Er zijn ook nog minder gruwelijke verhalen hoor!!
een mooi "Roos verhaal" is het volgende:
lokatie : Stoned park van Xilin (?)
tijdens de game met het hardlopen en het beantwoorden van de 5 verschillende vragen!
Voor intimi het omdraaien van de wegwijsbordjes had al plaatsgevonden zie "een bordje te ver".
'k hoef niet opnieuw te verhalen dat wij het niet echt goed deden! We gaven verkeerde antwoorden en ik had voor het lopen gekozen en gelopen moest er worden , nou zeg.
Mijn jongste zoon had mij bij het afscheid
in Nederland zijn eigen gelukssteentje meegegeven. Hij vertelde mij dat wij het geluk dat het steentje met zich meebracht wel konden gebruiken. Nou niets minder bleek waar, naast dat we ook echt veel geluk hebben gehad. Je kan ook de stelling poneren dat je geluk niet krijgt maar afdwingt maar toe maar, zoek het maar uit.
De antwoorden op de vragen waren door het produktie team als resp. A,B,C en D op een steen gezet en die steen gaf je met het goede antwoord aan Roos. Nou wij dus niet
, 'k heb god weet niet hoe vaak moeten sjouwen om de goede antwoorden in Roos haar handen te deponeren. Maar wij hielden de moed erin, zowel Jorien als ik
, zei de gek!.
't Was denk ik al verderop in de middag en 'k had het al behoorlijk gehad , 't hardlopen was veranderd in hardsjouwen en soms struikelen. Toch had ik nog oog voor de eekhoorntjes die mijn weg kruisden en ook hoorde ik van tijd tot tijd de valken schreeuwen. Bij Roos aangekomen, voor de zoveelste maal, dacht ik laat mij nog es een grap uithalen!Gewoon ook om jezelf wat moed in te spreken en de gekte van het totaal duidelijk proberen te maken!!!
Roos is een pracht van een vrouw en weet ook zeker humor op dat soort momenten te waarderen. Roos stond klaar en 'k zag aan haar wijze van kijken dat ze met me te doen had en ook zij stond daar al de hele middag in die gloeiende en brandende zon!!Ze had er al voor gezorgd dat er ekstra water voor ons langs het parcour was gelegd omdat ze bang was dat we zouden uitdrogen.
Goed ze stond klaar met haar handen voor haar; "en rinck heb je nu het goede antwoord?"(of woorden van gelijke strekking!!) Ik gaf haar mijn zoontje haar gelukssteentje ipv de steen met daarop een A. Ze keek mij aan alsof ze water zag branden en wist even niets uit te brengen.
Ik begon direct te lachen en gaf haar vervolgens de grotere steen met weer het verkeerde antwoord. Ze wist echt even niets uit te brengen en lachtte mij de terugweg naar het goede antwoord toe.
Mooi hé
was getekend;
rinck