Auteur Topic: Peking Express met bekende Nederlanders!!  (gelezen 3494 keer)

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Peking Express met bekende Nederlanders!!
« Gepost op: 12-05-2006, 17:19:43 »
Hee!!:D
Welke bekende Nederlanders zouden jullie wel als koppel in PE willen?
Dit najaar komt er namelijk één met bekende Nederlanders..
Was al wel langer bekend, maar komt nu toch weer wat dichterbij, naarmate deze serie bijna op z'n eind is..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express met bekende Nederlanders!!
« Reactie #1 Gepost op: 12-05-2006, 17:39:29 »
Ik zou liever willen dat PE gewoon met onbekende Nederlanders komt, maar als ze dan toch met bekende Nederlanders komen, dan moeten ze wel interessant zijn om naar te kijken.

Dit zijn niet echt mijn favorieten ofzo, maar wel geinige mogelijkheden:

- Carlo & Irene
- ... of Carlo met zijn broer Ron (tot zover de koppels waar ik positief tegenover sta  ;))
- Jort Kelder & Georgina Verbaan (walgelijk!)
- (Kw)Albert Verlinde & Beau van Erven-Dorens (Albert:"Ach, wat een arme mensjes!" Beau: "Moeten ze maar wat harder werken, stel schooiers!")
- Johny en John de Mol, of Linda & John de Mol of Johny & Linda de Mol, of Willeke Alberti & John de Mol, of Willeke Alberti & Johny de Mol, of John de Mol & Joop van den Ende (mogelijkheden zat)
- Hennie Huisman & Ron Brandsteder (als de verlopen presentatoren)
- Barend & Van Dorp (ze moeten toch iets te doen hebben nu)
- De broertjes Bassie en Adriaan (als Adriaan nog leeft en Bassie geen belanstingfraude in China heeft gepleegd  ???)
- Jan & Joeri Mulder (Jan moet de hele race zijn blauwe leeuwenpak blijven dragen)
- Viktor & Rolf (ook in blauw leeuwenpak)
- Robert Jensen & Jan Paparazzi (deelname op eigen risico: chinesen worden niet graag bespot)


Meer namen volgen... ;)
« Laatst bewerkt op: 12-05-2006, 17:59:00 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express met bekende Nederlanders!!
« Reactie #2 Gepost op: 12-05-2006, 17:50:03 »
- Marco Borsato & Ali B (voor de vrede in de wereld)
- ...of Ali B. & Brace
- ...of Ali B. & Jesser, of hoe je het ook schrijft
- Lange Frans & Baas B. (pas op voor ijsklontjes gooiende inboorlingen!)
- Wendy van Dijk & Xander de Buisonjé (voor de nodige conflicten ;D) Als dat niet samen gaat, dan kan Wendy altijd nog met Ushi verder reizen  ;).
- Sofie Hilbrand & Filemon Wesselink  ::ohno:: (spuiten en slikken er samen vrolijk op los)
- Bridget Maasland & Katja Schuurman (hoeven elkaar niet langer te bevechten)
- Catherine Keyl & Hennie Huisman (samen op zoek naar God  ;D)
- Gordon en Gerard Joling (voor de nodige poep & plas grappen)
- de broertjes De Boertjes: Frank & Ronald (zijn hun pensioen inmiddels vast ook wel zat)
- Van Basten & Van 't Schip (zijn tegen die tijd waarschijnlijk ook de laan al uit gestuurd)
- Philip Freriks & Erwin Krol (mijn favorieten!  ;D)
- Tooske Breugem & Bastiaan Ragas (beetje saai  :-\\)
- Ivo Niehe met rivaal Felderhof  :), of Niehe juist met opvolger Reinout Oerlemans  :(


Edit: Dit is mijn 500e bericht op RealityNet!  :D
« Laatst bewerkt op: 13-05-2006, 10:24:47 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Peking Express met bekende Nederlanders!!
« Reactie #3 Gepost op: 12-05-2006, 18:17:52 »
Daar zitten een paar zeer interessante combinaties bij ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Citaat
Wendy van Dijk & Xander de Buisonjé (voor de nodige conflicten ) Als dat niet samen gaat, dan kan Wendy altijd nog met Ushi verder reizen.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik ben niet zo creatief hoor!! Weet je ook een paar interessante in het politieke circuit. Met wie gaan we Jan Kees op pad sturen of onze VVD-coryfee??
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express met bekende Nederlanders!!
« Reactie #4 Gepost op: 12-05-2006, 19:19:14 »
Daar zitten een paar zeer interessante combinaties bij ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik ben niet zo creatief hoor!! Weet je ook een paar interessante in het politieke circuit. Met wie gaan we Jan Kees op pad sturen of onze VVD-coryfee??

- Verdonk gaat proberen Hirsi-Ali kwijt te raken in de Himalaya, of eventueel wil ze wel met Rutte, onder de voorwaarde dat hij niet met haar in debat gaat.  ;D
- Femke Halsema wil wel met Jan Marijnissen op pad, maar hij is 'Tegen'.
- Dittrich wil misschien ook wel aan PE meedoen, of misschien ook niet, of misschien iets er tussenin, of hij moet nog even met wat mensen overleggen...
- J-P wil met De Don op stap, maar die gaat liever met de Bourgondische Maxime Verhagen.
- De Don is overigens ook al uitgenodigd door zijn rappende Christelijke evenknie, burgemeester Leers van Maastricht. De Don is met Ali B. nog bezig een antwoord in rap terug te schrijven.
- Wilders meldt zich in zijn eentje aan en wordt gekoppeld aan een Belgische kandidaat, genaamd...Flip Dewinter.
- Wouter Bos gaat met Hoogervorst, om hun slepende vinger-in-de-keel-vete bij te leggen.
- Gerrit Zalm gaat met Tweede Kamer-voorzitter Weisglas. Weisglas houdt de Chinesen rustig en Zalm let op de centjes.
- In etappe 6 blijkt de gehele fractie van de LPF ook meegereist te zijn. Alle kandidaten krijgen een LPF'er mee als blok aan het been.
- Bas van der Vlies reis met André Rouvoet. Van der Vlies heeft echter wel een belangrijk eis: hij wil niet in beeld komen, dat heeft de Heer hem verboden.
- Volkert van der G. en Mohammed B. reizen de politici achterna, om ervoor te zorgen dat ze vaart blijven maken (en altijd over hun schouder blijven kijken).

Dat is het voor nu, maar er volgen ongetwijfeld meer aanmeldingen!  ;D
« Laatst bewerkt op: 12-05-2006, 19:21:39 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Peking Express met bekende Nederlanders!!
« Reactie #5 Gepost op: 12-05-2006, 19:47:42 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Online Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express met bekende Nederlanders!!
« Reactie #6 Gepost op: 15-05-2006, 13:44:49 »
2 Nederlandse teams (Weten het van elkaar):

Sofie Hilbrand & Felirio (Beide hebben 6pack gepresenteerd,maar nooit samen...)
Claudia de Brije (Nl-Lesbo) & Paul de leeuw  (Nl-Homo)

3 Nederlands team (Weten het niet van elkaar):

Jack Spijkerman & Jomanda
Mary Borsato - Mariska Froger (Moeder Marco Borsato vs vrouw van Rene Froger)
Alexander Pechtold (D66) & Bridget Maasland (BNN)

1 Vlaams team (Weten het niet van elkaar):

Elke Vanelderen (7 plagen) & Hanna Verboom (BE/NL)

1 duo team (Weten het van elkaar):

Marcel Van Thilt(BE )& Anita Witzier (Nl)

1 duo team (Weten het niet van elkaar):

Willibrord Frequin (NL) & Christopher Haddad (GTST/BE)
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 13:50:09 door Pierce_Brosnan »