Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 23861 keer)

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #60 Gepost op: 6-03-2006, 19:48:05 »
weet iemand of je de 1e aflevering al ergens op tv kunt kijken, ik heb de 1e 10 minuten gemist
......

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #61 Gepost op: 6-03-2006, 20:24:18 »
Hoi luitjes, Ik zit mooi in de shit.
Ik zit al weken te wachten dat PE eindelijk weer van start gaat, moet ik zondagavond weg. Niks aan de hand, DVD-recorder ingeprogrammeerd en kijken als ik thuis kom. Maar bij thuiskomst blijkt dat de DVD-recorder op storing gevallen is en er niets (!!!) opgenomen is. Nee hè, de eerste aflevering missen kan toch niet!!
Wie helpt mij????????

 :\'(

ik denk dat het wel op www.tvopjepc.nl  staat   

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #62 Gepost op: 6-03-2006, 20:56:45 »
ontzettend goeie openingsaflevering, vorig jaar moest ik er nogal inkomen maar was nu meteen helemaal aan de buis gekluisterd, leuke teams ook! En moest enorm lachen toen die ene chauffeur perse geld wilde en die andere man tegen hem tekeer ging dat het zijn eigen schuld is omdat hij blanke vrouwen zo leuk vond en het anders helemaal niet was gebeurd, heeeerlijk die vertalingen van wat al die mensen daar zeggen  ;D

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 1
« Reactie #63 Gepost op: 6-03-2006, 23:00:26 »
Vond die momenten van Frank & Bliss in het schoolklasje ook wel leuk om te zien.
Plus de gedrevenheid en het engels spreken van Miranda!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Aflevering 1
« Reactie #64 Gepost op: 7-03-2006, 11:17:27 »
en het engels spreken van Miranda!

Wat was daar zo leuk aan dan ???
Mollen in Japan...

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Aflevering 1
« Reactie #65 Gepost op: 7-03-2006, 13:46:33 »
ontzettend goeie openingsaflevering, vorig jaar moest ik er nogal inkomen maar was nu meteen helemaal aan de buis gekluisterd, leuke teams ook! En moest enorm lachen toen die ene chauffeur perse geld wilde en die andere man tegen hem tekeer ging dat het zijn eigen schuld is omdat hij blanke vrouwen zo leuk vond en het anders helemaal niet was gebeurd, heeeerlijk die vertalingen van wat al die mensen daar zeggen  ;D

ja hahahha..
Echt super grappig was dat!
Heb de vorige 2 editie´s ook gezien,
maar dit is toch wel een super begin
De koppels zijn gewoon zo verschillend,
Lut en Chris zijn een soort tegenpolen  ::rofl::
Tot nu toe mijn favorieten: Lien en Inge,
al zijn Amir en Jimmy ook wel goed!
Ik kan echt niet wachten tot zondag!
En in het spoor van lijkt me ook wel leuk, al weet ik niet zeker of ik dat kan kijken  ::schaam::
Iig iedereen alvast veel plezier met de volgende aflevering!
Enne, hou me op de hoogte van alle vreemde dingen die op duiken op de site (kan geen vb geven  ::tandpastasmiley::)

XXX CO!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Aflevering 1
« Reactie #66 Gepost op: 7-03-2006, 16:53:51 »
Ik heb het wel opgenomen, maar ik denk dat het bestand een beetje te groot is om te verzenden, misschien via emule???
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 1
« Reactie #67 Gepost op: 7-03-2006, 19:17:47 »
Wat was daar zo leuk aan dan ???

Gewoon op de manier hoe zij dat doet, vond ik wel grappig!
Kan het niet gespecificeerd uitleggen eigenlijk.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #68 Gepost op: 8-03-2006, 14:41:09 »
Supergoede eerste aflevering! Een paar mensen zijn mij tegengevallen qua verwachtingen en een paar weer erg mee! Jan en Miranda hebben het zeer goed gedaan, knap hoor! Ook Jimmy en Amir hebben het na mijn idee prima gedaan, terwijl ik hun het laagste had ingeschat. Yves en Wendy vielen mij echt tegen, erg jammer!
Mijn favorieten zijn Inge en Lien, hartstikke lachen met die twee!
Chris & Lut slaan elkaar nog eens de hersens in  ;)

Offline mimitjo

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #69 Gepost op: 8-03-2006, 16:18:40 »
De eerste aflevering staat helaas nog niet op www.tvopjepc.nl

Zit op het moment in Finland en zou ook heel graag de afleveringen online willen bekijken, dus als iemand nog een suggestie heeft....Heel graag

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Aflevering 1
« Reactie #70 Gepost op: 9-03-2006, 11:52:18 »
Zie het topic: Aflevering 1 gemist!!!
Mollen in Japan...

Offline anoukje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #71 Gepost op: 9-03-2006, 13:24:28 »
Ik weet het, serie 1 heb ik al op DVD gekocht en serie 2 ga ik nog krijgen, dus ik ben na WIDM-fan, nu ook PE-fan!! ;D
DVD'S?!  WAaaaar koop je die?1 Die wil ik oooook  :o

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #72 Gepost op: 9-03-2006, 15:21:31 »
DVD'S?!  WAaaaar koop je die?1 Die wil ik oooook  :o

Ik heb deze gekocht bij de Media Markt @ Rotterdam Alexandrium!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #73 Gepost op: 9-03-2006, 20:18:15 »
Echt een leuke aflevering was het

Offline mister-mini

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
DVD serie 2
« Reactie #74 Gepost op: 9-03-2006, 20:18:30 »
Is er nu eindelijk een dvd van serie 2 dan?  ::oink:: Ik d8 dat die niet zou komen. Zo ja, hoe, wat en waar? Hihi, die serie was namelijk zoooo mooi hihi!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: DVD serie 2
« Reactie #75 Gepost op: 9-03-2006, 22:48:04 »
Is er nu eindelijk een dvd van serie 2 dan?  ::oink:: Ik d8 dat die niet zou komen. Zo ja, hoe, wat en waar? Hihi, die serie was namelijk zoooo mooi hihi!
In het topic 'Peking Express 2 DVD'

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #76 Gepost op: 9-03-2006, 23:25:34 »
Wij hier in België nu maar de eerste afl gezien.. Fantastisch gewoon... Weer dezelfde gedrevenheid, de drukte en de stress om een vervoermiddel te vinden... Ik heb geen koppel waar ik met echt aan erg maar ik heb ontzettend veel bewondering voor Miranda en haar schoonvader in spe "Jan". Je moet het maar doen op je 71... Ben blij dat ze al verder met een busje mogen gaan naar Cambodja... Kunnen ze lekker wat meer relaxen....

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #77 Gepost op: 9-03-2006, 23:48:55 »
We zitten er al gelijk in ! Het wordt weer een prachtige en spannende reeks! ::ok::


Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Aflevering 1
« Reactie #78 Gepost op: 12-03-2006, 16:39:23 »
Jeej! Was echt weer heel erg leuk. De hele spanning kwam weer naar boven.  ::ok::

Wat betreft de teams, erg leuk. Jan en Miranda beginnen nu al een beetje m'n favoriet te worden, maar Martijn en Marjolein en Lien en Inge komen ook wel dicht in de buurt.
Over Chris en Lut heb iik zo m'n twijfels. Zijn een beetje apart, vooral van Chris heb ik het idee dat ze een zenuwpees is die haar zin probeert door te drijven. Ben benieuwd hoe het gaat met die twee.

 ::niet-ok:: vanavond geen PE voor mij. Probeer het op te nemen dus hoop dat ik het nadat ik terug ben gekomen nog te kunnen zien om toch nog up-to-date te blijven.