Auteur Topic: koppel Frank & Bliss (B)  (gelezen 26502 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #20 Gepost op: 12-03-2006, 22:33:57 »
mmmmm,... Pa probeert te veel zijn best te doen voor Bliss. Ik weet niet wat voor akelige periode ze achter de rug hebben, Ik onthou me dus van welk oordeel dan ook. Maar dat de relatie tussen de twee nog wel enige tijd nodig heeft om te normaliseren, dat is duidelijk.

Ik vind overigens dat inderdaad zijn houding naar Wendy en Yves nogal over the top is. Net of hij heel graag vriendjes wil maken en zich daarom ten dienste stelt van anderen. Om aardig gevonden te worden. Nogmaals zo komt het over. In werkelijkheid zou dat wel eens heel anders kunnen zijn.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #21 Gepost op: 13-03-2006, 13:27:50 »
Yves legt op hun site meer uit met hoe het nu zit met dat voor laten enzo. Dan begrijp je het ook meer
Mollen in Japan...

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #22 Gepost op: 13-03-2006, 13:45:01 »
Ik vind dit het minst leuke stel. Heb er verder ook niets aan toe te voegen  :D
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #23 Gepost op: 13-03-2006, 16:24:54 »
Ik vind dit het minst leuke stel. Heb er verder ook niets aan toe te voegen  :D
Ik ook inderdaad

Offline muizje

  • Forumlid
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #24 Gepost op: 13-03-2006, 17:18:36 »
Ik vind die Bliss wel wat weg hebben van Sophie van de Farm. Ook zo gek en hysterisch.

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2006, 10:50:47 »
Ik vind dit het minst leuke stel. Heb er verder ook niets aan toe te voegen  :D

Ik ben het met je eens. Van mij mogen ze best aan hun onderlinge relatie werken, maar dan bij voorkeur in België.


Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2006, 11:11:12 »
Ik vind die Bliss wel wat weg hebben van Sophie van de Farm. Ook zo gek en hysterisch.
Wat mij betreft is Bliss het juiste voorbeeld van een strontverwend kind. Altijd schreeuwend haar zin gekregen.
Als je je als ouder zo laat afblaffen, moet er toch iets gruwelijks fout zijn gegaan tijdens het opvoeden.

Gelukkig voor Frank is er op de zondagavond op RTL4 een leuk programma E.H.B.O. met supernanny jo Frost, ecter op het zelfde tijdstip is ook PE, dus zullen Bliss en Frank wel niet kijken.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #27 Gepost op: 14-03-2006, 12:46:04 »
Wat mij betreft is Bliss het juiste voorbeeld van een strontverwend kind. Altijd schreeuwend haar zin gekregen.
Als je je als ouder zo laat afblaffen, moet er toch iets gruwelijks fout zijn gegaan tijdens het opvoeden.

Gelukkig voor Frank is er op de zondagavond op RTL4 een leuk programma E.H.B.O. met supernanny jo Frost, ecter op het zelfde tijdstip is ook PE, dus zullen Bliss en Frank wel niet kijken.

Ze komen ook uit België, dus nee ze zullen wel niet kijken! ;)

Ik vind ze wel een beetje te lief hoor! Die Frank beetje slijmen over 'maatjes voor het leven' Komop je kent die mensen net een half weekje, zo kun je natuurlijk nooit winnen!
Some light in your eyes...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #28 Gepost op: 14-03-2006, 13:44:58 »
Ik vind Frank & Bliss een erg leuk koppel, vond het ook heel eerlijk en echt beleefd naar Yves en Wendy toe om hun voor te laten gaan bij de Executie, ik ben benieuwd hoe ver ze komen, ik hoop ver. ::jaja::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #29 Gepost op: 14-03-2006, 13:53:04 »
Ik vond dat net niet beleefd! Als ik Yves en Wendy was, had ik hun voor laten gaan, want Frank en Bliss stopte met het liften voor Yves en Wendy en niet andersom! Ik vind het wel leuk dat Frank en Bliss er nog inzitten!Ze hadden het wel verdiend

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2006, 15:14:02 »
Ik vond dat net niet beleefd! Als ik Yves en Wendy was, had ik hun voor laten gaan, want Frank en Bliss stopte met het liften voor Yves en Wendy en niet andersom! Ik vind het wel leuk dat Frank en Bliss er nog inzitten!Ze hadden het wel verdiend
Hoe bedoel je "wel verdiend". Ik vind dat je tijdens de race niet met andere koppels mee moet liften. Een laffe manier om je te verplaatsen. Zoals ik vorig jaar ook al zei: "Het is een race, en géén schoolreisje!"
Dat andere stel (Marjolein en Martijn) namen wel de moeite om iets van P.E. te maken. Vond het daarom jammer dat zij als laatste eindigde in plaats van de Vrienden voor het Leven: Frank, Bliss, Yves en Wendy.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #31 Gepost op: 14-03-2006, 15:49:15 »
Hoe bedoel je "wel verdiend". Ik vind dat je tijdens de race niet met andere koppels mee moet liften. Een laffe manier om je te verplaatsen. Zoals ik vorig jaar ook al zei: "Het is een race, en géén schoolreisje!"
Dat andere stel (Marjolein en Martijn) namen wel de moeite om iets van P.E. te maken. Vond het daarom jammer dat zij als laatste eindigde in plaats van de Vrienden voor het Leven: Frank, Bliss, Yves en Wendy.

Yves en Wendy hebben meegelift met Frank en Bliss en niet andersom volgens mij! Je hebt wel gelijk, hjet is een wedstrijd, maar denk als je het goed met andere kandidaten kunt vinden, moet dat toch gewoon kunnen? Dat is bij andere programma's zoals ER toch ook? Je hebt altijd mensen waarmee je heet super goed kunt vinden

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #32 Gepost op: 14-03-2006, 16:26:39 »
Yves en Wendy hebben meegelift met Frank en Bliss en niet andersom volgens mij! Je hebt wel gelijk, hjet is een wedstrijd, maar denk als je het goed met andere kandidaten kunt vinden, moet dat toch gewoon kunnen? Dat is bij andere programma's zoals ER toch ook? Je hebt altijd mensen waarmee je heet super goed kunt vinden
Idd, want Frank liet die chauffeut stoppen om Yves en Wendy in te laten stappen
I'm a real big goblin..

Offline Mathijs

  • Forumlid
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #33 Gepost op: 14-03-2006, 16:50:00 »
Snappen ze wel dat het een race is en dat het gaat om winnen ::ohno::
Het is toch dom dat je die auto laat stoppen om daar een ander koppel mee te helpen terwijl je zelf laatste lag. Als ze zo door gaan vind ik dat echt heel dom:S

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #34 Gepost op: 14-03-2006, 17:00:59 »
Ja maar dat is misschien wel juist tactiek. Frank denkt misschien: als wij hun nu helpen, helpen zij ons misschien de volgende keer. Maar als je laatste ligt is het inderdaad niet echt een strak plan, zeker niet om hun dan ook nog eens als eerste te laten gaan bij de eindstreep

Offline joop2

  • Forumlid
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #35 Gepost op: 14-03-2006, 17:25:54 »
Joh, Frank wil er gewoon uit! Ergens voelt 'ie aan dat er iets helemaal niet klopt in de relatie met z'n dochter en hij blijft maar z'n best doen! Als ie niet rond liep me schuldgevoelens om z'n scheiding, dan had hij Bliss allang het huis uit gegooid!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #36 Gepost op: 14-03-2006, 19:52:38 »
Joh, Frank wil er gewoon uit! Ergens voelt 'ie aan dat er iets helemaal niet klopt in de relatie met z'n dochter en hij blijft maar z'n best doen! Als ie niet rond liep me schuldgevoelens om z'n scheiding, dan had hij Bliss allang het huis uit gegooid!

Volgens mij wou hij de draad weer oppakken na een half jaar z'n dochter niet te hebben gezien!
En Frank eruit willen gaan? Volgens mij is het wel een doorzetter. Go Frank!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #37 Gepost op: 14-03-2006, 19:59:31 »
Joh, Frank wil er gewoon uit! Ergens voelt 'ie aan dat er iets helemaal niet klopt in de relatie met z'n dochter en hij blijft maar z'n best doen! Als ie niet rond liep me schuldgevoelens om z'n scheiding, dan had hij Bliss allang het huis uit gegooid!

't zou kunnen, .....maar net zo goed ook niet  :P :P ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #38 Gepost op: 14-03-2006, 20:36:14 »
Joh, Frank wil er gewoon uit! Ergens voelt 'ie aan dat er iets helemaal niet klopt in de relatie met z'n dochter en hij blijft maar z'n best doen! Als ie niet rond liep me schuldgevoelens om z'n scheiding, dan had hij Bliss allang het huis uit gegooid!
Het huis uit gegooid? Zo'n rotzak lijkt het me niet... ::ohno::
Waarom zou hij haar dan het huis uit gegooid moeten hebben?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Spits

  • Forumlid
Re: koppel Frank & Bliss (B)
« Reactie #39 Gepost op: 21-03-2006, 18:26:59 »
Verschrikkelijk die Blisssssss, een verwend meiske.
Pa en dochter hadden naar een rustig oord moeten gaan
om hun relatie op een normaal niveau te krijgen,
Er is werkelijk iets goed fout daar.
Het lijkt er inderdaad op dat Pa zich erg schuldig voelt
over de scheiding. Frank, niet doen!  ::rofl::