Auteur Topic: Winnaar is bekend  (gelezen 21860 keer)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #20 Gepost op: 18-04-2007, 07:43:47 »
Als het allemaal achter de rug is kan ik het je wel laten weten. Maar daar heb je nu nog nix aan natuurlijk.
goeie morgen
is eignelijk helemaal niet leuk wat er nu te lezen is op de forum
over winnaar enz..
 ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #21 Gepost op: 18-04-2007, 07:49:27 »
Hierover wil ik ook nog iets kwijt. Spijtig dat ik het niet op het forum kan zetten,(ik vind het niet terug op de site van mijn krant),maar Paul woont niet zover van bij mij vandaan,gisteren in mijn krant stond er bij de regionale pagina's een artikel over Paul. Hij is helemaal geen acteur,wel heeft hij al een groot deel van de wereld gezien,en het is zijn DOCHTER die hem ingeschreven heeft voor PE,met de bedoeling om als vader/dochter deel te nemen.Maar toen bleek dat Enkel Paul mocht deelnemen en zijn dochter niet. Zo is Paul dan aan Pascalle gekoppeld. Paul heeft in het interview dan nogmaals hetzelfde verteld zoals ie op tv gedaan heeft;iets in de zin van," ik had misschien niet verder geraakt,maar het zou toch een stuk makkelijker geweest zijn,had ik met mijn dochter kunnen deelnemen.
Dus Black Moon,je bent een zeveraar  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
HEY KOEKOE
GOEDEMORGEN?
raar dat ze je als ingeschreven duo's uit elkaar zouden trekken. ::oink::

dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #22 Gepost op: 18-04-2007, 07:51:44 »
Zoals je weet (wat, je wist dat niet? ::) ) staan alle deelnemers bij PE onder contract en mogen niets over het verloop van de show zeggen. Vandaar.
goedemorgen black moon
denk dat je ergens een probleem hebt mee gehad ::jaja::
laat het ons wat leuk houden
nog een prettige werkdag
 ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #23 Gepost op: 18-04-2007, 07:55:57 »
Ten dele mee eens.

Wat me echter tegen staat is dat het wordt afgebeeld alsof het een eerlijke strijd is. Dat is het dus zeker niet en daar doel ik dan ook op wanneer ik zeg dat de winnaar al bekend is voordat de wedstrijd begonnen is. En als DAT dan niets afdoet aan de eerlijkheid van het spel dan weet ik het ook niet meer. Want als dit nep is, wat dan nog meer?
denk dat je een beetje boos om iets bent en je wil wel praten maar mag dit nu niet :-X
maar laat het ons leuk houden
geen verdere zou je niet willen weten zo en zo
de afleveringen die geweest zijn en nog komen waren voor mij (denk voor de meeste onder ons leuk en grappig en mooi) het verdere verloop komen we wel te weten door te kijken
dan ons nu vragen te gaan stellen over wat er hier geschreven wordt
hop naar de volgende aflevering
zie al uit naar de finale ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #24 Gepost op: 18-04-2007, 07:56:53 »
Dit soort discussie komen elk jaar weer te voorschijn bij wat voor realityprogramma dan ook...in sommige zit een kern van waarheid en in sommige niet....

Mijn mening hierover is dat ik het onwijs flauw vind om te gooien met uitspraken die gaan over het feit dat je dicht bij de haard zit of wat dan ook..
Als je uitspraken doet dan vind ik ook dat je ze moet nuanceren en verklaren, en niet afdoen met woorden die de volgende strekking hebben: als het allemaal achter de rug is dan kan ik het je wel laten weten.....Begin er dan nu ook niet over, maar pas wanneer de finale is gespeeld denk ik dan!!!


goedemorgen bakketje
juist
laat ons allemaal genieten  ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #25 Gepost op: 18-04-2007, 08:00:03 »
Helemaal mee eens  ::jaja:: ::jaja:: Om het kort te houden,laat de fans van realityprogramma's er week tot week van genieten,en kom niet halfweg het programma af met " ik weet wie er gaat winnen"   ::ohno:: ::ohno::
goedemorgen koekoe
laat ons inderdaad genieten
voor mij is het nog altijd super
 ::ok::
waarom moet er toch ook telkens (elk jaar zoiets verschijnen op de forum)??
maar ja
het wordt spannend
ben benieuwd naar de finale

heb een kartonnen roos ben benieuwd naar de datum dat we naar de finale kunnen ::jaja::
nog een leuke dag he
greetz ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #26 Gepost op: 18-04-2007, 17:46:18 »
Wat een zinloze discussie zeg!
Kijk dan niet, als het je niet bevalt, maar ga niet ligge te verkondigen dat de winnaar al bekend zou zijn.  ::niet-ok::
Laat ons inderdaad gewoon elke zondagavond lekker genieten van PE!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #27 Gepost op: 18-04-2007, 18:07:47 »
HEY KOEKOE
GOEDEMORGEN?
raar dat ze je als ingeschreven duo's uit elkaar zouden trekken. ::oink::

tja,zoals ik reeds zei kan ik het niet bewijzen,ik kan enkel zeggen wat ik gelezen heb.Misschien post Paul ook nog wat,en kan hij het bevestigen?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #28 Gepost op: 18-04-2007, 18:13:54 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


wat een bullshit!!!

tuurlijk is de winnaar bekend, het is opgenomen ::) beetje vaag dat iemand daar mee gaat lopen blaaskaken, maar die heeft geen leven waarschijnlijk ;)

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #29 Gepost op: 18-04-2007, 19:24:37 »
Ook al vanwege de montage lijkt het me duidelijk dat Pascal en Miranda, en Egbert en Jozefien in de finale komen. (BTW, ik heb geen voorkennis, dus dit is speculatie).


Offline jesse(deeln)

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #30 Gepost op: 19-04-2007, 15:07:13 »
hey stressie mama,

tof dat je zo'n kartonnen roos hebt!
hopelijk zie ik je dan 10 mei!in antwerpen!

tot dan
jesse

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #31 Gepost op: 19-04-2007, 16:06:35 »
hey stressie mama,

tof dat je zo'n kartonnen roos hebt!
hopelijk zie ik je dan 10 mei!in antwerpen!

tot dan
jesse
Ik volgede het bij strssie mama al niet met die kartonnen roos, maar nu.. kartonnen roos?  ::)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #32 Gepost op: 19-04-2007, 17:40:56 »
Ik volgede het bij strssie mama al niet met die kartonnen roos, maar nu.. kartonnen roos?  ::)
  ::nieuwsgierig:: he  ::tandpastasmiley::  Zelf heb ik geen kartonnen Roos,die zullen weer enkel in de grote steden gestaan hebben zeker?   :( :(

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #33 Gepost op: 20-04-2007, 07:55:45 »
hey stressie mama,

tof dat je zo'n kartonnen roos hebt!
hopelijk zie ik je dan 10 mei!in antwerpen!

tot dan
jesse
hey jesse

Wij weten nog van niets
was al aan het denken wanneer de finale zou zijn ,??
dacht eerder rond einde mei ,was nog aan het gokken daar ik in het huwelijksbootje treed op 26 mei
Hebben nog geen info gekregen daaromtrent
heb wel men nr van de roos al verschillende weken geleden verzonden via de tool op de dag zelf
Is het normaal dat we nog geen info verder hebben gekregen ,was er gisteren nog met mijn vriendin over bezig?
Weet je misschien al iemand die al wel info heef gekregen?
Anders moet ik het nog eens terug proberen
Help
Leuk om te reageren ,anders had ik misschien helemaal niets geweten
thanks
 ::joehoe:: ::ok:: ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #34 Gepost op: 20-04-2007, 19:03:44 »
hey stressie mama,

tof dat je zo'n kartonnen roos hebt!
hopelijk zie ik je dan 10 mei!in antwerpen!

tot dan
jesse
Als je duivel ziet zie je zijn staart
Bij het openen van onze mailbox thuis wat zat daarin een mail voor de uitnodiging 10/5/2007
heb natuurlijk onmiddellijk bevestigd
zal dus zeker aanwezig zijn met mijn vriendin ::ok:: ::jaja::
Iedereen zou er zijn dus ,onze avond (en zo ook die van vele andere peking fans ) kan zeker niet meer stuk
tot dan
 ::joehoe:: ::zwaai::
Toch bedankt om te reageren
zullen elkaar wel zien daar
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #35 Gepost op: 21-04-2007, 00:01:07 »
Ik volgede het bij strssie mama al niet met die kartonnen roos, maar nu.. kartonnen roos?  ::)
er waren zo'n 400 rozen uitgestald langs de wegen van heel Vlaanderen,je moest ze losmaken en meenemen ,je moest het nummer achteraan de kartonnen roos registreren via de site van vt4 of humo,zo kon je een plaats krijgen om de finale op groot scherm te beleven  in Antwerpen
Heb er zelf een stuk of 20 laten hangen ,niet wetende dat je ze moest meenemen
het is me dus uiteindelijk wel gelukt er een te bemachtigen oef,heb er wel men benen vanonder men lijf moeten lopen en dat om 7.15 uur in de morgen  ::trots::,er waren wel bepaalde mensen die zo zagen en dachten ,wat loopt die hier nu ?
 ::joehoe:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #36 Gepost op: 18-05-2007, 14:06:45 »
Nog niet aan ons, maar al wel aan de Peking Express leiding (maar niet Roos en Art want die staan daar buiten) nog VOOR het programma gestart is! Kijk maar eens naar de volgende opmerkingen van een bron die het weten kan:

* Paul en Pascalle zijn een tweetal acteurs, zuiver en alleen gebruikt voor de sensatie

* Ralph en Servio vielen af omdat de programma makers NIET voor eventuele kosten/processen op wilden draaien als gevolg van zijn verwikte enkel. Geloof me, Servio wilde door.

* Bij het schieten waren verschillende van de blikjes vastgeplakt zodat ze nooit of te nimmer eraf geschoten konden worden. Roos constateerde dit voor tenminste 1 koppel en sprak haar verontwaardeging hierover uit

* Herinner je het zingen, dansen enzo nog? Wist je dan ook dat de Peking Express een zodanig aantal lintjes had uitgedeeld (voor de verschillende kleuren) dat de winnaar al bekend was voor het spel ten einde was?

Meer als het volgt!

Nou? In hoeverre kun je dit hard maken? Naar aanleiding van wat ik gepost heb in een ander topic ben ik geneigd een groot deel ervan te geloven.... ::oink::

Offline PH-TIM

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #37 Gepost op: 18-05-2007, 16:22:17 »
Nou Blackmoon, laat horen....

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #38 Gepost op: 21-05-2007, 11:50:46 »
Blackmoon had geloof ik E&J voorspeld als winnaars.  ::rofl:: En nu klopt zijn theorie niet meer.  ::joehoe::
In het land der blinden is éénoog koning.