Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 17867 keer)

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 26-03-2006, 22:52:00 »
In het heetst van de strijd mensen willen winnen.
En de een gaat daar anders mee om als de ander. Het blijft een wedstrijd.

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 26-03-2006, 23:24:55 »
 ::ok:: Jan en Miranda naar huis, Inge en Adrenalien niet zo veel in beeld en iig erg rustig, kortom een prima aflevering. Volgende week Yves en Wendy weg en we hebben weer een topaflevering  ;D
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Faizz

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 26-03-2006, 23:26:57 »
En zo is dat.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 26-03-2006, 23:53:06 »
Het was me weer een aflevering hoor. Wat mij nou ten ene male vreselijk verbaasd is dat gelift met elkaar!!!. Ik vind ze allemaal veel te vriendschappelijk met elkaar omgaan hoor. Het is geen plezierreisje, maar een keiharde wedstrijd. Dan ga je toch niet tossen wie de volgende lift eerst gaat krijgen. Ik hoop van harte dat ze volgend jaar de spelregels dusdanig wijzigen dat het verboden wordt dat men samen reist. Ik meen dat dat ook het eerste jaar het geval was. Ook moet die puntentelling er weer bij. Van iedere 2 etappes gaat het de eerste veel te relaxed, omdat er dan toch niemand afvalt. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 27-03-2006, 07:01:00 »
Ik begin Net5 en VT4 behoorlijk irritant te vinden  >:(

Wat kan ik hier nu terug zeggen? niets. Posten als ik de afl. gezien heb? Pfffttt,dan zijn 99% van de mensen hier reeds aan het uitkijken naar de volgende aflevering.Wat heeft het dan nog voor zin om wat oude koeien  :D uit de sloot te halen over de vorige aflevering?
Ik denk dat ik vanavond op de site van beide zenders eens op contact zal klikken  ::jaja:: ::jaja::

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 27-03-2006, 07:03:18 »
Ondanks deze aflevering kan ik nog steeds veel sympathie opbrengen voor Jimmy en Amir. Ze zijn flink geschrokken, wat wel eens goed voor ze kan zijn. Ze zien ook in dat dat samen liften ze nergens brengt, dus dat zullen ze in de toekomst ook wel vermijden. Al met al zijn het mijn favo's  8)

sic transit gloria mundi

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 27-03-2006, 12:04:59 »
Ik begin Net5 en VT4 behoorlijk irritant te vinden  >:(

Wat kan ik hier nu terug zeggen? niets. Posten als ik de afl. gezien heb? Pfffttt,dan zijn 99% van de mensen hier reeds aan het uitkijken naar de volgende aflevering.

Tuurlijk wel Koekoe, dat brengt ook halverwege de week nog wat discussiemogelijkheid op het forum!
Anders wordt er op zondag, maandag en evt. dinsdag wat gepost en dan is het weer rustig tot de komende zondag.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 27-03-2006, 12:40:51 »
Yves en Wendy mogen van mij afvallen. Ik vind ze asociaal.

Offline amirenjimmyfan

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 27-03-2006, 12:50:46 »
Terecht dat Amir en Jimmy die Jan en Miranda hebben uitgeflikkerd  ::zwaai:: J&M hebben koekje van eigen deeg gekregen. Nog in de eerste aflevering hebben ze Amir en Jimmy lift geweigerd, nu was het omgekeerd. Wat die vriendschap met Mark en Theo betreft- allemaal bullshit. Die 2 proberen je oor aan te naaien waar je bij staat. Eerst moesten ze tossen, Jimmy en Amir hebben gewonen, volgende keer willen die Mark en Theo zomaar als eerste gaan liften, waarom niet weer tossen? Flessers van de eerste klass zijn ze ::rofl:: En dan nog dat gezeik in de boot ::ohno::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 27-03-2006, 13:03:26 »
Bah bah, hoe kunnen die twee arrogante eikels jou favorieten zijn, ik hoop dat ze er de volgende keer uit vliegen, met hun grote bek en eigendunk. ::ohno:: ::zwaai::
Hé, die jongens zijn ook mijn favorieten. Kandidaten die zelf liften regelen, die strijd zien in Peking Express. Dat is de spirit. Het is een race.

En als ze daarbij ook nog een gezonde Amsterdamse mond hebben en commentaar geven met Mokumse humer, ja, daar kunnen provincialen natuurlijk niet tegen.

Maar Vinkje, om ze dan direct de bijnaam "eikels" te geven, gaat mij te ver. Heb je eigenlijk ook voor de andere deelnemers bijnamen ?

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Aflevering 4
« Reactie #30 Gepost op: 27-03-2006, 14:00:24 »
Het was me weer een aflevering hoor. Wat mij nou ten ene male vreselijk verbaasd is dat gelift met elkaar!!!. Ik vind ze allemaal veel te vriendschappelijk met elkaar omgaan hoor. Het is geen plezierreisje, maar een keiharde wedstrijd. Dan ga je toch niet tossen wie de volgende lift eerst gaat krijgen. Ik hoop van harte dat ze volgend jaar de spelregels dusdanig wijzigen dat het verboden wordt dat men samen reist. Ik meen dat dat ook het eerste jaar het geval was. Ook moet die puntentelling er weer bij. Van iedere 2 etappes gaat het de eerste veel te relaxed, omdat er dan toch niemand afvalt. :)

Mee eens. Dat multi-liften maakt het helmaal niet spannend en het veroorzaakt clan-vorming. Er is haast geen echte strijd meer tussen de koppels. En je krijgt er gepiep door als je later moet kiezen wie de eerste lift mag nemen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #31 Gepost op: 27-03-2006, 19:36:59 »
Eigenlijk vind ik alle koppels nu wel leuk behalve Yves en Wendy. Inderdaad dat hypocriete gedoe van ze. Jan en Mirande verwijten van het zomaar meeliften (letterlijk en figuurlijk) maar zelf met het eten hetzelfde doen. Zij mogen er van mij bij de volgende eliminatie uit.

Frank & Bliss: Tja, 't zijn nog steeds mijn favorieten niet. Maar ik vond het mooi van ze dat ze als enigen het lef hadden om terug te gaan voor die insekten. En dan ook nog als tweede eindigen. Petje af!
 ::ok::

Inge & Lien: Niet veel van te zien deze aflevering. Maar ik vind ze toch nog steeds oké. Af en toe zou het best iets rustiger mogen. Aan de andere kant vind ik het enthousiasme van Lien ook wel aanstekelijk werken. Haha en ik vond het wel grappig dat ze met een grote smile zei dat ze niet zo zat te wachten op Yves en Wendy, zodat het een grapje leek, terwijl ze wel serieus was.

Jimmy & Amir: Tja, ze lieten wel een beetje hun onsympathieke kant zien, vooral in dat stuk met die bus. Dat vond ik iets al te overdreven. Maar verder spelen ze het spel goed en af en toe moet ik ontzettend om ze lachen.

Marc & Theo - Zie Jimmy en Amir

Chris & Lut: Ik ga ze steeds leuker vinden. Absoluut mijn favoriete koppel nu. Ze gaan het steeds beter doen met z'n tweeën en ze hebben elkaar nu ook wel gevonden geloof ik. Hopelijk gaan ze nog ver komen.

Jan & Miranda: Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van ze vind. Ik vond die hetze van de andere deelnemers wat overdreven, zeker dat gedoe bij die bus. Aan de andere kant zal ik ze ook niet echt gaan missen denk ik. Maar ik had liever Yves en Wendy eruit zien gaan.

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Aflevering 4
« Reactie #32 Gepost op: 27-03-2006, 20:15:29 »
Jaa was wel een leuke afl.  ::jaja::
Vond het wel zielig voor J&M hoor!
Als je ze niet mag oké, maar dit is wel heel overdreven.
Ik vond ze eigenlijk wel symphatiek, maar ja.
En dan die andere deelnemers helemaal gedag zeggen, kusjes geven knuffel hier en knuffel daar, terwijl ze ze helemaal niet mogen.
Dat is pas schijnheilig!
Maar het is zo en het blijft zo.
Y&W vind ik op het moment nog niet zo irritant, I&L wel steeds meer.
Zo ontezettend druk, en dat is dan natuurlijk vooral Lien.
Maar aan de andere kant, het steekt wel aan!
J&A staan nu iets minder hoog op mijn lijstje...
gewoon maar op anderen afgaan.. tsssss.
F&B vind ik nu wel weer meevallen, in tegenstelling tot de vorige afleveringen.
EN mijn favorieten: Chris en Lut!
Super gewoon!

xx CO!!  ::regenboog::  ::bravo::  :-*
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #33 Gepost op: 27-03-2006, 20:38:22 »
Tuurlijk wel Koekoe, dat brengt ook halverwege de week nog wat discussiemogelijkheid op het forum!
Anders wordt er op zondag, maandag en evt. dinsdag wat gepost en dan is het weer rustig tot de komende zondag.
Dank je Cynneke,dat weet ik,vanmorgen had ik weinig tijd om uit te leggen wat ik precies bedoel. Ik val in herhaling,maar Oberon werdt op dezelfde dag uitgezonden,dus zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Maar een halve week verschil?? Mij is het allemaal om het even,ik maak me niet vlug druk over iets,maar 2 landen,2zenders zetten een maandenlange samenwerking,voorbereiding  op gang,dat lukt perfect maar samen uitzenden? njet!
Ik heb dezelfde mail naar Net5 en VT4 gestuurd,werd 2keer doorgestuurd naar sbs Ned. en sbs Bel. (kon ik terug herbeginnen).
2 keer heb ik een mail terug gekregen dat alle mails gelezen zullen worden en asap beantwoordt zullen worden(behalve de mails die grove taal bevatten) maar die heb ik niet gebruikt hoor  ::ohno:: ::ohno::
Zoal jij wel weet  ;) was Vlaanderen eerst met het uitzenden van TI,nu is het vise versa  :-\\ :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #34 Gepost op: 27-03-2006, 21:47:16 »
Yves en Wendy mogen van mij afvallen. Ik vind ze asociaal.
  ??? ze zijn toch niet te dik?  ;D ;D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #35 Gepost op: 27-03-2006, 21:49:54 »
Dank je Cynneke,dat weet ik,vanmorgen had ik weinig tijd om uit te leggen wat ik precies bedoel. Ik val in herhaling,maar Oberon werdt op dezelfde dag uitgezonden,dus zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Maar een halve week verschil?? Mij is het allemaal om het even,ik maak me niet vlug druk over iets,maar 2 landen,2zenders zetten een maandenlange samenwerking,voorbereiding  op gang,dat lukt perfect maar samen uitzenden? njet!
Ik heb dezelfde mail naar Net5 en VT4 gestuurd,werd 2keer doorgestuurd naar sbs Ned. en sbs Bel. (kon ik terug herbeginnen).
2 keer heb ik een mail terug gekregen dat alle mails gelezen zullen worden en asap beantwoordt zullen worden(behalve de mails die grove taal bevatten) maar die heb ik niet gebruikt hoor  ::ohno:: ::ohno::
Zoal jij wel weet  ;) was Vlaanderen eerst met het uitzenden van TI,nu is het vise versa  :-\\ :-\\


Ja klopt, wij moesten op TI wachten ;)

Maar ik ben er ook voorstander van dat het gewoon op dezelfde dag uitgezonden wordt, zoals Oberon. Dan heb je geen mensen die dagen niet op het forum kunnen komen posten, omdat ze dan al weten wat er te gebeuren staat.

Maar nogmaals vind ik het ook wel wat hebben als al jullie Belgjes door de weeks nog eens  jullie mening komen geven :) Laat het forum maar lekker levendig zijn!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #36 Gepost op: 28-03-2006, 13:30:29 »
Eigenlijk vind ik alle koppels nu wel leuk behalve Yves en Wendy. Inderdaad dat hypocriete gedoe van ze. Jan en Mirande verwijten van het zomaar meeliften (letterlijk en figuurlijk) maar zelf met het eten hetzelfde doen. Zij mogen er van mij bij de volgende eliminatie uit.

Volgens mij zijn inmiddels alle koppels een beetje hypocriet. Het leek wel alsof sommige koppels in een eerder stadium dan anderen doorhadden dat het een race, een wedstrijd is, en geen vriendschappelijk familie-uitje. Waardoor je de vreemde situatie krijgt dat men in het begin anderen dingen verweet die ze nu inmiddels zelf ook doen. Hebben ze de vorige afleveringen niet gezien of zo...?

Wat betreft dat eten: Inge en Lien moeten niet zo huilen. Dat geld was niet van hen, punt. Bovendien hadden ze zelf even daarvoor Yves en Wendy niet echt leuk ontvangen (hetgeen echt helemaal NERGENS op sloeg). Dan zou ik heel eerlijk gezegd zelf ook niet bijzonder royaal in de buidel tasten en mijn geld liever besteden aan mensen die mij vriendelijk gezind zijn. Wie zaait die oogst, zo is het leven nu eenmaal.


Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #37 Gepost op: 28-03-2006, 20:28:29 »
  ??? ze zijn toch niet te dik?  ;D ;D
nee ;D ;D :) Van mij mogen ze in afl. 6 eruit.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 4
« Reactie #38 Gepost op: 28-03-2006, 22:11:52 »
Ik vond de actie van Yves en Wendy een beetje stom met dat eten, alleen ik vond de reactie van Inge dat hun de vrijgeleide hadden ook een beetje flauw! Komop het maakt toch niet zoveel uit wie dat zijn..Het was echt leuk om te zien :)
Some light in your eyes...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #39 Gepost op: 29-03-2006, 19:51:23 »
moet nog komen  >:( >:(
maar zodra ik het gezien heb,zal ik een sprookje vertellen   ::jaja:: ::jaja::