Auteur Topic: Toch nog een soort van fanavond!!!  (gelezen 6380 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Toch nog een soort van fanavond!!!
« Gepost op: 19-05-2006, 23:23:45 »
Bij Koekoe kwam het volgende mailtje binnen
 
Citaat
Beste Peking kijkers,
Peking Express: De Mekong Route is op zijn einde aan het lopen en de finale komt in zicht. Het was een onwaarschijnlijk mooie, maar zware tocht doorheen Vietnam, Cambodja, Laos, China en Tibet. 

Jullie hebben ons allemaal gesteund gedurende de uitzendingen, zij het via een mailtje, zij het via een post in ons guestbook en daar willen wij jullie voor bedanken.

De Nederlanders onder jullie zullen de finale reeds te zien krijgen deze zondag, maar voor de Belgen komt de finale pas op donderdag 25 mei op antenne.

Die dag is het Hemelvaartsdag en dan zijn de meeste onder jullie vrij van werk/school en vrijdag waarschijnlijk (hopelijk) ook.

Om jullie te bedanken voor al jullie lieve berichten, willen we jullie uitnodigen om de finale mee met ons te komen volgen op een groot scherm in hartje Antwerpen.

Wat de uitslag ook mag zijn, zo kunnen we misschien eens een praatje doen en kunnen jullie die ene vraag ook eens stellen die al zo lang op jullie lippen lag.

Overigens zullen de andere kandidaten (of toch bijna allemaal) ook aanwezig zijn!

Ik weet dat het niet voor iedereen even gemakkelijk zal zijn om er te geraken, maar toch hopen we jullie even te kunnen ontmoeten.

Wanneer?        Donderdag 25 mei vanaf 20 uur
Waar?           Jameson’s, Kribbestraat 22 in Antwerpen (op het Eilandje – naast Londenbrug)

Hopelijk tot dan!

Vele dankbare groetjes,

Yves en Wendy


Dus toch nog een beetje een fanavond. Voor degene die gaan,....heel veel plezier!!!! ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toch nog een soort van fanavond!!!
« Reactie #1 Gepost op: 21-05-2006, 09:12:45 »
Helaas, Antwerpen is dan weer te ver!

Maar ook ik wens iedereen veel plezier!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Toch nog een soort van fanavond!!!
« Reactie #2 Gepost op: 21-05-2006, 15:20:36 »
Ik kan niet helaas... Maar wens Yves en Wendy het allerbeste en de winst toe !!!!!!!!!
Zij waren mijn favorieten (na Frank en Bliss)....

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toch nog een soort van fanavond!!!
« Reactie #3 Gepost op: 23-05-2006, 10:00:03 »
Jammer dat ik er niet bij kan zijn :\'(, anders was ik zeker gegaan!! ::oink:: 8)

Wellicht was dit mijn enige kans om Wendy te zien.. :\'(
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 14:29:05 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toch nog een soort van fanavond!!!
« Reactie #4 Gepost op: 26-05-2006, 00:45:23 »
Ik ben er geweest!  ::ok:: (zij het heel kort, want vriendin van mij werd onwel en toen zijn we gegaan, want het ging echt niet goed met haar)

Ik had dus ook het laatste stuk van de finale gemist, die heb ik net op video gekeken. En heb maar één foto'tje kunnen maken, maar die is wel heel leuk gelukt! Van Lutje en Chris!  ::bravo::

Waren van de partij: Yves en Wendy, Chris en Lut, Marc en Theo, Jan en Miranda en Jimmy en Amir. Ik meende ook Bliss gezien te hebben, maar daar was ik niet zeker van.
Hoewel het dus voor mij kort was, vond ik het wel heel leuk!

Zie de ene foto in bijlage.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Toch nog een soort van fanavond!!!
« Reactie #5 Gepost op: 26-05-2006, 00:46:26 »
En links erachter staat Theo!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toch nog een soort van fanavond!!!
« Reactie #6 Gepost op: 26-05-2006, 00:48:31 »
Haha oh ja klopt! Had ik nog niet gemerkt!
Dan heb ik toch nog snel drie kandi's op de foto gekregen voor we vertrokken.  ;D

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: Toch nog een soort van fanavond!!!
« Reactie #7 Gepost op: 26-05-2006, 01:52:33 »
Het was zeker leuk, we hebben een topavond gehad!  ::jaja:: ::ok::