Auteur Topic: Peking Express 2 DVD  (gelezen 33638 keer)

Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #100 Gepost op: 9-03-2006, 12:12:05 »
PM met gegevens is gestuurd!  ;D

Offline sihida

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #101 Gepost op: 9-03-2006, 12:51:31 »
Ik heb misschien ook wel belangstelling voor die DVD's, zeker gezien de mooie prijs. Maar ik heb PE2 zelf al opgenomen, weliswaar op VHS, omdat ik toen nog geen HDD/DVD-recorder had. Die heb ik inmiddels wel en ik ben van plan om binnenkort de VHS-banden met Peking Express 2 (ook de banden met WIDM 2005 en ER 2005) over te zetten op DVD. Dat ga ik waarschijnlijk doen op SQ-kwaliteit, wat ongeveer overeenkomt met maximaal 2 uur op DVD (dus 2 afl/DVD). Is het dan nog wel zinvol om jouw DVD's te kopen? Zoals ik het nu lees, heb je ze rechtstreeks op je computer opgenomen (dus niet via VHS), wat waarschijnlijk een betere kwaliteit betekent. Aan de andere kant zet je vier afleveringen op een DVD, wat toch ongeveer drieenhalf uur op een DVD betekent, is toch wel behoorlijk wat voor een single layer DVD'tje...

Offline ruudC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #102 Gepost op: 9-03-2006, 14:34:07 »
Hoi,

Heb al een tijd dit topic gelezen, maar niks gepost.
Nu lees ik dat je nu klaar bent en de afleveringen op dvd hebt. Deze zou ik toch wel heel erg graag ook willen hebben.
Je schrijft:

Indien jullie nog intresse hebben mogen jullie een PB sturen en dan krijgen jullie verdere informatie wat betreft betalen.

Uhmm, misschien stom, maar wat is een PB??

Groeten

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #103 Gepost op: 9-03-2006, 15:20:46 »
Ik krijg al via iemand anders de serie compleet op DVD en dat voor een nog betere prijs!! ;D
Daarbij zijn alle afleveringen helemaal goed, dus geen verschil dat de één iets minder/beter is dat de ander.

Maar ik vind het ::ok:: dat je de dvd's voor deze lage prijs verkoopt aan de fans!!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #104 Gepost op: 9-03-2006, 15:58:40 »
Uhmm, misschien stom, maar wat is een PB??

Privé bericht! Door op iemand z'n nickname te klikken kan je hem of haar vervolgens een PB sturen als je dat wilt!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #105 Gepost op: 9-03-2006, 16:04:32 »
Ik krijg al via iemand anders de serie compleet op DVD en dat voor een nog betere prijs!! ;D
Daarbij zijn alle afleveringen helemaal goed, dus geen verschil dat de één iets minder/beter is dat de ander.

Maar ik vind het ::ok:: dat je de dvd's voor deze lage prijs verkoopt aan de fans!!

Misschien wel een goed idee dat je die bron ook aan ons geeft  ???

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #106 Gepost op: 9-03-2006, 16:55:23 »
Misschien wel een goed idee dat je die bron ook aan ons geeft  ???

Hij wilt niet dat iedereen z'n kopietjes krijgt, vandaar dat ik geen naam noem.. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #107 Gepost op: 9-03-2006, 18:58:06 »
Hij wilt niet dat iedereen z'n kopietjes krijgt, vandaar dat ik geen naam noem.. :)

waarom niet?? als er nou mensen zijn die dat heel graag willen hebben.. ja dan moet je het echt voor jezelf houden..  ???

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #108 Gepost op: 9-03-2006, 23:18:47 »
waarom niet?? als er nou mensen zijn die dat heel graag willen hebben.. ja dan moet je het echt voor jezelf houden..  ???

Als diegene daarvoor kiest, dan wel ja!! :) Anders moet je het hem maar vragen... Oh neeeee, je weet niet wie het is!! ;) ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #109 Gepost op: 10-03-2006, 00:59:57 »
Ik heb misschien ook wel belangstelling voor die DVD's, zeker gezien de mooie prijs. Maar ik heb PE2 zelf al opgenomen, weliswaar op VHS, omdat ik toen nog geen HDD/DVD-recorder had. Die heb ik inmiddels wel en ik ben van plan om binnenkort de VHS-banden met Peking Express 2 (ook de banden met WIDM 2005 en ER 2005) over te zetten op DVD. Dat ga ik waarschijnlijk doen op SQ-kwaliteit, wat ongeveer overeenkomt met maximaal 2 uur op DVD (dus 2 afl/DVD). Is het dan nog wel zinvol om jouw DVD's te kopen? Zoals ik het nu lees, heb je ze rechtstreeks op je computer opgenomen (dus niet via VHS), wat waarschijnlijk een betere kwaliteit betekent. Aan de andere kant zet je vier afleveringen op een DVD, wat toch ongeveer drieenhalf uur op een DVD betekent, is toch wel behoorlijk wat voor een single layer DVD'tje...

Correctie: ik heb niets opgenomen via de PC. Alle afleveringen komen van eMule en die heb ik gewoon omgezet naar DVD met een kDVD script zodat ik er 4 op 1DVD krijg. Ik ga dit weekend een klein stukje online zetten hoe het er op DVD uit ziet. Zo kunnen jullie zelf nog testen of het werkt en oordelen of jullie het de moeite vinden.

Nu @airco mol fan: ik heb het vermoeden dat die kwaliteit beter is. Misschien toch geen slecht idee om ze te sharen. Ik doe het ook maar zodat iedereen de kans krijg om PE2 nog eens te zien, ik wil hier geen winst uit maken. Maar je beslist het natuurlijk zelf hé. Ik heb ze op DVD, de kwaliteit verschilt jammergenoeg van aflvering tot aflvering. Dus mocht je die vriend zover krijgen ;)

@iedereen die PM stuurde: zaterdag krijgen jullie de details allemaal.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2006, 01:03:47 door nmbs »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #110 Gepost op: 10-03-2006, 01:23:18 »
Nu @airco mol fan: ik heb het vermoeden dat die kwaliteit beter is. Misschien toch geen slecht idee om ze te sharen. Ik doe het ook maar zodat iedereen de kans krijg om PE2 nog eens te zien, ik wil hier geen winst uit maken. Maar je beslist het natuurlijk zelf hé. Ik heb ze op DVD, de kwaliteit verschilt jammergenoeg van aflvering tot aflvering. Dus mocht je die vriend zover krijgen ;)

Arco Mol Fan, airco is koude lucht!! ;D

Alle afleveringen zijn opgenomen met één en dezelfde recorder en allemaal van prima kwaliteit!! Morgen of zaterdag krijg ik de DVD's binnen!! 8) ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline WhyNotSmile

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #111 Gepost op: 11-03-2006, 11:08:28 »
Ik ben bezig alle aflevering middels eMule binnen te halen en dat lukt vrij redelijk... Het duurt wel lang, maarja...

Maar ik kon alle afleveringen van de eerste twee series vinden in eMule, behalve de 1e aflevering van het 2e seizoen. Zou iemand die die heeft hem kunnen sharen? Bedankt!
Er gaat niets boven Groningen!

Offline Nathliew

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zotte mie
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #112 Gepost op: 13-03-2006, 20:23:36 »
goh ik bestel die dvd zeker!...
Ik hoop echt dat de kwaliteit meevalt, maar ik denk niet dat het echt giga slecht zal zijn...Zolang het geen blokjes-beeld is, is het ok  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #113 Gepost op: 1-04-2006, 00:26:07 »
Na 6 afleveringen gezien te hebben is het beeld prima, bij 2 afleveringen was het geluid alleen nogal slecht, nouja 't is niet anders. Maar de rest was goed  ::ok::

Offline jvl88

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #114 Gepost op: 10-04-2006, 00:48:22 »
Hoi allemaal.

Dit is een simpele suggestie, maar uhm... waarom een DVD maken en moeilijk doen met Emule als het makkelijker kan? Ik vond laatst de eerste aflevering van seizoen 3 op Google Video toen ik zocht voor aflevering van de eerste 2 seizoenen. Deze stonden er helaas niet op. Mensen die deze afleveringen op hun PC hebben staan kunnen hier verandering in brengen. ;D

Ik zou het geweldig vinden als iemand met alle afleveringen deze zou uploaden op Google Video (of YouTube, ongeveer hetzelfde als Google Video). Deze kun je meteen bekijken zonder je PC nachten aan te laten staan door middel van streaming. Het uploading duurt wel even, maar 't is voor een goed doel! ::tandpastasmiley::

Offline ernest pe one

  • Forumlid
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #115 Gepost op: 11-04-2006, 17:06:15 »
Me 2!!

EDIT: Ik heb al een mailtje naar kanakna gestuurd!

Misschien kunnen we dit weer doen? De vorige keer hielp het ook
j esper qu an france les dvd vont sortir car j ai fait des cassettes la qualite n est pas au render vous ernest pekin express paris........

(edit Daisy: reclame verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 18:24:19 door Daisy »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #116 Gepost op: 11-04-2006, 17:40:42 »
Troll

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2 DVD
« Reactie #117 Gepost op: 16-04-2006, 22:41:47 »
Volgens mij zijn er 5 afleveringen van slechte kwaliteit geluid op DVD van nmbs. Ik ga niet klagen ofzo, want dit wist ik van te voren. /maar als je hem nu wilt kopen moet je niet opkijken dat de kwaliteit vaak slecht is