Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 16300 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Aflevering 11
« Gepost op: 15-05-2005, 20:06:31 »
Alles over aflevering 11 in dit topic.
Geniet nooit met mate...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #1 Gepost op: 15-05-2005, 20:21:34 »
Bijna zover... wie zal er afvallen zo vlak voor de finale...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 11
« Reactie #2 Gepost op: 15-05-2005, 21:06:13 »
 >:( >:( Die Krieke wat een E*kel!! echt ik kijk die finale niet meer  >:(

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 11
« Reactie #3 Gepost op: 15-05-2005, 21:37:54 »
 ::ohno:: zonde.. heel zonde... Jammer Rink & Jorien ik had jullie graag in de finale gezien.
Hopen dat Karla en Sophie dan winnen want Krieke gun ik nog geen stuiver.. irritant mannetje  >:(

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #4 Gepost op: 15-05-2005, 21:39:13 »
Vond het een geweldige stunt van Krieke... the man with the money!
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Rink finally got his ass kicked!
 ;D ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #5 Gepost op: 15-05-2005, 21:39:28 »
::bravo:: De twee koppels die ik het liefst in de finale had gehad staan daar ook... van mij mogen ze allebei winnen! :D

Leuk dat K&N herinneringen op aant halen geweest zijn... wel jammer van die Dieter van Natalie zeg, dat ie zo depri reageert... Kom op, je hebt je vriendin aan te telefoon die je een poos niet meer hebt gesproken! >:(
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

jumol

  • Gast
Re: Aflevering 11
« Reactie #6 Gepost op: 15-05-2005, 21:39:56 »
Eindelijk is rink eruit :P De leukste duos die er nog in zaten zitten in de Finale ;D verder was het niet zo'n heel bijzondere aflevering  :-[

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 11
« Reactie #7 Gepost op: 15-05-2005, 21:43:51 »
Ik vond de uitzending echt zenuwslopend! K&S halen het wel vaak als eerste als er niks te verdienen valt! Dat R&J eruit liggen vind ik wel een beetje hun eigen schuld, want als je die man uitlegt dat je echt haast hebt, laat ie je toch wel gaan?

Ik vond de stunts van Krieke echt heel erg cool! lekker even irriteren!

Maarja mijn favo koppel zit er nog steeds in, alleen als ze nou winnen, hebben ze niks...
Some light in your eyes...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #8 Gepost op: 15-05-2005, 21:50:08 »
Ik vond de uitzending echt zenuwslopend! K&S halen het wel vaak als eerste als er niks te verdienen valt! Dat R&J eruit liggen vind ik wel een beetje hun eigen schuld, want als je die man uitlegt dat je echt haast hebt, laat ie je toch wel gaan?
Op zich wel... maar vooral Rink gelooft nogal in de goedheid van de mensen. Als diegene zegt: even wat drinken en dan snel weer verder met een snelle lift, dan blijven ze wachten... 15 minuten, 30 minuten, een uur... Dan gaan ze wel weer verder ja. Maar zoals je al zegt hadden ze mss inmiddels met een iets tragere lift al wel veel verder gezeten... Tsja, dat is hun tactiek op deze wijze. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 11
« Reactie #9 Gepost op: 15-05-2005, 21:55:58 »
Op zich snap ik dat van Rink ook wel, alleen het probleem is dat het vaker is gebeurd, dat ze hierdoor later aankwamen dan eigenlijk nodig zou zijn, en dan denk ik: daar leer je toch wat van ofniet?
Some light in your eyes...

Offline Humpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #10 Gepost op: 15-05-2005, 21:57:41 »
Zenuwslopend............,

Hoewel, mijn man had al op de Belgishe site gezien dat Rink eruit lag en champagne klaar gelegd.

Ik vond het een mega stunt van Krieke. OK, het kon niet maar het resultaat was goed.

Wie gaat er winnen!!!!!!!!!!11

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #11 Gepost op: 15-05-2005, 21:59:21 »
Ik heb vlagen van de uitzending gezien...maar wat was tie weer spannend...ben ook wel blij met de twee duo's die de finale mogen gaan spelen... ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #12 Gepost op: 15-05-2005, 22:03:12 »
jeeeeeeeeeej, eindelijk is die Rink eruit (Jorien was wel aardig, maar ja)

misschien was ik net niet zo aardig, maar dat was hij ook niet.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #13 Gepost op: 15-05-2005, 22:26:39 »
hey allemaal,

hier weer ff een berichtje van mij

tis idd jammer dat mijn pappa en zus eruit zijn maar goed niks aan te doen. wel grappig hoe de regie mooi kan knippen in de hele reeks die ze tot hun beschikking hebben. dit hele forum draaid puur op meningen die ze al proberen te krijgen. wanneer ze niet hadden laten zien van krieke maar juist een actie van mijn pappa dan had iedereen die krieke als eikel gezien en hadden ze rink de hemel in geprezen. maar goed zo is het niet gegaan nu maar zien wie de finale wint. persoonlijk gun ik het de meiden meer dan dan de anderen. ff iets heel anders dit waren de laatste nederlanders dus die belgen winnen weer es  ::ohno::

verder blijft het leuk om te zien al moeten ze denk ik naar mijn mening er niet nog een seizoen aan breien

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #14 Gepost op: 15-05-2005, 22:32:51 »
Klopt, maar wij als kijkers kunnen slechts onze mening bepalen op dat wat er te zien is... We beoordelen dan ook de mensen die worden geschetst en dat zal waarschijlijk best anders zijn als de kandidaten in het normale leven...

ff iets heel anders dit waren de laatste nederlanders dus die belgen winnen weer es  ::ohno::
Jah, ach... jammer dan! ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #15 Gepost op: 15-05-2005, 22:40:25 »
en de mening die de regie wil laten zien dat zien jullie ook jammer van ieder koppel wordt er bijna 12 uur gefilmt miss wel meer en dan laten ze maar zo weinig zien eigenlijk moeten ze een dvd uit brengen met extra film materiaal maar goed miss komt dat nog wel  ::tandpastasmiley::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 11
« Reactie #16 Gepost op: 15-05-2005, 23:06:31 »
Jaa nouja ik vind dat Rink dat beeld over hem zichzelf heeft aangemaakt hoor door zijn uitspraken en doen!
Some light in your eyes...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #17 Gepost op: 16-05-2005, 00:30:36 »
Ik vond t echt een leuke aflevering, lekker spannend. Krieke vond ik eerst nogal irritant dat ie zich met de lift van R&J en K&S ging bemoeien, maar gelukkig hield ie zich in. Ik moest ontzettend lachen om Rinck bij die zoutproef, arme man. ::rofl::

Ik had nooit gedacht dat Karla en Sophie de finale zouden halen, die hadden er na 1 dag al geen zin meer in en nu zitten ze in Bombay, ik hoop dat ze winnen, ik gun het ze, ze doen het vooral voor hun plezier! ::bravo::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 11
« Reactie #18 Gepost op: 17-05-2005, 11:03:05 »
wel grappig hoe de regie mooi kan knippen in de hele reeks die ze tot hun beschikking hebben. dit hele forum draaid puur op meningen die ze al proberen te krijgen. wanneer ze niet hadden laten zien van krieke maar juist een actie van mijn pappa dan had iedereen die krieke als eikel gezien en hadden ze rink de hemel in geprezen. maar goed zo is het niet gegaan nu maar zien wie de finale wint. persoonlijk gun ik het de meiden meer dan dan de anderen. ff iets heel anders dit waren de laatste nederlanders dus die belgen winnen weer es  ::ohno::

verder blijft het leuk om te zien al moeten ze denk ik naar mijn mening er niet nog een seizoen aan breien
Ja, hallo, volgens mij kunnen wij hier op dit forum alleen maar een mening hebben over wat we zien, en dat ziet er voor jou familie toch niet zo netjes uit! Dat de regie jou familie zwart probeert te maken, andere stemmen onder de beelden zet etc. etc. dat is jou verhaal, maar zo komt dat niet over op T.V.
Je zult toch met mij eens zijn dat Krieke gewoon heel slim het balletje terugkaatst. Rinck komt in de bus, welke Krieke al heeft geregeld. Dit is al een keer eerder gebeurd, dat Krieke een lift regelt en dat Rinck er bij instapt en even later de chauffeur zo ver krijgt, dat Krieke en Nathalie eruit moesten en de lift met Rinck en Jorien via de omweg die ze verplicht moesten rijden, verder reden. Dus de kans bestaat dat ze allebei uit de bus moeten, dus waarom mag Krieke niet even aan de chauffeur melden dat Rinck de kaartjes wel zal betalen.
Maar het schijnt dat je de humor van de Belgen niet kunt waarderen. Het boeit mij ook niet of een Nederlands koppel of een Belgische koppel de race wint.
En verder zal er volgend jaar hopelijk ook weer een Peking Express zijn. Als jij televisie alleen leuk vind wanneer er familie aan meedoet, zal je weinig T.V. kijken.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #19 Gepost op: 17-05-2005, 15:19:26 »
Ik gun het allebei de koppels heel erg! Twee stadsmeiden die toch hebben bewezen dat ze het kunnen en twee mensen die elkaar moesten leren kennen tijdens de reis. *respect*
toch jammer dat niemand de eer van Nederland hoog heet gehouden :-\\ ;D