Auteur Topic: Peking Express VIP  (gelezen 12991 keer)

Offline Turbo_Trisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guido Rules
Peking Express VIP
« Gepost op: 12-07-2006, 19:37:13 »
Inmiddels las ik dat er een vip serie peking express opgenomen gaat worden.
De opnames worden gemaakt in India. Ook zijn er al 3 namen bekend o.a bart veldkamp. Zijn er al meer mensen die weten wie er aan meedoen¿
« Laatst bewerkt op: 12-07-2006, 20:43:29 door Turbo_Trisch »

Offline Turbo_Trisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guido Rules
Re: Peking Express vip
« Reactie #1 Gepost op: 12-07-2006, 19:45:48 »
Inmiddels nog een stukje gevonden over seizoen 2007:


Peking Express VIP krijgt soort spin off
Peking Express krijgt niet alleen een VIP-versie die zich voornamelijk zal gaan afspelen in India, twee kandidaten uit de VIP-versie hebben bovendien een tweede programma opgenomen in Zuid Afrika.
Lees verder >>

Het VIP-koppel sprong er dermate uit dat daarom besloten is het koppel te gebruiken voor nog een programma dat na Peking Express hetzelfde slot zal vervullen. Welke kandidaten het zijn wilde Karin de Groot (programmadirecteur NET 5) ons niet melden, maar wij hebben aanwijzingen dat Chimène van Oosterhout er 1 van is. In deze spin-off moeten de twee kandidaten opdrachten doen op de minder bekende plekjes van Zuid Afrika. De werktitel is dan ook 'Zuid Afrika'. Het winnen van een opdracht kan er voor zorgen dat ze lekker kunnen slapen in een mooi hotel, anders moeten ze bijvoorbeeld in de nacht een reservaatwachter helpen bij het bewaken van een natuurpark. 'Het programma is echter niet te vergelijken met een programma als Duel in Frankrijk, (een programma van RTL 5 met oa Fabienne - red.) maar eerder een variant op Peking Express in een ander land en met slechts twee kandidaten'.

Morgen het volledige interview met Karin de Groot van NET 5. (TVtoekomst)

Wie oh wie kan er meer al over vertellen¿¿¿
« Laatst bewerkt op: 12-07-2006, 21:08:05 door Turbo_Trisch »

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2007
« Reactie #2 Gepost op: 12-07-2006, 19:53:51 »
van www.nu.nl... http://www.nu.nl/news/776580/61/Peking_Express_met_bekende_Nederlanders.html

Peking Express met bekende Nederlanders

Uitgegeven: 11 juli 2006 16:52
Laatst gewijzigd: 11 juli 2006 17:12

AMSTERDAM - Peking Express krijgt een variant met bekende Nederlanders in de hoofdrol. In Peking Express Vip geven twaalf bekende Nederlanders, onder wie Chimène van Oosterhout, Hanna Verboom en Bart Veldkamp, hun luxeleven op voor een barre tocht door India.

Ze liften met een halve euro per dag over een afstand van vierduizend kilometer van het noorden naar het zuiden van India. Dat maakt SBS dinsdag bekend
De cast bestaat uit acteurs, sporters en presentatoren. Zij worden in het ongewisse gelaten met welke bekende Nederlander ze een koppel moeten vormen. De race begint met zes koppels. Om de etappe valt een duo af, zodat uiteindelijk twee koppels overblijven.

Peking Express Vip is vanaf het najaar te zien op NET 5. Van de populaire oorspronkelijke serie zijn drie seizoenen uitgezonden. Vorig jaar won het programma een Gouden Beeld voor beste entertainmentprogramma.

Carpe Diem

Offline Turbo_Trisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guido Rules
Re: Peking Express Vip
« Reactie #3 Gepost op: 12-07-2006, 20:02:01 »
Aan dit rijtje wil ik dus Guido Weijers toevoegen. Hij had ons persoonlijk al laten weten aftereizen naar India van de zomer en inmiddels in het magazine van van leest al laten weten in verband te staan met het programma peking express....

Ben beheerster van zijn fansite vandaar dat wij nieuwsgierig zijn naar meer info....

edit moderator: link verwijderd
« Laatst bewerkt op: 14-07-2006, 19:36:42 door Daisy »

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express 2007
« Reactie #4 Gepost op: 12-07-2006, 20:16:55 »
Oh ! Breaking news van een insider  :o Leuk hoor!
Carpe Diem

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express VIP
« Reactie #5 Gepost op: 13-07-2006, 11:32:57 »
Aan dit rijtje wil ik dus Guido Weijers toevoegen. Hij had ons persoonlijk al laten weten aftereizen naar India van de zomer en inmiddels in het magazine van van leest al laten weten in verband te staan met het programma peking express....

Ben beheerster van zijn fansite vandaar dat wij nieuwsgierig zijn naar meer info....

Greetz www.turbocabaret.nl.

::oink::

Guido Weijers?? ::hyper:: ::hyper:: JIPPIE!!!!

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express VIP
« Reactie #6 Gepost op: 14-07-2006, 09:59:18 »
Gaat Roos wel samen met Art presenteren dan?  ::oink::
Ik hoop het! Maar denk het niet als het enkel een Nederlandse productie is.
Wie zal er dan met Art presenteren?

Offline Turbo_Trisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guido Rules
Re: Peking Express VIP
« Reactie #7 Gepost op: 14-07-2006, 12:12:03 »
Ik weet niet of het een geheel nederlandse productie is, dus kan daar geen antwoord opgeven.

Overigens denk ik gewoon dat Roos en Art het zullen presenteren daar Bart Veldkamp tegenwoordig onder de belgen valt met zijn begische paspoort. Die is geen nederlander meer.

Dus lijkt het mij gewoon logisch dat Roos het presenteert met Art.


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express VIP
« Reactie #8 Gepost op: 18-07-2006, 10:54:02 »
Gaat Roos wel samen met Art presenteren dan?  ::oink::
Ik hoop het!

Ik denk het niet. In België zou er ook eerst een PE met bekende vlamingen komen,maar men is van dit idee afgestapt. Daarbij wordt het uitgezonden op een zender die in Vlaanderen niet kan ontvangen worden.
Ik heb onlangs een lang interview met Roos gelezen,waarin men haar ook vroeg naar haar drukke agenda van de komende maanden. De "gewone" PE zal ze terug presenteren, maar over een duo-presentatie met Art in de Ned. VIP aflevering heb ik niets gelezen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express VIP
« Reactie #9 Gepost op: 20-07-2006, 07:38:45 »
Dus het wordt geen combinatie PE?! Dat zou ik jammer vinden, begin het hele idee nu jammer te vinden. :( Maar goed, eerst maar eens kijken, misschien is het wel heel erg leuk.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express VIP
« Reactie #10 Gepost op: 13-08-2006, 11:34:48 »
Zag gisteravond een filmpje voorbij komen. Naast de eerdergenoemde Chimene van Oosterhout, Hanna Verboom en Bart Veldkamp doet ook een andere topschaatser, Bob de Jong mee! :D

Offline Turbo_Trisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guido Rules
Re: Peking Express VIP
« Reactie #11 Gepost op: 13-08-2006, 21:49:12 »
wij van de fansite zijn eruit Guido Weijers met hanna verboom......
leuk......

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Peking Express VIP
« Reactie #12 Gepost op: 14-08-2006, 07:28:28 »
Hej mensen,
Drukke Peking Expressochtend vandaag. Sla de krant open (Telegraaf) met interview met Art en de deelnemers. En zette daarna net in de auto CAZ! radio op en daar is Art te gast de komende 3 weken. Hij geeft kaartjes weg voor voorpremiere of zoiets....

Weten jullie alle namen al trouwens?
Bart Veldkamp en Chimene van Oosterhout
Bob de Jong en Bas Westerweel
Hanna Verboom en Terence Schreurs
Pieter Storms en Regina Romeijn
Joep Sertons en Marianne Mudder
Maxim Hartman en Guido Wijers

Wat vinden jullie ervan?

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Peking Express VIP
« Reactie #13 Gepost op: 14-08-2006, 08:20:15 »
Effetjes een update:
hoorde net op de radio (caz!) dat je 'peking'naar 4242 moet smsen om naar de premiere te mogen van Peking Express VIP.... Morgenochtend gaat Art dan een spelletje doen of zoiets en dan kun je donderdag de deelnemers ontmoeten en de eerste aflevering bekijken ofzo.
Heb me net al ingeschreven! Hoophoophoop

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express VIP
« Reactie #14 Gepost op: 14-08-2006, 08:58:28 »
Peking Express Vip: van kaviaar tot diarree


AMSTERDAM - Peking Express-presentator Art Rooijakkers (31) doet een boekje open over bekende Nederlanders. Drie weken was hij met een groep mee op overlevingsreis in India. "Daar lag de rode loper niet voor ze klaar. Alles hadden we afgepakt: hun mobiele telefoon, creditcard, zonnebril. Ze hadden geen eten, geen onderdak, geen geld, geen vervoer... De bn'ers moesten echt vanaf nul beginnen."

Voor de derde keer presenteert Art Rooijakkers het programma Peking Express. Voor het eerst gaan er geen 'gewone' mensen, maar bn'ers mee op 'survival'. Wie als snelste van Noord- naar Zuid-India reist, wint. Hij vertelt: "Ze bleken echt bloedfanatiek. Logisch ook. Als je als bekende Nederlander als eerste naar huis moet, ga je af voor heel Nederland."

Art geeft eerlijk toe: "Bij het idee dat er een Peking Express met bekende Nederlanders zou komen, hield ik mijn hart vast. Voor 'gewone' Nederlanders is het al heftig, laat staan voor bn'ers. Die zijn meer luxe gewend. Maar we hebben ze echt niet gespaard. Het was wel een kortere periode, maar dat lag aan hun drukke agenda's. In drie weken reisden ze van Noord-India naar Zuid-India. Zonder geld, vervoer of onderdak."

En smokkelen was er niet bij... "Ze moesten echt alles inleveren. Wat me heel erg opviel", vervolgt de presentator, "is dat de groep snel in het avontuur zat. Zij hebben natuurlijk ook ervaring met de camera. Voortdurend stond er eentje op hen gericht. Bn'ers hebben toch een imago en status voor heel Nederland hoog te houden."

bron: telegraaf.nl
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIP
« Reactie #15 Gepost op: 15-08-2006, 20:32:11 »
Lees hier het hele artikel over Peking Express VIP, dat gisteren in de telegraaf stond!  :)
 

« Laatst bewerkt op: 16-08-2006, 17:40:10 door Guikie »

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Peking Express VIP
« Reactie #16 Gepost op: 16-08-2006, 17:38:31 »
Lees hier het hele artikel over Peking Express VIP, dat gisteren in de telegraaf stond!  :)
 


bij mij doet hij het niet
Menno is gek

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIP
« Reactie #17 Gepost op: 16-08-2006, 17:40:33 »
bij mij doet hij het niet
Nu wel als het goed is  :)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Peking Express VIP
« Reactie #18 Gepost op: 16-08-2006, 17:45:48 »
Menno is gek

Offline Turbo_Trisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guido Rules
Re: Peking Express VIP
« Reactie #19 Gepost op: 16-08-2006, 17:52:13 »
anders kunnen jullie altijd even op http://www.turbocabaret.nl kijken voor het artikel staat het ook op. ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 16-08-2006, 17:54:57 door Turbo_Trisch »