Auteur Topic: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek  (gelezen 61875 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #80 Gepost op: 9-04-2006, 23:36:26 »
Roodkapje, ik wil graag een ding kwijt. Volgens mij ben jij de rots in de branding van Sneeuwwitje's bestaan. Peking Express was natuurlijk het toppunt van stress, en daarom hebben we - denk ik - ook het toppunt van een ADHD-reactie moeten aanschouwen (sorry, maar zo voel ik dat ; ik heb niet genoten vanavond). Ik heb heel veel respect voor de manier waarop jij daarmee omgaat. Er moet veel liefde tussen jullie zijn. En veel rust in jou;-).

Ook dat kan ik wederom geheel onderschrijven ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline tim1979

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #81 Gepost op: 10-04-2006, 12:45:14 »
ik vind jullie de irritanste en kinderachtigste deelnemers van peking express en ben blij dat jullie eruit zijn

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #82 Gepost op: 10-04-2006, 12:53:57 »
Ja echt vet jammer dat jullie eruit zijn !!!!

hebben jullie dat kaartje van de vissengraatroute nog ????

En zo ja, wil je een foto plaatsen !!!

Ik vond yves en Wendy ook stom hoor, ze vertikken het geld aan jullie te geven maar komen er wel vrolijk bij zitten !

Lut en Chris !!!!!
Laat je snor staan !!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #83 Gepost op: 10-04-2006, 18:19:06 »
Jammer, jullie zijn in mijn ogen er te vroeg uit gegaan. Wat geweldig dat jullie Reinier in het busje gooiden met Chris & Lut, spreken jullie hun nog wel eens? :D
🜃

Offline Vien

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #84 Gepost op: 11-04-2006, 16:51:34 »
OOOOW! WAT GEWELDIG DAT JULLIE HIER OP HET FORUM ZIJN!
ik ben een enorme fan van jullie! en ik vind het echt hééél erg dat jullie eruit zijn, toen ik Lien zag huilen moest ik zelf ook huilen, zo ontroerend! ik ben echt jullie aller grootste fan  ::hypocriet::
ik ga jullie enorm missen, echt Peking Express zal niet meer hetzelfde zijn als eerst.
Maar ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben gehad daar.
Heel veel liefs, vien ::bravo::
Pluk de dag, voor je in een vaas eindigt.

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #85 Gepost op: 11-04-2006, 21:47:45 »
Roodkapje, ik wil graag een ding kwijt. Volgens mij ben jij de rots in de branding van Sneeuwwitje's bestaan. Peking Express was natuurlijk het toppunt van stress, en daarom hebben we - denk ik - ook het toppunt van een ADHD-reactie moeten aanschouwen (sorry, maar zo voel ik dat ; ik heb niet genoten vanavond). Ik heb heel veel respect voor de manier waarop jij daarmee omgaat. Er moet veel liefde tussen jullie zijn. En veel rust in jou;-).

Hey Starry Night,

leuke reactie. Ik kan begrijpen dat jullie soms schrikken van de gedrevenheid en energie waarmee Lien door 'Peking' geracet heeft. Maar je moet weten dat wanneer je daar aan deelneemt dit jouw hele denken en doen overneemt. Je raakt echt in de ban van het gehele gebeuren. En als je dan nog eens bijna elke proef mag spelen en die ook wint je er een pak stress bijkrijgt. Wanneer andere duo's je als 'Grootste concurenten' benoemen dan is dat heel tricky in je hoofd. Zeker wanneer je bij de eliminatie-etappe nog eens een blok aan je been krijgt.

Maar 1 ding wil ik duidelijk kwijt: respectloos zijn we nooit geweest!!! Niet naar de bevolking toe, niet naar de andere koppels. Die middelvinger was in het heetst van de strijd, omdat we voelden dat er complotten werden gesmeed tegen ons om ons eruit te werken. Wij wilden het spel voor onszelf spelen en enkel voor onszelf.  ::jaja::

En ja, ik ben wel redelijk'zen'  ::tandpastasmiley::

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #86 Gepost op: 11-04-2006, 21:52:39 »
Ja echt vet jammer dat jullie eruit zijn !!!!

hebben jullie dat kaartje van de vissengraatroute nog ????

En zo ja, wil je een foto plaatsen !!!

Ik vond yves en Wendy ook stom hoor, ze vertikken het geld aan jullie te geven maar komen er wel vrolijk bij zitten !

Lut en Chris !!!!!

Die vissengraat heb ik opgegeten van frustratie vrees ik   ::tandpastasmiley::
En ivm Y&W: ieder speelt het spel op zijn manier en het was helemaal niet de bedoeling om vriendjes te gaan maken he, dan waren we wel op kamp geweest ofzo   ;)

Die graat zag er ongeveer zo uit:   _______I_____I/______I/________
                                           I     I       I\
Maar iets ingewikkelder   ::joehoe::

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #87 Gepost op: 11-04-2006, 21:54:16 »
Jammer, jullie zijn in mijn ogen er te vroeg uit gegaan. Wat geweldig dat jullie Reinier in het busje gooiden met Chris & Lut, spreken jullie hun nog wel eens? :D

Ja TOP he, we hadden lekker een busje geregeld en Reinier had lekker niks door. We hebben ons rotgeamuseerd. Ik krijg er nog steeds de slappe lach van  ::rofl::

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #88 Gepost op: 11-04-2006, 21:57:57 »
OOOOW! WAT GEWELDIG DAT JULLIE HIER OP HET FORUM ZIJN!
ik ben een enorme fan van jullie! en ik vind het echt hééél erg dat jullie eruit zijn, toen ik Lien zag huilen moest ik zelf ook huilen, zo ontroerend! ik ben echt jullie aller grootste fan  ::hypocriet::
ik ga jullie enorm missen, echt Peking Express zal niet meer hetzelfde zijn als eerst.
Maar ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben gehad daar.
Heel veel liefs, vien ::bravo::

 ::bravo:: ::bravo:: Wat leuk om dit te lezen! Ontroert ons ook  ::ok::
We hebben inderdaad een ongelooflijk toffe tijd achter de rug en er gaat geen moment voorbij of we denken aan al die wondermooie mensen die we daar hebben leren kennen. We zijn zeker van plan om de reis over te doen, maar dan op een andere manier ;D
vele groetjes, Inge & Lien

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #89 Gepost op: 11-04-2006, 22:00:18 »
Wat leuk dat jullie al die vragen beantwoorden ::bravo:: ::bravo:: ::hug:: ::hug::
Ben zelf even inspiratieloos maar misschien verzin ik nog wel eens een vraag ::) ::) ;) ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::
I'm a real big goblin..

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #90 Gepost op: 11-04-2006, 22:13:58 »
Maar wat was nou echt de aanleiding voor de toch wel m.i. opgeklopte rivaliteit met Yves & Wendy...?
Dat je niet op kamp bent begrijp ik, maar het leek gewoon op treiteren bij vlagen. Of is dat wat men ons wil laten zien?
sic transit gloria mundi

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #91 Gepost op: 11-04-2006, 22:22:02 »
Maar wat was nou echt de aanleiding voor de toch wel m.i. opgeklopte rivaliteit met Yves & Wendy...?
Dat je niet op kamp bent begrijp ik, maar het leek gewoon op treiteren bij vlagen. Of is dat wat men ons wil laten zien?

Dat was helemaal niet treiteren, wij wilden gewoon geen deel uit maken van complotten en spelletjes tegenover andere koppels. Van dat samenliften en afspraakjes maken onderling hadden wij echt genoeg, daarvoor hadden wij ons niet ingeschreven. ::ohno::

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #92 Gepost op: 11-04-2006, 22:27:04 »
Dat was helemaal niet treiteren, wij wilden gewoon geen deel uit maken van complotten en spelletjes tegenover andere koppels. Van dat samenliften en afspraakjes maken onderling hadden wij echt genoeg, daarvoor hadden wij ons niet ingeschreven. ::ohno::


Ja dank je voor je antwoord, ik kan het alleen niet rijmen met wat ik op tv zie.
sic transit gloria mundi

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #93 Gepost op: 11-04-2006, 22:31:59 »
Dat was helemaal niet treiteren, wij wilden gewoon geen deel uit maken van complotten en spelletjes tegenover andere koppels. Van dat samenliften en afspraakjes maken onderling hadden wij echt genoeg, daarvoor hadden wij ons niet ingeschreven. ::ohno::


Sorry maar dan moet ik de opmerking maken dat jullie toch ook wel samenspande met Chris en Lut. Het zoeken van de voetvolley-spelers en het ontvoeren van Rainier waren toch ook afgesproken. En waarschijnlijk zijn er nog wel meer voorbeelden in eerdere afleveringen maar mijn geheugen laat mij op dit moment even in de steek....

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #94 Gepost op: 11-04-2006, 22:37:15 »
Sorry maar dan moet ik de opmerking maken dat jullie toch ook wel samenspande met Chris en Lut. Het zoeken van de voetvolley-spelers en het ontvoeren van Rainier waren toch ook afgesproken. En waarschijnlijk zijn er nog wel meer voorbeelden in eerdere afleveringen maar mijn geheugen laat mij op dit moment even in de steek....

Inderdaad, maar wat doe je als er je ineens 3 koppels in 1 jeep voorbij razen? Ofwel nemen we het risico om af te vallen en gaan we elk onze eigen weg, ofwel liften we samen (tot een afgesproken punt) om onze positie veilig te stellen. De ene situatie creeërt uiteindelijk de andere. Wanneer wordt uitgesproken dat je 1 van de grootste concurenten bent en bijna alle anderen smeden complotten om je eruit te werken, wordt je in een dergelijke positie gebracht.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #95 Gepost op: 11-04-2006, 22:43:10 »
Maar toch...die diepe afkeer in jullie ogen toen Yves en Wendy jullie dat blok gaven. Jullie hebben hetzelfde gedaan bij Amir en Jimmy (en terecht) en zij bij jullie.
Als jullie zouden hebben gewonnen hadden jullie wss Yves en Wendy het blok gegeven. Het fanatisme wat van het scherm afspatte was bijna beangstigend.
Hebben jullie dat ook als jullie de beelden terug zien?
sic transit gloria mundi

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #96 Gepost op: 11-04-2006, 23:37:26 »
Inge en Lien,

Ik zal het netjes houden, maar ik was heel erg blij dat jullie eruit vlogen afgelopen aflevering. Wij hebben stiekem een klein feestje gevierd thuis, al onze vrienden kwamen! Want wij allemaal hebben ons de afgelopen weken nogal geërgerd aan jullie gedrag (tegen de bevolking en medekandidaten). Het is goed dat jullie fanatiek zijn, maar je kan ook doordraven. Ik vond het nogal triest, sneu en zielig hoe jullie bezig waren.

Alvast bedankt voor jullie reactie  ::zwaai::

Ik hoop dat Wendy en Yves speciaal voor jullie winnen  ::rofl::

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #97 Gepost op: 12-04-2006, 15:30:07 »
hoi  sneeuwwitje en roodkapje zo leuk dat jullie hier ook komen kijken
lachen zeker al die roddels  :)
billy d.. wat schrijf jij nu wat is dat nu voor onzin ik hoop dat y en w winnen speciaal v jullie op wat slaat dat? wat kan inge en lien het schelen wie er wint zij hebben dit toch lekker mogen meemaken ::zwaai::dikke kus GIRLS!

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #98 Gepost op: 12-04-2006, 15:57:00 »
Ik denk dat alle kandidaten nu al weten wie er gewonnen hebben, maar mogen waarschijnlijk niet uitlekken....

Offline McCormick

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #99 Gepost op: 12-04-2006, 17:31:15 »
Inge en Lien,

Ik zal het netjes houden, maar ik was heel erg blij dat jullie eruit vlogen afgelopen aflevering. Wij hebben stiekem een klein feestje gevierd thuis, al onze vrienden kwamen! Want wij allemaal hebben ons de afgelopen weken nogal geërgerd aan jullie gedrag (tegen de bevolking en medekandidaten). Het is goed dat jullie fanatiek zijn, maar je kan ook doordraven. Ik vond het nogal triest, sneu en zielig hoe jullie bezig waren.

Alvast bedankt voor jullie reactie  ::zwaai::

Ik hoop dat Wendy en Yves speciaal voor jullie winnen  ::rofl::


Amen..
Ik kan het gewoon niet beter verwoorden, bij ons was ook de hele woonkamer enthousiast dat jullie eruit gingen..

Vooral Lien ergerde wij ons dood aan.. En als jullie serieus menen niet respectloos te zijn geweest, zou ik maar eens ernstig te rade gaan bij mijzelf...

PS; eerst zo lomp lopen miepen dat Yves en Wendy niet jullie types zijn, en simpelweg vervelend reageren als ze het busje instappen. En vervolgens verontwaardigd zijn als ze niet aanbieden eten te kopen voor jullie? Lijkt mij logisch hoor :)