Auteur Topic: Peking Express Pool 2006  (gelezen 61237 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #40 Gepost op: 6-03-2006, 09:01:34 »
Ik d8 al! Heb ik die nu al goed?! Wat weet de PE-crew hier meer dan ik  ;D (*dacht even dat haar PE-avontuur vergald was*)
::rofl:: Nee hoor.. Gewoon een nieuw regeltje  :)

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #41 Gepost op: 6-03-2006, 15:24:24 »
DE AMULETTEN  >:( >:(

In de uitleg bij het spel staat dat alle duo's ้้n amulet krijgen bij de start van het spel.
Naderhand staat er nergens dat je ook een amulet kunt winnen, dus ik ging ervan uit dat niemand een amulet zou krijgen  >:(
Groot was mijn verbazing dat er zelfs twee uitgedeeld werden (้้n voor de proef en dan ook nog ้้n bij eerste aankomst)  ::oink::
Omdat er nergens stond dat er op een andere manier dan, een gegeven amulet van een duo dat eruit moet, zo'n ding kan worden verkregen, ging ik er dus logischerwijs van uit dat niemand in deze afl. een amulet zou krijgen, omdat er wsch. pas volgende afl. een duo afvalt  >:( ::ohno:: :-\\ ???
Mol moet, mol doet je goed!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #42 Gepost op: 6-03-2006, 16:24:41 »
DE AMULETTEN  >:( >:(

In de uitleg bij het spel staat dat alle duo's ้้n amulet krijgen bij de start van het spel.
Naderhand staat er nergens dat je ook een amulet kunt winnen, dus ik ging ervan uit dat niemand een amulet zou krijgen  >:(
Groot was mijn verbazing dat er zelfs twee uitgedeeld werden (้้n voor de proef en dan ook nog ้้n bij eerste aankomst)  ::oink::
Omdat er nergens stond dat er op een andere manier dan, een gegeven amulet van een duo dat eruit moet, zo'n ding kan worden verkregen, ging ik er dus logischerwijs van uit dat niemand in deze afl. een amulet zou krijgen, omdat er wsch. pas volgende afl. een duo afvalt  >:( ::ohno:: :-\\ ???

HUH???  ???  ??? welke uitleg heb jij gelezen?  ???  we zitten hier bij het spel Peking Express he  :P dat je niet van een verkeerd spel heb gelezen  ;)
I'm a real big goblin..

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #43 Gepost op: 6-03-2006, 16:41:01 »
Deze uitleg  >:(
Citaat
Afvalrace
De koppels reizen gescheiden en het gaat er natuurlijk om wie als eerste arriveert in de (deel)etappeplaatsen. Aan het begin van de race krijgt elk duo een amulet ter waarde van 10.000 Euro. In elke etappe zijn punten te verdienen. Het koppel dat het eerst aankomt krijgt 8 punten, het koppel dat het laatst toekomt 1 punt.
Er zijn twee soorten etappes: de oneven etappe is telkens een Immuniteitsetappe, de even etappe is telkens een Eliminatie-etappe.
Wanneer een duo na de Eliminatie-etappe als laatst geklasseerd staat, valt het af. Het verliezende duo moet dan de amulet t.w.v 10.000 Euro, aan een ander koppel geven.Uiteindelijk bereiken 2 duo’s Peking en strijden voor een bedrag dat kan oplopen tot 70.000 euro.
dit komt uit: 'Wat is Peking Express' gewoon hier van de site  ::vergroot::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #44 Gepost op: 6-03-2006, 16:44:18 »
Maar cadfael er zijn nieuwe regels, zoals het Sudden Death etc. ;)
🜃

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #45 Gepost op: 6-03-2006, 16:49:29 »
Maar cadfael er zijn nieuwe regels, zoals het Sudden Death etc. ;)

dat was er vorig jaar ook al; in geen enkel deel van de uitleg wordt er gesproken over amuletten, behalve het laatste deel n.l.:
Citaat
De Spelregels van de tweede fase (vanaf het einde van etappe 6)
Vanaf het einde van de zesde etappe worden de spelregels drastisch aangepast.
Vanaf nu vervalt de Immuniteitsetappe ้n de bijhorende treinreis.
Ook de amuletten worden bij een afscheid niet meer doorgegeven. De Immuniteitsetappe wordt vervangen door een Amulletenetappe waarbij er telkens 2 amuletten te winnen vallen. E้ntje voor de winnaars van de proef en ้้ntje voor de winnaars van de etappe.
Bovendien wordt ook de puntentelling aangepast. De winnaars van de etappe winnen 8 punten, de volgende 6 punten, 4 punten en de laatste 2 punten.
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #46 Gepost op: 6-03-2006, 19:20:10 »
dat was er vorig jaar ook al; in geen enkel deel van de uitleg wordt er gesproken over amuletten, behalve het laatste deel n.l.:
volgens mij is het nu anders dan de 2e helft van de 2e serie. maar goed

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #47 Gepost op: 6-03-2006, 20:36:04 »
DE AMULETTEN  >:( >:(

In de uitleg bij het spel staat dat alle duo's ้้n amulet krijgen bij de start van het spel.
Naderhand staat er nergens dat je ook een amulet kunt winnen, dus ik ging ervan uit dat niemand een amulet zou krijgen  >:(
Groot was mijn verbazing dat er zelfs twee uitgedeeld werden (้้n voor de proef en dan ook nog ้้n bij eerste aankomst)  ::oink::
Omdat er nergens stond dat er op een andere manier dan, een gegeven amulet van een duo dat eruit moet, zo'n ding kan worden verkregen, ging ik er dus logischerwijs van uit dat niemand in deze afl. een amulet zou krijgen, omdat er wsch. pas volgende afl. een duo afvalt  >:( ::ohno:: :-\\ ???

Ook wij zijn niet op de hoogte van het exacte verloop van het spel! Ook ik wist niet, dat er twee amuletten uitgedeeld zouden worden!! Ik ga overleggen en kijken of we iets kunnen doen qua punten!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #48 Gepost op: 6-03-2006, 22:02:34 »
Voor alle mensen die zowel meedoen aan de WIDM pool als de PE pool en bij allebei de reminder hebben aangezet. We hadden last van een bugje: als je bij ene pool de reminder aanzette, ging de reminder bij de andere pool weer uit. ::) (mollestreek?) Dus mocht je bij beide de reminder hebben aangezet, check even of ze beide nog wel aanstaan. Het bugje is inmiddels opgelost, dus het zou nu goed moeten gaan.
Geniet nooit met mate...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #49 Gepost op: 7-03-2006, 18:51:25 »
woow, ik sta ook eens bovenaan in een pool  ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #50 Gepost op: 12-03-2006, 01:41:21 »
De mensen die nog niet gestemd hebben, en dus tot vanavond 20.00 uur de tijd hebben om dat alsnog te doen zijn:  ;D

• -ikke-
• 2005jema
• Aryll
• Bakkertje
• Credens
• de Melle
• Explosions
• FFWD
• gaffe
• IICM
• ikkuhbender
• imenno
• JeroenS
• JvB
• KD.
• koppiekoppie
• Kosse
• L.A.M.E.Coyote
• Liekeblub
• manouk
• margasuvaal
• maryo
• Mieke13
• moltje
• Monieksque
• Nikie
• nmbs
• Nostradamus
• Oostendorp
• PE-fanaat
• Pekinghond
• raymon87
• riotrick
• Roald
• Roselien
• SaNdeR.
• SEB@S
• smooth
• StijnH
• Swolliewood
• Toenie
• yeti


« Laatst bewerkt op: 12-03-2006, 01:45:27 door Guikie »

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #51 Gepost op: 12-03-2006, 20:41:48 »
Ik kan me wel voor m'n bol slaan. Hoe kan dit mij ontgaan zijn.
Ik wist niet dat PE al begonnen was, ik kwam er net achter, dus heb al twee keer niet in de pool kunnen stemmen. Ik kwam net op net 5 endacht dat dit een oude serie was, maar zag allemaal nieuwe gezichten.  ::oink:: ???
« Laatst bewerkt op: 24-03-2006, 16:33:02 door Vinkje »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #52 Gepost op: 13-03-2006, 00:18:01 »
De tweede aflevering van Peking Express zit er weer op. In de tussenstand is te zien dat we van 12 leiders naar 2 leiders zijn gegaan. Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken op de eerste plek?, stem dan mee in de pool. Zorg dat je dat voor volgende week zondag 20:00 hebt gedaan.

Veel Succes!

Voor vragen over de puntentelling.. Stel ze hier, of stuur me een PM  :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 ้n 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #53 Gepost op: 13-03-2006, 06:48:38 »
  8) 8)

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #54 Gepost op: 13-03-2006, 08:40:52 »
In de Poll staat ook dat Amir & Jimmy en Marc & Theo als eerste aankwamen maar dat betekent dan toch ook dat ze samen als tweede aankomen i.p.v. Christ & lut?
« Laatst bewerkt op: 13-03-2006, 09:31:38 door Danou »
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #55 Gepost op: 13-03-2006, 11:24:34 »
In de Poll staat ook dat Amir & Jimmy en Marc & Theo als eerste aankwamen maar dat betekent dan toch ook dat ze samen als tweede aankomen i.p.v. Christ & lut?

Goed Je hebt gelijk! Amir en Jimmy kwamen eerst aan bij Roos.. Marc en Theo als tweede. Dat ga ik even veranderen in het aantal punten!  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 13-03-2006, 16:01:16 door Guikie »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #56 Gepost op: 13-03-2006, 12:22:27 »
 ::schaam::

Ik heb nog een foutje gemaakt  ::schaam:: .. Bij de vraag... Wie eindigen als tweede aan het eind van de race? Heb ik aan iedereen 16 punten toegekend de afgelopen twee afleveringen. Dit had 8 punten moeten zijn. Dit heb ik dus veranderd. Iedereen krijgt nu 8 punten per koppel (behalve Martijn&Marjolein omdat ze zijn afgevallen! ..

Snapt iedereen het?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #57 Gepost op: 13-03-2006, 13:46:46 »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #58 Gepost op: 13-03-2006, 15:58:52 »
64e >:(

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express Pool 2006
« Reactie #59 Gepost op: 13-03-2006, 18:02:46 »
64e >:(

Dan ben je in goed gezelfschap  ;)
sic transit gloria mundi