Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156852 keer)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #80 Gepost op: 29-03-2005, 11:33:22 »
Rink is juist degene die het meest respect toont aan de chinese bevolking  van alle koppels die er mee doen!!
Volgens mij zit ik naar een andere aflevering te kijken als de rest van dit forum. Rink behandeld de Chinezen juist alsof ze achterlijk zijn. Praat steevast NEDERLANDS, gaat steeds harder NEDERLANDS praten als de Chinezen het niet begrijpen. Als hij daarna geen medewerking krijgt komt Rink met opmerkingen als "Het is trekken aan een dood paard".

Rink kan daarnaast ook geen tegenspraak dulden van Manja (Mania : respectloos !). Als te een week eerder een middelvinger hebt ontvangen, dan stop je ze toch gewoon in die beestenwagen. Is volgens mij heel duidelijk, alleen niet voor Rink. Die begrijpt dit niet, die had de snelle taxi verwacht. HALLO Rink, het is een wedstrijd. Wat ik ook kwalijk vond is dat hij dan steun probeert te vinden van de andere twee koppels in de beestenwagen, waarbij Krieke als labiel persoon heel makkelijk te beïnvloeden is.
Als na de etappe Manja normaal probeert uit te leggen waarom ze de beestenwagen werden ingestuurd, heeft Rink hier totaal geen oren naar én (heel irritant) het laatste woord wilt hebben.

Maar let volgende aflevering eens goed op, hoe minderwaardig hij praat over de lokale bevolking en op wat voor manier hij de bevolking benaderd. Het is hopelijk de laatste aflevering waar aan dit koppel meedoet.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #81 Gepost op: 29-03-2005, 12:11:14 »
ach ja..
dit wordt zo`n welles-nietes verhaal.
Ieder verdedigt zijn of haar favoriete koppel,laten we het daar maar op houden.

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #82 Gepost op: 29-03-2005, 13:48:54 »
In de discussie of jullie nou wel of niet genieten en het volk respecteren mengen wij ons niet. :-X
Wij vinden het heel leuk om naar jullie te kijken en we moeten ook veel om situaties lachen.
Jullie zijn lekker recht voor zijn raap en draaien er niet om heen wat je van iets vindt.
Daar houden wij wel van.
De andere stellen vinden wij ook leuk om naar te kijken, maar jullie geven ons toch het meeste kijkplezier! ::rofl::
En we houden natuurlijk in ons achterhoofd(bij iedereen hoor)dat je nooit de hele werkelijkheid te zien zal krijgen.
T.V kan je maken of breken! >:D

Ad, Ingrid en Timo. ::joehoe::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #83 Gepost op: 29-03-2005, 15:58:37 »

En we houden natuurlijk in ons achterhoofd(bij iedereen hoor)dat je nooit de hele werkelijkheid te zien zal krijgen.
T.V kan je maken of breken! >:D


jeps en zo is het inderdaad...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #84 Gepost op: 29-03-2005, 20:16:28 »
Nog even een klein vraagje, heeft Jorien gymnasium gedaan? Voor Thim deze vraag uiteraard aangezien die denk ik wel weet wat zijn zus heeft gedaan... ;) Ze heeft echt een mentaliteit dat ze dat best wel eens zou kunnen doen als ik zo kijk naar anderen (lees: het vrouwelijk deel, de jongens zijn allemaal een beetje laks...) in de klas waarin ik zit(Gym 5). Zelf was ik eerst wel redelijk fanatiek maar het begint steeds saaier te worden (zeker met de nieuwe docente)... ::niet-ok::

Maar goed, dat zat ik me zo af te vragen... Zou best wel kunnen, dacht ik...

doa,
Harre
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #85 Gepost op: 29-03-2005, 21:12:02 »
Woont Rink in Valthermond??

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #86 Gepost op: 29-03-2005, 21:19:14 »
Wat is Rink z'n achternaam??

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #87 Gepost op: 29-03-2005, 23:22:05 »
Rink is een Groninger. Rink Zevenberg heet hij. Heeft hij al best wel vaak gezegd in de uitzendingen. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #88 Gepost op: 30-03-2005, 10:43:13 »
Ik vind het echt niet normaal dat hij een middelvinger opsteekt naar Manja. Oke, Manja zou nou ook niet meteen mijn beste vriendin worden, maar een middelvinger is echt verkeerd.

En: het is een wedstrijd, het is heel normaal dat niemand zich aan zoetsappige afspraken houdt om anderen die eerst stonden te liften voor te laten gaan. Het gaat erom wie de eerste lift heeft en wie het eerste aankomt.  ::ohno::
Mollen in Japan...

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #89 Gepost op: 30-03-2005, 10:47:39 »
zucht........
hebben jullie,die beweren dat een middelvinger echt het verschrikkelijkste is wat je kan overkomen,dan nog nooit een middelvinger opgestoken als je ff heel erg boos was of wat dan ook?  ??? ??? :-\\

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #90 Gepost op: 30-03-2005, 14:04:41 »
zucht........
zucht ...... nee ! Volwassen mensen praten.

Sommige mensen proberen een probleem met vloeken en gebaren op te lossen. Dit lost de problemen juist niet op, dit vergroot juist de afstand tussen de twee mensen. Als mr Rink niet gewoon in gesprek kan met Manja weet hij van te voren dat boontje eens om zijn loontje komt (of is de uitdrukking: kat in het beestenbakje). Hij zal toch wel tijd hebben gehad om als grote mensen samen om de tafel te gaan zitten. Want na de "executie" verblijven ze toch altijd als één groep in een hotel/camping.

Het is m.i. juist sneu dat dit soort gebaren al bijna gewoontegoed beginnen te worden, kijk eens in het dagelijkse verkeer als "mensen" (vooral die jeugd met hun petjes achterstevoren op hun hoofd en hun radio op tien!) tijdens het verkeer niet genoeg ruimte of voorrang krijgen, dan volgt er al snel een middelvinger. Ik wordt er af en toe een beetje moe van, geef elkaar toch de ruimte en gebruik gebarentaal alleen als je met een dove aan het praten ben.

Het is niet het ergste wat je kan overkomen, maar het laat wel een indruk achter.

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #91 Gepost op: 31-03-2005, 13:25:28 »
Wat een gezeik zeg om een middelvinger. Dat gebeurd even in het heetst van de strijd, een teken van frustratie en onmacht.

Hier doen mensen net alsof Rink Manja heeft aangevallen met een mes ofzo. Beetje overdreven allemaal.

Offline achterberg

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #92 Gepost op: 31-03-2005, 14:44:29 »
Woont Rink in Valthermond??

ja dat las ik ook op een site met dezelfde gegevens als op deze.
maar volgens mij woont hij in wedde of hij moet onlangs zijn verhuisd vanwege pekingexpress...
of zijn schapen zijn weggelopen.



Quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 31-03-2005, 22:40:14 door Test »

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #93 Gepost op: 4-04-2005, 08:22:38 »
 ::tandpastasmiley:: Rink & Jorien,jullie doen het geweldig!!!! ::ok:: ::bravo::
Ik hoop zo dat jullie nog aardig wat punten  bij elkaar weten te sprokkelen en die actie met het geld voor de vlag......SUPER! ::trots::

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #94 Gepost op: 4-04-2005, 08:59:22 »
Actie met het geld voor de vlag??Het is een spel,dus ieder voor zich,zou ik zo zeggen!Je moet uiteindelijk toch keuzes maken,en kunt dus niet blijven samen werken en/of afspraken maken,vind die Rink maar een lul eerste klas!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #95 Gepost op: 4-04-2005, 09:15:23 »
Hmmmm,vage redenatie
Wat irriteerde je nou het meest,dat er afspraken worden gemaakt voor de rode vlag,of dat je Rink een eerste klas lul vind?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #96 Gepost op: 4-04-2005, 10:00:26 »
Zullen we ons maar weer ietsje respectvoller uiten over de kandidaten?  :) ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #97 Gepost op: 4-04-2005, 12:00:30 »
Hey Rink, ik ben geen fan van je, maar leuk dat je mijn nick zei!!  ::bravo::  ::tandpastasmiley::  8)

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #98 Gepost op: 5-04-2005, 09:38:51 »
Gefeliciteerd met jullie gewonnen spel en ook nog eens de ritzege.
Dit levert eindelijk veel punten op. ::ok::
Dat spel met die vogels was jullie natuurlijk op het lijf geschreven, maar we hebben wel erg gelachen om Karla en Sophie (die hebben toch wel een hoop lol samen hoor!) ::rofl::
We kijken uit naar de volgende aflevering, hoe jullie dat gaan aanpakken met die vlag. ::tandpastasmiley::
Ad, Ingrid en Timo.

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #99 Gepost op: 5-04-2005, 13:47:04 »
Hmmmm,vage redenatie
Wat irriteerde je nou het meest,dat er afspraken worden gemaakt voor de rode vlag,of dat je Rink een eerste klas lul vind?

Ik vind afspraken maken in een wedstrijd flauwekul,je speelt uiteindelijk tegen elkaar.
Verder lijkt het me duidelijk dat die Rink niet mijn type is. ::ohno::