Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 23866 keer)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 6-03-2006, 00:06:17 »
Duurde inderdaad lekker lang. Is het nu elke week 80 minuten? Of zou dat alleen voor de eerste aflevering zijn?
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 6-03-2006, 08:41:42 »
Oh het was weer leuk :) Cool dat het weer begonnen is!
Some light in your eyes...

Offline Amon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 6-03-2006, 10:10:03 »
Ik vond de eerste aflevering echt super! Ik heb nog niet echt een favoriet. Ik vind alle koppels wel leuk. Ik wil ook echt meedoen! Zal er volgend jaar weer een peking express komen?  ::zwaai::
KuSje

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 6-03-2006, 10:23:45 »
Ik vond de eerste aflevering echt super! Ik heb nog niet echt een favoriet. Ik vind alle koppels wel leuk. Ik wil ook echt meedoen! Zal er volgend jaar weer een peking express komen?  ::zwaai::
Hopelijk wel! Maar ik kan toch niet mee doen (je moet 18 zijn :-\\)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 6-03-2006, 10:26:21 »
De Aflevering van gister was, super spannend, en deze Aflevering deed lekker lang, had niet verwacht dat Miranda en Jan al zo snel een Amulet zouden winnen, Frank en Bliss is mijn favouriete koppel, hoop dat ze gauw een Amulet gaan winnen. :)

berlo

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 6-03-2006, 10:27:19 »
Hoi luitjes, Ik zit mooi in de shit.
Ik zit al weken te wachten dat PE eindelijk weer van start gaat, moet ik zondagavond weg. Niks aan de hand, DVD-recorder ingeprogrammeerd en kijken als ik thuis kom. Maar bij thuiskomst blijkt dat de DVD-recorder op storing gevallen is en er niets (!!!) opgenomen is. Nee hè, de eerste aflevering missen kan toch niet!!
Wie helpt mij????????

 :\'(

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 6-03-2006, 10:28:41 »
ik vond de eerste aflevering heel leuk :D
en marc en theo zijn mijn favo koppel nou :D
« Laatst bewerkt op: 6-03-2006, 10:30:40 door lord menno »
Menno is gek

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 6-03-2006, 10:29:45 »
Hoi luitjes, Ik zit mooi in de shit.
Ik zit al weken te wachten dat PE eindelijk weer van start gaat, moet ik zondagavond weg. Niks aan de hand, DVD-recorder ingeprogrammeerd en kijken als ik thuis kom. Maar bij thuiskomst blijkt dat de DVD-recorder op storing gevallen is en er niets (!!!) opgenomen is. Nee hè, de eerste aflevering missen kan toch niet!!
Wie helpt mij????????

 :\'(

ahh  ::hug::
wij hebben het niet opgenomen sorry, sterkte ermee ::hug::
Menno is gek

Offline mim

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 6-03-2006, 10:33:20 »
Citaat
Hoi luitjes, Ik zit mooi in de shit.
Ik zit al weken te wachten dat PE eindelijk weer van start gaat, moet ik zondagavond weg. Niks aan de hand, DVD-recorder ingeprogrammeerd en kijken als ik thuis kom. Maar bij thuiskomst blijkt dat de DVD-recorder op storing gevallen is en er niets (!!!) opgenomen is. Nee hè, de eerste aflevering missen kan toch niet!!

Hier hetzelfde probleem!
Help!!!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 6-03-2006, 12:03:26 »
Wij hebben hem deze keer ook niet opgenomen.
Wat ik je sowieso wil adviseren om het afleveringsverslag te lezen als dat online staat (zie menu Afleveringen -> Aflevering 1) en de daarbij horende fotovlucht te bekijken. Dan heb je in elk geval een idee van wat er afgespeeld heeft die aflevering.

Maar hopenlijk kan je iemand je alsnog aan een opname helpen :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 6-03-2006, 12:43:09 »
Leuke aflevering en al erg spannend!

Ben benieuwd hoe het verder gaat. ::tandpastasmiley::

De 2 euhm potten vind ik nou niet echt "leuk"..

Offline Joni

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 6-03-2006, 13:09:24 »
Mooie eerste aflevering. De "poppetjes" zijn aardig geintroduceerd, al heb ik nog niet een goed beeld van alle kandidaten.
Wat me altijd weer opvalt is de gastvrijheid van de bewoners. Een stel wildvreemde mensen komt aan en vraagt of ze een nacht mogen blijven slapen. Vervolgens worden ze, weliswaar na enige twijfel, vaak als gasten binnengehaald. Ik vraag me eerlijk gezegd af of ik dat ook zomaar zou doen. Misschien maakt het uit dat ik in een stadswijk in een grote stad woon, maar goed...

Overigens, wat komt er tijdens zo'n moessonbui verschrikkelijk veel water naar beneden zeg.

Offline mister-mini

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 6-03-2006, 13:40:42 »
Ik vond Jimmy en Amir wel erg lachen. Ik zag ook dat ze een eigen site hebben. Daarop is te lezen hoe de voorrondes er zo'n beetje aan toe gaan. Duurt dus wel even voordat je echt daadwerkelijk mag meedoen. Maar goed..... we blijven proberen hahaha. ::rofl::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 6-03-2006, 15:43:53 »
Het is nu al spannend  ::ok:: Leuk  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nonje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanaf 4 jan weer lekker mollen
Re: Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 6-03-2006, 15:44:22 »
Hoi luitjes, Ik zit mooi in de shit.
Ik zit al weken te wachten dat PE eindelijk weer van start gaat, moet ik zondagavond weg. Niks aan de hand, DVD-recorder ingeprogrammeerd en kijken als ik thuis kom. Maar bij thuiskomst blijkt dat de DVD-recorder op storing gevallen is en er niets (!!!) opgenomen is. Nee hè, de eerste aflevering missen kan toch niet!!
Wie helpt mij????????

 :\'(

Er zijn geen herhalingen voor zover bekend...
Volgende week geven ze toch nog een terug blik net zoals bij ER?!?
En verder hier de afleveringen bijhouden met de vogelvlucht foto's
Verder zit er helaas niets op...

Offline San84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 6-03-2006, 16:08:22 »
Nee ik ook niet ::bravo::

Misschien is het programma 'In het spoor van Peking Express'(begint aanstaande woensdag) een leuk programma om een lange week wachten door te komen.  :)
Ik weet alleen niet zo wat ik ervan moet verwachten...mss dat het meer een soort reisprogramma is. Bekende Nederlanders (waaronder ook ex PE-er Reinier!) gaan iig ook de Mekong Route afleggen, maar dan om alles rustig te kunnen bekijken.

Offline Tootje1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 6-03-2006, 18:32:58 »
Ik kijk voor het eerst en ik heb me erg vermaakt! Vooral Amir en .... (eh ff vergeten) lijken me erg grappig! Zelfs m'n ventje vond het leuk om te kijken.. En die vind WIDM etc. vreselijk!!  ::ohno::
Ik heb me wel onwijs zitten ergeren aan Inge en Lien... Ik vond echt dat paaldansen in de bus te ver gaan, totaal geen respect voor die mensen daar!
« Laatst bewerkt op: 6-03-2006, 19:05:28 door Tootje1976 »
People are strange, when you're a stranger

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 6-03-2006, 19:01:37 »

Ik heb me wel onwijs zitten ergeren aan die potjes... Ik vond echt dat paaldansen in de bus te ver gaan, totaal geen respect voor die mensen daar!


Zullen we het gewoon hebben over Inge&Lien, want zo heten de dames. Dat staat wat vriendelijker. De meiden gaan ons trouwens verblijden met een mooi dagboek ( zie elders in het forum) Ze geven daar ook wat toelichting over het paaldansen. ::tandpastasmiley:: ::zwaai::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Tootje1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 6-03-2006, 19:05:09 »
Zullen we het gewoon hebben over Inge&Lien, want zo heten de dames. Dat staat wat vriendelijker. De meiden gaan ons trouwens verblijden met een mooi dagboek ( zie elders in het forum) Ze geven daar ook wat toelichting over het paaldansen. ::tandpastasmiley:: ::zwaai::

Je hebt gelijk, ik kwam even niet op de namen... Ik heb het gelijk even aangepast!
People are strange, when you're a stranger

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 6-03-2006, 19:38:51 »
Je hebt gelijk, ik kwam even niet op de namen... Ik heb het gelijk even aangepast!

 ::ok:: ::ok::  :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....