Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 24389 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #80 Gepost op: 10-04-2006, 22:23:24 »
Maar ik denk dat het gewoon in de hitte van de strijd ging. Zij wilden er niet uit, logisch dat je dan alles op alles gaat zetten. Het is een RACE!!!

Nee, dat gaat niet op. M.n. Lien voerde een regelrechte hetze tegen Wendy en Yves. Als je oprecht bezig bent met de race, dan bekommer je je natuurlijk niet om personen, dan zorg je gewoon steeds als een gek te liften zodat je als eerste aankomt. Ik snap nog immer niet waarom, maar aan Lien's houding lag pure haat ten grondslag. Ik denk dat alleen om die reden zoveel mensen er plaatsvervangend onpasselijk van werden. Haat is onaangenaam om te zien. Zelfs gefundeerde haat. En deze haat sloeg ook nog eens volstrekt nergens op.

In het verleden is eerder sprake geweest van afkeer (niet eens haat), maar dat had altijd een reden. Dat kon een misverstand zijn, of oneerlijke concurrentie, maar in ieder geval iets. Maar in dit geval lijkt er geen andere reden dan slechts het 'niet iemands type zijn'.

Je kunt recht trachten te breien wat krom is, krom is en blijft krom. Lien's gedrag (met Inge in haar kielzog) was krom, en daarom niet om aan te zien. Ik vond het in ieder geval buitengewoon eng om te moeten aanschouwen.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 22:25:40 door Starry Night »

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2006, 20:30:45 »
inge en lien kwil jullie trg ::bravo::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #82 Gepost op: 12-04-2006, 15:50:20 »
Denkt er nog iemand aan de macht van het produktie team >:D.Je kunt de hele dag aardig zijn ::ok:: en een keer kwaad worden ::niet-ok::, als ze dan besluiten om alleen die ene uitval in het programma te laten zien tja.... >:DPlus iedereen is anders en heeft andere normen en waarden ::hypocriet:: maar een race van een paar dagen in een uur uitzenden geeft NIEMAND genoeg informatie om over de deelnemers te oordelen op een EERLIJKE manier ::ohno::

Inge en Lien jullie waren niet mijn favoriete koppel ::ohno:: maar bedankt voor mooie en boeiende televisie het ga jullie goed ::bravo:: ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #83 Gepost op: 12-04-2006, 19:15:24 »
Weet je wat ik vind over aflev.6 ? (en daar ben ik 100% zeker van)
Aflevering 6 kan ik gewoon......pas morgen zien  ;D ;D ;D

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #84 Gepost op: 12-04-2006, 19:48:59 »
Weet je wat ik vind over aflev.6 ? (en daar ben ik 100% zeker van)
Aflevering 6 kan ik gewoon......pas morgen zien  ;D ;D ;D

aaaaah  ::hug:: ::hug::  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #85 Gepost op: 12-04-2006, 20:41:00 »

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #86 Gepost op: 13-04-2006, 13:03:26 »
Ik kijk al uit naar aflevering zeven. Pantoffeltjes aan, lui zeteltje in, en tijdens de uitzending een kwartiertje dutten zonder iets te missen.

Offline soul_meets_body

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #87 Gepost op: 13-04-2006, 22:55:54 »
Amai, k was stomverbaasd toen de namen van Inge en Lien vielen op het einde. Daar zat ik nu echt niet op te wachten. K vond hen een enorm leuk koppel, ze waren zo enorm gedreven en zorgden uiteraard voor leuke televisie. K vind het maar een beetje zielig wat voor uitspraken sommige mensen hier op het forum durven doen, al dat schelden, djeezes, daar word ik pas gek van. Peking Express zal zeker niet meer hetzelfde zijn en k hoop dat de andere koppels nu voor de spanning zullen zorgen & dat Chris&Lut en Frank&Bliss dan nu maar de finale spelen; zoniet is het dan toch nog de moeite geweest om Roos weer enkele weken te kunnen bewonderen.

Inge & Lien, k ga jullie zeer zeker missen!

x