Auteur Topic: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten  (gelezen 26645 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Gepost op: 24-03-2004, 10:41:25 »
Beste kandidaten van Peking Express.

Ik weet zeker dat jullie allen met veel plezier naar het uiteindelijke resultaat van peking Express zitten te kijken. Weet dat er heel wat mensen met jullie meegenieten. Dit forum en ook anderen op het net zullen daar de bevestiging van zijn.

Het lijkt ons echter zo vreselijk leuk, als de afvallers, met als eersten nu Frederick en Ann ons een verhaaltje willen toesturen over hun visie, hun ervaringen. Al was het slechts een slotwoord of iets dergelijks. Zonder daarbij natuurlijk dingen te verraden die we als kijkers nog niet mogen weten. Dat zou niet leuk zijn. Kijk wat mag binnen het kader wat NET5 aan jullie heeft aangegeven  :-X en reageer!!!
« Laatst bewerkt op: 7-04-2004, 23:03:32 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #1 Gepost op: 25-03-2004, 14:17:56 »
 ::zwaai::en dit onderwerp ga ik goed in de gaten houden ::bravo::
we worden steeds beter op de computer

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2004, 23:05:01 »
Nog geen berichten binnen van onze helden :\'( :-\\ ;).
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2004, 23:22:08 »
Is er helemaal geen mogelijkheid om met ze te chatten ofzo of om vragen te sturen? ???
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2004, 23:41:33 »
Had ik allang moeten maken dat topic, maar of het helpt,....??
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #5 Gepost op: 7-04-2004, 23:44:03 »
Stel hier je vragen aan de kandidaten die je graag beantwoord wil zien,...wie weet komt er een antwoord binnen via onze redactie..... souwleuksijn.... ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #6 Gepost op: 8-04-2004, 00:18:25 »
Ik zou wel graag willen weten of alles, buiten de beelden op tv, koek en ei was tussen Reinier en Elias. We zagen op de foto dat ze geen ruzie hebben in ieder geval na de reis! ::ok:: ::tandpastasmiley::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #7 Gepost op: 8-04-2004, 13:25:07 »
Mapel, je had beter eerst de kandidaten (prive) kunnen vragen. Nu staat er al 2 weken een oproep en geen enkele kandidaat die reageert. Valt mij een beetje (heel erg) tegen van de kandidaten en getuigd ook niet echt van betrokkenheid van hen.

Jammer.

Offline eliasenjeske

  • Forumlid
  • No thrills, no fun....No fun, no life!!
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #8 Gepost op: 8-04-2004, 13:49:11 »
Dag lieve allemaal ::bravo::,

Allereerst bedankt, dat jullie zo genieten van PE en dit forum. Wij volgen het beide ook met veel belangstelling.
Heel graag willen wij reageren op jullie vragen, maar wij mogen daar niet op ingaan (dit geldt voor alle kandidaten uiteraard).
We beloven jullie, dat we een verslagje sturen, zodra we uit de race liggen....
tot die tijd, veel plezier.
groetjes

Jeske en Elias ::tandpastasmiley::

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #9 Gepost op: 8-04-2004, 14:01:50 »
Dag lieve allemaal ::bravo::,

Allereerst bedankt, dat jullie zo genieten van PE en dit forum. Wij volgen het beide ook met veel belangstelling.
Heel graag willen wij reageren op jullie vragen, maar wij mogen daar niet op ingaan (dit geldt voor alle kandidaten uiteraard).
We beloven jullie, dat we een verslagje sturen, zodra we uit de race liggen....
tot die tijd, veel plezier.
groetjes

Jeske en Elias ::tandpastasmiley::

Ik hoop dat jullie de "echte" zijn en niet een een of andere faker die leuk probeert te zijn.

Als jullie het echt zijn, snap ik best dat je niet alles mag vertellen, maar toch wel wat er in het verleden is gebeurd en reeds is uitgezonden. Wat ik namelijk niet kan en kon volgen is hetvolgende:

Er was een spel in de modder. Vooraf wordt er gezegd dat er een "taktische" prijs gewonnen kon worden. De zusjes wonnen, en vervolgens stappen jullie en R&C in een "valse lift" (was ik het niet mee eens maar goed, dat terzijde). Hoe kun je dan uberhaupt de overwinning van de zusjes vergeten en direct denken dat R&C erachter zitten ? denken jullie nou echt dat ze op een auto afrennen, de chauffer met handen en voeten uitleggen dat hij jullie moet oppikken en vervolgens na 3 km nep-pech moet krijgen ? das wel heel erg achterdochtig.

Tuurlijk, de reactie van Reinier was ook wel wat vreemd (laat maar zitten) maar denk dat hij meer zoiets had van "ik ben genaaid en dat ga ik jou niet vertellen want dan lig je helemaal in deuk".

Wellicht kun je hier helemaal niet op reageren, omdat jullie later alles uitgepraat hebben wat we nog te zien krijgen, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik denk nl dat J&E, H&R en J&E de laatste 3 koppels zijn, dus dat duurt wel even voordat jullie eruit liggen.

Jouw reactie was een beetje van "eerst schieten, dan vragen stellen", terwijl andersom beter werkt.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #10 Gepost op: 8-04-2004, 18:41:14 »

Als jullie het echt zijn, snap ik best dat je niet alles mag vertellen, maar toch wel wat er in het verleden is gebeurd en reeds is uitgezonden.

Ze zijn echt. Daarnaast staat het hen niet vrij om te praten over wat er in het verleden is gebeurd en reeds is uitgezonden. Ik zou zeggen, bewaar je vragen tot na afloop van de serie, wellicht dat zij dan op bepaalde zaken wel kunnen ingaan.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Oproep aan alle (ex) PE-kandidaten
« Reactie #11 Gepost op: 8-04-2004, 19:45:10 »
Even een aanvulling op Verdi,....Je mag je vragen hier wel neerzetten. Dan weten de Kandidaten wat men graag wil weten. Als de tijd daar is kunnen ze daar dan op in spelen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pekingbiatch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • crazy as hell
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #12 Gepost op: 10-04-2004, 16:07:39 »
Hallo, hallo!!

 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::   ::bravo::    ::bravo::

Allereerst...wat een leuke site, ik lach me echt dood om alle posts in het forum. Wat zijn er veel P.E.- liefhebbers   ::ok:: echt goed!! Complimenten ook voor de afdeling verboden toegang en funnstuff.
Dan rest mij nog te zeggen dat jullie me natuurlijk alles mogen vragen wat jullie willen(of ik erop kan/mag antwoorden zien we later wel...) ::jaja::

Tot op het forum of de chat!!

doeg. ::zwaai::

Lotte de Pekingbiatch
The story continues...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #13 Gepost op: 10-04-2004, 17:06:34 »
Hallo, hallo!!

 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::   ::bravo::    ::bravo::

Allereerst...wat een leuke site, ik lach me echt dood om alle posts in het forum. Wat zijn er veel P.E.- liefhebbers   ::ok:: echt goed!! Complimenten ook voor de afdeling verboden toegang en funnstuff.
Dan rest mij nog te zeggen dat jullie me natuurlijk alles mogen vragen wat jullie willen(of ik erop kan/mag antwoorden zien we later wel...) ::jaja::

Tot op het forum of de chat!!

doeg. ::zwaai::

Lotte de Pekingbiatch

Lotte Welkom bij pekingexpress.org. Wat fijn dat je de weg naar deze site hebt gevonden. Wij hopen inderdaad dat je binnen de mogelijkheden die je hebt anrwoord kunt geven op vragen van onze forummers. Het wat of hoe is aan jouw natuurlijk ::ok::
In ieder geval veel plezier met het lezen van alles wat er leeft onder de fans van Peking Express ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline elise

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe diem
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2004, 19:15:18 »
Helaba, ::zwaai::

Ik wou toch ook even mijn stem laten horen bij deze... Ik ben Rani. Ik vind het leuk te weten wat er zoal onder de pekingfans leeft en ik vind sommige posts echt superlief en grappig. Dankjewel daarvoor!! ::bravo::

Wij hebben allemaal onze stricte regels meegekregen en daarom dat we (wij alle zestien) er niet zo happig op zijn om hier op het forum te reageren. Sorry daarvoor!!! ::regenboog::

Lieve mensen,
blijven kijken zou ik zo zeggen en tot elke donderdag of zondag hey!!!
 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Groenenman

  • Gast
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2004, 21:56:42 »
Hey Rani,
Ik heb een niet peking express vraag?

Waarom heb je als naam Elise ?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2004, 22:17:54 »
Helaba, ::zwaai::

Ik wou toch ook even mijn stem laten horen bij deze... Ik ben Rani. Ik vind het leuk te weten wat er zoal onder de pekingfans leeft en ik vind sommige posts echt superlief en grappig. Dankjewel daarvoor!! ::bravo::

Wij hebben allemaal onze stricte regels meegekregen en daarom dat we (wij alle zestien) er niet zo happig op zijn om hier op het forum te reageren. Sorry daarvoor!!! ::regenboog::

Lieve mensen,
blijven kijken zou ik zo zeggen en tot elke donderdag of zondag hey!!!
 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Rani, allereerst heel erg welkom op onze site. En geen zorgen. Wij weten maar al te goed, dat jullie  :-X zijn gemaakt!!! :-\\
Het is jammer, het zou zo veel meer nog toevoegen aan wat we zien op TV. Maar goed, wij respecteren dit en nemen jullie niks kwalijk. Echter zal er een moment komen dat je meer mag zeggen. Net als in een interview moet je maar denken. Dus, is dat moment daar, neem dan geen blad voor de ond. Is het er niet, dan ook niet getreurd hoor!!!!. Geniet van dit forum , das voor ons voorlopig genoeg!!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline troedel

  • Forumlid
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2004, 23:31:18 »
ondanks dat ze niks mogen zeggen vindt ik het toch leuk dat wat laten horen van hun zelf zolang reinier maar weg blijft wat dat vindt ik wel eikel ::ok:: ::ok::
don't worry be happy

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #18 Gepost op: 11-04-2004, 23:33:47 »
Troedel, iedereen is welkom op realitynet. Ook Reinier. Wie weet wat een goed weerwoord hij wel niet kan geven op alles wat er is gepasseerd. Dat zou pas interessant zijn om te horen..toch??? ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline troedel

  • Forumlid
Re: Prangende vragen over heikele kwesties voor de kandidaten
« Reactie #19 Gepost op: 11-04-2004, 23:36:20 »
mapel, ik ben daar dan heel nieuwsgierig naar wat hij dan te melden heeft dan dat gene wat ie op tv zeg. ::ok:: ::ok::
don't worry be happy