Auteur Topic: Koppel Steven & Sofie (be)  (gelezen 36634 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #60 Gepost op: 28-03-2005, 19:58:40 »
vandaar dat ze ook ieder hun eigen weg zijn gegaan na Peking Express.... :)

Ik ben zelf ook niet zo gecharmeerd van steven en sofie...ze vloeken me veel te veel en iets in hen trekt mij niet echt...maar afijn ik kan niet zeggen wat mij irriteert aan hen.... ???


ja is het nou zo dat hun relatie na peking is stop gezet?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #61 Gepost op: 28-03-2005, 20:01:43 »
dat heb ik ergens gelezen...zal ff kijken waar ook al weer ::joehoe::


http://www.pekingexpress.org/index.php?p=pe2-media-tvblad-22032005

en daar had ik het al weer gevonden :D
« Laatst bewerkt op: 28-03-2005, 20:04:17 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #62 Gepost op: 28-03-2005, 20:43:17 »
ik vind ze inderdaad veel te veel vloeken. Is toch helemaal nergens voor nodig! Maar goed, misschien laten ze alleen net de drie vloeken die ze in een dag uitschreeuwen zien maar, kom op zeg. Stel je niet aan.
Hoop eerlijk gezegd dat ze er snel uit gaan want van dat gevloek wordt ik echt wel moe.

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #63 Gepost op: 28-03-2005, 20:57:11 »
Akkoord, m'n kleine zusje heeft er weer wat nieuwe bijgeleerd helaas... ::niet-ok::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #64 Gepost op: 5-04-2005, 10:48:16 »
Het valt me op dat Sophie zich voortdurend afreageert op Steven. En dat hij dat allemaal maar pikt. Een beetje een vreemd koppel, hoe ze met elkaar omgaan. Met zo'n mentaliteit verdien je het om er snel uit te vliegen. Ik heb in elk geval nog weinig lol aan deze twee zeurdozen beleefd.

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #65 Gepost op: 5-04-2005, 12:38:15 »
Precies, daarom hoop ik ook dat zijn eruit vliegen en niet Rink en Jorien. Bij Steven en Sofie viert negativisme (over elkaar en over de Chinezen) hoogtij, terwijl Rink en Jorien alles positief benaderen en echt lopen te genieten.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #66 Gepost op: 5-04-2005, 12:52:15 »
Eens met je standpunt over Steven en Sofie. Maar Rink en Jorien positief? Alleen als het ze voor de wind gaat. Zit het even tegen, dan wordt er ook door de Groningers flink geklaagd. Van Jorien kan ik me dit voorstellen, die is nog wel erg jong. Maar Rink als oude vent zou beter moeten weten.

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #67 Gepost op: 6-04-2005, 07:35:43 »
Wat ik echt een probleem vind bij Steven en Sofie is hun taalgebruik.En dat voor een leraar middelbare school(als ik het goed begreep)Hij vloekt en scheldt er op los.Als het een leraar was bij mijn kinderen op school,zou ik hem toch aanspreken op zijn taalgebruik.Ik vind dat echt niet kunnen.Verder vind ik hun absoluut niet respectvol tegenover de chinese bevolking.Je hoort hun regelmatig zeggen.:'dat ze dat nu niet begrijpen en waarom verstaan ze het niet"Halloo,je bent in china,waarom zouden ze engels of nederlands spreken daar.Doe eens zelf een beetje je best om je in de cultuur van hun land te verplaatsen.

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #68 Gepost op: 6-04-2005, 11:55:55 »
Je hoort hun regelmatig zeggen.:'dat ze dat nu niet begrijpen en waarom verstaan ze het niet"Halloo,je bent in china,waarom zouden ze engels of nederlands spreken daar.Doe eens zelf een beetje je best om je in de cultuur van hun land te verplaatsen.

Hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) wat dat betreft vond ik dat Sofie ene keer tegen tegen Steven zei toen hij probeerde de weg te vragen: "Laat maar, die klojo verstaat je toch niet".  ::ohno::

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #69 Gepost op: 6-04-2005, 14:46:51 »
Dat bedoel ik dus ook.Echt heel negatief.Van mij mogen ze volgende week naar huis. ::niet-ok::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #70 Gepost op: 9-04-2005, 19:58:59 »
Persoonlijk is dit mijn minst favoriete koppel op dit moment... ze pakken dingen soms op een manier aan die mij niet zo ligt... Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk! :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #71 Gepost op: 9-04-2005, 22:13:48 »
Wat kan die Sofie zagen zeg.Arme Steven, altijd die kritiek op hem. En hij doet nog zo zijn best.  :-\\

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #72 Gepost op: 10-04-2005, 13:37:12 »
Ja, ik vind het wel zielig voor Steven, ik denk dat ze er snel uit zullen gaan, misschien vanavond wel :P

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #73 Gepost op: 10-04-2005, 20:15:14 »
Van mij mogen ze er vanavond wel uit...
Some light in your eyes...

Offline Wiend

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #74 Gepost op: 10-04-2005, 21:44:52 »
Zo, nadat ik ze vanavond voor de 15e keer g*tv*rd*mm* hoorde zeggen, vond ik dat ze er wel uit konden. En zo geschiedde het!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #75 Gepost op: 10-04-2005, 21:50:39 »
Tsjah het was spannend! Toen ze wat rustiger werden vond ik ze ook wel leuker, en nu ja toch eruit!! Rink en Jorien verdiende het gewoon!
Some light in your eyes...

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #76 Gepost op: 10-04-2005, 21:52:46 »
Wooohooooooo, eindelijk die 2 vervelende belgen eruit.

Jeetje, wat heb ik me geergerd aan die 2. Vooral aan Sofie.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #77 Gepost op: 10-04-2005, 22:50:47 »
Joepie eindelijk maar toch de zwakkelingen vallen eindelijk af. aardrijkskunde leraar nou lekker agressief zou hij ook zo voor de klas staan. en ik moet zeggen ook een leuke relatie die die mensen hebben  ::oink::

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #78 Gepost op: 10-04-2005, 23:02:11 »
Ik vond het wel ontzettend knap van Steven hoe hij er helemaal voor ging in de proef en zo eerste werd. Alleen moet ik inderdaad ook zeggen dat ik blij was dat ze eruit waren omdat ik al dat gevloek en getier (op elkaar en op de chinezen) gewoonweg niet hoef te zien. Misschien was het door de editing van de redactie dat ze zo vaak leken te schelden (in dat geval: boe voor de redactie) maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Ben bang dat ze gewoon te gestresst waren voor dit spel en gewoon een keer rustig terug moeten gaan naa China en Nepal om er dan eens echt van te genieten.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #79 Gepost op: 11-04-2005, 00:22:03 »
Ik ergerde me vandaag dood aan het gevloek en getier van die 2, het lijkt wel of ze niks anders konden dan ruziemaken en schelden. Ben blij dat Rink en Jorien door zijn.