Auteur Topic: Koppel Just & Brechtje (nl)  (gelezen 48918 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Just en Brechtje / Taj Mahal
« Reactie #140 Gepost op: 2-05-2005, 22:23:23 »
En helemaal omdat Roos tegen R en J had gezegd dat Just en Brechtje niet naar de Taj mahal waren geweest. Hij wist het dus gewoon. Dan ga je op straat het niet nog eens vragen.

Ik baal ook dat J en B eruit zijn. Vond het zo'n leuk koppel. Gelukkig zijn Karla en Sophie er nog

Inderdaad  ::jaja::

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #141 Gepost op: 3-05-2005, 08:27:19 »
Jammer, jammer, jammer.

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #142 Gepost op: 3-05-2005, 09:23:59 »
 ::jaja::Het is inderdaad jammer. ::jaja::
Ik vind troewens wel dat zij de laatste aflevering nogal wat problemen met elkaar hadden. Dit heeft hen uiteindelijk niet verder gebracht. Het was even geen eenheid meer (als tweeling).
We hebben toch echt wel van ze genoten. Bedankt Just en Brechtje ::bravo::

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #143 Gepost op: 3-05-2005, 10:38:54 »
ik had het niet verwacht dat ze eruit gingen
had just nu maar naar brechtje geluisterd door de bus te nemen  ::bravo::
Laat je snor staan !!

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #144 Gepost op: 3-05-2005, 12:02:44 »
ik had het niet verwacht dat ze eruit gingen
had just nu maar naar brechtje geluisterd door de bus te nemen  ::bravo::
Maar als ze wel een snelle lift hadden gekregen had Just weer gelijk.
Jammer dat het zo gelopen is.

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #145 Gepost op: 3-05-2005, 12:40:11 »
Ja, achteraf kun je alles makkelijk invullen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #146 Gepost op: 3-05-2005, 13:40:27 »
Feit blijft wel dat als ze de bus hadden genomen, een half uur eerder weggegaan waren uit dat dorp. In die tijd zijn Rink en Jorien hen voorbij gegaan. Als ze de bus hadden gepakt hadden ze dus voor Rink en Jorien kunnen eindigen, hun bus zag er snel uit, maar ik denk niet zo snel dat ze de tweeling weer hadden in gehaald. Maar ja, achteraf is altijd makkelijk praten.

Ik vond Brechtje wel een beetje kinderachtig. Eerst zeggen, dan maar niet naar de Taj Mahal en als je dan niet gaat zeggen, waren we maar wel gegaan ::ohno::. Over de slaapplaats vinden met Just had ze wel gelijk, daar had Just beter naar haar moeten luisteren vind ik.

Ze hebben het super gedaan, helaas liggen ze eruit, maar toch een goede prestatie geleverd! ::ok::

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #147 Gepost op: 3-05-2005, 16:01:04 »
Over de slaapplaats vinden met Just had ze wel gelijk, daar had Just beter naar haar moeten luisteren vind ik.
::rofl:: is niet een kwestie van luisteren. Brechtje en veel andere vrouwen moet zeggen wat ze vindt, niet signalen lopen geven  ;D Je zou verwachten dat jullie nu wel door zouden hebben, dat wij het anders toch niet snappen.

Maar erg jammer dat Just en Brechtje eruit zijn. Ik vond ze erg sympathiek  ::bravo:: en Just heeft een leuk koppie
Die nacht in de laadbak had ze trouwens erg veel goed gedaan! Het missen van de Taj Mahal vond ik wel erg spijtig, zeker als achteraf blijkt dat het ze geen voordeel heeft opgeleverd.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #148 Gepost op: 3-05-2005, 22:13:01 »
Jammer, jammer.
Dit koppel behoorde tot mijn favoriet. Ik vond Just en Brechtje alleen wel iets tegenvallen in de laatste aflevering. Het was net alsof ze even geen zin meer hadden, en dat is niet de juiste instelling in dit spel vind ik. Ze lieten hun hoofd iets te veel hangen naar mijn mening.
Maar ook hier heb ik, net als bij de uitspraken van Rinck (maar dat even terzijde, zie topic onderwerp!) een dubbel gevoel:
Het kan best zijn dat ze helemaal niet lang zijn blijven hangen in hun dip, maar dat het zo lijkt omdat het liften hun daarna ook tegenzat. Stel je voor, je baalt en doet daardoor een kwartiertje langer over het vinden van een lift. In afl. 9 lijkt het dan alsof het de hele avond duurt, wat dus niet zo hoeft te zijn.
Anyway, ik vind het aan 1 kant dus heel erg jammer dat J&B weg zijn want ze waren goed in de strijd om de amuletten. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer terecht. Ze waren niet geconcentreerd genoeg.
Maar over het algemeen: Erg goed gelift, goed geintegreerd met de plaatselijke bevolking en het spel goed gespeeld. Jammer Just en Brechtje!!

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #149 Gepost op: 5-05-2005, 00:50:32 »
Ninka, helaas geen Fandag voor PE

Owww jammer!!!  :(

Is er geen kans dat jullie hem alsnog gaan organiseren? :-X
Mollen in Japan...

Offline kili

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #150 Gepost op: 5-05-2005, 11:14:01 »
JAMMER, niet terecht...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #151 Gepost op: 6-05-2005, 21:06:03 »
Is er geen kans dat jullie hem alsnog gaan organiseren? :-X

Nee, helaas Ninka. Misschien volgend jaar... :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #152 Gepost op: 7-05-2005, 09:59:04 »
Echt héél jammer!!!!!!!! :-[ :\'( :(
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #153 Gepost op: 7-05-2005, 18:05:20 »
R.I.P Just en Brechtje ::ohno::

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #154 Gepost op: 7-05-2005, 21:36:12 »
Nogmaals Just en Brechtje, jammer dat jullie uit het spel zijn.
Niet verwacht omdat jullie tot aan de Taj Mahal heel goed waren, in alle opzichten:
een team, amuletten gewonnen, genoten van de bevolking in China / Nepal / India, strijdlust.
Wel wat slechte momenten gehad met als hoogtepunt (of juist dieptepunt) de Taj Mahal.
De regels van het spel zijn hard!

Maar ik heb met veel plezier naar jullie gekeken!
Een ervaring voor het leven rijker zou ik hierover nog willen zeggen.

Offline Bryan

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #155 Gepost op: 8-05-2005, 16:34:37 »
In de aflevering waarin ze eruit gingen, was het Duidelijk te zien dat Just heel erg koppig is. Hij moet gewoon meer naar brechtje luisteren. dan hadden ze met de "niet zo snelle" bus direct naar de finish gegaan. ze hebben al de
taj mahal gemist dus konden ze beter direct gaan in plaats van een half uur wachten op een snellere lift
( Bedankt Just je hebt weer eens verknald ). En ze waren toch zo goed.. jammer dat ze eruit liggen :(

Als je meedoet aan PE moet je gewoon geen ruzie maken en overal mee eens zijn, goed voorbeeld Jeroen en Manja.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2005, 16:36:43 door Bryan »

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #156 Gepost op: 8-05-2005, 18:03:52 »
Als je meedoet aan PE moet je gewoon geen ruzie maken en overal mee eens zijn, goed voorbeeld Jeroen en Manja.

Maar Jeroen en Manja liggen er ook al weken uit...

Offline Bryan

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #157 Gepost op: 9-05-2005, 08:37:54 »
ze waren het wel met elkaar eens ( de verkeerde standbeeld zoeken ) en die laatste stuk van die etape was gewoon pech voor hun.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #158 Gepost op: 10-05-2005, 23:02:27 »
ze waren het wel met elkaar eens ( de verkeerde standbeeld zoeken ) en die laatste stuk van die etape was gewoon pech voor hun.

ja heb je ook wel gelijk in hoor, plaagde je alleen maar ;) Ik vond het eind van die etappe gewoon nogal onduidelijk en ook wel oneerlijk dat je eruit vliegt omdat niet duidelijk is wat nou het precieze eindpunt is..maar goed, dit is daarvoor totaal het verkeerde topic sorry  :-X

Offline sporty

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #159 Gepost op: 12-05-2005, 16:36:12 »
Oooh ik baal er zo van he, dat ze eruit zijn :( Nu vind ik er niks meer aan. Als Rink en Jorien maar niet winnen, wat een dom stel zeg.

Ik vond Brecht en Just super! Maar goed, ik ken ze natuurlijk al wat langer  ;D