Ja, misschien niet helemaal terecht dat ik dat zeg, maar ik bedoel: Reinier heeft in principe helemaal niets gedaan in het nadeel van Elias, op één keer een lift gejat geschijnt te hebben na. Dus mijn comclusie is dat Elias hem bij voorbaat niet mag omdat hij een kakker is (hij doet ook steeds dat stemmetje na). Dit zegt hij terwijl hij zelf niet 100% Nederlander is, maar een deel Grieks. Ik vind het stom dat hij oordeelt over een Nederlander (in dit geval kakker, wat uiterst Nederlands is), terwijl hij zelf niet 100% Nederlands is. Maar dit heeft er idd vrij weinig mee te maken. Ik haat t gewoon dat Elias Reinier in een hokje plaatst. Reinier beoordeelt Elias toch ook niet omdat hij van Griekse afkomst is?
sorry hoor maar dit vind ik echt nergens over gaan, afkomst doet nergens toe, dus vind die vergelijking hier helemaal niets.
verder denk ik dat we allemaal even diep adem moeten halen en even na moeten denken voor we iets schrijven.
feit is dat we niet alles zien, er word ons alleen getoond wat de montage ons wil laten zien, niets meer. je kunt mi dan niet zeggen hun doen dit steeds (kan wel geplakt zijn van meerdere dagen, zei expeditie robinson, wie is de mol etc), en ook niet dat iemand nooit iets doet, want ook dat kan geknipt zijn.
laten we hier enigsinds gezellig houden aub!
ik vind het heel fijn dat R&C fans hebben, maar wees ook respectvol naar de overige kandidaten.