Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 10205 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 9
« Gepost op: 1-05-2005, 20:13:46 »
Zo... nog een kwartiertje en dan begint de aflevering weer... Wie zal er vanaaf afvallen?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mir1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 1-05-2005, 20:24:59 »
Je ziet t, ben er nu ook! Ik denk....Rink en Jorien of Sohie en Karla.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #2 Gepost op: 1-05-2005, 21:15:54 »
Ha Mir, leuk dat je geregistreerd bent! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 9
« Reactie #3 Gepost op: 1-05-2005, 21:36:00 »
Een redelijk gewone aflvering, jammer van Just en Brechtje, die zag ik graag winnen. Maar helaas. Rink ging in zijn Taj Mahal verhaal wat te ver tegen Just en Brechtje, dat vond ik niet ok! Verder vond ik het een leuke normale afleveringen. 

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #4 Gepost op: 1-05-2005, 21:45:06 »
Jammer van J&B... Rink vond ik idd heel onredelijk deze aflevering... Eerst al op willen geven om een tegenslag, daarna verschrikkelijk onder de gordel tegen J&B zoals Guik al zegt...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #5 Gepost op: 1-05-2005, 21:47:27 »
en wat te zeggen van de lift die hij afpakt van k&n!!eerst meemogen en dan zeggen rot maar lekker op!jammer dat k&n zo zachtaardig zijn!wat een misselijke man!om over zijn opmerkingen tegen j&b nog maar te zwijgen!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 9
« Reactie #6 Gepost op: 1-05-2005, 21:49:21 »
en wat te zeggen van de lift die hij afpakt van k&n!!eerst meemogen en dan zeggen rot maar lekker op!jammer dat k&n zo zachtaardig zijn!wat een misselijke man!om over zijn opmerkingen tegen j&b nog maar te zwijgen!


Nee, dat is niet afpakken, dat is gewoon heel erg slim... hij regelt dat handiger...

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 9
« Reactie #7 Gepost op: 1-05-2005, 21:50:18 »
Wat was er nu opeens met Rink aan de hand? Wat een etter is dat joh!

Jammer dat de tweeling eruit is, maar toch wel terecht gezien het verloop van deze etappe. Ze kwamen niet echt strijdvaardig meer over, liepen een hoop te ruzieën en hadden het hoofd er niet meer bij.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 9
« Reactie #8 Gepost op: 1-05-2005, 21:51:16 »
Wou net zeggen, dat is het spel!
Jammer dat Just en brechtje weg zijn, maarja ale je zo gaat liften als hun doen, eigen schuld dikke bult!
Was echt blij dat Karla en Sophie eindelijk eens wonnen :D
Some light in your eyes...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #9 Gepost op: 1-05-2005, 21:52:33 »
ik denk dat Just en Brechtje fysiek en mentaal een belabberde dag hadden, wat hen uiteindelijk de overwinning heft gekost...jammer dat ze er uit liggen... :(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #10 Gepost op: 1-05-2005, 21:53:52 »

Nee, dat is niet afpakken, dat is gewoon heel erg slim... hij regelt dat handiger...
pffff dat is gewoon geluk hebben dat die begen niks durven te zeggen!had hem aan zijn grijze krullen eruit getrokken!

Offline cassiopeia21

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Aflevering 9
« Reactie #11 Gepost op: 1-05-2005, 21:54:34 »
Rink irriteert me iedere zondag weer. Vandaag idd J&B, ik dacht dat het zijn barbecuevrienden waren, dan ga je het ze niet inwrijven wat voor moois ze hebben gemist. Een beetje medeleven. En dan idd die lift. Wie was er in het begin ook alweer regels aan het opstellen wat betreft liften? Rink was degene die stond op rechtvaardigheid, maar daar is nu niets van terug te zien tegenover andere koppels

Ik zie ze liever niet in de finale ::joehoe::

Gr.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 9
« Reactie #12 Gepost op: 1-05-2005, 21:54:47 »
Voor SBS wel lekker want de koppels met de meeste amuletten liggen er uit: de tweeling en dat arrogante koppel wier naam ik niet meer uit wil spreken.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 9
« Reactie #13 Gepost op: 1-05-2005, 21:55:31 »
pffff dat is gewoon geluk hebben dat die begen niks durven te zeggen!had hem aan zijn grijze krullen eruit getrokken!

Dan is het dus geen afpakken, als de ene niet durft doet de andere het wel. Niks afpakken dus  ::ohno::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 9
« Reactie #14 Gepost op: 1-05-2005, 22:01:28 »
Voor SBS wel lekker want de koppels met de meeste amuletten liggen er uit: de tweeling en dat arrogante koppel wier naam ik niet meer uit wil spreken.

Beetje overdreven...
Some light in your eyes...

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 9
« Reactie #15 Gepost op: 1-05-2005, 22:03:13 »
Beetje overdreven...

Nee hoor want nu kan hoeft SBS dus minder geld uit te keren aan de winnaar!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #16 Gepost op: 2-05-2005, 01:17:55 »
Nee, dat is niet afpakken, dat is gewoon heel erg slim... hij regelt dat handiger...
Mwâh... Als hij echt handig was dan joeg hij niet zoveel mensen tegen zich in het harnas, zodat men hem telkens met een haast tastbare vanzelfsprekendheid op achterstand probeert te zetten. Bovendien: had hij zelf niet enorme bezwaren tegen de 'handigheid' van het afpakken van liften? En dat ging dan nog niet eens gepaard met de toevoeging: "Oprotten" (of iets van gelijke strekking). Die opgestoken middelvinger bleek toch minder incidenteel dan sommigen hier hoopten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 9
« Reactie #17 Gepost op: 2-05-2005, 01:18:56 »
Ik vond dit echt een berespannende aflevering. Hilarisch waren Karla en Sofie. Genoten heb ik van die meiden. Dikke pet af voor de overwinning op haar angst voor Karla. Natalie en Krieke hebben het prima gedaan en die mogen van mij zo naar Bombay, en dat gaat hen wel lukken denk ik. Just en Brechtje. Jammer dat ze er uit liggen, maar ze waren te verdeeld dit traject. Ik denk dat de vermoeidheid echt hun oordeelkundigheid en inschattingsvermogen heeft ondermijnd. Jorien, meisje, wat ben ik blij voor je dat je op een belangrijk moment in je leven hebt kunnen genieten van de Taj mahal. Ik heb daar ook gestaan en ik weet wat je voelde. Rink,....jammer dat je bent zoals je bent.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #18 Gepost op: 2-05-2005, 01:22:42 »
Rink,....jammer dat je bent zoals je bent.
Wat mij brengt op het volgende: mijn dochter is er nog lang niet aan toe, maar ik hoop toch dat ik tegen de tijd dat ze een vriend krijgt minder benepen reageer dan Jorien's vader. Zo benepen dat het wurm zich geroepen voelde om te verklaren dat er niets 'ranzigs' gebeurd was. Ze is gewoon verliefd! Kan papa daar niet tegen?

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 9
« Reactie #19 Gepost op: 3-05-2005, 12:01:57 »
Nee hoor want nu kan hoeft SBS dus minder geld uit te keren aan de winnaar!

Ik had het over het arrogante koppel!
Some light in your eyes...