Auteur Topic: Marc Helsen, meegeweest met PE, beantwoordt jullie vragen!!!  (gelezen 17714 keer)

Offline _Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ja, ik heb msn.. blablabla.. ^^
Re: Marc Helsen, meegeweest met PE, beantwoordt jullie vragen!!!
« Reactie #20 Gepost op: 12-04-2005, 17:45:35 »
Ja precies, dat vroeg ik me ook al steeds af. Die cameraman gaat ook steeds me in de auto..? Waar is hun bagage en hoe komen hun aan hun eten?

Dat waren mijn vraagjes, thnx!  ::trots::

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Marc Helsen, meegeweest met PE, beantwoordt jullie vragen!!!
« Reactie #21 Gepost op: 12-04-2005, 20:30:54 »
Dit kon je al zien in de terugblik aflevering van PE1 vorig seizoen: er is voor elk koppel een volg-busje. Daar zitten dus ook hun spullen in en daar kunnen de camera-man en geluidsman in mee mocht er geen plek in de liftauto zijn.
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Marc Helsen, meegeweest met PE, beantwoordt jullie vragen!!!
« Reactie #22 Gepost op: 14-04-2005, 16:06:19 »
we zagen vorig jaar dat de winnaars van Peking Expres zowat in elkaar werden geslagen, omdat ze geen geld gaven voor de benzine, terwijl dit wel ''de bedoeling'' was. Als deze mensen hier echt opstaan, of het loopt uit de hand (wat we niet op tv zien), wat gebeurt hier dan mee? geeft de crew dan wat geld of iets dergelijks?

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Marc Helsen, meegeweest met PE, beantwoordt jullie vragen!!!
« Reactie #23 Gepost op: 14-04-2005, 17:04:30 »
De vragen zijn onderweg hoor!
:) ;)

Dan nog maar een citaat van Marc Helsen :

Zenuwslopende tocht

Niet voor watjes dus, deze tweede editie van Peking Express . De race begint waar de vorige editie eindigde: bij de beroemde drumtoren in de Chinese hoofdstad Peking. Van hieruit wordt het traject opgedeeld in twaalf avontuurlijke etappes. De eerste zes spelen zich af in China, daarna volgt een even inspannende als zenuwslopende tocht naar de sneeuwbergen van de Himalaya en tot slot koersen de resterende deelnemers in vijf etappes door India. Alleen de twee beste stelletjes spelen de finale in Bombay, waar de winnaar niet alleen de hoofdprijs pakt, maar ook de onderweg gewonnen amuletten aan 10.000 euro per stuk mag verzilveren.

Gedurende al die tijd moeten de teams zelf hun vervoer organiseren en bovendien 's avonds onderdak zien te vinden bij de lokale bevolking. Na verloop van tijd gaan de stress, de honger en de uitputting dan ook zwaar op de troepen wegen, zeker als de snoodaards van productiehuis Kanakna vanaf de doortocht in Nepal ook nog eens het systeem van de sudden death invoeren, waar één enkele vergissing zelfs de beste racers fataal kan worden.


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Marc Helsen, meegeweest met PE, beantwoordt jullie vragen!!!
« Reactie #24 Gepost op: 14-04-2005, 17:39:24 »
Grinnik,...die Marc toch :-X :-X :-X ;) Overigens is het vragenstellen gesloten hoor. Vanavond komen de antwoorden van Marc online ::vergroot::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Marc Helsen, meegeweest met PE, beantwoordt jullie vragen!!!
« Reactie #25 Gepost op: 14-04-2005, 23:38:04 »
Het is zo ver. Alle vragen die jullie gesteld hebben in de eerste week zijn door Marc beantwoord. Je kunt het hier allemaal nalezen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline katy

  • Forumlid
  • still missing her every day
Re: Marc Helsen, meegeweest met PE, beantwoordt jullie vragen!!!
« Reactie #26 Gepost op: 15-04-2005, 01:55:50 »
Beste Marc,
Bedankt voor de bereidwillige uitleg. Op deze wijze hebben we toch een beetje  kunnen 'meekijken' achter de schermen van een programma dat nu eens niet voldoet aan de 'normale reality-programma-normen'.
En we weten nu ook dat je je eigen manier van 'wereld-ontdekken'weer min of meer hebt toegepast.  ::ok:: 
Verder wens ik je nog vele leuke reizen toe zodat we toch een stukje van de wereld te 'zien' krijgen in je reisverslagen.
Liever zou ik die reizen zelf willen maken, doch budgetair zal dit nooit lukken (de Lottowinsten vliegen steeds mijn neus voorbij ::rofl::)Er blijft me dan maar 1 troost: jouw boeken lezen!
Groetjes,
Katy Dedekas ::joehoe::