel uitliggen, ik heb het niet zo op drama en problemen in de koppels, en vooral niet wanneer ze alleen om die reden zo nadrukkelijk veel in beeld komen.
Do you want to go to the Seaside?

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #75 Gepost op: 7-03-2007, 17:58:41 »
Misschien familie? Ze lijken best op elkaar en stralen beide net zoveel domheid uit.

 ::rofl:: ::ok::

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #76 Gepost op: 7-03-2007, 18:15:51 »
jongens dit zijn servio en pascalle dus geen familie van elkaar ::bravo:: maar 2 kandidaten

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #77 Gepost op: 7-03-2007, 18:20:58 »
jongens dit zijn servio en pascalle dus geen familie van elkaar ::bravo:: maar 2 kandidaten

Nee, dát wisten we nog niet ::) ;D

Offline frango piripiri

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #78 Gepost op: 7-03-2007, 21:37:39 »
Paul heeft veel geduld met haar. Mocht ik daar staan had ik al die rommel al uit haar rugzak gegooid. En dan dat stilzwijgen aan tafel bij die familie ... Verschrikkelijk !

Offline kenneth

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #79 Gepost op: 7-03-2007, 22:21:41 »
geloof niet dat ze heel de avond stil zijn geweest ze waren met 5 of 6 mensen kan nooit,het blijft televisie denk ik willen gwoon een bepaald beeld wegzetten,iedereen huilde bij het afscheid doen ze niet als er heel de avond niks word gezegd