Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 24402 keer)

Offline xajon

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #60 Gepost op: 10-04-2006, 10:19:53 »
Ik zeg niet vlug dat ik blij ben dat er een koppel uitligt, ik gun het ze allemaal om tot het einde te komen, maar ik heb toch wel in mijn handen geklapt toen Inge en Lien eruit moesten. EINDELIJK!!!! Wat een onsympathiek en vooral zeer kinderachtig koppel. Ik snap niet waar dat gekibbel tegen Yves en Wendy voor nodig was. Dat iemand zich zo laten kennen zeg!! Ik zou me echt doodschamen als ik de beelden terug zou zien! Ik vond het ook niet leuk om naar te kijken, je weet van te voren dat je mee doet aan een spel en dan anderen gaan afzeiken omdat je er in je dagelijks leven niet mee om zou kunnen gaan??? Nou waar ben je dan mee bezig....ik denk dat Inge eens aan haar eigenwaarde moet gaan werken, en dat vooral in haar achterhoofd houden dat ze anderen ook eens in hun waarde moet laten. Ik heb me doodgeergerd aan Inge. Sorry meisje, ik hoop dat je in het dagelijke  leven wat aardiger bent, maar ik vind jullie echt het ergste koppel wat Peking Expres heeft meegemaakt.

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Aflevering 6
« Reactie #61 Gepost op: 10-04-2006, 11:23:30 »
Helemaal mee eens Xajon!
Wat een opluchting dat die 2 druktemakers eruit zijn, ze moeten voor zichzelf in bescherming worden genomen en dat is nu gelukkig gebeurt. Ze zijn gewoon ziek in hun koppies... jammer maar helaas voor ze. Gekkengesticht zal ze goed doen...

Leuke aflevering verder, genoeg gebeurd, jammer dat we zo weinig van Amir en Jimmy hebben gezien, maar goed.. Yves en Wendy worden met de aflevering beter en populairder bij mij

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #62 Gepost op: 10-04-2006, 11:34:46 »
Weg met die stresskippen!! ;D Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ga ik ze echt NIET missen!! :)

Was weer een superaflevering, de proef was briljant en de leukste koppels zijn door!! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline roxane

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #63 Gepost op: 10-04-2006, 12:14:07 »
Zo volgens mij zijn er hier een behoorlijk gefrustreerd aantal anti-peking express mensen!

Inge en Lien waren juist goed! Ze hadden echt moeten blijven! Ze zijn niet voor niks geselecteerd door de crew om mee te doen! Ik heb de nog nooit zo genoten van hun moed en de echte wil. 

Die Yves en Wendy, wat een stelletje slappelingen....

Peking Express zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jullie!

Offline chatteke

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #64 Gepost op: 10-04-2006, 12:14:48 »
heerlijk the Bitches zijn dr uit..whahahahahaha

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #65 Gepost op: 10-04-2006, 12:34:03 »
Zo volgens mij zijn er hier een behoorlijk gefrustreerd aantal anti-peking express mensen!

Inge en Lien waren juist goed! Ze hadden echt moeten blijven! Ze zijn niet voor niks geselecteerd door de crew om mee te doen! Ik heb de nog nooit zo genoten van hun moed en de echte wil. 

Die Yves en Wendy, wat een stelletje slappelingen....

Peking Express zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jullie!
je zag ook altijd heel duidelijk dat het muziekje spannender begon te klinken als je inge en lien in beeld zag  ::rofl:: zallig was dat
ik vind het heel jammr dat ze eruit liggen ik zat (lag bijna uit men zetel telkens die meiden in beeld kwamen.
tzal een rustige pekinge xpress worden nu  :-\\
kga jullie missen in peking  das zeker ::bravo::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #66 Gepost op: 10-04-2006, 13:53:08 »
Die Yves en Wendy, wat een stelletje slappelingen....

ben jij ook een beetje gefrustreerd misschien?!  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline ReinierElias

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #67 Gepost op: 10-04-2006, 14:49:06 »
Ik zeg niet vlug dat ik blij ben dat er een koppel uitligt, ik gun het ze allemaal om tot het einde te komen, maar ik heb toch wel in mijn handen geklapt toen Inge en Lien eruit moesten. EINDELIJK!!!! Wat een onsympathiek en vooral zeer kinderachtig koppel. Ik snap niet waar dat gekibbel tegen Yves en Wendy voor nodig was. Dat iemand zich zo laten kennen zeg!! Ik zou me echt doodschamen als ik de beelden terug zou zien! Ik vond het ook niet leuk om naar te kijken, je weet van te voren dat je mee doet aan een spel en dan anderen gaan afzeiken omdat je er in je dagelijks leven niet mee om zou kunnen gaan??? Nou waar ben je dan mee bezig....ik denk dat Inge eens aan haar eigenwaarde moet gaan werken, en dat vooral in haar achterhoofd houden dat ze anderen ook eens in hun waarde moet laten. Ik heb me doodgeergerd aan Inge. Sorry meisje, ik hoop dat je in het dagelijke  leven wat aardiger bent, maar ik vind jullie echt het ergste koppel wat Peking Expres heeft meegemaakt.

Helemaal mee eens.

Elke keer zijn er mensen bij die zich niet zo fijn gedragen, maar ja dat hoort er een beetje bij. Spanning en zo hè. Lien is eigenlijk ook wel zo, maar ik heb echt met verbazing zitten kijken naar Inge. Vooral toen ze op het laatst vast zaten in dat dorp; helemaal gericht op het andere koppel, en dan zo vals en onwaardig..........

fanatiek zijn is een ding, maar fanatisme iets heel anders.

Offline liska

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #68 Gepost op: 10-04-2006, 15:34:24 »
Ik was ook wel erg opgelucht dat Inge en Lien er gisteren uit gingen. Jeetje wat een arrogantie en wat onrespectloos. Ligt het nou aan mij dat ik niks bijzonders zie aan Wendy en Yves. Zij zijn ook niet mijn favoriete koppel, maar ik snap niet waarom Inge en Lien zo hysterisch reageren op hen. Ik hoop dat de volgende aflevering we wat meer zien van Chris en Lut. Ik vond ze tijdens deze aflevering zo aan Inge en Lien geplakt.
Verder had ik wel verwacht dat Inge en Lien heel ver zouden komen. Ze zijn erg goed en eigenlijk niet terecht dat ze (na de vorige goede races) er nu uit liggen. Aan de andere kant ben ik superblij, want mensen (vooral zoals Lien)komen erg vijandig en onrespectvol over. Hopelijk wordt het volgende week wel weer lekker spannend.

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #69 Gepost op: 10-04-2006, 15:47:32 »
Frank en Bliss maken steeds meer indruk op me! In het begin dacht ik, een strenge ongeinteresseerde vader en een opvliegerige dochter, maar dat valt heel erg mee, en ze lijken me beiden mensen met een hart van goud.

Helaas hebben Inge en Lien de eerste indruk die ik van ze had niet weg kunnen werken.

Nu Mark en Theo eruit!

Offline PE rules

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #70 Gepost op: 10-04-2006, 16:44:19 »
Wat een mooie aflevering weer gisteren. Alleen wat waren die Lien en Inge irritant. Lien is duidelijk manisch depressief. En ook verschrikkelijk onsportief. Het spel wordt hard door hun gespeeld, maar als anderen het hard spelen beginnen ze te flippen. Ongelovelijk. Peking Express was nog nooit zo irritant en ik ben blij dat die 2 eruit liggen. Vanaf nu wordt het weer een leuke race.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 16:55:06 door PE rules »

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #71 Gepost op: 10-04-2006, 16:49:07 »
Wat een leuke aflevering! Mijn favoriete koppel kwam als eerste aan. Chris en Lut! Ik erger me wel steeds aan dat samenliften. Ik weet niet of dat normaal is (dit is de eerste serie die ik volg), maar het is en blijft een race. En geen gezellig toeristische tocht.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #72 Gepost op: 10-04-2006, 18:58:21 »
En dit is nou precies waarom ik die puntentelling terug wil! Ongelooflijk dat zo'n goed koppel(met maar liefst 3 amuletten, wat iedereen lijkt te vergeten!) er nu opeens uit kan liggen. Ik vind het niet eerlijk ten opzicht van Inge en Lien. Ze hebben de hele tijd goed geraced en hun best gedaan, en doordat ze achteraan worden gezet in de race liggen ze er ineens uit! Not fair! >:(
Okay, de laatste race vond ik het een klein beetje te ver gaan, dat had allemaal niet gehoeven. Maar ik denk dat het gewoon in de hitte van de strijd ging. Zij wilden er niet uit, logisch dat je dan alles op alles gaat zetten. Het is een RACE!!!
Ik hoop nu dat Lut en Chris gaan winnen en hun Jimmy & Amir en Yves & Wendy een poepie laten ruiken ::jaja::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #73 Gepost op: 10-04-2006, 19:10:34 »
Lien is duidelijk manisch depressief. 

ADHD  :) ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Link

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #74 Gepost op: 10-04-2006, 19:28:05 »
Eindelijk zijn Inge&Lien eruit. Ze waren te gefocused en hebben daarmee een vijanden gemaakt. Hopelijk winnen Jimmy en Amir of Wendy en Yves ::tandpastasmiley::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #75 Gepost op: 10-04-2006, 19:50:20 »
Poeh zeg wat een aflevering. Wat heb ik me weer verschrikkelijk geërgerd aan dat samen reizen. Ik heb meteen Jimmy en Amir weer tot favoriet gebombardeerd. Goed, ook zij zijn wat te fanatiek en die streek van vorige week kon echt niet, maar het zijn wel de enigen die beseffen dat ze geen Club Med vakantie hebben geboekt. Chris en Lut blijven ook favoriet. Geweldig die actie met Reinier. Reinier zodanig overrompelen, ik denk dat het weinigen gelukt zou zijn. Wat betreft Inge en Lien, aan de ene kant was ik wel blij dat ze eruit lagen. Dat gedoe met Yves en Wendy begon me echt danig de keel uit te hangen. Aan de andere kant ben ik een groot voorstander van de rangschikking, zoals die er vroeger was. Ik blijf het vreemd vinden dat koppels die steeds goed bezig zijn, er in één keer uit kunnen vliegen. Maar was de rangschikking er nog geweest, dan lagen Inge en Lien er nu niet uit. Een dubbel gevoel dus.

Wat mij betreft komt volgend seizoen de rangschikking weer terug en wordt samenliften dan verboden.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 6
« Reactie #76 Gepost op: 10-04-2006, 20:08:46 »
Haha, ik wil niet weten hoe het hier op het forum aan toe zal gaan als een PE deelnemer drie grove zinnen achter elkaar zegt!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline San84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #77 Gepost op: 10-04-2006, 20:10:50 »
Wat een aflevering was het weer! Inge & Lien eruit vindt ik aan de ene kant wel jammer, ze waren hardstikke goed in het liften en in de proeven. Bovendien wilden ze er echt voor gaan en waren ze heel fanatiek, maar in deze aflevering sloeg dat toch wel echt te veel door. Ze waren meer gefocust op Wendy (& Yves) persoonlijk, dan op het zoeken naar een auto en het zo snel mogelijk liften. Maar dat ze dan samen met Chris & Lut een plannetje hadden bedacht om Reinier te slim af te zijn vond ik dan weer wel hardstikke geweldig!  ::tandpastasmiley::

Van te voren had ik gedacht dat Frank & Bliss in deze aflevering eruit zouden gaan, ik dacht dat hun goedheid (maar ook fair natuurlijk) weleens in hun nadeel zou kunnen uitpakken. Maar ik hoop dat ze er toch nog lang in blijven want het tweetal wordt steeds leuker. Ook hoop in dat Chris & Lut er nog een tijdje in blijven, maar nu zullen zij ook weer alleen verder moeten (zonder samen te kunnen liften met Inge & Lien).


Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 6
« Reactie #78 Gepost op: 10-04-2006, 20:14:16 »
Wat een aflevering was het weer! Inge & Lien eruit vindt ik aan de ene kant wel jammer, ze waren hardstikke goed in het liften en in de proeven. Bovendien wilden ze er echt voor gaan en waren ze heel fanatiek, maar in deze aflevering sloeg dat toch wel echt te veel door. Ze waren meer gefocust op Wendy (& Yves) persoonlijk, dan op het zoeken naar een auto en het zo snel mogelijk liften. Maar dat ze dan samen met Chris & Lut een plannetje hadden bedacht om Reinier te slim af te zijn vond ik dan weer wel hardstikke geweldig!  ::tandpastasmiley::

Van te voren had ik gedacht dat Frank & Bliss in deze aflevering eruit zouden gaan, ik dacht dat hun goedheid (maar ook fair natuurlijk) weleens in hun nadeel zou kunnen uitpakken. Maar ik hoop dat ze er toch nog lang in blijven want het tweetal wordt steeds leuker. Ook hoop in dat Chris & Lut er nog een tijdje in blijven, maar nu zullen zij ook weer alleen verder moeten (zonder samen te kunnen liften met Inge & Lien).

Het gaat ze alleen harstikke goed af. Toen Inge & Lien niet meer samen wouden liften met hun, hadden zij wel mooi iedereen ingehaald en waren ze eerste geworden!
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #79 Gepost op: 10-04-2006, 21:31:19 »
Hmm, blijkbaar is er in aflevering 6 nogal het een en ander voorgevallen,schelden op het forum,personen die van het forum gezet zijn,en dat alles terwijl de arme ouwe koekoe lijdzaam moet toekijken en wachten tot donderdag  >:(  en das pas echt letter 11-21-20  ::jaja::
Natuurlijk hebben wij allemaal onze favo's en zijn er mensen die we "rauw lusten" (gebaseerd op dat ene uurtje per week dan)
Zelf ben ik reeds van bij het begin enorm fan van Yves en Wendy,([size=02pt]lees Wendy en Wendy[/size])  ::)  Inge en Lien? ik vind(blijkbaar moet ik nu zeggen vond) ze speciaal,maar leuk.
Daar gaat reality tv nu toch net om? Stel; men zet daar enkele droogstoppels samen in een programma,iedere week,saai,saai,saai. Dat is het niet he? Nee, 2 lesbiennes,2 vrouwenliefhebbers,2ex partners,een vader-dochter relatie die naar de klo...(knoppen was)  ::tandpastasmiley:: enz,dat maakt het interessant.
Dus alles een beetje met een korreltje zout nemen,en je niet te fel laten opjagen door de mensen waar je "tegen" bent is het beste  ::jaja:: ::jaja::
Maar mensen beginnen uitschelden kan idd niet.  ::ohno:: ::ohno::
Ik volg het wel niet meer,maar Big Brother in Belgie; een meid heeft een zwangerschapstest gevraagd omdat, ja omdat ,ja je weet wel he omdat haar vriend thuiszat en zij in het BB huis en ze had met een kerel in het huis gepraat over de bijtjes en de bloemmetjes zeker?
Maar dat is goed voor de kijkcijfers,zo simpel is het.

PS, ik ben er tijdens een bepaald programma zelf ingelopen om me boos te maken om iets wat totaal niet nodig was  ::dom:: ::dom::