Auteur Topic: PE 4  (gelezen 31213 keer)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #20 Gepost op: 5-06-2006, 19:56:09 »
Alleen als Belg, he :P

Je kan nationaliteit invullen, dus gewoon insturen. Staat niet specifiek vermeld dat het alleen voor België is :)
NL-ers zijn ook via kanaal2 bij de eerste selectie rondes gekomen van ER :)

Offline Blitzy

  • Forumlid
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #21 Gepost op: 14-06-2006, 18:24:25 »
hey , maar als je je opgeef, moet je dan per 2 tal 1 inschrijving opsturen, of doe je dat alleen, en dat je partner ook een formulier opstuur, en waar moet hij heen gestuurd worden??

wat moet er op de envelop staan??
( ben sinds februarie 18 kan duz meej doen (H)(H) )


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #22 Gepost op: 14-06-2006, 23:06:35 »
Of je mee kan doen is nog maar de vraag, ze zullen niet zo veel 18-jarigen mee laten doen. En als ik me inschrijf, dan is de keuze snel gemaakt.  ;D  ;)

Ik denk trouwens dat ik nog even wacht tot Net 5 ook met een formulier komt. Als je namelijk dat formulier van VT4 instuurt en je krijgt geen reactie, dan zou dat ook nog kunnen komen omdat je het naar Net 5 had moeten sturen, dus dan weet je nog niet waar je aan toe bent.
Bij Net 5 staat dat we tot het najaar moeten wachten, dus ik vertrouw erop dat ze daarover niet zullen jokken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Winnie

  • Forumlid
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #23 Gepost op: 15-06-2006, 19:53:16 »
hallo

ik ga me inschrijven voor peking express, alles is klaar, maar ik geraak niet meer op de link van de vt4-site om in te schrijven..(daar staat namelijk het adres)

nu hoop ik niet dat de inschrijvingsperiode op zijn einde loopt..

kan iemand mij misschien het adres geven waarnaar ik mijn inschrijving moet opsturen?

(ik ben van België)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #24 Gepost op: 15-06-2006, 22:41:30 »
Het adres en formulier is inderdaad weggehaald. Misschien omdat Net5 de inschrijving ook pas later dit jaar start?  ???

Uiteindelijk heb ik de informatie wel nog kunnen terug vinden.  ::jaja::

Hieronder staat de info zoals het op de site van vt4 stond: 8)

Vul het deelnameformulier volledig in (1 formulier per persoon!)
Schrijf ieder een persoonlijke brief van max. 1 pagina waarin je ons vertelt waarom je absoluut wil deelnemen
Voeg van ieder 2 duidelijke foto’s bij je inschrijving. 1 close up + 1 foto waar je helemaal opstaat. (NB: wij kunnen achteraf geen foto’s terugbezorgen!)

Stuur dit alles naar:

VT4 – Peking Express 4
Postbus 300
1930 Zaventem 1


succes!  ::ok::

Offline Winnie

  • Forumlid
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #25 Gepost op: 16-06-2006, 07:04:31 »
heel erg bedankt!

waar heb je dat nog gevonden?


Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #26 Gepost op: 16-06-2006, 22:31:19 »
heel erg bedankt!
waar heb je dat nog gevonden?

Kwam toevallig op een site waar deze informatie nog stond  8)

En heb je je al ingeschreven voor de nieuwe peking express?    ::)
« Laatst bewerkt op: 16-06-2006, 22:34:28 door TheNightcrawler »

Offline GeTVeR

  • Forumlid
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #27 Gepost op: 25-06-2006, 12:22:14 »
Hoi iedereen. Heeft iemand intussen reeds vernomen hoe het nu exact zit met de inschrijvingen voor Peking Express 4? Via VT4 kan je immers nog steeds inschrijven, maar het is een beetje bizar dat het via Nederland nog niet lukt. Ik lees hier dat je daar pas vanaf het najaar zou kunnen inschrijven, wat dus zou willen zeggen dat de volgende editie later dan normaal zal opgenomen worden.

Ik zie verschillende mogelijkheden:
1) Men is momenteel nog steeds aan het zoeken naar een nieuwe route en is er nog steeds niet uit, wat zorgt voor vertraging (ik las zelfs ergens dat men eventueel denkt aan Zuid-Amerika). Immers, indien je in Nederland pas vanaf het najaar kan inschrijven, is er simpelweg geen tijd meer om een goede selectie te doen en enkele weken later al te vertrekken. Voor ons werkende mensen is het ook leuker als je ruim op tijd aan je werkgever kan melden dat je er even niet bent :)
2) Door discussie tussen productiehuizen en uitzendrechten, werd beslist het programma enkel nog open te stellen voor Vlamingen, wat meteen verklaart waarom je via VT4 wel kan inschrijven (wat wel superjammer zou zijn). Iets min of meer vergelijkbaar gebeurde met Expeditie Robinson toen VT4 de uitzendrechten verloor en het programma hier in België naar Kanaal 2 ging, wat ook betekende dat Roos niet meer presenteerde.
3) Omwille van programmering werd beslist volgend jaar pas in het najaar uit te zenden en heeft VT4 beslist desondanks nu toch al te starten met de inschrijvingen. Immers, nu is het programma nog hot, terwijl binnen enkele maanden veel mensen niet meer op diezelfde golf van enthousiasme zitten (wat uiteraard ook meteen het kaf van het koren scheidt).
4) De exacte reden zal waarschijnlijk eentje zijn waar ik op deze druilerige zondagmiddag niet kan opkomen...

Groetjes,
GR deeltje van GeTVeR

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #28 Gepost op: 25-06-2006, 14:51:00 »
Laten we hopen dat het niet mogelijkheid 2 is!  :o  >:(  :\'(

1 en 3 klinken heel logisch, ik denk dat 3 sowieso klopt, mogelijk in combinatie met 1. Wat namelijk ook nog zou kunnen is dat Net 5 eerst weer een ander programma wil opnemen/uitzenden, net zoals afgelopen jaar Terra Incognita en daarvoor Expeditie Robinson. Misschien dat ze daar nu nog mee bezig zijn, hoewel... dan hadden we daarvan ook al iets over aanmelding moeten horen? Misschien heeft dat iets te maken met het onderstaande berichtje?

Citaat
Nieuw avontuurlijk NET 5 programma

Denken jullie aan trouwen? Maar niet op de normale manier? Zijn jullie avontuurlijk en houden jullie van reizen? Geef je dan snel op voor een nieuw programma op NET 5 waarin je na een reis vol uitdagingen kans maakt op een droomhuwelijk op een exotische locatie.
Let op: je moet in het najaar van 2006 voor een periode van twee maanden beschikbaar zijn!

Dit klinkt wel als iets dat door de makers van PE en TI bedacht kan zijn. Twee maanden... En daarna kunnen ze pas aan PE beginnen!
« Laatst bewerkt op: 25-06-2006, 14:52:34 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline GeTVeR

  • Forumlid
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #29 Gepost op: 25-06-2006, 18:39:05 »
Daarnet trouwens op Kanaal 2 de eerste reclame gezien voor Expeditie Robinson 2006...
Vlaamse mannen tegen Nederlandse vrouwen. Het belooft weer wat te worden.
Vanaf september op de buis.

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: PE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
« Reactie #30 Gepost op: 5-07-2006, 16:57:25 »
heel vreemd inderdaad dat je via VT4 al wel kunt inschrijven en NET5 nog niet. Op VT4 staat ook geen uiterlijk inschrijfdatum trouwens. Terwijl dat er normaliter altijd wel is. Zou PE IV zonder NET5 of een andere Nederlandsche zender gedaan worden?

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Peking Express 4: BN'ers!
« Reactie #31 Gepost op: 10-07-2006, 17:02:33 »
Joo guys!

Er staat op meerdere sites gemeld dat in het najaar zeker weten PE met BN'ers wordt uigezonden. Ze zijn 09-06-2006 begonnen met filmen! En gaan sowieso gedeeltelijk door India!

Én Hanna Verboom is één van de 16 BN'ers! :)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: PE 4
« Reactie #32 Gepost op: 10-07-2006, 21:40:00 »
Joo guys!

Er staat op meerdere sites gemeld dat in het najaar zeker weten PE met BN'ers wordt uigezonden. Ze zijn 09-06-2006 begonnen met filmen! En gaan sowieso gedeeltelijk door India!

Én Hanna Verboom is één van de 16 BN'ers! :)


http://members.chello.nl/h.nekeman1/web/Hanna%20Verboom%20Hitkrant%20Small.jpg

EDIT: Even op de link klikken, anders wordt de pagina erg uitgerekt!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: PE 4
« Reactie #33 Gepost op: 10-07-2006, 21:55:02 »
http://members.chello.nl/h.nekeman1/web/Hanna%20Verboom%20Hitkrant%20Small.jpg

EDIT: Even op de link klikken, anders wordt de pagina erg uitgerekt!
::love::

Alleen wel stom met BN'ers ::niet-ok::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 4: BN'ers!
« Reactie #34 Gepost op: 11-07-2006, 18:10:21 »
Én Hanna Verboom is één van de 16 BN'ers! :)
Bart Veldkamp en Chymene van Oosterhout ook las ik.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: PE 4
« Reactie #35 Gepost op: 11-07-2006, 23:09:32 »
Jah deze versie wordt nu opgenomen .. hij wordt na de zomer al uitgezonden op Net5.

Daarnaast komt er ook een gewone PE die in dezelfde maanden als in 2006 wordt uitgezonden. Deze versie is weer samen met Belgie.

Offline GeTVeR

  • Forumlid
Re: PE 4
« Reactie #36 Gepost op: 11-07-2006, 23:21:08 »
Hey, weet je ook wanneer de gewone versie met Vlamingen en Nederlanders opgenomen wordt? Indien me in Nederland pas vanaf het najaar kan inschrijven zie ik het eerlijk gezegd niet meer dit jaar opgenomen worden. Het lijkt me eerder goed voor een opname begin volgend jaar en uitzending in het najaar (tenzij men uiteraard supersnel kan monteren).

Zijn hier eigenlijk mensen die zich via VT4 ingeschreven hebben en al reactie gekregen hebben?

Groetjes

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 4: BN'ers!
« Reactie #37 Gepost op: 11-07-2006, 23:56:59 »
Bart Veldkamp en Chymene van Oosterhout ook las ik.

Bart schaatste voor België, misschien wordt hij ingedeeld bij de bekende Vlamingen als die ook meedoen in deze VIP versie van Peking Express?  8)

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: PE 4
« Reactie #38 Gepost op: 12-07-2006, 08:42:47 »
Er doen geen Vlamingen mee aan deze race, helaas.

Offline Turbo_Trisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guido Rules
Re: PE 4
« Reactie #39 Gepost op: 12-07-2006, 19:59:25 »
inmiddels al in een andere topic over de vip peking berichten geplaatst....

Guido Weijers is ook iemand die mee doet aan de vip reeks, kunnen wij van zijn Fansite melden.

Ook zal er een spin zijn in de Vip peking express hierover volgt morgen meer info.
Zijn er mensen die al meer namen weten van wie er nog meer mee doen¿
Stukje spinoff heb ik ook even geplaatst.


Peking Express VIP krijgt soort spin off
Peking Express krijgt niet alleen een VIP-versie die zich voornamelijk zal gaan afspelen in India, twee kandidaten uit de VIP-versie hebben bovendien een tweede programma opgenomen in Zuid Afrika.
Lees verder >>

Het VIP-koppel sprong er dermate uit dat daarom besloten is het koppel te gebruiken voor nog een programma dat na Peking Express hetzelfde slot zal vervullen. Welke kandidaten het zijn wilde Karin de Groot (programmadirecteur NET 5) ons niet melden, maar wij hebben aanwijzingen dat Chimène van Oosterhout er 1 van is. In deze spin-off moeten de twee kandidaten opdrachten doen op de minder bekende plekjes van Zuid Afrika. De werktitel is dan ook 'Zuid Afrika'. Het winnen van een opdracht kan er voor zorgen dat ze lekker kunnen slapen in een mooi hotel, anders moeten ze bijvoorbeeld in de nacht een reservaatwachter helpen bij het bewaken van een natuurpark. 'Het programma is echter niet te vergelijken met een programma als Duel in Frankrijk, (een programma van RTL 5 met oa Fabienne - red.) maar eerder een variant op Peking Express in een ander land en met slechts twee kandidaten'.

Morgen het volledige interview met Karin de Groot van NET 5. (TVtoekomst)