Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 81779 keer)

Offline JANdie

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #20 Gepost op: 27-02-2007, 16:53:38 »
Ik vond Pascalle juist leuk, zonder haar was Paul uberhaupt Rio nooit uitgekomen. Bij alle gemixte koppels werd de tas door de man gedragen, waarom is het bij haar dan een probleem?

Offline tabita

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #21 Gepost op: 27-02-2007, 18:35:29 »
vind ik ook,en ben benieuwd hoe die mensen er zelf uitzien met dat negatieve commentaar
op andere mensen hun uiterlijk

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #22 Gepost op: 27-02-2007, 18:42:03 »
vind ik ook,en ben benieuwd hoe die mensen er zelf uitzien met dat negatieve commentaar
op andere mensen hun uiterlijk

Er word alleen gezegt dat Pascalle er veel mooier uit zou kunnen zien zonder die muur van make-up voor haar gezicht...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #23 Gepost op: 27-02-2007, 19:10:12 »
Inderdaad. En als je een koffer meeneemt die meer dan 20 kilo weegt omdat ie bomvol zit met make-up, dan kan je verwachten dat er iets over die make-up gezegd wordt.

Dan hoeft er niet meteen weer met het belerende vingertje gezwaaid te worden:
vind ik ook,en ben benieuwd hoe die mensen er zelf uitzien met dat negatieve commentaar
op andere mensen hun uiterlijk


Alsof alles constant politiek hypercorrect moet.  ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #24 Gepost op: 27-02-2007, 19:15:56 »
 >:D En hé, wat lees ik daar meneertje/mevrouwtje hypercorrect  ::vergroot::


vind die pascalle wel een knappe vrouw maar paul een echte engerd!!!!

Paul een engerd? EEN ENGERD?!

Dat is volgens mij VELE MALEN kwetsender dan  wat hier over de make-up van Pascalle gezegd is, dat was immers nog gebaseerd op haar koffer vol make-up. ENGERD, waar haal je het vandaan? ::niet-ok::

vind ik ook,en ben benieuwd hoe die mensen er zelf uitzien met dat negatieve commentaar
op andere mensen hun uiterlijk
Ben wel benieuwd hoe eng jij er wel niet uitziet dan!  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #25 Gepost op: 27-02-2007, 19:23:52 »
Ik denk wel dat zij elkaar goed kunnen aanvullen. Pascalle is zeer gedreven met het regelen van vervoer en Paul is er voor het fysieke geweld.
En bij iemand die zich graag goed verzorgt, weet je dat die wel wat spulletjes bij d'r zal hebben. Maar daar moet men nietzo over zeuren. Doe net zoals Paul, gewoon accepteren en samen het beste er van maken.
Dit duo gaat denk niet als een van de eersten eruit denk ik.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mick1

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #26 Gepost op: 27-02-2007, 19:45:40 »
Als Pascalle niet zo assertief geweest was, hadden ze nu nog in Rio gestaan. paul draagt dan wel een rugzak, maar liften ho maar

Offline tabita

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #27 Gepost op: 27-02-2007, 21:49:37 »
je snapt toch zelf ook wel dat dat televisie is er zat echt geen 20 kg make-up in,kan nooit heeft toch ook kleren bij enz,punt wat ik wilde maken is dat ik een foto zie van een aantrekkelijke vrouw die vervolgens met de grond gelijk word gemaakt,wat betreft het woord engerd sloeg op uitstraling en karakter qua uitelijk ziet hij er ok uit voor iemand van zijn leeftijd

Offline tabita

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #28 Gepost op: 27-02-2007, 22:33:51 »
denk helemaal niet dat het uitmaakt of zij make-up gebruikt,de rest zijn allemaal koppels,vind het knap dat zij dit aandurft moet echt wel karakter hebben om dit avontuur met een aangewezen partner aan te durven

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #29 Gepost op: 27-02-2007, 22:46:45 »
,wat betreft het woord engerd sloeg op uitstraling en karakter

Ik zou na een uitzending niet durven zeggen dat ik iemands karakter ken en kan beoordelen.
Paul is een al wat oudere man en daar is niks mis mee.

Een beetje make up voor een dame is ook geen ramp en weegt ook  niet veel maar zoals ze zelf verteld heeft ze een föhn,krultang en nog meer apparatuur in de tas, en dat kan aardig wat wegen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #30 Gepost op: 27-02-2007, 22:52:02 »
Ik snap ook niet dat je Paul een engerd noemt, zoals Marlie zegt.






Wauw Marlie! We zijn het eens met elkaar eens! :) ::ok::

Offline Anja (deeln)

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #31 Gepost op: 28-02-2007, 16:11:31 »
Pascalle is een hele mooie en leuke meid
Pas  ::bravo::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #32 Gepost op: 28-02-2007, 16:20:34 »
Wauw Marlie! We zijn het eens met elkaar eens! :) ::ok::
::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #33 Gepost op: 28-02-2007, 20:32:27 »
Zonder make-up zie ik er ook stukken minder uit  ::rofl:: ::rofl::

Nee,serieus,aan Paul zijn accent te horen moet hij ergens van bij mij in de streek zijn.Weet er iemand waar Paul woont? In de voorstelling van de kandidaten staat enkel dat hij een sportieve Belg is.
Misschien Paul zelf? Paul,van waar ben jij afkomstig?  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline adri

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #34 Gepost op: 28-02-2007, 21:09:30 »
jeetje,wat is er aan de hand met enkele van deze personen,die hun reactie plaatsen over pascalle? hadden deze mannen liever een vrouw willen zijn,en zijn ze jaloers op deze pascalle,of moeten ze nodig naar de oogarts,wij zaten met een huis vol,en genoten als we pascalle zagen,wat een stuk,als ik haar partner was in de race,had ik niet alleen haar tas gedragen,maar had haar ook op mijn rug genomen,echt een mooie vrouw !!!!!!!!!!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #35 Gepost op: 1-03-2007, 00:43:56 »
hahaha ja maar jij bent waarschijnlijk nog lang geen 58  ::pinokkio::

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #36 Gepost op: 1-03-2007, 21:55:38 »
gisteren gekeken 3 leukste koppels moesten gelijk strijden met elkaar,jammer :\'( :\'(,chapeau paul en pascalle,knap om als 2 onbekenden dit avontuur aan te gaan,kijk met spanning uit naar zondag ::bravo::

Offline wompie

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #37 Gepost op: 2-03-2007, 00:25:43 »
zondag vergeten te kijken te druk gehad...........maar gelukkig afgelopen woensdag avond gekeken wat heb ik lopen te genieten.........super leuk programma en wat een bofkonten al die kandidaten.............wel hard werken en strijden om te winnen...een super leuk koppel die Paul en Pascalle....the beauty and the ............tja wel favorieten van mij...gewoon omdat zij totaal anders zijn en wat een beauty die Pascalle...een glamour vrouw...tja en dat zij eenmaal veel bagage heeft dat zorgt wel dat zij er super vrouwelijk en verzorgd uit blijft zien...tja het oog wilt ook wat.......en dat is maar goed ook want pascalle die zorgt tenminste voor het vervoer van de ene naar de andere plaats ,,,,,,,,,,,,,,,is maar goed want anders zat die arme paul nog steeds op dezelfde plaats......Dus Paul en Pascalle toi toi toi zet hem op en laat iedereen een Poepie ruiken .........toi toi ...grtzzzzzzzzz wompie

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #38 Gepost op: 2-03-2007, 19:47:32 »
Ik heb het !!!!! Paul is van Roeselare,ik had een sterk vermoeden dat ie van bij mij uit de buurt was  ::jaja:: ::jaja::  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #39 Gepost op: 4-03-2007, 22:10:31 »
Conflict  :o

Maar denk niet dat ze PE nu verlaten  :)

En zie Sylvia helemaal geschokt op de achterbank zitten  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta