Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 17862 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 4
« Reactie #40 Gepost op: 29-03-2006, 20:12:38 »
Nog 1 nacht slapen Koekoe,....je wordt wel erg op de proef gesteld dit keer ::hug::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2006, 20:42:47 »
Nog 1 nacht slapen Koekoe,....je wordt wel erg op de proef gesteld dit keer ::hug::
  ::tandpastasmiley::  ::ok:: idd wachten he  :-\\ voor een zenuwpees zoals ik valt dat niet mee hoor  ;D ;D ;D

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #42 Gepost op: 31-03-2006, 00:40:31 »
Yves en wendy: ik zal maar beginnen met jullie door te verwijzen naar de weight-watchers. Al dat profitariaat in restaurants die door anderen geregeld worden...Hou jullie dollars maar goed op zak. Jullie komen ongetwijfeld rijk terug door in een straatarm land geld af te troggelen. Ik hoop dat je niet meer in een bootje moet varen, want die bootjes zijn echt niet berekend op overgewicht. En als je geen pampers kan vinden op de markt, koop dan gewoon handdoeken. Goed gezien.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #43 Gepost op: 31-03-2006, 07:18:28 »
sommige mensen zouden dringend het verslag van Yves en Wendy moeten lezen,want als ze fruit,koeken en chips kopen voor Inge en Lien,wat wordt er dan nog gezeurt over een stuk brood?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #44 Gepost op: 31-03-2006, 13:10:15 »
Misschien een domme vraag, waar kan ik dat verslag vinden dan?  ::)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 4
« Reactie #45 Gepost op: 31-03-2006, 13:11:16 »
Misschien een domme vraag, waar kan ik dat verslag vinden dan?  ::)

De verslagen kan je terug vinden boven je bij Afleveringen, en dan kan je uitkiezen welke Aflevering je op je gemak terug wilt lezen, Have Fun!

Groetjes, Nicky.  ::zwaai::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #46 Gepost op: 31-03-2006, 13:13:01 »
Maar daar zit toch geen verslag bij van Wendy en Yves zelf, of ben ik nou echt zo kippig  :o

Offline lauraPE

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #47 Gepost op: 31-03-2006, 13:28:55 »
Hey Mloesje, op de website www.yvesenwendy.be kan je de verslagen vinden.
Ik vond het echt leuk om hun versie te lezen want tijdens de uitzending worden alleen Lien en Inge aan het woord gelaten. Het verslag maakt duidelijker over hoe er toch wel serieus geknipt en geplakt werd en wordt. Ik vond het al zo raar dat Yves zijn arm rond Inge legt bij die broodverkoper en hen daarna geen stukje brood zou willen geven.

Eigenlijk vind ik het spijtig dat de productie van PEIII de "Inge-en-Lien- hebben-honger-en-Yves-en-Wendy-willen-niet-helpen" zo hebben uitgemolken want ik vond het leuker om te denken dat de kandidaten geen geld mochten ontvangen. Volgende aflevering zullen Inge en Lien volgens mij geen moeite hebben om een chauffeur voor drie dagen te vinden en nog eens geld te krijgen ook. Ik zou zo'n twee leuke meisjes ook wel willen meenemen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2006, 13:57:06 »
 ::ok::Bedankt, dat brengt idd wel enige nuance in het verhaal. Dat is toch wel het vervelende van dat realitygedoe, dat je eigenlijk van alle partijen ook de verslagen moet doorspitten om te doorzien hoe het allemaal echt gegaan is.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 4
« Reactie #49 Gepost op: 31-03-2006, 14:12:33 »
::ok::Bedankt, dat brengt idd wel enige nuance in het verhaal. Dat is toch wel het vervelende van dat realitygedoe, dat je eigenlijk van alle partijen ook de verslagen moet doorspitten om te doorzien hoe het allemaal echt gegaan is.

Precies, het wordt dan ook behoudender reageren voor sommigen (ik probeer me er zelf ook aan te houden maar dat lukt ook niet altijd)  ::hypocriet::
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #50 Gepost op: 31-03-2006, 16:38:47 »
Hey Mloesje, op de website www.yvesenwendy.be kan je de verslagen vinden.
Ik vond het echt leuk om hun versie te lezen want tijdens de uitzending worden alleen Lien en Inge aan het woord gelaten. Het verslag maakt duidelijker over hoe er toch wel serieus geknipt en geplakt werd en wordt. Ik vond het al zo raar dat Yves zijn arm rond Inge legt bij die broodverkoper en hen daarna geen stukje brood zou willen geven.

Eigenlijk vind ik het spijtig dat de productie van PEIII de "Inge-en-Lien- hebben-honger-en-Yves-en-Wendy-willen-niet-helpen" zo hebben uitgemolken want ik vond het leuker om te denken dat de kandidaten geen geld mochten ontvangen. Volgende aflevering zullen Inge en Lien volgens mij geen moeite hebben om een chauffeur voor drie dagen te vinden en nog eens geld te krijgen ook. Ik zou zo'n twee leuke meisjes ook wel willen meenemen!
Thanx laura,dat verslag bedoel ik  ::ok:: ::ok::

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #51 Gepost op: 1-04-2006, 11:54:32 »
Citaat van: www.yvesenwendy.be
Inge & Lien beginnen erover dat ze weinig geld hebben en daarop stellen wij voor om hen wat geld te lenen. Dit weigeren ze echter onder het mum van “jullie zullen het zelf nog hard genoeg nodig hebben in Laos”. Ok, dan niet, your call… Vermits wij van vorige etappe nog steeds 20 Dollar hadden (40$ gekregen en 20$ daarvan aan Marc & Theo gegeven), maken we van de gelegenheid gebruik om op zoek te gaan naar de goedkoopste handdoek op het marktje. We hebben deze niet mogen meenemen (cfr. Reisverslag aflevering 1) en het is en blijft toch een serieus gemis… We kunnen het ons veroorloven, dus twijfelen geen seconde. Verder kopen we wat fruit, koeken en chips, die we meenemen in de vrijgeleidebus en waarvan we Inge & Lien laten meegenieten.

Dit laat idd een hele andere kant van het verhaal zien!!!
Mollen in Japan...

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #52 Gepost op: 1-04-2006, 11:58:19 »
Citaat van: www.yvesenwendy.be
Inge & Lien stappen binnen en krijgen meteen dankzij hun opvallende verschijning een tafel gepresenteerd!
De eigenaar van de zaak was een Brit en terwijl Inge & Lien plaatsnemen aan de tafel voor vier die de aardige man klaar had gezet, beginnen wij een babbel met hem; van waar komt hij, hoe is hij daar verzeild, waar zijn wij eigenlijk mee bezig, enz. We vertellen hem dat we ook nog een slaapplaats moeten zoeken en meteen nodigt hij ons uit om bij hem te overnachten, ongelooflijk sympathiek! Wanneer we daarna aan de tafel van Inge en Lien aankomen, delen we hen mee dat we voor slaapplek hebben gevraagd en dat het geregeld is en nemen vervolgens plaats aan hun tafel. Zij regelden het eten, wij het slapen, dan stonden we quitte.

Dit ook al... Wat moeten we nou geloven.. ::ohno::
Mollen in Japan...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #53 Gepost op: 2-04-2006, 09:53:33 »
::ok:: Bedankt, dat brengt idd wel enige nuance in het verhaal. Dat is toch wel het vervelende van dat realitygedoe, dat je eigenlijk van alle partijen ook de verslagen moet doorspitten om te doorzien hoe het allemaal echt gegaan is.

En als je daar niet zo'n zin in hebt (zoals ik) dan is het misschien wijs om dit soort dingen bij alles wat je ziet in je achterhoofd te houden, zodat je jezelf niet voor de digitale goegemeente belachelijk gaat maken, zoals bijvoorbeeld Laurantje doet.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2006, 09:55:16 door Starry Night »

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Aflevering 4
« Reactie #54 Gepost op: 2-04-2006, 16:05:22 »
Dit laat inderdaad een heel andere kant van het verhaal zien. Zo is maar weer te zien hoe wat montagewerk het verhaal uit zijn verband rukt, om niet te zeggen propagandeert. Zoals de volgende fragmenten van nogal twijfelachtig allooi die voorbij gekomen zijn: het aanschuif moment van Yves & Wendy. Als ze echt zomaar aan waren komen schuiven dan had Inge en/of Lien ze er wel afgeschopt, gezien de nonchalante houding van Inge (dat is die met wit haar, toch?) jegens Yves & Wendy. En het 'jatten' van Jan en Miranda, wat slechts berustte op een misverstand.

Nou heb ik óók geen zin om telkens die verslagen door te zitten, maar, zoals Starry Night heeft gezegd, bij dit oort momenten in m'n achterhoofd houden dat er ook nog een andere kant is.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2006, 16:11:04 door Trivandrum »

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #55 Gepost op: 2-04-2006, 16:06:54 »
Je leert wel veel van die verslagen hoor. Vooral als je geinteresseerd bent in het Achter-de-schermen-gedoe...
Mollen in Japan...

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #56 Gepost op: 2-04-2006, 16:49:41 »
Hé, die jongens zijn ook mijn favorieten. Kandidaten die zelf liften regelen, die strijd zien in Peking Express. Dat is de spirit. Het is een race.

En als ze daarbij ook nog een gezonde Amsterdamse mond hebben en commentaar geven met Mokumse humer, ja, daar kunnen provincialen natuurlijk niet tegen.

Maar Vinkje, om ze dan direct de bijnaam "eikels" te geven, gaat mij te ver. Heb je eigenlijk ook voor de andere deelnemers bijnamen ?

Nee ik heb geen bijnamen voor de andere deelnemers, alleen J&M vond ik eigenheimers, eten stelen lift voor 'n ander hun neus weg pikken. Ik vind verder alle deelnemers aardige mensen.  ::ok::