Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 13228 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 7
« Gepost op: 14-04-2006, 08:30:25 »
Wat verwachten we van de eerste etappe zonder Inge & Lien? Wie winnen er nu de amuletten? speculeer en discusieer er hier over! Na de aflevering veranderd dit topic in het aflevering 7 topic  :)
« Laatst bewerkt op: 16-04-2006, 20:29:15 door Daisy »

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #1 Gepost op: 14-04-2006, 14:18:37 »
Ik hoop dat Yves en Wendy eens een amulet winnen....

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #2 Gepost op: 14-04-2006, 14:27:03 »
K vind yves en wendy iets te schijnheilig doen, ze hebben Inge en Lien ook laatste gezet omdat ze hun niet mogen want dat hadden ze de vorige aflevering gezegd. Ze zeggen het niet tegen iemand als ze die niet mogen, maar roddelen achter iemands rug.  Ik vond Inge en Lien wel te kinderachtig
Ik heb niet echt een favourite. maar Amir en Jimmy zijn strijdllustig, en dat moet een winnaar wel hebben, vind ik.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2006, 14:34:29 door shaat »

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #3 Gepost op: 14-04-2006, 16:10:50 »
ik kijk al uit naar de zevende aflevering: zonder inge en lien kunnen we tijdens de uitzending mooi een dutje doen van een half uurtje zonder iets te miseen.

Offline Goemf_jr

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #4 Gepost op: 14-04-2006, 17:33:23 »
ik kijk al uit naar de zevende aflevering: zonder inge en lien kunnen we tijdens de uitzending mooi een dutje doen van een half uurtje zonder iets te miseen.

Wordt jij door Inge en Lien ingehuurd om hen de hemel in te prijzen? Als je enkel tv moet kijken om irritante mensen te horen kakelen en anderen uitschelden, dan is peking express vanaf nu voor mij verleden tijd.

On topic: Eindelijk een relaxed kijken zonder je te hoeven welke irritaties die twee nu weer zouden teweegbrengen. Ik hoop echt dat Yves en Wendy of Frank en Bliss winnen. Voor die mensen heb ik respect, iets wat ze ook verdienen. En peking express zal zeker nog het bekijken waard zijn, ook zonder I&L!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #5 Gepost op: 14-04-2006, 18:00:34 »
Ik hoop dat Chris en Lut eindelijk een amulet winnen

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #6 Gepost op: 14-04-2006, 20:28:31 »
Wordt jij door Inge en Lien ingehuurd om hen de hemel in te prijzen? Als je enkel tv moet kijken om irritante mensen te horen kakelen en anderen uitschelden, dan is peking express vanaf nu voor mij verleden tijd.

On topic: Eindelijk een relaxed kijken zonder je te hoeven welke irritaties die twee nu weer zouden teweegbrengen. Ik hoop echt dat Yves en Wendy of Frank en Bliss winnen. Voor die mensen heb ik respect, iets wat ze ook verdienen. En peking express zal zeker nog het bekijken waard zijn, ook zonder I&L!

Inderdaad, eindelijk relaxed kunnen kijken... heerlijk  ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #7 Gepost op: 14-04-2006, 23:35:37 »
Ik hoop dat Yves en Wendy of Jimmy en Amir geen amulet winnen :P

Chris en Lut mogen dat van mij echter wel :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #8 Gepost op: 14-04-2006, 23:45:44 »
Ik denk dat Frank & Bliss een Amulet gaan pakken want, in dat voorstukje zegt Frank tegen zijn Dochter Bliss van : `ik ben zo trots op je meisje` denk dat hij trots is dat ze eindelijk een Amulet gepakt hebben, i hope so dan zijn ze weer een ronde verder maar, Chris en Lut mogen ook van mij de Amulet pakken hoor, zolang Frank en Bliss maar niet naar huis gaan vind ik alles goed maar, dat is pas volgende week, een Executie. :)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #9 Gepost op: 14-04-2006, 23:50:04 »
Ik zag net dat ze de koppels gaan mixen ::) Alleen hiervoor vink het toch wel jammer dat de meiden er uit zijn. Dat had vuurwerk gegeven volgens mij :-X
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #10 Gepost op: 14-04-2006, 23:52:04 »
Ik zag net dat ze de koppels gaan mixen ::) Alleen hiervoor vink het toch wel jammer dat de meiden er uit zijn. Dat had vuurwerk gegeven volgens mij :-X

Gaan ze de Koppels mixen dat houd dus in, dat het een blok aan hun been is.  ::rofl:: ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #11 Gepost op: 15-04-2006, 00:01:37 »
Ik zag net dat ze de koppels gaan mixen ::) Alleen hiervoor vink het toch wel jammer dat de meiden er uit zijn. Dat had vuurwerk gegeven volgens mij :-X
Yes!! Eindelijk!!

Beetje laat dit jaar!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #12 Gepost op: 15-04-2006, 00:37:59 »
In het voorstukje zie je toch echt Lut & Chris samen in een auto. Niet gemixt dus.

Edit: Misschien een aantal koppels wel..
« Laatst bewerkt op: 15-04-2006, 00:40:49 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline San84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #13 Gepost op: 15-04-2006, 15:51:40 »
Uit het voorstukje kan ik er eigenlijk niet helemaal uithalen dat ze de koppels gaan mixen. Maar het zou natuurlijk wel kunnen dat ze het eerste deel van de etappe gemixed moeten liften naar een plaats en vandaar uit weer in de oorspronkelijke koppels verder moeten (of net andersom).

Ik hoop dat Chris & Lut of Frank & Bliss dit keer eens een amulet winnen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #14 Gepost op: 15-04-2006, 17:47:54 »
In het voorstukje zie je toch echt Lut & Chris samen in een auto. Niet gemixt dus.

Edit: Misschien een aantal koppels wel..
Tot aan een bepaald punt moeten ze gewoon samen denk ik, was vorige jaren ook

Offline i2i

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #15 Gepost op: 16-04-2006, 12:48:23 »
net als waarschijnlijk wel meer mensen zit het er niet in om vanavond naar PE te kijken vanwege het paasdiner...

is er iemand die het kan opnemen en dan online zetten!?!?!?

Offline wereldmeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Een dag niet gereisd is een dag niet geleegd
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #16 Gepost op: 16-04-2006, 17:23:26 »
http:// ::bravo::Nu Inge en Lien weg zijn valt er wel een amusant stel uit. Maar ik heb goede hoop voor de Belgische/Nederlandse herencombi. Zij gaan toch wel op een relaxte manier met elkaar om en ik hoop van harte dat zij een keer een vrijgeleide krijgen. Spectaculaire opnames hoef je echter van die twee niet te verwachten. Dus laten we hopen dat Jimmy en  Amir en de Belgisch/Nederlandse damescombi Lut en Chris nog wat leven in de brouwerij brengen. Verder ben ik onder de indruk van Frank. De manier waarop hij zichzelf wegcijfert vind ik bewonderenswaardig. Blis mag trots zijn op zo'n vader! ::ok::
Wereldmeisje (een hemelse tijd op aarde)

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #17 Gepost op: 16-04-2006, 19:25:44 »
ik weet et nog niet,,
als de teams gemixt zijn denk ik dat frank "ik ben trots op je' zegt omdat bliss haar tegenstander goed heeft geblokt???? als de teams niet gemixt worden kan et betekenen dat ze misschien wel een amulet hebben ! ik hoop et trouwens niet,, chris en lut verdienen er wel een x 1! ze zijn altijd 1ste of 2de wanneer er geen amulet te winnen is  ::niet-ok:: naja we zullen zien!
RIP ernst-paul

Offline knal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • jazeker
Re: Aflevering 7 vooruitblik
« Reactie #18 Gepost op: 16-04-2006, 20:26:16 »
Waarom zijn zo weinig mensen voor Jimmy en Amir?:( ;)
Jazeker Johnie.

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 16-04-2006, 21:39:11 »
Leuke aflevering weer. Frank en Bliss dankzij Jimmy & Amir 2 amuletten gewonnen en Jimmy & Amir zelf eentje. Het eerste stuk werden de koppels gemixt en dat had ik wel wat anders verwacht. Als Inge en Lien er nog bij waren geweest, was het heel anders geworden. Lekker een beetje spektakel. Ik mis toch wel een beetje die drive bij de andere deelnemers, erg jammer.
Volgende week komt de stopvlag weer terug...ik ben benieuwd!