Auteur Topic: Door voor de selectie?  (gelezen 46437 keer)

Offline Joindy

  • Forumlid
Door voor de selectie?
« Gepost op: 1-07-2005, 23:14:41 »
Wie kan me er iets vertellen over de selecties voor Peking Express?? Ik ben namelijk uitgenodigd voor een gesprek. Zijn er hier meer mazzelaars zoals ik? Wat moet ik in godsnaam van zo'n selectie verwachten???

 ::bravo::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #1 Gepost op: 1-07-2005, 23:21:54 »
Joindy, proficiat!!!! Je eerste stap is genomen. Dat is al beter dan niets natuurlijk ::ok:: ::ok::. Ik denk dat je het maar gewoon over je heen moet laten komen. Wees jezelf, wees zeker, wees assertief, wees slim. Je weet wat voor soort kandidaten mee hebben gedaan, dus weet je wat ze zoeken.

Ik wens je in ieder geval heeel veel succes en als je wordt uitgekozen.....je weet waar je moet zijn  met alle info die je kwijt mag. ;)

Als je niet wordt gekozen is een verslagje met je ervaringen natuurlijk altijd welkom om hier op het forum te zetten!! ::ok:: ::ok::

Ga er voor!!!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Linda_Linda

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #2 Gepost op: 2-07-2005, 12:54:16 »
Hoi Joindy!

Ik heb ook brief gehad  ::bravo::
Waar moet jij voor je selectie heen, moet je ook naar Breda?
En heb jij je alleen ingeschreven of met zijn tweeen?

Groetjes,
Linda

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #3 Gepost op: 2-07-2005, 13:37:51 »
Hoi Joindy!

Ik heb ook brief gehad  ::bravo::
Waar moet jij voor je selectie heen, moet je ook naar Breda?
En heb jij je alleen ingeschreven of met zijn tweeen?

Groetjes,
Linda

Linda-Linda welkom op Realitynet ::ok:: ::ok::

Ook voor jouw geldt: Ga er voor. We zullen duimen dat ook jij verder komt dan het eerste gesprek!!! Mocht het er niet van komen, dan zijn we ook naar jouw ervaringen heel benieuwd. Dus schroom niet het aan de crew te melden als je een sfeerverhaal kwijt wil over de selectie en aanverwante zaken.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #4 Gepost op: 2-07-2005, 17:24:33 »
Linda_linda, 1 adviesje het eerste gesprek is van biezonder belang hoor dus doe niet gemaakt want daar prikken ze doorheen en vergeet niet dat er nog velen met jou zijn uitgenodigd. Echter de eerste selectie ben je al door, dus.... een spreeuw wordt een mus!!!

Offline Joindy

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #5 Gepost op: 2-07-2005, 19:55:00 »
Hoi Linda,

ik moet inderdaad ook naar Breda. Wanneer moet jij eigenlijk en waar kom je ongeveer vandaan? Uit het zuiden des lands??  ;D

Wij zijn met z'n tweeën en jij?

 ::ok::

Groetjes Joindy

Offline Linda_Linda

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #6 Gepost op: 2-07-2005, 20:01:42 »
Hoi Linda,

ik moet inderdaad ook naar Breda. Wanneer moet jij eigenlijk en waar kom je ongeveer vandaan? Uit het zuiden des lands??  ;D

Wij zijn met z'n tweeën en jij?

 ::ok::

Groetjes Joindy

Hoi Joindy,

Wij zijn ook met zijn tweeen, mijn moeder en ik. Wij moeten 19 juli om 1800 uur naar Breda, en jullie?

Komen trouwens niet uit het zuiden, maar uit Nijmegen...

Groetjes, Linda

Re: Door voor de selectie?
« Reactie #7 Gepost op: 4-07-2005, 11:17:09 »
Wie kan me er iets vertellen over de selecties voor Peking Express?? Ik ben namelijk uitgenodigd voor een gesprek. Zijn er hier meer mazzelaars zoals ik? Wat moet ik in godsnaam van zo'n selectie verwachten???

 ::bravo::

Ik heb eigenlijk een vraag aan jou.

Hoe heb jij je selectie formulier opgesteld?? Ben benieuwd...

Offline Elies

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #8 Gepost op: 5-07-2005, 13:22:49 »
hey, ben dus ook uitgenodigd voor eerste selectie...
ben ingeschreven met zn tweetjes.
kdenk dat ze je daar psychologische test laten doen, en gesprekken natuurlijk.
gewoon jezelf blijven, en alles eerlijk beantwoorden.
motivatie was andere cultuur ontdekken, en zien hoever ik kan gaan geestelijk en lichamelijk.
en de anderen? wat was jullie motivatie?
doei  ::joehoe::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #9 Gepost op: 5-07-2005, 15:23:28 »
hey, ben dus ook uitgenodigd voor eerste selectie...
ben ingeschreven met zn tweetjes.
kdenk dat ze je daar psychologische test laten doen, en gesprekken natuurlijk.
gewoon jezelf blijven, en alles eerlijk beantwoorden.
motivatie was andere cultuur ontdekken, en zien hoever ik kan gaan geestelijk en lichamelijk.
en de anderen? wat was jullie motivatie?
doei  ::joehoe::

Je zou natuurlijk altijd hier op de site in het Vragen aan Rinck topic bepaalde vragen kunnen stellen  ;D

Kan natuurlijk zijn dat hij op sommige geen antwoord kan of mag geven, maar vragen staat vrij toch? ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #10 Gepost op: 5-07-2005, 18:51:25 »
Het wordt druk hier met duimen voor al die uitgenodigde mensen. Laten jullie weten hoe het gegaan is en of julli 'door' zijn naar de volgende ronde?
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline devoBE

  • Forumlid
SELECTIE PE 2006 BELGIE
« Reactie #11 Gepost op: 6-07-2005, 11:22:11 »
weet er iemand of er al mensen zijn uitgenodigd in belgie voor een eerste gesprek?
ik heb me ook ingeschreven maar heb nog niets gehoord.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllpppp.......lol

xx

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #12 Gepost op: 6-07-2005, 12:17:25 »
In dit topic hebben zich al en aantal gemeld toch?. Ik weet niet of daar Belgische kandidaten tussen zitten. Men is opgeroepen naar Breda te komen. Dat is een goede plek om ook kandidaten uit België te ontvangen. Ik ben bang dat als je nu nog bent opgeroepen, deze PE aan jou voorbijgaat :-\\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #13 Gepost op: 6-07-2005, 20:51:06 »
::bravo:: gefeliciteerd dat jullie zijn door de eerste selectieprocedure gekomen zijn
vind het wel jammer om nu al een week het besef te hebben dat ik niet geselecteerd ben, ipv pas na 8 juli die conclusie te trekken
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline devoBE

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #14 Gepost op: 6-07-2005, 21:05:58 »
Ik denk dat ik nog een kleine kans maak. belgische kandidaten horen iets als ze geselecteerd zijn voor 15 juli, dus heb ik nog 9 dagen hoop.
Moesten er al belgische kandidaten geselecteerd zijn laat het dan aub weten. BTW Proficiat aan de nederlandse geselecteerden....xxx ::ok::

Offline Elies

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #15 Gepost op: 6-07-2005, 22:30:14 »
ben Belgische en geselecteerd.
inderdaad, het was tot 15 juli dat je een bericht kon ontvangen. ik duim voor je.
 ::zwaai::
groetjes

Offline devoBE

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #16 Gepost op: 6-07-2005, 22:35:26 »
wanneer heb je bericht gekregen en hoe? via mail, post of telefoon? ben je alleen of koppel=,

x

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #17 Gepost op: 6-07-2005, 23:46:16 »
Je zou natuurlijk altijd hier op de site in het Vragen aan Rinck topic bepaalde vragen kunnen stellen 

tsjonge spannend zeg, to be or not to be!
nog een tip(je) die ik geloof ik al meer gegeven heb:
voor als je nog gesprekken moet voeren: wees vooral jezelf want dat is waar ze naar zoeken!!!
dus niet faken maar gewoon jezelf zijn en dat zeggen wat in je op komt
ook als er rare vragen worden gesteld!, t'gaat erom hoe je daarop reageerd en wat je natuurlijk daarop te zeggen hebt, en geloof me daar kunnen rare vragen bij zitten. Zo kreeg ik (en dus ook Jorien) vragen in de vorm van stel je voor dat... vul maar in.... hoe ga je daar mee om? of hoe zou je daarop reageren. Advies bij dat soort vragen, voor als ze nog aan de orde zijn, reageer direct en zeg dat wat in je opkomt , hoe bizar dan ook, daar gaat het hun om! niet dat je dan iets verzint en in een mooie volzin neerzet. Vraag bv. , drink je? antwoord ja. Drink je veel? antwoord ja maar (haast) nooit te, en zo zagen ze je door om te kijken hoe je reageerd en hoe je met de vragen omgaat.
Voor diegene die als iets gehoord hebben, te gek en schitterend
en geloof me, je hoort het Art 10 tallen keren zeggen, PE veranderd je "hele" leven, voor een groot aantal van ons klopt dat. En de ervaring die je opdoet kan ik je, en ook anderen ( vraag bv. Elias!!),garanderen, kun je heel lang op teren en over praten, praten, praten en over schrijven en over..........
Het ga u goed!!!
een mus wordt graag een spreeuw.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #18 Gepost op: 7-07-2005, 18:47:53 »
:o Ook ik had me met een collega voor de lol ingeschreven... Misschien dat het zou lukken...

:o En verdraaid, vandaag kreeg ik een mailtje dat ik op woensdag 13 Juli om 15.20 wordt verwacht in Breda voor een screening!
« Laatst bewerkt op: 7-07-2005, 19:05:11 door Guikie »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #19 Gepost op: 7-07-2005, 20:56:42 »
In dit topic hebben zich al en aantal gemeld toch?. Ik weet niet of daar Belgische kandidaten tussen zitten. Men is opgeroepen naar Breda te komen. Dat is een goede plek om ook kandidaten uit België te ontvangen. Ik ben bang dat als je nu nog bent opgeroepen, deze PE aan jou voorbijgaat :-\\

BLijkbaar dus wel  :o , ik kreeg hem 1 dag voor sluiting van de briefverzending zeg maar!