Auteur Topic: Koppel Just & Brechtje (nl)  (gelezen 48984 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #120 Gepost op: 26-04-2005, 20:32:08 »
Ninka, helaas geen Fandag voor PE

Wel voor De Farm??

(Ik kom voor Oscar)


Sorry, moet on-topic!!  ::schaam::

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #121 Gepost op: 27-04-2005, 11:48:25 »
Zou wel een leuk idee zijn zo'n fandag. Ik zou een aantal deelnemer best eens een paar vragen willen stellen. ::jaja::

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #122 Gepost op: 27-04-2005, 12:02:06 »
Ik val altijd in slaap wanneer Just en Brechtje in beeld zijn. Hoe nietszeggend kun je zijn zeg. Wat een kleurloosheid. Mijn tv zendt spontaan alleen grijstinten uit wanneer de tweeling in beeld komt.... Aan slaaptekort lijd ik niet meer sinds deze blonde reuzen (of saaie zwarte gaten) op tv zijn....
Gelukkig zijn er nog genoeg andere interessante koppels die mee doen, denk aan Rink en Jorien en Karla en Sophie, want anders zou het wel heel saai worden....

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #123 Gepost op: 27-04-2005, 12:23:31 »
Ik val altijd in slaap wanneer Just en Brechtje in beeld zijn. Hoe nietszeggend kun je zijn zeg. Wat een kleurloosheid. Mijn tv zendt spontaan alleen grijstinten uit wanneer de tweeling in beeld komt.... Aan slaaptekort lijd ik niet meer sinds deze blonde reuzen (of saaie zwarte gaten) op tv zijn....
Gelukkig zijn er nog genoeg andere interessante koppels die mee doen, denk aan Rink en Jorien en Karla en Sophie, want anders zou het wel heel saai worden....


Dit getuigd van totaal geen respect!!! Je moet de mensen nemen zoals ze zijn...ik vind het al een hele prestatie wat ze tot nu toe bereikt hebben, daar doen hun karakters niets aan af en ik zal ze ook blijven volgen ook!!! Ze mogen voor jou misschien kleurloos overkomen en er slaap van krijgen, nou dan moet je zaterdagavond maar niet zo laat thuis komen uit de kroeg! Die 2 zijn gewoon leuk klaar, net zoals die andere koppels trouwens....dusss veel plezier zondag zou ik zeggen!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Online hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #124 Gepost op: 27-04-2005, 12:51:41 »

Die 2 zijn gewoon leuk klaar, net zoals die andere koppels trouwens....dusss veel plezier zondag zou ik zeggen!
Maar leuke koppels staan niet garant voor leuke televisie. Het wordt meer een reisprogramma, en dat is zeker niet de bedoeling. Peking Express bloed een beetje dood zonder aanvallende koppels, welke graag alles op alles willen zetten om als eerste aan de finish te komen.

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #125 Gepost op: 27-04-2005, 13:25:32 »
Maar leuke koppels staan niet garant voor leuke televisie. Het wordt meer een reisprogramma, en dat is zeker niet de bedoeling. Peking Express bloed een beetje dood zonder aanvallende koppels, welke graag alles op alles willen zetten om als eerste aan de finish te komen.



Ik ben het er mee eens dat een paar koppels beetje te veel met de omgeving bezig zijn dan met de race...maar toch vind ik dat niet storend en blijf het mooie televisie vinden! Maarja dat is mijn mening, ieders anders mening respecteer ik ook hoor......haha
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #126 Gepost op: 27-04-2005, 13:29:32 »
[off-topicmodeon] Ik denk als er een spelprogramma is die het mooiste de omgeving filmt, is het peking express wel!! [on-topicmodeoff]

Just en Brechtje the best!!

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #127 Gepost op: 27-04-2005, 13:31:46 »
Ze brengen inderdaad alles mooi in beeld.....

Komt wel goed met J&B
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #128 Gepost op: 28-04-2005, 22:10:52 »
Just en Brechtje zijn juist een leuk koppel!
Wel gezien hoe Just tekeer ging bij die opdracht voordat ze naar India gingen, waarbij ze zakken met graan moesten vullen? Hij was als een gek aan dat apparaat aan het zwengelen. Lekker aggressief  ;)

Ze zijn redelijk rustig in het benaderen van mensen met het liften maar daarom zijn ze nog niet saai??!





Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #129 Gepost op: 29-04-2005, 18:32:33 »
Ik hoop dat Just en Brechtje gaan winnen, maar de laatste tijd racen ze minder goed als anders, ik hoop dat ze het nog ver schoppen!  ::bravo::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #130 Gepost op: 1-05-2005, 21:57:28 »
Jammer dat ze weg zijn! Maar de motivatie ging wel een beetje weg! Vond het wel sneu dat ze kozen voor niet de tasj Mahal en dan niet winnen!
Some light in your eyes...

Offline Hamertje

  • Forumlid
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #131 Gepost op: 1-05-2005, 22:00:22 »
Ik vind Just en Brechje het allerleukste koppel die meedoen met PE. Ze zijn een tweeling en vullen elkaar daardoor zo ontzettend goed aan. Ze hebben zelfs al drie amuletten. Dit is ook niet voor niets.

Ik vind het alleen ontzettend jammer dat zij vanavond de race hebben moeten verlaten. Ik had het hun gegunt dat ze winnen. Maar helaas... ::ohno:: ::love::

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #132 Gepost op: 1-05-2005, 22:01:49 »
Ik vind Just en Brechje het allerleukste koppel die meedoen met PE. Ze zijn een tweeling en vullen elkaar daardoor zo ontzettend goed aan.

Nou, goed aanvullen........ Ik vond ze vandaag anders erg verdeeld en dat heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ze nu uit de race liggen.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #133 Gepost op: 1-05-2005, 22:06:14 »
Krijgen ze nog geld voor een bus en dan gaan ze nog verder liften >:( >:(
Die mensen hebben daar al zo weinig geld..Neem dat geld dan niet aan ::niet-ok::

Terecht dat ze eruit zijn  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Peterexpress

  • Forumlid
Just en Brechtje / Taj Mahal
« Reactie #134 Gepost op: 1-05-2005, 22:42:09 »
Hoi allemaal,

Allereerst vind ik het erg jammer dat Just en Brechtje de race hebben moeten verlaten, ze waren mijn favoriete koppel.

Ik vroeg me af of iemand weet (misschien leest Just of Brechtje dit en mogen ze antwoorden) of ze na de uitschakeling nog de Taj Mahal hebben bezocht. Ze waren er toch niet zo heel ver vanaf en nu mochten ze gewoon geld gebruiken om een taxi te nemen.

Ik weet de regels niet of is het verplicht dat ze gelijk het vliegtuig moeten nemen naar Nederland.

En als laatste wil ik zeggen dat Rinck het nu voor mij verpest heeft, ik had bij sommige dingen al moeite met hem maar ik vond het zeer gemeen hoe hij Just en Brechtje aansprak omdat ze niet naar de Taj Mahal gingen. Ik denk niet dat iedereen het hier mee eens maar ik wilde toch even kwijt.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groet,
Peter

Offline bagpackie

  • Forumlid
Re: Just en Brechtje / Taj Mahal
« Reactie #135 Gepost op: 1-05-2005, 22:52:19 »
En helemaal omdat Roos tegen R en J had gezegd dat Just en Brechtje niet naar de Taj mahal waren geweest. Hij wist het dus gewoon. Dan ga je op straat het niet nog eens vragen.

Ik baal ook dat J en B eruit zijn. Vond het zo'n leuk koppel. Gelukkig zijn Karla en Sophie er nog

Ocampa

  • Gast
Re: Just en Brechtje / Taj Mahal
« Reactie #136 Gepost op: 1-05-2005, 23:13:19 »
Er is toch al een topic over Just en Brechtje?

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Just en Brechtje / Taj Mahal
« Reactie #137 Gepost op: 1-05-2005, 23:16:45 »
En helemaal omdat Roos tegen R en J had gezegd dat Just en Brechtje niet naar de Taj mahal waren geweest. Hij wist het dus gewoon. Dan ga je op straat het niet nog eens vragen.

Ik baal ook dat J en B eruit zijn. Vond het zo'n leuk koppel. Gelukkig zijn Karla en Sophie er nog

Ik ben het helemaal met jullie eens!

Ik weet niet of ze er nog zijn geweest, hoop het wel voor ze! Hebben ze zeker weten verdiend!
Some light in your eyes...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #138 Gepost op: 2-05-2005, 01:11:50 »
Ja jammer dat ze eruit liggen. Ze hebben het tot nu toe goed gedaan. Maar zo zie je maar weer . 1 fout en het is gebeurd. Ze hadden het meer verdient dan Rink. (expres alleen hem genoemd, Jorien verdient nog één etappe meer maar niet meer dan dat), maar minder dan Karla en Sofie en Krieke en Nathalie.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Koppel Just & Brechtje (nl)
« Reactie #139 Gepost op: 2-05-2005, 22:21:07 »
Ik vind het heel erg jammer dat Just en Brechtje eruit zijn  :\'( maar the game is hard Just en Brechtje waren Super toffe kandidaten  ::ok:: ::ok::