Auteur Topic: Peking Express in de media  (gelezen 10904 keer)

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Peking Express in de media
« Gepost op: 11-09-2006, 23:38:05 »
Vanavond waren Hanna Verboom en Pieter Storms te gast in het programma De Wereld Draait Door. Je kunt het interview met Claudia de Breij terugkijken op de website van DWDD, vanaf 42:20.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express in de media
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2006, 23:40:07 »
Bedankt Siebrand  ::ok::  :D
« Laatst bewerkt op: 11-09-2006, 23:45:05 door Guikie »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express in de media
« Reactie #2 Gepost op: 20-02-2007, 18:02:20 »
In VARA TV-magazine staat Roos van Acker komende week in de kijkweek, wat betekent dat ze bij iedere dag commentaar geeft op haar favoriete en minder favoriete tv-programma's. Uiteraard zegt ze ook nog wat over PE.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Peking Express in de media
« Reactie #3 Gepost op: 21-02-2007, 19:41:29 »
En in de Televizier een speciaal dagboek dat Art heeft bijgehouden bij het begin van de race.... Leuk!
Het gaat weer beginnen! Joepie!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express in de media
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2007, 13:34:36 »
Peking Express ontdekt Zuid-Amerika

ZONDAG, NET 5, 20.30 UUR

door PATRICK VAN WEERDENBURG

Fans van Peking Express kunnen hun hart ophalen en wie er nooit naar kijkt, zou het nu toch moeten doen. Want het gaat er, zoals de Vlaamse kandidaten het noemen, ’stuiven!’ Op z’n Hollands heet dat: de beuk gaat erin! De start belooft bloedstollend te worden, want één koppel moet al afvallen nog voor de race goed en wel is begonnen. Het is voor de deelnemers vanaf het eerste moment erop of eronder. „Ren voor je leven…!” sporen ze elkaar brullend aan, want niemand wil tot dat ’koppeltje losers’ behoren.
En, het programma heet dan wel Peking Express, maar deze vierde race heeft niets met het Verre Oosten te maken. In hoog tempo liften de acht overgebleven koppels door het swingende en fascinerende Zuid-Amerika. Bijkans in één rechte streep van Rio de Janeiro in Brazilië naar Lima in Peru, van de Atlantische Oceaan naar de Stille Zuidzee En de koppels zijn al even bijzonder als de enerverende trip. Zo is daar de hitsige Pascalle, die is gekoppeld aan de 23 jaar oudere Belg Paul, waar Pascalle „niet dóód naast gevonden wil worden”, zoals ze bij terugkomst zegt. De nichtjes Anja en Nancy, twee guitige gansjes, die „alle vooroordelen over domme blondjes waar hebben gemaakt”. Zo lezen ze kaart omgekeerd en liften aan de verkeerde kant van de weg. De Belgische broertjes Hannes (20) en Jesse (22) doen geen stap buiten elkaar, maar waren „toch liever met een lekker wijf op stap gegaan”.

De homofobe accountmanager Ralph (27) die een span moet vormen met kapper Servio (23), die pal na de start zijn been knakt. Vijftien dagen rust, maar daar wil Servio niet van weten: doorgaan! „Wat een doorzettingsvermogen”, roept Ralph vol ontzag: „En dat voor een homo!”
En zo zijn er nog vier vriendelijke, lieve, gekke koppels die genoeg reden zijn om voor zondag Peking Express in de agenda te zetten.
       

Bron: telegraaf, 23 februari 2007
 
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express in de media
« Reactie #5 Gepost op: 25-02-2007, 01:17:18 »
Iets grotere foto... ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express in de media
« Reactie #6 Gepost op: 25-02-2007, 01:27:26 »
Hier zien die meiden er al een stuk dommer uit op één of andere manier

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express in de media
« Reactie #7 Gepost op: 25-02-2007, 10:30:01 »
Hier zien die meiden er al een stuk dommer uit op één of andere manier

Heel ongeïnteresserd, ja.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Peking Express in de media
« Reactie #8 Gepost op: 25-02-2007, 11:40:51 »
Er staat een stuk in dagblad de Limburger! Ik scan 'm wel ff  ::jaja::
First you go backwards, but then forwards again

Offline dendieter

  • Forumlid
Re: Peking Express in de media
« Reactie #9 Gepost op: 25-02-2007, 13:50:25 »
Hello,

eindelijk, na één jaar start Peking opnieuw! Op de website (zie profiel)zijn er ook al twee artikelen te lezen, een overzicht van de nieuwe Peking Express met quotes van presentatoren en deelnemers & een tweede artikel met een voorbeschouwing op de aflevering van vanavond!

==> “Peking Express in Zuid-Amerika? Dat is racen met al je zintuigen”, vertelt een trotse presentatrice Roos Van Acker.

==> "Servio is travestiet en drag queen. Die laatste vormt een duo met de zakenman Ralph, voor het begin van de expeditie kenden ze elkaar niet. Hun motto: “Klinkt het niet, dan botst het wel!”

==> “Missen zijn niet per se domme bimbo’s zonder inhoud en homo’s zijn geen fragiele kamerplanten zonder doorzettingsvermogen.”


greetz & massa's kijkplezier deze avond!  ::zwaai::


« Laatst bewerkt op: 25-02-2007, 18:38:37 door Bakkertje, Reden: link verwijderd »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Peking Express in de media
« Reactie #10 Gepost op: 25-02-2007, 19:57:51 »
Grmbl, imageshack doet het niet  ::ohno::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express in de media
« Reactie #11 Gepost op: 27-02-2007, 18:26:04 »
Met dank aan Koekoe voor dit leuke interview met Roos van Acker ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Citaat
Roos Van Acker:'Ik ben een lastig gevalletje, een moeilijk ineen te zetten Ikea-kastje'Over enkele weken wordt op Humo's jaarlijkse Pop Poll-festijn duidelijk of u Roos Van Acker (30) nog maar eens uit de kleren wil zien gaan. Vandaag al maakt genoemde Roos, tevens ceremoniemeester van 'Peking Express: Zuid-Amerika', u diets wat u in dat geval kan verwachten: 'Er zit een klein, vettig mannetje in mij geklemd.'

ROOS VAN ACKER « Ik weet ook niet waarom, maar ik zeg nogal vaak dat ik een halve vent ben. Ook tegen mezelf: als ik zenuwachtig ben of het lastig heb, ga ik voor de spiegel staan, klop mezelf op de borst en zeg: 'Who's the man!?' Dat helpt. Ik laat - om maar eens iets mannelijks te zeggen - ook graag scheten. Ik vind het echt leuk om met mijn vriend in de zetel een om-het-luidst-wedstrijdje te houden. 't Maakt het competitiebeest in me wakker: de laatste tijd doet hij het iets beter en ik krijg het gevoel dat ik daar dringend iets tegenover moet zetten.

» Toen we vorig jaar in Tibet zaten voor 'Peking Express' heeft een van onze klankmannen een scheet gelaten van 25 seconden lang. Dat weet ik nog goed, want we hebben het getimed. We zaten toen op 5000 meter; door die hoogte zwelt je buik helemaal op en daar moet je enorm van knallen. Zoiets vind ik plezant. Is dat een mannelijk trekje of is mijn anale fase nog niet helemaal uitgedoofd?»

HUMO Vertel jij het maar. Heb je als kind ooit gewenst dat je een jongetje was?


VAN ACKER « Ja! Nu nog altijd trouwens. Volgens mij is het voor een man gemakkelijker om gehoord te worden; om op tafel te kloppen en je gedachte te zeggen. Ik heb al vaak duopresentaties met mannen gedaan, en ik krijg dan altijd de indruk dat we niet helemaal als gelijken beschouwd worden. Stom voorbeeld: als ze ons iets willen uitleggen, richten ze zich haast altijd tot mijn mannelijke collega. Ik weet het; het klinkt heel kneuterig wat ik nu zeg, maar het is wel zo. Misschien is de televisiewereld één groot mannenclubje - ik weet het niet. In elk geval heb ik al heel vaak na een 'Peking'-opnameperiode gezegd: ik wou godverdomme dat ik een man was.

» Ik heb het Humo-interview met Tom Lenaerts gelezen. Het ging er ondermeer over dat vrouwen zo zelden een eigen televisieprogramma dragen, en zich nog altijd tevreden moeten stellen met de rol van assistente of sexy sidekick. Tom zei: 'Vrouwen klagen daar vaak over, maar ze blijven wel met veel plezier in hun blote kont voor P-Magazine poseren. Als ze serieus genomen willen worden, waarom doén ze dat dan nog?' Ik heb me toen stiekem heel kwaad gemaakt. Hij had wel gelijk, maar ik dacht toch: Tom, je bent een paar vrouwen vergeten. Mij, bijvoorbeeld. Ik doe dat niét!»

HUMO Je zei ooit: 'Als er eens een oudere of minder aantrekkelijke vrouw een eigen televisieprogramma krijgt...'

VAN ACKER « '... knal ik honderd flessen champagne open.' Zover is het niet gekomen toen Frieda Van Wijck 'De Laatste Show' ging presenteren, maar ik heb wél een rondedansje gemaakt. Het is geen cadeau om Mark Uytterhoeven op te volgen, maar ze doet dat heel goed. Ik ben blij dat het kan, maar het zou nog veel méér moeten gebeuren.

» Vrouwen moeten bijna jong en kirrend zijn en er goed uitzien om aan de bak te komen, maar bij mannen is het net omgekeerd: daar is mooi zijn vaak een nadeel. Waarom vindt iedereen het oké dat Marc Reynebeau in de vorige reeksen van 'De slimste mens' de kandidaten tot op het bot zat af te kraken? Omdat zijn ene oog foert zegt tegen zijn andere; daarom. Zet daar een mooie man en ik ben er zeker van dat niemand die moppen nog pikt.»

HUMO Trek jij eigenlijk graag op met mannen?

VAN ACKER « Ja, omdat ze veel beter kunnen relativeren. Als we 'Peking Express' maken, ben ik blij dat de crew voor 90% uit kerels bestaat. 'Peking' is afzien en chaos en miserie. Er gaat verschrikkelijk veel fout: proeven die uitlopen, helikopterpiloten die er onderuit muizen, noem maar op... En op die slechte momenten heb je mannen nodig; die slagen erin eens goed te lachen met alle miserie. Vrouwen hebben sneller de neiging om te gaan zagen, maar dat draait je alleen maar dieper in de stront - als ik het even plastisch mag uitdrukken.»

Humo's Grote Peking Express-wedstrijd
Mocht u in de komende dagen Roos Van Acker langs de weg zien staan liften met een bordje 'Rio De Janeiro': niet doorrijden omdat u denkt 'daar moet ik toch niet heen'. De kans is namelijk groot dat de betreffende Roos Van Acker slechts een kartonnen kopie is van het origineel, en dat u, door haar een lift aan te bieden, uzelf een leuk cadeau schenkt.

Het volledig interview met Roos Van Acker vindt u in Humo 3469
 
VT4: Peking Express
PekingExpress.org

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express in de media
« Reactie #12 Gepost op: 19-03-2007, 14:31:36 »
Net5 en VARA genomineerd voor Gouden Roos

Het Net5-programma Peking Express Vip en de VARA-komedie Shouf Shouf zijn afgelopen donderdag genomineerd voor een Gouden Roos.

Dat is een prestigieuze tv-prijs die jaarlijks in diverse categorieën wordt uitgereikt tijdens het Gouden Roos Festival in het Zwitserse Luzern. Dit jaar is de uitreiking 9 mei.

Reality
Peking Express dingt mee in de categorie reality. Presentator Art Rooijakkers is er erg trots op. ,,De blijk van Europese waardering die we krijgen door genomineerd te worden is een enorme beloning en een geweldig compliment." Shouf Shouf is genomineerd in de categorie comedy.

je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express in de media
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2007, 16:43:55 »
Hmmm ik weet niet wat de concurrentie is, maar de VIP serie vond ik best wel slecht ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express in de media
« Reactie #14 Gepost op: 17-04-2007, 19:04:02 »
 Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen,maar Roos leert het Antwerps/Hobokens dialect  ::rofl:: ::rofl::
http://media.vt4.be/chris/2005/AFL4_roosensnelleeddy.wmv

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express in de media
« Reactie #15 Gepost op: 18-04-2007, 12:48:24 »
Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen,maar Roos leert het Antwerps/Hobokens dialect  ::rofl:: ::rofl::
http://media.vt4.be/chris/2005/AFL4_roosensnelleeddy.wmv
hey koekoe
ik woon in Hoboken zal straks eens luisteren naar live chris en co
heb het wel opgenomen(thuis)
nu juist even gezien tijdens men middagpauze maar zonder geluid da brent niet op he
ken jij ook het antwerps/hobokens dialect
haar uitspraken in andere intervieuws zijn super ::ok:: ,echt een vrouw met b... aan haar lijf ::jaja:: ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express in de media
« Reactie #16 Gepost op: 18-04-2007, 17:43:26 »
hey koekoe
ken jij ook het antwerps/hobokens dialect
(ff 1 keertje oftopic lief modje  ::) )

Nee,stressie mama ik spreek het Antwerps/Hobokens niet.
Als ik je zeg dat ik hetzelfde dialect spreek als Paul en Egbéééééééééééééééért(maar niet op hetzelfde toontje en met dezelfde maniertjes he  ::tandpastasmiley:: ) , dan weet je het al zeker?  ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express in de media
« Reactie #17 Gepost op: 18-04-2007, 17:57:30 »
(ff 1 keertje oftopic lief modje  ::) )

't is je vergeven hoor allerliefste koe die er bestaat ;D ::) ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express in de media
« Reactie #18 Gepost op: 18-04-2007, 20:13:00 »
(ff 1 keertje oftopic lief modje  ::) )

Nee,stressie mama ik spreek het Antwerps/Hobokens niet.
Als ik je zeg dat ik hetzelfde dialect spreek als Paul en Egbéééééééééééééééért(maar niet op hetzelfde toontje en met dezelfde maniertjes he  ::tandpastasmiley:: ) , dan weet je het al zeker?  ;)
De Limburg of toch niet? ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express in de media
« Reactie #19 Gepost op: 19-04-2007, 17:44:29 »