Auteur Topic: Koppel Steven & Sofie (be)  (gelezen 36642 keer)

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #40 Gepost op: 20-03-2005, 17:46:50 »
ghehe  ;D das meestal met stagiares, die moeten nog wennen enzo. Ben benieuwd over hoe ver ze zullen komen: misschien vanavond meer in beeld  ::vergroot::
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #41 Gepost op: 20-03-2005, 19:35:38 »
 ::tandpastasmiley:: Ja dat hoop ik ook dat we ze vanavond wat meer zien  ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #42 Gepost op: 20-03-2005, 21:14:22 »
Jaja, toch hebben ze het deze aflevering goed gedaan!  ::jaja::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #43 Gepost op: 20-03-2005, 21:37:17 »
En wat ik dus elders ook al eens gepost heb: ze worden heel negatief neergezet vind ik. Hij heeft eens 1 keer gezegd van over lijken gaan en sindsdien blijven ze als "fanatiek" afgeschilderd worden, terwijl ze nog niks slechts of fantieks gedaan hebben (ze kiezen zelfs voor een hotel ipv fanatiek door te gaan en voor 7 of 8 punten te gaan)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #44 Gepost op: 20-03-2005, 21:59:53 »
Eindelijk hebben we ze dan een beetje beter in beeld gekregen. Sophie vindt ik mentaal wel de sterkste van de twee. Van harte gegund deze mooie prijs!!! Toppie gedaan  ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline RaRaRa

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #45 Gepost op: 20-03-2005, 22:09:12 »
Voilà, eindelijk zijn der mensen dat nog iets positief te zeggen hebben over "onze Steven" ;) Je moet eerlijk toegeven dat ze de derde aflevering toch wel goed waren ::ok:: ::ok::!!
Ze hebben de juiste beslissing gemaakt door voor dat hotel te kiezen (tja das ook weer typisch Steven!! :P).
Die chinese masage vond ik echt "de max" om te zien ::rofl:: ::rofl::
Ik vond wel dat Sofie een beetje overdreef toen Steven de kaart verkeerd las (oké ik kan wel verstaan dat je dat niet verwacht van een leerkracht aardrijkskunde ???, maar vergissen is menselijk  ::jaja::)

  
::bravo:: GO < STEVEN & SOFIE> G0  ::bravo::
[/color]

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #46 Gepost op: 20-03-2005, 22:17:55 »
Een veel beter beeld nou. Goed gedaan deze keer. En de fout van het kaartlezen was achteraf zo erg nog niet, want zo zijn ze langs de stad gegaan en daarom waren ze als eerste  ::ok::

Ik had ook gekozen voor het hotel  ;)
Ma how, zeg!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #47 Gepost op: 20-03-2005, 22:46:47 »
Ja die die steven en sofie vielen me reuze mee best wel een leuk koppel wel goed met dat fruit. Haha in dat bootje was wel grappig. Steven was dit keer tenminste heel rustig en aardig had ik niet verwacht.  ::tandpastasmiley::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #48 Gepost op: 21-03-2005, 02:29:31 »
En wat ik dus elders ook al eens gepost heb: ze worden heel negatief neergezet vind ik. Hij heeft eens 1 keer gezegd van over lijken gaan en sindsdien blijven ze als "fanatiek" afgeschilderd worden, terwijl ze nog niks slechts of fantieks gedaan hebben (ze kiezen zelfs voor een hotel ipv fanatiek door te gaan en voor 7 of 8 punten te gaan)

Klopt ::jaja:: ::jaja:: je hebt hier gelijk in volgens mij vooral het meermaals/ herhaaldelijk koppelen van de woorden 'fanatiek' en soortgelijk met hen zowel als Manja en Jeroen.. was het enige minpuntje aan de serie tot nu toe vind ik.. Ze blijven wel erg mensen neerzetten (wat natuurlijk erbij hoort maar moet dat zo overdreven?? we snappen het na 1 of 2 keer ook wel...) Maar goed..

Ik weet niet waarom Sofie lijkt me best ok maar Steven om de een of andere reden mag ik niet zo (of iig: heb ik minder mee.. iets genuanceerder ik ken hem ten slotte niet ;))- ik heb er geen logische begronding voor en nee het heeft niet met die opmerking te maken want dat zie ik eerder als algemene globale opmerking niet als indicatie voor instelling oid.

Maar om de een of andere reden irriteer ik me aan hem.. hij lijkt zo sociaal onhandig ofzo - net een olifant-in-porseleinkast gevoel ofzo, lastig te definiëren.. maar nee, gewoon natuurlijke antipathie ofzo soms heb je dat schijnt ;D

Miss zit het hem in de details zoals de manier waarop hij zogenaamd de schuld op zich neemt voor het kaartgebeuren maar ik krijg niet de indruk of hij daar oprecht in is volgens mij is hij te self-involved op een of andere manier om oprecht te menen vandaar dat Sofie er ook maar over door blijft gaan.. hij let niet op bij het roeien hoe zij het doet en lijkt niet echt naar haar te luisteren ofzo.. weet niet, ik mis de 'klik'die er bij de meeste andere koppels wel is.. als ze er al kwamen was het met name door geluk mi en niet zozeer door goede samenwerking.. maar goed miss ben ik subjectief en bevooroordeeld ;)

Hou voor nu een open mind toch.. :)
« Laatst bewerkt op: 21-03-2005, 02:32:05 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #49 Gepost op: 21-03-2005, 09:36:48 »
Eindelijk!!...eindelijk hebben we Steven en Sofie in beeld gehad en hoe...
't lijkt me een leuk koppel toe...Sofie die Steven weer even aanzet tot actie/power met haar "rottige opmerking" over het kaartlezen en aarderijkskundeleraarschap, ze weet hem wel te prikkelen ;).... ik vond het ook tof dat ze besloten om de verwennacht te nemen in het hotel..ik ben benieuwd wat we nog meer van hun kunnen verwachten :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #50 Gepost op: 21-03-2005, 09:38:43 »
Grappig stel, net alsof een leraar aardrijkskunde geen fouten zou kunnen maken  ;)
(p.s. maar als ik een leerling van hem zou zijn, zou ik het hem nog wel fftjes in peperen  ::rofl:: )

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #51 Gepost op: 21-03-2005, 11:33:50 »
Tijdens de afl. 1 & 2 kregen we ze te weinig in beeld. Er was enkel die ongelukkige uitspraak van 'over lijken gaan'  ::schaam:: maar dat valt wel best mee, denk ik nu. Sofie heeft alleszins m'n hart veroverd !  ::bravo:: Niet alleen ontzettend lief voor die onbehulpzame Steven, maar gewoon 'n ijzersterke kandidate zelf.  ::ok:: Dit onevenwicht kan hen wel parten gaan spelen.

Offline Urbi et Orbi

  • Forumlid
  • Badmutsje
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #52 Gepost op: 22-03-2005, 18:39:38 »


       lap!!  ::schaam::   ;D   ::rofl::

   nu moej wel regaren!! -> pedro  ander ben je nie tof  :D


Subtekst aangepast door Dorine
« Laatst bewerkt op: 22-03-2005, 18:53:10 door Dorine »

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #53 Gepost op: 28-03-2005, 10:38:56 »
ongelooflijk hoe Sofie de chinezen gewoon in haar eigen taaltje uitscheldt.....of in idd gevalduidelijk moet laten merken dat ze wel erg minachting hebben voor de mensen die hun niet meteen alla minuut begrijpen... ::niet-ok::

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #54 Gepost op: 28-03-2005, 11:06:58 »
Ja, daar stoor ik me ook wel aan. Ik denk dat Steven wel gelijk had toen hij zei dat ze de Chinezen wat rustiger moeten benaderen (toen ze de lifttechniek 'afkeken'). Dat komt al heel anders over dan meteen zo druk te doen en beginnen te schelden. Ik denk dat die Chinezen dat echt wel door hebben.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #55 Gepost op: 28-03-2005, 14:24:11 »
Weer een klein foutje van meneer de Aardrijkstukde leraar :P ... Ach misschien komt er nog een 3e keer :P

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #56 Gepost op: 28-03-2005, 14:54:57 »
Ik vond Sofie niet zo gister, als je het zelf zo goed weet, doe het dan zelf! Een aardrijkskunde leraar kent toch niet per defenitie alle kaarten van de wereld uit z'n hoofd. En china lijkt me best groot om uit je hoofd te leren, zeker als je niet weet dat die opdracht komt, dan bekijk je van tevoren even de kaart, je onthoudt wat kenmerken, maar zeker niet alle exacte liggingen van alle provincies, lijkt me.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #57 Gepost op: 28-03-2005, 18:59:18 »
Als mijn partner zo tegen mij deed, zette ik hem pardoes op straat (en andersom ook, stel ik me zo voor).

Ma how, zeg!

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #58 Gepost op: 28-03-2005, 19:57:03 »
Imho is Steven relaxter dan Sofie. Wij noemen dat hier in Holland een bitch... ::zwaai::

No offence hè  ::rofl::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Steven & Sofie (be)
« Reactie #59 Gepost op: 28-03-2005, 19:57:35 »
Als mijn partner zo tegen mij deed, zette ik hem pardoes op straat (en andersom ook, stel ik me zo voor).



vandaar dat ze ook ieder hun eigen weg zijn gegaan na Peking Express.... :)

Ik ben zelf ook niet zo gecharmeerd van steven en sofie...ze vloeken me veel te veel en iets in hen trekt mij niet echt...maar afijn ik kan niet zeggen wat mij irriteert aan hen.... ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!