Auteur Topic: Peking Express Regels enzo..  (gelezen 2377 keer)

Offline Nathliew

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zotte mie
Peking Express Regels enzo..
« Gepost op: 13-03-2006, 17:21:10 »
Hey,

Ik had even een vraag...Ik en een vriendin van mij zijn echt zo'n fans van Peking Express dat we er zelf ook aan willen deelnemen, maar het probleem is dat we nog maar 16 zijn... :\'(...Het is misschien een stomme vraag maar weet iemand dat er nog meerdere edities komen? Want ik had in een interview met Roos al gelezen dat er nog een 4de en 5de komt, en zoja, zouden m'n vriendin en ik dan aan die 5de editie kunnen meedoen?...Want ik heb ook een 7de jaar op school, voor m'n diploma, dus ben ik eigenlijk 19 als ik van school ben...
Alvast bedankt :),

Nathalie

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express Regels enzo..
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2006, 17:54:48 »
Als het goed is gaat het komend jaar als volgt (staat óok in andere topics van dit forum):
- In het najaar komt er een PE voor bekende Nederlanders, waaraan wij gewone mensen dus niet mee mogen doen...  >:(
- Over een jaar wordt er weer een normale PE uitgezonden (de vijfde dus), met onbekende Belgen en Nederlanders.
En dan ga ik eens een poging wagen... ::jaja:: ;)
Wat er daarna gebeurt, zal afhangen van de kijkcijfers, dus gewoon allemaal blijven kijken!  ::ok::

Rare school trouwens, met 7 jaar, wonen jullie in België ofzo?  ???
O, ik zie het al, Antwerpen!  :-X
« Laatst bewerkt op: 13-03-2006, 17:57:04 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nathliew

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zotte mie
Re: Peking Express Regels enzo..
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2006, 17:56:38 »
ja, ik ben wel van belgie maar ik doe Kantoor en daar zijn ipv de gewone 6 jaar ook een 7de jaar aan (geen verplicht jaar maar voor een diploma).  :)