Auteur Topic: Koppel Just & Brechtje (nl)  (gelezen 48878 keer)

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #60 Gepost op: 14-04-2005, 12:18:57 »
De tijd zal het leren. Nog 3 nachtjes slapen en we zullen weer een geweldige avond beleven.

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #61 Gepost op: 15-04-2005, 09:20:41 »
Gaap gaap gaap, dat is het enige dat ik kan bedenken bij dit slaapverwekkende, oersaaie koppel! Just is een pantoffeldragende saaineus, Brechtje een eeuwig verkouden nikszeggend meisje. Ongetwijfeld heel lief, maar dat is mijn golden retriever ook. En die doet ook niet mee aan Peking Express....

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #62 Gepost op: 15-04-2005, 09:35:16 »
Ben het wel met je eens draakje ::jaja::

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #63 Gepost op: 15-04-2005, 17:36:52 »
Ik snap nooit dat mensen wat tegen de stem van Brachtje hebben... ik hoor er echt niets raars aan... misschien tijd om naar de oorarts te gaan dan.

Maar ik vind dit ook het leukste koppel, lekker rustig en ze genieten er ook echt van. Mogen wat mij betreft ver komen. En saai vind ik ze absoluut niet. Kan juist wel om ze lachen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #64 Gepost op: 15-04-2005, 17:45:04 »
Ach ja, het zijn in mijn ogen geen extreme types en dan zullen ze misschien eerder als saai worden gezien. Ik ben het daar ook niet mee eens hoor. Iedere koppel doet het gewoon op zijn manier.

Allemaal Just & Brechtjes of allemaal Jeroen & Manja's enz. zou pas saai zijn. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline jeannette9665

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #65 Gepost op: 15-04-2005, 22:47:59 »
Helemaal mee eens Test, laten we ieder in zijn waarde laten, ieder speelt op zijn eigen manier het spel en zo hoort het uiteindelijk ook.
Wij als toeschouwers zijn ook allemaal anders, hebben allemaal ons eigen koppel als favoriet en dat moeten we zo houden.
Just en Brechtje, blijf lekker wie jullie zijn dan kom je misschien heel ver. ::bravo::

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #66 Gepost op: 16-04-2005, 09:16:35 »
Helemaal mee eens Test, laten we ieder in zijn waarde laten, ieder speelt op zijn eigen manier het spel en zo hoort het uiteindelijk ook.
Wij als toeschouwers zijn ook allemaal anders, hebben allemaal ons eigen koppel als favoriet en dat moeten we zo houden.
Just en Brechtje, blijf lekker wie jullie zijn dan kom je misschien heel ver. ::bravo::
Inderdaad, blijf zoals je bent, heel sociaal. Ik gun jullie het ook om ver te komen, net als de vorige schrijfster.

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #67 Gepost op: 16-04-2005, 11:09:15 »
Helemaal mee eens Test, laten we ieder in zijn waarde laten, :

Wat een onzin. Alsof ik deze twee saaineuzen niet in hun waarde laat door mijn mening over ze te geven. Je mag toch schrijven wat je van ze vindt, zolang je maar niet scheldt ofzo?
Met andere woorden, ik heb respect voor de tweeling vanwege hun deelname aan dit avontuur, maar ik blijf ze oersaai en nietszeggend vinden.... Maar met alle respect dus hoor  ::jaja::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #68 Gepost op: 18-04-2005, 00:32:28 »
Ik hoop echt dat ze volgende week exit zijn, vooral die jankBrechtje..Ik trek het niet langer meer om die jankbek nog te moeten aanzien  :(
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #69 Gepost op: 18-04-2005, 00:59:40 »

Nu Jeroen en Manja eruit zijn, hoop ik dat Just en Brechtje gaan winnen.  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #70 Gepost op: 18-04-2005, 01:09:36 »
Ik vind ze ook zeker niet het meest spectaculaire koppel, zelfs een beetje saai, maar ze kunnen blijkbaar ontzettend goed liften, anders kom je niet zover.

Brechtje is gewoon wat emotioneel aangelegd, kan ze ook niks aan doen. Van mij mogen ze nog wel even door, maar dat mogen eigenlijk alle koppels die er nu nog inzitten wel.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #71 Gepost op: 18-04-2005, 06:52:21 »
Een heel eerlijk, lief en goed racent koppel. Ze spelen het spel op hun eigen manier. En blijkbaar goed, want ze komen ongezien steeds verder.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #72 Gepost op: 18-04-2005, 07:41:18 »
Ik vind het ook een heel leuk koppel ::bravo::...en ik vind Brechtje geen jankpot...mss een beetje emotioneel, maar dat zou ik ook zijn als ik zo'n race mee zou maken...je bent volgens mij doodop van al die spanningen, te weinig slaap en alles wat maar met het spelelement te maken heeft...ik zou daar ook emotioneel van worden.

Ik vind het ook heel mooi om te zien hoe ze elkaar aanvoelen als tweeling zijnde net alsof ik mijn vriendin met haar broer zie...die zijn ook zo close en weten elkaar ook elke keer weer op te pepen met weinig woorden..

ga er voor Just en Brechtje ::zwaai::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #73 Gepost op: 18-04-2005, 18:40:12 »
Als 1ste!!!  ::bravo::

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #74 Gepost op: 18-04-2005, 19:50:54 »
Blijf het wel een beetje cru vinden dat maar de helft van de racers de himalaya mochten zien... had een leuke proef daar verzonnen ofzo! maar goed, it's all in the game

Hoop dat deze 2 eerste worden!  8)
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Domo_oet_haelen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #75 Gepost op: 18-04-2005, 22:14:35 »
Blijf het wel een beetje cru vinden dat maar de helft van de racers de himalaya mochten zien... had een leuke proef daar verzonnen ofzo! maar goed, it's all in the game

ja psies, waarschijnlijk is dat wel een belangrijk element voor de meeste deelnemers waarom ze meededen. Ze wilden toch graag die himalaya zien...!
Maarja, tis een spel, bovendien winne Just en Brechtje toch en gaan ze gewoon nog een keer samen terug ;D

Eet veel bananen...

Offline Arno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zelfs Peking niet...
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #76 Gepost op: 18-04-2005, 22:40:38 »
Nu Jeroen & Manja eruit liggen zie ik Just & Brechtje absoluut als favorieten voor de eindzege in deze PE. Maarja, in Peking Express is niets zeker he...

Anyway ik ga voor ze duimen!!!
Wel rechts, niet extreem...

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #77 Gepost op: 19-04-2005, 12:18:47 »
Ik hoop echt dat ze volgende week exit zijn, vooral die jankBrechtje..Ik trek het niet langer meer om die jankbek nog te moeten aanzien  :(
Misschien kun je dan beter niet kijken zondag.
Ze doen nog goed mee en kunnen het nog ver schoppen. Wil je jezelf dan plagen???
Ik kijk wel voor je,

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #78 Gepost op: 19-04-2005, 12:24:17 »
Wel jammer als mensen zichzelf zo kunnen opfokken over sommige duo's...
Maar dat is nou juist ook net de bedoeling van de programmamakers. Als je na gaat dat die beelden maar een paar seconden zijn van een hele dag en dat het emoties zijn, dat is het logisch dat je denkt dat iemand alleen maar loopt te janken.
Maar ik ben het er absoluut niet mee eens dat Brechtje meteen bestempeld wordt als een "jankbek"!
Het is (1 van) mijn favoriete koppel.Jeroen en Manja waren dat NIET!!!

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #79 Gepost op: 19-04-2005, 14:46:25 »
Het mag toch wel duidelijk zijn dat je als tweeling een bijzondere band hebt. En zo'n geweldige ervaring wil je toch samen delen. Dan mogen er best een paar tranen rollen. Ze had toch een goede reden voor haar tranen. Ik had er alle begrip voor.