Auteur Topic: Peking Express 2 DVD  (gelezen 33637 keer)

Offline gielium

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2006, 12:53:01 »
Hallo allemaal :)

Heb DVD van peking express 1 toch maar besteld... als die niet goed werkt dan rip ik de bestanden wel naar mijn pc om ze daarop te bekijken.. helaas van deel 2 geen dvd..

Heb al een aantal avleveringen compleet gekregen via eMule.. maar sommige delen zijn op eMule niet compleet te krijgen.. mensen hebben ze helaas verwijderd na het downloaden ..

Heb je per ongeluk nog afleveringen van Peking Express 2 of 1 op je pc staan deel ze aub via eMule, zodat ik en wie weet nog andere ze compleet kunnen maken.. de gene die ik compleet heb .. een stuk of 6 afleveringen tot nu toe laat ik gedeeld staan zodat anderen die ook compleet kunnen maken..

Alvast bedankt voor de medewerking !!

Alvast veel kijkplezier toegewenst !

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2006, 11:55:53 »
Idem hier.

Momenteel heb ik afleveringen: 3,4,5,6,7 en 9
Mensen: sharen aub!

Aflevering 1 staat in queue, 2 heeft geen bronnen, 8 staat in queue, 10 en 11 geen bronnen, 12 en 13 op 5 MB na binnen maar geen bronnen meer. Ik zit op de razorback server.

Offline gielium

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #22 Gepost op: 13-01-2006, 13:42:05 »
Het gaat al iets beter op Emule netwerk, ik heb de volgende bestanden compleet :

Serie 1 :

Afleveringen 1,2,3,4,8,11,12

Serie 2 :

Afleveringen 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12,13

Mocht je in de gelegendheid zijn de missende afleveringen op emule te delen, dan heeeeeeeeeel graag :) vergeet bij eMule ook niet om te verbinden met Kad !

Ik laat deze bestanden op een aantal computers gedeeld staan, zodat jullie ze ook vrij snel kunnen downloaden.

mvg

Gielium

Edit wat nieuwe bestanden binnen, maar even bijgewerkt.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2006, 15:06:50 door gielium »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #23 Gepost op: 13-01-2006, 19:47:28 »
Zou je die dan ook ergens op kunnen zetten, dat je ze kan downloaden, bv www.savefile.com?
En is de kwaliteit ook goed?

Offline gielium

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #24 Gepost op: 13-01-2006, 21:25:32 »
http://prdownloads.sourceforge.net/emule/eMule0.46c_Installer.exe

Download daar emule...

volg de instructies op het scherm..

Verbind met een server, bij voorkeur Razorback 2.0

Zoek dan op Peking Express en download de afleveringen..

Laat maar even weten of het lukt..

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #25 Gepost op: 14-01-2006, 14:14:27 »
Inmiddels heb ik ze allemaal kunnen binnenhalen van Seizoen 2. Ik laat ze nog enkele weken staan om te sharen via eMule, dus daar kan je ze nog afhalen. Veel geluk.

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #26 Gepost op: 14-01-2006, 16:45:46 »
Hoi,

Ik heb Emule gedownload en alles doet het.
Als ik als zoekopdracht Peking Express doe, krijg ik alleen een Duits iets, en twee audio bestanden.

Wat doe ik fout, kan iemand mij dat vertellen?

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #27 Gepost op: 14-01-2006, 16:50:29 »
Ik snap het al :D

Op dit moment wordt alleen aflevering 10 gedownload, de rest heeft geen bronnen, maar ik neem aan dat, dat goedkomt ?

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #28 Gepost op: 14-01-2006, 17:25:19 »
Ik kan de aflevering niet via Media Player afspelen, waar kan het wel op?

*wat ben ik weer lastig*  ::schaam::

Offline gielium

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #29 Gepost op: 15-01-2006, 19:29:43 »
Alex, als het goed is zou je alle afleveringen van serie 1 en 2 moeten kunnen vinden, ik heb ze inmiddels compleet.

Je hebt voor deze bestanden waarschijnlijk een divx code nodig..

http://dl.codecpack.nl/k/klmcodec138.exe

probeer die te instaleren en probeer het dan nog eens..

Laat even weten hoe het gaat !

Gielium

Offline gielium

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #30 Gepost op: 15-01-2006, 19:31:27 »
Vergeet ook niet om in de balk op Kad icoon te clicken en daarna connect.. dit leverd over het algemeen ook meer resultaten op !

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #31 Gepost op: 15-01-2006, 19:55:03 »
Het is gelukt! Dankjewel (y)

Offline novosibirsk

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #32 Gepost op: 17-01-2006, 22:01:02 »
Hartelijk dank Gielium voor het beschikbaar stellen van de afleveringen. Ik had de laatste drie afleveringen gemist, maar heb ze nu kunnen downloaden. Geweldig. Dankzij jou heb ik ook nog eens Emule ontdekt.

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #33 Gepost op: 18-01-2006, 10:45:45 »
Als ik ze op DVD wil zetten is de beeldkwaliteit erg slecht..
Komt dit doordat de afleveringen zijn opgenomen op 4:3 formaat?

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #34 Gepost op: 19-01-2006, 20:06:45 »
Vanaf 01/02/2005 kan ik terug meedelen aangezien ik dan terug 15 GB nieuwe datalimiet (in België ben ik steeds beperkt  :\'()

De beeldkwaliteit laat idd te wensen over. Veel aflveringen hebben een andere beeld en geluidskwaliteit (sommige heel schel, sommige heel dof). Ook de beeldkwaliteit is over het algemeen niet echt goed, maar goed genoeg om nog eens te bekijken, er zal niets anders opzitten. Tenzij VT4 of Net5 willen heruitzenden. Dan kan ik ze opnemen met de HDD recorder en kan er in betere kwaliteit opgenomen worden. Maar nu niets aan te doen :(

Opgelet bij het omzetten: er zitten aflveringen tussen @24fps en @29,999fps. Er zitten ASF en AVI bestanden tussen. De ASF zijn goed van kwaliteit, de AVI (vooral afl. 10) is niet goed. Geluid is bij AVI ook niet goed.

Offline gielium

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #35 Gepost op: 20-01-2006, 11:48:03 »
Voor de mensen die nog wat miste, ik had een paar dagen mijn pc niet aan ivm met ziekenhuisopname van mijn vriendin etc...


Komend weekend kun je bij mij de afleveringen weer via emule binnen halen, ik heb seizoen 2 nog niet bekeken, ben zelf bij aflevering 5 van seizoen 1 :)

Heb trouwens 3 weken terug de dvd besteld bij VT4, maar helaas nog niets.. denk dat ik ze maar eens ga bellen

Veel kijk plezier

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #36 Gepost op: 24-01-2006, 15:53:42 »
Nu ik alle aflveringen van de Peking Express 2 heb kunnen downloaden ben ik ze op DVD aan het zetten. De kwaliteit is aanvaardbaar. Momenteel heb ik eerste 4 aflveringen op een dvd gezet dmv KDVD script. Daar dan een mooi menutje bijgemaakt en klaar is kees :)

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #37 Gepost op: 24-01-2006, 17:05:44 »
Nu ik alle aflveringen van de Peking Express 2 heb kunnen downloaden ben ik ze op DVD aan het zetten. De kwaliteit is aanvaardbaar. Momenteel heb ik eerste 4 aflveringen op een dvd gezet dmv KDVD script. Daar dan een mooi menutje bijgemaakt en klaar is kees :)

Is het mogelijk voor mij een kopietje te maken? Zou ik erg op prijs stellen, over een vergoeding worden we het vast wel eens  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #38 Gepost op: 24-01-2006, 17:15:01 »
Ik ben ze nu ook aan het downloaden. Heb er nu 4 binnen. Het gaat echt dramatisch langzaam ::ohno:: ::ohno::

Offline gielium

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #39 Gepost op: 24-01-2006, 17:42:25 »
Waarom zie ik je dan niet downloaden ??

Mijn client staat vandaag stil, en ik upload gemiddeld met 30k per seconden per gebruiker..

Dus zou goed moeten gaan.. controleer of je ook met het Kad Netwerk verbonden bent!!