Auteur Topic: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek  (gelezen 61929 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #100 Gepost op: 12-04-2006, 20:57:38 »
Dat was helemaal niet treiteren, wij wilden gewoon geen deel uit maken van complotten en spelletjes tegenover andere koppels. Van dat samenliften en afspraakjes maken onderling hadden wij echt genoeg, daarvoor hadden wij ons niet ingeschreven. ::ohno::

Helemaal met je eens. Ik hoop ook oprecht dat dat in volgende edities verboden gaat worden. Maarreh... je komt op mij redelijk slim over, dus ik denk dat je heus wel begrijpt (buiten de digitale scheldpartijen hier om waar je niks aan hebt) wat sommigen (w.o. ik) bedoelen met dat het soms toch echt te heftig overkwam (vooral de laatste aflevering).

Als je schrijft dat het allemaal niet zo bedoeld was, dan geloof ik je. Jij kent Lien het best en kunt 'achter de schermen' kijken, so to speak. Maar als mij was overkomen wat Wendy overkwam, dan was ik daar echt kapot van geweest. Okay, daarom word ik nooit deelnemer, maar dan nog. Ik schreef het elders al: ik hoop toch wel dat Lien nu begrijpt dat ze - laten we het zo dan stellen - veel agressiever over kan komen dan ze zichzelf wellicht realiseert. En dat je bij interactie niet alleen met je eigen gevoelens te maken hebt, maar ook met die van de ander. Naja, dat miste ik soms wel bij Lien. En jij kon haar als partner goed een halt toeroepen (en dat deed je ook af en toe), omdat ze jou niet wil kwetsen. Je zag haar dan schrikken en ook openlijk tot inzicht komen. Maar dat machtsmiddel hadden andere mensen natuurlijk niet. Als jij boos wegloopt, dan rent ze je geschrokken achterna. Maar wanneer dingen andere mensen te ver gingen, dan leek ze daar volstrekt geen boodschap aan te hebben. Dat vond ik best pijnlijk.

Wil ik ook nog wel even zeggen dat ik de stress die je beschrijft begrijp, hoor. Ik neem aan dat zaken IRL heel wat minder confronterend verlopen ;).

Ik vind het hoe dan ook erg dapper dat je hier gewoon de confrontatie aangaat met al die dappere anonieme dodo's, zoals Rinck ook doet (met wie ik vorig jaar ook af en toe moeite had ::)). Bekijk het maar zo: de waarheid ligt altijd in het midden.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2006, 23:46:36 door Starry Night »

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #101 Gepost op: 12-04-2006, 23:33:13 »
Helemaal met je eens. Ik hoop ook oprecht dat dat in volgende edities verboden gaat worden. Maarreh... je komt op mij redelijk slim over, dus ik denk dat je heus wel begrijpt (buiten de digitale scheldpartijen hier om waar je niks aan hebt) wat sommigen (w.o. ik) bedoelen met dat het soms toch echt te heftig overkwam (vooral de laatste aflevering).

Als je schrijft dat het allemaal niet zo bedoeld was, dan geloof ik je. Jij kent Lien het best en kunt 'achter de schermen' kijken, so to speak. Maar als mij was overkomen wat Wendy overkwam, dan was ik daar echt kapot van geweest. Okay, daarom word ik nooit deelnemer, maar dan nog. Ik schreef het elders al: ik hoop toch wel dat Lien nu begrijpt dat ze - laten we het zo dan stellen - veel agressiever over kan komen dan ze zichzelf wellicht realiseert. En dat je bij interactie niet alleen met je eigen gevoelens te maken hebt, maar ook met die van de ander. Naja, dat miste ik soms wel bij Lien. En jij kon haar als partner goed een halt toeroepen (en dat deed je ook af en toe), omdat ze jou niet wil kwetsen. Je zag haar dan schrikken en ook openlijk tot inzicht komen. Maar dat machtsmiddel hadden andere mensen natuurlijk niet. Als jij boos wegloopt, dan rent ze je geschrokken achterna. Maar wanneer dingen andere mensen te ver gingen, dan leek ze daar volstrekt geen boodschap aan te hebben. Dat vond ik best pijnlijk.

Wil ik ook nog wel even zeggen dat ik de stress die je beschrijft begrijp, hoor. Ik neem aan dat zaken IRL heel wat minder confronterend verlopen ;).

Ik vind het hoe dan ook erg dapper dat je hier gewoon de confrontatie aangaat met al die dappere anonieme dodo's, zoals Rinck (met wie ik vorig jaar ook af en toe moeite had ::)). Bekijk het maar zo: de waarheid ligt altijd in het midden.

Ik ben het met Starry Night eens ::) ;D

Ten eerste is het zeer prijzenswaardig dat jullie hier op dit forum bereid zijn een toelichting te geven en ten tweede dienen de ordinaire scheldpartijen helemaal nergens toe en zijn behoorlijk onbeschoft.

Maar, van deze gelegenheid gebruik makend....en het is al meerdere malen gevraagd...wat vinden jullie van de beelden op tv? En met name de laatste aflevering?
Kunnen jullie het voorstellen dat er mensen zijn die met een plaatsvervangend schaamtegevoel zitten te kijken? En een soort van opluchting voelden toen jullie aan het eind van de aflevering eruit lagen?
sic transit gloria mundi

Offline xrock-gurlx

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Inge & Lien !!!
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #102 Gepost op: 13-04-2006, 11:22:21 »
 ::trots:: wt tof dat jullie die vragen beantwoorden...^^

Ik had echt als laatste verwacht dat jullie eruit zouden gaan,

maar alsnog: jullie hebben het super gedaan in de race...!!!
Vooral dat met reinier...te mooi gewoon   ::rofl:: !!!!!

Bye x!!  ::bravo::

- After Forever -

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #103 Gepost op: 13-04-2006, 12:55:03 »
Ja echt vet jammer dat jullie eruit zijn !!!!

hebben jullie dat kaartje van de vissengraatroute nog ????

En zo ja, wil je een foto plaatsen !!!

Ik vond yves en Wendy ook stom hoor, ze vertikken het geld aan jullie te geven maar komen er wel vrolijk bij zitten !

Lut en Chris !!!!!

Ik denk dat er een foto staat van de vissengraatroute op het overzicht van de 6 de aflevering

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #104 Gepost op: 13-04-2006, 14:38:07 »
Die vissengraat ja. Toen ik dat op tv zag snapte ik er echt geen bal van. Dan weer die kant op en die kant. Zal wel lastig geweest zijn.
Toen jullie samen met Chris en Lut Reinier gingen ontvoeren, dat vond ik zo grappig en toen jullie Marc en Theo en Frank en Bliss voorbij gingen waren jullie zo hysterisch blij leek het wel. Vooral Lien. Ik genoot er echt van. Echt lachen was dat.

Offline jolinekeuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #105 Gepost op: 14-04-2006, 15:34:25 »
ejj lien en inge,

zou ik jullie een fanmail ofzo kunnen sture??

of gaat dat niet :(



xxx
.X.Joline.X.<3.!!

Offline dolle koe

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #106 Gepost op: 14-04-2006, 15:47:45 »
hey meisies hoe is dat toch mogelijk?? jullie waren de beste lifters??
kan men ogen echt niet geloven wie zorgt er nu voor de spanning?
 ::hypocriet::


Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #107 Gepost op: 14-04-2006, 16:06:44 »
zeker de beste lifters. Had het puntensysteem nog bestaan zoals vorig jaar, dan hadden ze de peking op één been gewonnen. Maar de beste lifters worden geviseerd en krijgen een blok aan het been door andere kandidaten.
Met dit nieuwe sudden death systeem kan je zo op ieder moment afvallen. De koppels die nog overblijven, daar zullen de snelsten ook weer geviseerd worden. De beste lifters maken gewoon het meest kans om er uit te gaan zo. het is geen goed werkend systeem.

Offline Parel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #108 Gepost op: 14-04-2006, 17:09:07 »
Haai Roodkapje!
Keijammer dat jullie er nu al zijn uitgevlogen... ik denk dat er niet veel spanning meer gaat inzitten nu, toch niet voor mij.... ik zat op donderdagavond vol spanning mee te volgen! Ik werd er elke keer zenuwachtig van!  ::trots:: Dat ligt wrsl volledig aan mij, omdat ikzelf ook lesbisch ben(ik verkeer sinds gisteren een jaar ::tandpastasmiley::). Ik vond het dan ook zaalig om eens een koppel op tv te zien...!
Ik weet dat jullie bakken commentaar over jullie zullen krijgen...maar ach...tzal enkel zijn van mensen die niet met holebi's kunnen omgaan(kijk trouwens eens naar het forum van vt4 :)). Maar ik steun jullie volledig!!! ;D ::jaja:: ;D
Trouwens...proficiat met de verloving!
Greetz,
Parel *x*
Ps: jullie waren te zalig, en kei-enthousiast en gek ;)

Offline buffalo1972

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #109 Gepost op: 14-04-2006, 17:10:21 »
Hi sneeuwwitje,

We hebben een woord voor mensen zoals jij in onze streek.
Je kent het zeker wel:

TSJIEPEMUILE !!!

Offline jolinekeuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #110 Gepost op: 14-04-2006, 17:13:27 »
hehe parel.. ik ben ook lesbisch.. ik denk ook da al di slegte reacties van heteros kome

kvond het ook leuk da ik ook een lesbisch koppel zag op tv  :P ::love:: ::tandpastasmiley::


xxx
.X.Joline.X.<3.!!

Offline buffalo1972

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #111 Gepost op: 14-04-2006, 17:15:59 »
Haai Roodkapje!
Keijammer dat jullie er nu al zijn uitgevlogen... ik denk dat er niet veel spanning meer gaat inzitten nu, toch niet voor mij.... ik zat op donderdagavond vol spanning mee te volgen! Ik werd er elke keer zenuwachtig van!  ::trots:: Dat ligt wrsl volledig aan mij, omdat ikzelf ook lesbisch ben(ik verkeer sinds gisteren een jaar ::tandpastasmiley::). Ik vond het dan ook zaalig om eens een koppel op tv te zien...!
Ik weet dat jullie bakken commentaar over jullie zullen krijgen...maar ach...tzal enkel zijn van mensen die niet met holebi's kunnen omgaan(kijk trouwens eens naar het forum van vt4 :)). Maar ik steun jullie volledig!!! ;D ::jaja:: ;D
Trouwens...proficiat met de verloving!
Greetz,
Parel *x*
Ps: jullie waren te zalig, en kei-enthousiast en gek ;)

Parel,

Hun sexuele geaardheid heeft daar niks met te maken.
Het is hun gedrag dat stoort, niet wat ze tussen de lakens doen.
Dat is hun goed recht.

Offline Goemf_jr

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #112 Gepost op: 14-04-2006, 17:21:55 »
hehe parel.. ik ben ook lesbisch.. ik denk ook da al di slegte reacties van heteros kome

kvond het ook leuk da ik ook een lesbisch koppel zag op tv  :P ::love:: ::tandpastasmiley::

xxx

Dit stoort mij dus enorm aan holebi's he. Ze zagen dat ze gediscrimineerd worden, maar gaan zelf wel hun "anders zijn" bevestigen door deze reacties t.o.v. hetero's.
Ik persoonlijk begrijp niet hoe je holebi kunt zijn, maar dat is mijn persoonlijke mening en ik heb ook dat recht. Maar ik ken ook zelf holebi's en heb daar geen enkel probleem mee. Het gedrag van Lien en Inge heeft niks met hun holebi zijn te maken. Het is hun karakter dat heel wat mensen heeft doen walgen en zijn een verkeerd beeld van een holebi koppel. Als holebi zou jij beschaamd moeten zijn in het gedrag van deze twee i.p.v. ze aan te moedigen en de schuld in de schoenen te schuiven van de "onverdraagzame hetero's"!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #113 Gepost op: 14-04-2006, 17:28:44 »
Een discussie over de seksuele geaardheid van de kandidaten lijkt me niet nuttig in deze.
sic transit gloria mundi

Offline Goemf_jr

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #114 Gepost op: 14-04-2006, 17:35:59 »
Een discussie over de seksuele geaardheid van de kandidaten lijkt me niet nuttig in deze.

Daar ben ik me volledig van bewust hoor. Ik vind het alleen niet gepast om de terechte negatieve commentaar om I&L te aan te vallen en zich te verdedigen met het feit dat het alleen maar onverdraagzame hetero's zijn die holebi's haten.
Vooral lien heeft zich ongelooflijk irritant en kinderachtig gedragen, daar zijn geen excuses voor!

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #115 Gepost op: 14-04-2006, 20:30:47 »
Dit stoort mij dus enorm aan holebi's he. Ze zagen dat ze gediscrimineerd worden, maar gaan zelf wel hun "anders zijn" bevestigen door deze reacties t.o.v. hetero's.
Ik persoonlijk begrijp niet hoe je holebi kunt zijn, maar dat is mijn persoonlijke mening en ik heb ook dat recht. Maar ik ken ook zelf holebi's en heb daar geen enkel probleem mee. Het gedrag van Lien en Inge heeft niks met hun holebi zijn te maken. Het is hun karakter dat heel wat mensen heeft doen walgen en zijn een verkeerd beeld van een holebi koppel. Als holebi zou jij beschaamd moeten zijn in het gedrag van deze twee i.p.v. ze aan te moedigen en de schuld in de schoenen te schuiven van de "onverdraagzame hetero's"!

AMEN!!  ::ok::

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #116 Gepost op: 15-04-2006, 02:26:35 »
Daar ben ik me volledig van bewust hoor. Ik vind het alleen niet gepast om de terechte negatieve commentaar om I&L te aan te vallen en zich te verdedigen met het feit dat het alleen maar onverdraagzame hetero's zijn die holebi's haten.
Vooral lien heeft zich ongelooflijk irritant en kinderachtig gedragen, daar zijn geen excuses voor!

Mijn opmerking was algemeen bedoeld en niet een reactie op een specifieke post. Wie de schoen past trekke hem aan  ;) ;D
Wat betreft mijn mening over I&L, die is te lezen in eerdere posts.
sic transit gloria mundi

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #117 Gepost op: 15-04-2006, 17:46:32 »
Helemaal met je eens. Ik hoop ook oprecht dat dat in volgende edities verboden gaat worden.

Koekoek,

Weet je, dit is de 6e aflevering gebeurd  ;)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #118 Gepost op: 15-04-2006, 17:49:16 »
Koekoek,

Weet je, dit is de 6e aflevering gebeurd  ;)
Yes.  ;D

Nu gaan een aantal koppels door de mand vallen.  >:D
First you go backwards, but then forwards again

Offline jolinekeuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #119 Gepost op: 15-04-2006, 17:52:46 »
Koekoek,

Weet je, dit is de 6e aflevering gebeurd  ;)

haaaahaa zaaalig ;D ::tandpastasmiley::

en oe ist me sneeuwitje?? doe haar plss de groetjes van mij :-*.!!

xxx
.X.Joline.X.<3.!!