Auteur Topic: Door voor de selectie?  (gelezen 46454 keer)

Offline sniper

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #20 Gepost op: 7-07-2005, 22:57:32 »
Hallo iedereen!

Ook ik ben geselecteerd en mag 13 juli (volgende week al!!!) naar Breda om mee te doen aan de selectierondes.

Nu, eerlijk gezegd heb ik me ingeschreven met de intentie van: wie niet waagt, niet wint, ik ga het gewoon proberen: zo'n peking express lijkt me wel superspannend en boeiend.

MAAR!!
Ik heb wel geteld één aflevering gezien van Peking Express (en daarnaast nog enkele flarden.. )
Ik ben nu eenmaal geen televisiekijker.  Aan Rinck (en ook aan de anderen): denk je (denken jullie) dat dit serieus in mijn nadeel zal spelen? Antwoord eerlijk, zal ik ook doen, maar als ik eerlijk zeg: sorry, maar ik heb nooit naar jullie programma gekeken... zal ik het dan niet meteen mogen vergeten?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #21 Gepost op: 7-07-2005, 23:11:55 »
Hallo iedereen!

Ook ik ben geselecteerd en mag 13 juli (volgende week al!!!) naar Breda om mee te doen aan de selectierondes.

Nu, eerlijk gezegd heb ik me ingeschreven met de intentie van: wie niet waagt, niet wint, ik ga het gewoon proberen: zo'n peking express lijkt me wel superspannend en boeiend.

MAAR!!
Ik heb wel geteld één aflevering gezien van Peking Express (en daarnaast nog enkele flarden.. )
Ik ben nu eenmaal geen televisiekijker.  Aan Rinck (en ook aan de anderen): denk je (denken jullie) dat dit serieus in mijn nadeel zal spelen? Antwoord eerlijk, zal ik ook doen, maar als ik eerlijk zeg: sorry, maar ik heb nooit naar jullie programma gekeken... zal ik het dan niet meteen mogen vergeten?

In de eerste plaats welkom op ons forum sniper
Ik denk dat het juist in je voordeel is. Dan sta jij er in ieder geval fris tegen over. Met al dat soort series als ER en PE en al helemaal met Wie is de Mol,is het zo dat men allerlei taktieken verzint gebaseerd op de dingen die ze in de vorige seroies hebben gezien. Dat kan jij dus niet. En dat is denk ik prima. verder zie naar de welgemeende adviezen: Wees jezelf, doe je niet beter voor, zet geen typetje neer, want de heren psychologen weten daar maar al te goed doorheen te prikken. Heel veel succes toegewenst!!!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #22 Gepost op: 8-07-2005, 10:24:13 »
Beste Sniper, maak je geen zorgen, t'is net wat Mapel zegt je bent haast in het "voordeel" omdat je er onbevangen aan deel kunt nemen. Ook vorig jaar (pe2 dus) was dat bij sommigen het geval, k'geloof dat Herman (die van Kris) het programma ook niet kende. Dus ...no problem en nog een keer be yourself. Voor alle Bredagangers; je komt daar nog wel met zo'n 50 tot 100 koppels hoor! Sterkte met de vragenlijsten en hopelijk is het niet te warm ::ok::

Offline sniper

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #23 Gepost op: 8-07-2005, 19:35:37 »
Bedankt voor de respons!

Nu ben ik tenminste gerustgesteld.
En dat we daar met zo'n 50 tot 100 andere koppels zouden zijn.. dat vermoedde ik al.  Kben ook wel benieuwd of er zich veel kandidaten alleen hebben ingeschreven... ik ben er alvast eentje!  ::zwaai::
Maar zit het dan zo: voor de Belgen één selectiedag (zijnde 13 juli) en voor de Nederlanders ook één (19 juli) of zijn er nog meer?

Bon, we zullen wel zien...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #24 Gepost op: 8-07-2005, 22:14:13 »
 ::ohno:: Ik als nederlander moet eigenlijk ook op 13 juli, Maar in overleg met de productie mag ik en mijn mededeelnemer waarschijnlijk een dag eerder komen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #25 Gepost op: 8-07-2005, 22:42:24 »
Sniper, k'denk dat de dagen afhankelijk zijn van het aanbod oftewel als d'r goeie tussenzitten, en je weet nu na twee afleveringen wel een beetje waar ze voor gaan!, dat het vrij snel kan gaan. t'Wordt anders als het allemaal gelijkwaardige kandidaten zijn en ze echt keuze's moeten gaan maken. k'Weet echt niet wat de criteria zijn maar je kunt het zelf bedenken; origineel, niet op je mondje gevallen zijn, recht door zee, van je hart geen moordkuil maken, en ga maar door. Vorig jaar was het zo dat, zo werd gezegd!, ze de Nederlanders vrij snel gekozen hadden. Dat was anders voor de Belgen, vandaar mogelijk ook de mix van Kriek en Natalie? Goed hoe het het ook verder gaat succes en hou je taai, weet dat ik met je meeleef en wie weet wat voor tips ik je nog kan geven. t'Ga je goed.

Offline Joindy

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #26 Gepost op: 9-07-2005, 19:39:34 »
Die 50 a 100 koppels....is dat het totaal aantal Nederlandse koppels?? Mijn datum kon trouwens ook verzet worden van de 12e naar de 13e. Maar er is ook iemand (Linda meen ik) die de 19e moet. Dat zijn dus al drie data.

Bedankt voor je tips trouwens 8Berg, wel geruststellend. En weet je, je hebt niets te verliezen. Maar het zou natuurlijk super zijn om mee te mogen doen, nee heb je ja kan je krijgen.....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #27 Gepost op: 11-07-2005, 00:04:50 »
 ::ohno:: Ik kan doordat ik geen vrij krijg van mijn werk niet naar de selectiedagen van PE III  :\'( ... 12 en 13 juli zijn er teveel op vakantie om mij en mijn collega vrij te geven...  :\'(

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #28 Gepost op: 11-07-2005, 00:16:28 »
Beste Guiki,
dan ben je toch ziek ofzo!
wel naar die selectie gaan hoor en anders iets regelen, gaan ze vast wel in mee
dwz. als ze je willen hebben
met wie ga je, of probeer je het alleen?
zijn er meer van geloof ik
nou ja, nogmaals probeer wat te regelen en anders zeg je baas dat dit een prachtige gelegenheid is om voor je bedrijf oid. reclame te maken. Vergeet niet dat je hele doopcel hier komt te staan dus ook je werkgever!!
doeg

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #29 Gepost op: 11-07-2005, 00:24:27 »
 ;D Ik ga samen met een Collega.. Ik denk dat ze ons hebben uitgekozen door ons grote leeftijdsverschil! Ik ben bijna 19 en hij is 56! Ik ga nogmaals mailen met Kanakna om te vragen of erop 12 juli s`avond geen mogelijkheid is. Ik wil namelijk wel heel erg graag erheen! bedankt voor je adviezen!!  ::ok::

Offline Nijntjemar

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #30 Gepost op: 11-07-2005, 21:45:57 »
Tja... hier de eerste 'loser'. Ik heb niks gehoord! Misschien vonden ze het toch niet leuk dat wij vergeten waren foto's mee te sturen.... ???
 't komt alleen niet heel verkeerd uit... Ik had me met een vriendin van me opgegegeven, maar zij heeft nu onverwacht de kans gekregen naar Zuid-Afrika te gaan in september!  ::ok:: Dus...ik wens jullie allemaal heel veel suc6! Ik ben benieuwd... xie jullie wel op tv verschijnen! ;) ::)

Offline sniper

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #31 Gepost op: 13-07-2005, 17:36:21 »
Woooow.. eindelijk thuis van dat verre Breda :P
ik moet zeggen: als je al dat volk daar zit... begin ik toch meteen te denken: ok, ze zullen wel iemand anders uitkiezen..
Ach ja, we zullen wel zien.. binnen twee weken gingen ze ons iets laten weten zeker?!

Offline Mao

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #32 Gepost op: 13-07-2005, 17:43:24 »
Hey Sniper,

Hoe ging het allemaal in zijn werk dan?Wat moest je doen en wat voor gevoel heb je er aan over gehouden?
Het lijkt namelijk wel alsof je veel hebt moeten doen.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #33 Gepost op: 13-07-2005, 18:19:35 »
 ;D ja Sniper vertel es viel de vraaglijst je mee of is er voor een andere aanpak gekozen.
en vertel es iets over de gesprekken, Art erbij? en ook Roos? wat is ze leuk hé
nou schrijven
je kunt nu zo mijn "taak" overnemen!!!
je ziet het spreeuwen en mussem t'zijn allemaal vogels!!!

Offline sniper

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #34 Gepost op: 13-07-2005, 18:47:13 »
 ;D Ik had een (kort!!! ) gesprek met Roos en nog een (Nederlandse) dame die ik absoluut niet ken.  Ik vermoed dat Art een andere reeks nam want er waren twee kamers voor een interview en je moest er (uiteraard) maar ééntje ingaan (of afleggen).
Ik heb dan dus eerlijk gezegd dat ik niet zo veel naar Peking Express gekeken heb, en Roos antwoordde meteen: OOhhh een schande!!! maar ze glimlachte er wel bij.. en ik heb me ook uiteraard met (eerlijke) excuses verdedigd .. hoewel, doordat die vragen allemaal zo plots worden afgevuurd, kwam ik toch wel niet zo heeeeel vlot over... denk ik.  Ik vond die Hollandse dame wel nogal.. 'koel', Roos vond ik veel vriendelijker overkomen (misschien omdat ze ook Belgisch is  ::)
Voor de rest denk ik dat ze dezelfde vragenlijst hebben genomen en ook dezelfde (laaaange) psychologische vragenlijst.

Diegene die het nog moeten doen! veel succes zou ik zeggen!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #35 Gepost op: 13-07-2005, 18:54:31 »
;D Ik had een (kort!!! ) gesprek met Roos en nog een (Nederlandse) dame die ik absoluut niet ken.  Ik vermoed dat Art een andere reeks nam want er waren twee kamers voor een interview en je moest er (uiteraard) maar ééntje ingaan (of afleggen).
Ik heb dan dus eerlijk gezegd dat ik niet zo veel naar Peking Express gekeken heb, en Roos antwoordde meteen: OOhhh een schande!!! maar ze glimlachte er wel bij.. en ik heb me ook uiteraard met (eerlijke) excuses verdedigd .. hoewel, doordat die vragen allemaal zo plots worden afgevuurd, kwam ik toch wel niet zo heeeeel vlot over... denk ik.  Ik vond die Hollandse dame wel nogal.. 'koel', Roos vond ik veel vriendelijker overkomen (misschien omdat ze ook Belgisch is  ::)
Voor de rest denk ik dat ze dezelfde vragenlijst hebben genomen en ook dezelfde (laaaange) psychologische vragenlijst.

Diegene die het nog moeten doen! veel succes zou ik zeggen!!

Ik vind het cool dat je bij de selectie zit!! Ik hoop dat je door gaat.
Je denkt dat je niet door bent, maar dat gevoel had Rinck volgens mij ook!!

Offline sniper

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #36 Gepost op: 13-07-2005, 20:11:17 »
Ik vind het cool dat je bij de selectie zit!! Ik hoop dat je door gaat.
Je denkt dat je niet door bent, maar dat gevoel had Rinck volgens mij ook!!

 ;D Bedankt voor je geloof in mij zou ik zo zeggen! Trouwens, kheb mij al meteen een beetje voorbereid: mijn pa kon me brengen to in Breda, maar niet komen halen (ik heb geen auto... en zo'n goeie chauffeur ben ik trouwens ook niet).  Een koppel dat vlakbij de plaats van bijeenkomst in Breda woont heeft mij een lift gegeven tot aan het station!! (is dat geen training??? --> kvond wel dat ik geluk had, maar bon.. mss waren het toch mijn charmes  ::tandpastasmiley::)

BTW, aan Rinck, om even heel optimistisch te zijn: STEL je wordt geselecteerd (: de dames van kanakna zeiden me dat we binnen twee weken nieuws zouden krijgen).  Nu, de eerste dagen van augustus ga ik een vriend bezoeken in Frankrijk, financieel heb ik nog niets geregeld, maar ik heb het die persoon al suuuuperlang beloofd: ik hoop dat -ALS we geselecteerd worden voor de volgende ronde- toch niet de hele maand augustus verplichtingen moeten nakomen hé. Want een belofte kom ik altijd na.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #37 Gepost op: 13-07-2005, 21:27:57 »
Sniper  ::ok:: .... heel veel succes en ik hoop op een volgende ronde voor je

Ik zou ook gaan, maar ik ben dus door die omstandigheid niet gegaan  ::schaam:: :(

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #38 Gepost op: 13-07-2005, 21:51:36 »
Hey Sniper, te gek man!!
maak je geen zorgen over verplichtingen
je krijgt alleen nog schoenen en een rugzak "aangemeten"en ze overleggen met je over plaats en tijd.
k'kreeg in de vakantie van vorig jaar te horen dat we meekonden dus....
hou je wel eem beetje aan de regeltjes
btw wie was jouw fafo, of heb je die vraag niet gekregen
toch wel een beetje fanatiek beantwoord hé
doeg en je voelt het t'is nu al leuk en dit gevoel pakken ze je al niet meer af
t'ga je goed!!!

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #39 Gepost op: 14-07-2005, 00:43:38 »
Jaaaa,
En ik heb vandaag ook mijn gesprek gehad. Was superzenuwachtig en kwam niet echt uit mijn woorden. Ik weet dus ook niet of ik een goeie indruk heb gemaakt. Het was een vrij kort gesprek met Art (die heel aardig en geinteresseerd was. Hij is in het echt heel leuk!) en een Vlaamse man die achter de schermen werkt. De Vlaming zei niet veel en Art stelde de meeste vragen over mijn sterke en mijn zwakke punten enzo.... Wel raar hoor!
Nu maar hopen en duimen draaien en wachten....