Auteur Topic: Koppel Just & Brechtje (nl)  (gelezen 48881 keer)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #40 Gepost op: 31-03-2005, 15:42:53 »

Echt leuk zeg BBX !!  ::ok:: ::ok:: ::ok::
[/b]


Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #41 Gepost op: 31-03-2005, 16:15:22 »
Haha! Ja, ik las het in de krant, ik wist helemaal niet dat ze uit mijn woonplaats komen :P
Maar een erg leuk stel inderdaad! wat wil je ook met Lossenaren 8) ;)

Offline sporty

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #42 Gepost op: 6-04-2005, 14:40:20 »
Ik sprak Brecht laatst bij het uitgaan en het was echt leuk om haar weer te zien. Ze vertelde me wel dat echt maar 1% wordt laten zien op tv en dat ze eigenlijk zo ontzettend veel heeft meegemaakt. Het is echt een heftige periode geweest voor d'r.

Het is echt een lieve meid hoor! En die stem, tja, daar kan ze ook niks aan doen  ;)

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #43 Gepost op: 6-04-2005, 20:19:57 »
toch wel het leukste koppel!mooi om te zien hoe deze broer en zus met elkaar omgaan!denk dat ze het ver gaan schoppen!hoop met jeroen en manja naar de finale!best lekker ding trouwens die brechtje!!succes!!!!!

Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #44 Gepost op: 7-04-2005, 16:52:27 »
ik ben voor brechtje ::love::

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #45 Gepost op: 11-04-2005, 08:55:44 »
Rink & Jorien zijn mijn favo`s maar op een hele dikke 2de plaats staan Brechtje  & Just!!!!!
Een heerlijk ontspannen koppel.
Mooi dat we gisteren het schooltje zagen waar ze sliepen en hoe ze onder de indruk waren omdat er zoveel kinderen op een gepakt waren.Dat vond ik nou mooie tv en daar bedoel ik mee dat je naar een spel zit te kijken maar dan toch keihard met de neus op de feiten wordt gedrukt over hoe goed wij het hier hebben en hoe anders dat kan zijn in andere landen.Zo`n race wordt dan toch opeens ff heel wat minder belangrijk...
Ik vond het ook leuk dat ze er bewust voor kozen om de laatste dag in China te genieten van de omgeving enzo (ook natuurlijk omdat R & J daardoor niet laatstewerden ;) )
nee echt een heel leuk spontaan stel!

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #46 Gepost op: 11-04-2005, 09:03:45 »
Zijn wij het helemaal mee eens.
Wat ons betreft mogen zij samen met Rinck en Jorien naar de finale! ::ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #47 Gepost op: 11-04-2005, 12:42:40 »
Ik vind dit dus ook een leuk koppel, lekker relaxed en behulpzaam, maar soms misschien wel te behulpzaam ;)...ik hoop dat ze hel ver gaan komen en zou het ook leuk vinden als ze eens van zich lieten horen op dit forum ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Crash

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gamer till I die
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #48 Gepost op: 11-04-2005, 17:59:08 »
Ik vind het 't beste koppel, omdat ze bereid zijn 1 te helpen en ze zijn lekker spontaan. Ik vind trouwens wel dat ze soms te veel andere koppels helpen, wat zondag te zien was, ik hoop niet dat Jeroen en Manja hier gebruik van maken.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #49 Gepost op: 11-04-2005, 19:34:58 »
Ik vind dit dus ook een leuk koppel, lekker relaxed en behulpzaam, maar soms misschien wel te behulpzaam ;)...ik hoop dat ze hel ver gaan komen en zou het ook leuk vinden als ze eens van zich lieten horen op dit forum ::zwaai::
Ja, want ze zijn deze etape laatste geworden en dat is voor hun eigen score niet zo best... Maar vind het wel super sympathiek dat ze dat mede ook voor R&J doen, en zoals ze zelf ook zeiden om te genieten van China! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #50 Gepost op: 11-04-2005, 19:42:34 »
Ongelofelijk schattig, met die kleine kinderen! ::bravo::
En leuk ook om te zien hoe ze er zelf van genoten!
Toch ben ik ban dat hun behulpzaamheid en respect ervoor zal zorgen dat ze niet in de finale komen, helaas.. :-\\

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #51 Gepost op: 11-04-2005, 21:16:56 »
Vond het leuk dat ze zo gingen genieten, laatste dag China! En Karla en Sophie weer een punt extra! Echt leuk! :) Ze zijn sportief!
Some light in your eyes...

Offline pilske01

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #52 Gepost op: 12-04-2005, 10:36:31 »
ik ben voor brechtje ::love::

Dan ben je niet de enige....Lijkt me een super leuke gezellige meid. ::love:: ::bravo::

Dus Just en Brechtje....Keep on going the good work

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #53 Gepost op: 12-04-2005, 19:13:05 »
Ja, die twee geven echt een soort Saskia en Jeroennostalgie.
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #54 Gepost op: 12-04-2005, 22:09:48 »
Ik vind het ook een prima koppel. Een echte tweeling. Ze houden zich tenminste aan hun afspraak om R en J te helpen. Super!!!! ::bravo::
Van mij mogen ze heel ver komen ( het liefst samen met Rinck en Jorien) ::trots::

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #55 Gepost op: 13-04-2005, 14:17:03 »
Geweldig dat ze als tweeling zoiets mee mogen maken. En ze vergeten ook niet te genieten. Een super sportief stel dat vlgens mij bij vele mensen geliefd is. Ze mogen wat mij betreft wel iets feller zijn af en toe.
Ik zou het leuk vinden als zij samen met R en J in de finale komen.

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #56 Gepost op: 13-04-2005, 14:28:56 »
Het leukste koppen heeft de minste reacties!!! Andere koppel-discussies hebben 6-8 pagina's, hier maar 3! Ach ja, valt ook weinig over deze twee de zeuren  :P
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #57 Gepost op: 13-04-2005, 16:49:38 »
Ik vind het ook een prima koppel. Een echte tweeling. Ze houden zich tenminste aan hun afspraak om R en J te helpen. Super!!!! ::bravo::
Van mij mogen ze heel ver komen ( het liefst samen met Rinck en Jorien) ::trots::
van mij mogen ze ook heel ver komen maar dann ie met rink en jorien.
Maar met karla en sophie :P

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #58 Gepost op: 13-04-2005, 17:37:19 »
Ze spelen het spel niet hard maar wel goed!! Ik hoop dat ze als ze straks echt door willen en willen winnen het spel wel hard gaan spelen!

Offline jeannette9665

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #59 Gepost op: 14-04-2005, 09:01:01 »
Just en Brechtje, een geweldig sportief stel. Ik ben het helemaal eens met Gon, tymowayka, twina en Carol, wij hopen ook dat Just en Brechtje samen met Rinck en Jorien de finale halen.
 ::tandpastasmiley::