Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 9542 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 2
« Gepost op: 12-03-2006, 17:35:35 »
Welk koppel moet als eerste Peking Express 2006 verlaten? en wat vonden jullie van de uitzending?? Bespreek het hier!!  :) ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 12-03-2006, 21:45:35 »
Dit was één van de spannendste etappes ooit!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 12-03-2006, 21:52:22 »
Dit was één van de spannendste etappes ooit!
Vond ik ook!  ::ok::
Leuk van Inge en Lien dat ze die vrijstelling wonnen.. en die afspraak die Lien wilde maken  ::rofl::  ze doet het om de reis en niet om het geld  ::ok:: is dus anderzijds ook goed van Jimmy en Amir dat ze dat aanbod niet aangingen! En zooooo jammer dat Martijn en Marjolein eruit gingen  :\'( ik had ze heel hoog verwacht, mja niet dus  ::niet-ok::
I'm a real big goblin..

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 12-03-2006, 21:56:02 »
Ik vond Martijn en Marjolein het minst boeiende koppel als ik eerlijk ben..
Het niveau is weer net zo hoog als vorig jaar! :D Ook leuk dat Lut en Chris elkaar eindelijk eens gaan respecteren! :D Ik heb veel bewondering voor Frank, dat hij Yves en Wendy doorliet. Ik vind Yves en Wendy wel goed, maar hoop wel dat ze snel eens goed zullen gaan scoren. :)

Súperaflevering! :D

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 12-03-2006, 21:57:44 »
Ik vond Martijn en Marjolein het minst boeiende koppel als ik eerlijk ben..
Het niveau is weer net zo hoog als vorig jaar! :D Ook leuk dat Lut en Chris elkaar eindelijk eens gaan respecteren! :D Ik heb veel bewondering voor Frank, dat hij Yves en Wendy doorliet. Ik vind Yves en Wendy wel goed, maar hoop wel dat ze snel eens goed zullen gaan scoren. :)

Súperaflevering! :D
Ik vind Frank een slijmerd tegen Yves & Wendy..

Wel een superspannende aflevering, gelukkig dat Lut&Chris die lift nog wisten te pakken.

Wel jammer dat Martijn&Marjolein eruit liggen..
First you go backwards, but then forwards again

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 12-03-2006, 21:58:00 »
Vond het trouwens érg grappig dat Lien zoveel vissen ving!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 12-03-2006, 22:02:14 »
Vond het trouwens érg grappig dat Lien zoveel vissen ving!

Ik vond het leuk dat ze ging praten en zingen naar de vissen. Het hielp wel, want ze had zo 20 vissen binnen!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 12-03-2006, 22:12:14 »
Wat een ::ok:: ::ok:: ::ok:: aflevering, ik heb echt 1 uur genoten!! Wat een prachtige omgeving daar, en wat zijn sommige mensen daar ontzettend vriendelijk, super! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 12-03-2006, 22:16:52 »
Ik vind Frank een slijmerd tegen Yves & Wendy..

Wel een superspannende aflevering, gelukkig dat Lut&Chris die lift nog wisten te pakken.

Wel jammer dat Martijn&Marjolein eruit liggen..
Tsja... Frank en Yves en de vrouwtjes zijn dan mss 'vrienden voor het leven'  waarschijnlijk was het ook een beetje een tactiek van Frank, mss voor zijn dochter om te laten zien dat hij goed is.  :-\\
I'm a real big goblin..

Offline mister-mini

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 12-03-2006, 23:09:12 »
Vrienden voor het leven na een week bij elkaar. Beetje snel vind ik hoor. Ik begin me trouwens aardig te ergeren aan Inge en Lien. Ik kan maar 1 ding zeggen; Go Jimmy en Amir!!!

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 13-03-2006, 13:05:49 »
I Agree ::ok::
Mollen in Japan...

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 13-03-2006, 13:15:24 »
Weer een mooie aflevering. Mooie race plus prachtige proef. Ga maar eens visjes verkopen op een markt waar je de taal niet machtig bent, en de plaatselijke gewoontes niet weet. En ja jongens, het is net de Albert Cuyp: als je even niet oplet zijn je spulletjes zo weg !

Eén minpuntje deze aflevering. Ik blijf het zonde van het programma vinden als twee koppels met elkaar mee liften. Het is een race, geen schoolreisje. Dus PE, voor het volgend jaar: nieuwe regel - twee koppels mogen niet gelijktijdig van het zelfde vervoermiddel gebruikmaken, veerpont uitgesloten.

Verder kijk ik alweer uit naar komende zondag, woensdagavond sla ik over na het debacle van die styliste afgelopen week.

Offline Nonje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanaf 4 jan weer lekker mollen
Re: Aflevering 2
« Reactie #12 Gepost op: 13-03-2006, 15:23:57 »
Vrienden voor het leven na een week bij elkaar. Beetje snel vind ik hoor. Ik begin me trouwens aardig te ergeren aan Inge en Lien. Ik kan maar 1 ding zeggen; Go Jimmy en Amir!!!

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je als je intensief met mensen omgaat, je heel snel vriendschappen maakt... Je leert ook heel snel elkaars plus en minpunten kennen, ik vond die uitspraak dus niet raar... Inge en Lien, zijn zichzelf, kun je overigens niet zeggen over Jimmy en Amir...

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 2
« Reactie #13 Gepost op: 13-03-2006, 16:48:36 »
... Inge en Lien, zijn zichzelf, kun je overigens niet zeggen over Jimmy en Amir...
Leg eens uit waarom Jimmy en Amir niet hunzelf zijn ?

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 2
« Reactie #14 Gepost op: 13-03-2006, 18:27:35 »
Chris en Lut zijn niet echt de personen waarmee ik op pad wil gaan.

En dat Lut een pakje sigaretten ging kopen kon ik niet echt met mijn hoofd bij  ???

Was een aardige aflevering, alleen het einde voelde ik al meteen goed aan. Wel jammer dat Martijn en Marjolein al de race moesten verlaten. So be it!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #15 Gepost op: 13-03-2006, 18:29:02 »
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je als je intensief met mensen omgaat, je heel snel vriendschappen maakt... Je leert ook heel snel elkaars plus en minpunten kennen, ik vond die uitspraak dus niet raar... Inge en Lien, zijn zichzelf, kun je overigens niet zeggen over Jimmy en Amir...

Tja wanneer is iemand zichzelf? Wordt altijd snel geroepen: "Als je jezelf maar blijft"...
De discussie op zich is off-topic, maar ja ik vind het nogal makkelijk gezegd dat Jimmy en Amir zichzelf niet zijn en Inge en Lien wel...
sic transit gloria mundi

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #16 Gepost op: 13-03-2006, 18:35:16 »
Chris en Lut zijn niet echt de personen waarmee ik op pad wil gaan.

joh!  ::)

Als je met Lut op reis gaat mag je wel stevig in je schoenen staan ook  :) en toch heeft ze wel manieren naar de inwoners daar vind ik. Ze blijft inderdaad rustig en beleefd, zoals ze zelf ook zegt. Ze heeft wel weer respect voor de lokale mensen, meer dan voor Chris  ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #17 Gepost op: 13-03-2006, 18:43:17 »
Tja wanneer is iemand zichzelf? Wordt altijd snel geroepen: "Als je jezelf maar blijft"...
De discussie op zich is off-topic, maar ja ik vind het nogal makkelijk gezegd dat Jimmy en Amir zichzelf niet zijn en Inge en Lien wel...
Precies, net zoiets als: Die Frans Bauer, die is zo gewoon gebleven! In mijn ogen is het een behoorlijk vreemd figuur, dus wat is gewoon?  ???
Ik vind Jimmy en Amir tot nu toe best grappig. Lut en Chris mogen er van mij het snelst uit, vanwege Lut.

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je als je intensief met mensen omgaat, je heel snel vriendschappen maakt... Je leert ook heel snel elkaars plus en minpunten kennen, ik vond die uitspraak dus niet raar...
Ik vind dat dit niet helemaal opgaat eerlijk gezegd, aangezien ze slechts één dag en nacht met elkaar opgetrokken zijn. "Vrienden voor het leven" lijkt mij dan ook wel wat overdreven, maar niettemin vond ik het erg sportief dat Frank Wendy en Yves mee liet gaan op de vrachtwagen. Leuk om te zien hoe twee koppels in het heetst van de strijd toch 'verbroederen'.
Aan de andere kant komt Bliss dan wel weer nogal schreeuwerig en hysterisch over, ze doet niet echt aardig tegen Frank. We weten natuurlijk niet wat daaraan voorafgegaan is, maar ik vond dat ze vooral zichzelf belachelijk maakte met haar gegil: "Ge bent verdomme de beste vent van heel België en dan ga je je hier belachelijk lopen maken!"
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #18 Gepost op: 13-03-2006, 20:54:08 »
Ach, ik had van tevoren ook geen oge pet op van Frank, maar vond zijn dochter gisteren in de uitzendig toch wel een heel stuk erger hoor! Mijn man zei nog "je zal maar zo'n kind hebben"... Hem vond ik wel sympathiek overkomen eigenlijk, nogal een goeierd...

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Aflevering 2
« Reactie #19 Gepost op: 13-03-2006, 21:26:06 »
Ja, hij was weer fijn! Ik erger me ook gigantisch aan Inge en Lien, echt erg... jammer dat ze wonnen ook. Ik vind Amir en Jimmy echt super, die gasten moeten heel ver komen  ::jaja::
En inderdaad, die dochter van Frank... ben ff dr naam kwijt is echt erg, gaat ze een beetje janken en: "Je bent toch de beste man van België!" Beetje jammer, maar ja...