Poll

Wie gaan de finale winnen?

Lut & Chris
Wendy & Yves

Auteur Topic: Aflevering 12: De Finale!  (gelezen 24498 keer)

Offline Sneakyhenk

  • Forumlid
Re: Aflevering 12: De Finale!
« Reactie #40 Gepost op: 22-05-2006, 22:46:41 »
Wie er goed had opgelet, had voor het bekend maken van de tijd al kunnen weten wie er had gewonnen. De horizon was bij de beelden van Yves en Wendy breder met licht dan bij de beelden van Chris en Lut.

Misschien nog iemand die dit was opgevallen ?

De beste hebben simpelweg gewonnen. Yves en Wendy waren als een duiveltje uit een doosje en hebben gepakt wat juist moest ondanks de tegenvallers !  :)

Offline Ludwig

  • Forumlid
Re: Aflevering 12: De Finale!
« Reactie #41 Gepost op: 26-05-2006, 15:47:19 »

De beste hebben simpelweg gewonnen.

inderdaad... voor de derde keer trouwens, want het zijn jawel, al weer eens Belgen !!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 12: De Finale!
« Reactie #42 Gepost op: 26-05-2006, 16:56:03 »
Ja, wat zijn die Belgen toch een stelletje vuile smeerlappen  ::hypocriet::
btw...deze opmerking is niet gemeend!

Gelukkig zijn we nog wel beter in voetbal...
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12: De Finale!
« Reactie #43 Gepost op: 26-05-2006, 17:10:14 »
Wie er goed had opgelet, had voor het bekend maken van de tijd al kunnen weten wie er had gewonnen. De horizon was bij de beelden van Yves en Wendy breder met licht dan bij de beelden van Chris en Lut.

Misschien nog iemand die dit was opgevallen ?

De beste hebben simpelweg gewonnen. Yves en Wendy waren als een duiveltje uit een doosje en hebben gepakt wat juist moest ondanks de tegenvallers !  :)
Was me idd ook al opgevallen, maar volgens mij scheelde het niet zo veel in tijd.. toch? Ik heb de uitslag niet kunnen zien, dus zeker weten doe ik het niet  :-\\ ;)
I'm a real big goblin..

Offline PE-fan

  • Forumlid
Re: Aflevering 12: De Finale!
« Reactie #44 Gepost op: 26-05-2006, 17:14:05 »
Ik vind het echt jammer dat Yves & Wendy gewonnen hebben. Al elk jaar zijn m'n favoriete koppel gewonnen en ik had gewoon het voorgevoel dat de 3de keer het koppel ging winnen die ik het de overwinning het minst zou gunnen... Ze hebben het wel verdiend. Als je ziet dat ze 3 tegenslagen hebben gehad tijdens het liften en dan nog ongeveer 10 minuten eerder zijn ... chapeau. En Chris & Lut mogen zeer fier zijn op zichzelf dat ze tweede zijn geworden.  ::jaja:: Je moet het maar doen, zo ver geraken met iemand die je niet op voorhand kent.  ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12: De Finale!
« Reactie #45 Gepost op: 26-05-2006, 17:53:49 »
Was me idd ook al opgevallen, maar volgens mij scheelde het niet zo veel in tijd.. toch? Ik heb de uitslag niet kunnen zien, dus zeker weten doe ik het niet  :-\\ ;)

Iets meer dan 12 minuten hadden ze voorsprong.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12: De Finale!
« Reactie #46 Gepost op: 26-05-2006, 18:17:52 »
Iets meer dan 12 minuten hadden ze voorsprong.
Met of zonder die 3 minuten meegerekend?  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12: De Finale!
« Reactie #47 Gepost op: 26-05-2006, 18:20:18 »
Met of zonder die 3 minuten meegerekend?  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::  ;)

ik citeer uit het verslag ::tandpastasmiley::

Citaat
Dan is het tijd voor de eindrangschikking. Als eerste worden de vragen besproken. Het blijkt dat Yves & Wendy 1 vraag meer fout hebben beantwoord dan Chris & Lut. Ze krijgen daarom 30 seconden straftijd. Yves en Wendy waren op het check-in punt echter 12 minuten en 22 seconden... eerder dan Chris & Lut! De 30 seconden maakt helemaal niks uit! Yves & Wendy winnen als 3e Belgische koppel Peking Express en nemen 10.000 euro mee naar huis!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12: De Finale!
« Reactie #48 Gepost op: 27-05-2006, 12:36:49 »
Ook weer lekker goedkoop voor Net 5,die andere hadden ieder € 25.000 euro gewonnen nu zijn zijn ze voor ieder € 5000 kwijt.