Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 13229 keer)

Offline Purky Pig

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Go Jimmy & Amir !!!
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 18-04-2006, 16:43:47 »
Ik vindt Jimmy en Amir het leukst  ::trots:: tewijl ik daar van de meeste toch wel negatieve reacties over hoor.... Waarom vinden jullie hun dan niet zo leuk??

Ook ben ik voor Chris en Lut  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Inge

Offline garco

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 18-04-2006, 20:18:40 »
Ik vind J&A eigenlijk het enige koppel, naast Chris en Lut, die nog echt racen. Dat schoolreisjes gedoe moet maar eens afgelopen zijn  ;)

Ik vind dat Frank en Bliss het erg slim hebben gespeeld. Het hoeft niet altijd actie te zijn. Soms is er tijd voor slimmigheid...

Offline baby

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 18-04-2006, 20:49:57 »
hoi allemaal,
Ik hoop dat frank en bliss nog ver komen want het zijn wel de meest sociale mensen die aan dit programma meedoen. groetjes baby

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 20-04-2006, 18:43:07 »
hoe zou het vanavond verlopen?   ;D ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 20-04-2006, 18:57:07 »
hoe zou het vanavond verlopen?   ;D ;D

Koe,  ik zou ut nie weten  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #45 Gepost op: 20-04-2006, 20:35:43 »
Koe,  ik zou ut nie weten  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::rofl::
  ::rofl:: spannend he.
Maar ff serieus, er staat vandaag op de TV pagina van mijn krant een zeer mooi artikel over Frank en Bliss hun vader- dochter problemen  en hoe ze tijdens PE naar elkaar toegegroeid zijn. Ik heb op de site van de krant gekeken maar ik vind het niet terug. jammer, want het is nogal veel en ik heb niet de tijd om het allemaal over te tikken(straks moet ik terzelfdertijd PE en ER kijken he  >:( >:( >:( )
Maar ik zal het bijhouden en missch vind ik in het weekend een gaatje om het te plaatsen.
(nu moet ik reclame maken) Misschien lezen Robbie en/of MC of nog iemand anders "het Laatste Nieuws?" die het wel tijdig kunnen plaatsen?

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #46 Gepost op: 20-04-2006, 20:40:31 »
Ik denk dat de strijd gauw veranderd.. Als er nog vier koppels over zijn zal het wel losbarsten.. Roos zegt niet voor niets dat dit de spannendste van de drie is :)

Ook de amulettenetappe's worden spannender denk ik.. Iedereen begint nu het geld te ruiken.. Ook ben ik blij dat er geen vrijgeleide meer wordt weggegeven aan het einde van een amulettenetappe! Dat zal nu wel in de eliminatie-etappe zelf gebeuren, bij de proef. Net zoals vorig jaar! :D