Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156743 keer)

Offline Marijtje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #360 Gepost op: 17-05-2005, 16:42:23 »
Rink heeft zelf toch ook overal commentaar op. Nee, ze mogen hem en zijn dochter niet in een vee-kar zetten. maar hij mag de andere kandidaten wel van alles flikken.

Ik had als ik Krieke was die domme rink de bus helemaal niet ingelaten.
ik weet 100% zeker dat rink dat ook niet had gedaan, want Jorien die begon als een gek te schreeuwen dat de chaffeur door moest rijden toen ze S&K tegenkwamen.

Kortom: rink en jorien adieje!!!
en mij maakt het niet meer uit wie er wint, al hebben K&N er meer aan!  ::zwaai::

gr.
M

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #361 Gepost op: 17-05-2005, 17:06:45 »
Het had eens andersom moeten zijn........
Rink had dat eens bij Krieke & nathalie moeten doen.
100% zeker dat er weer een lading kritiek over hem heen was gekomen!
Daar vergis je je volgens mij echt in. Mensen vallen bij Rink over het feit dat hij met 2 maten meet, niet dat hij streken uithaalt. Hij wordt vaak heel erg persoonlijk, omdat hijzelf dingen die niet persoonlijk zijn persoonlijk opvat. Waarna ze dus voor zijn opponenten ook persoonlijk worden. Volg je me nog ::)?

Als Manja en Jeroen een lift afpakken, dan doen ze dat omdat dat nou eenmaal hun manier van spelen is. Dat had niks met Rink te maken. Maar door die middelvinger (buitengewoon beledigend) werd het daarna persoonlijk. Als Kriek en Nathalie besluiten Rink en Jorien een omweg te laten maken (ze MOESTEN iemand kiezen), dan worden ze meteen daarop ontzettend agressief benaderd door een diep beledigde Rink. Pas toen werd het persoonlijk.

Truukjes flikken hoort bij dit spel. Wat Kriek in die bus deed hoort bij dit spel. Maar Rink maakt er constant een soort persoonlijke vete van, en dat nekt hem keer op keer op keer op keer. Ongeacht montages e.d.: is het niet opvallend dat geen enkel koppel zoveel persoonlijke problemen heeft met anderen? Eerst met Manja en Jeroen, en toen die eruit lagen met Kriek en Nathalie. En op de valreep joeg hij ook nog Just en Brechtje tegen zich in het harnas.

Het heeft wel iets knaps eigenlijk... Als je het op een wat bizarre manier bekijkt.

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #362 Gepost op: 18-05-2005, 08:34:33 »
Vertel? Het is mij nog steeds niet duidelijk waar dan gemanipuleerd is. Wat Rink zegt, dat zegt Rink. Betekent dit (ik neem aan dat jullie de familie persoonlijk kennen) dat Rink echt NIETS geleerd heeft, en nog steeds de fout altijd bij een ander zoekt? Tot aan de regie aan toe?

Echt zo naief?????

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #363 Gepost op: 18-05-2005, 13:13:32 »
Het had eens andersom moeten zijn........
Rink had dat eens bij Krieke & nathalie moeten doen.
100% zeker dat er weer een lading kritiek over hem heen was gekomen!

ik geloof niet dat Rink het doorhad dat krieke dit deed...de lading komt misschien nog wel na het programma, want anders had rink er 100% zeker weten wat over gezegd.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #364 Gepost op: 18-05-2005, 14:15:32 »
Echt zo naief?????
Als jullie geloven dat Rinck gewonnen heeft, vindt ik het ook prima.

Nee, wij zijn niet naïef, jullie zijn bevooroordeeld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #365 Gepost op: 18-05-2005, 15:32:47 »
Als jullie geloven dat Rinck gewonnen heeft, vindt ik het ook prima.

Nee, wij zijn niet naïef, jullie zijn bevooroordeeld.

Het scheelt dat jou negatieve houding tegenover Rinck geen vooroordeel is  ::ok::

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #366 Gepost op: 18-05-2005, 15:43:14 »
Wat ontzettend scherp opgemerkt Guikie!
 ;D ;) ::ok::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #367 Gepost op: 18-05-2005, 17:18:38 »
Echt zo naief?????
Da's een wat beknopte reactie. Bedoel je dat het naïef is om te denken dat er niet gemanipuleerd wordt? Want nee, zo naïef ben ik niet. Tuurlijk gebeurt dat.

Maar op de een of andere manier wil het er bij mij niet in dat alles wat we van Rink zien alleen door gemanipuleer tot stand is gekomen. Het gaat namelijk om letterlijke uitlatingen en lichaamstaal van hemzelf, en dat liegt er vaak niet om. Daarbij gevoegd de reacties van zijn medespelers, die in ieder geval niet misleid worden door een op hol geslagen regie... Nee, ik begrijp best dat er van enig gemanipuleer sprake is, en dat het m.n. voor Rink's directe omgeving prettig kan zijn het daar volledig op te gooien, maar dat geloof ik dus gewoon niet. Rink kan mensen in zijn overgevoeligheid (wat hemzelf betreft) mensen enorm voor het hoofd stoten, en lijkt vervolgens stekeblind waar het de gevoelens van anderen betreft. Aan de ene kant lijkt hij niet door te hebben dat anderen dingen niet persoonlijk bedoelen, en aan de andere kant speelt hij af en toe wél heel erg op de man. Om vervolgens stomverbaasd te zijn als andere mensen dat niet pikken. Hetgeen overigens, hoe toepasselijk hier, erg naïef is.

Waarmee ik volstrekt niet gezegd wil hebben dat het niet heel goed mogelijk is dat hij een uitstekende vriend kan zijn en een keigoede vader. Dat is, zo via de tv, natuurlijk volstrekt niet te beoordelen.
« Laatst bewerkt op: 18-05-2005, 17:20:33 door Starry Night »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #368 Gepost op: 18-05-2005, 22:14:42 »
Starry night daar kan ik het mee eens zijn. En als het nou maar zo af en toe gebeurde, maar het is elke uitzending wel weer raak met Rink. Nou wil ik niet op alle slakken zout leggen, maar zoals hij liep te schelden toen hij maar geen lift kreeg en op wat voor manier hij tegen de conducteur zei "blijf van me af". dat is werkelijk respectloos sorry!.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #369 Gepost op: 18-05-2005, 22:20:46 »
Starry night daar kan ik het mee eens zijn. En als het nou maar zo af en toe gebeurde, maar het is elke uitzending wel weer raak met Rink. Nou wil ik niet op alle slakken zout leggen, maar zoals hij liep te schelden toen hij maar geen lift kreeg en op wat voor manier hij tegen de conducteur zei "blijf van me af". dat is werkelijk respectloos sorry!.

Het kan wel respectloos zijn, dat is het in zekere zin ook... Hij duidt zijn manier van balen op een andere manier uit als dat jij of ik dat zou doen. Ik denk dat als je in een race element zit net zoals hij dat zit dat je ook flink baalt als alles tegenzit. Sinds zijn Lullige opmerkingen van een aantal afleveringen geleden, wordt hij op elk wissewasje keihard afgerekend. Een middenweg daarin zou denk ik net zo fijn zijn  ::jaja:: ..

Ik ontken zeker niet dat hij dingen heeft gezegt, want dat heeft hij wel. Alleen nu wordt hij werkelijk op ELK ding afgerekend. Terwijl als je naar de laatste aflevering kijkt, hij bij de boeren enorm dankbaar en respectvol is. Ook op de zoutvlaktes is hij zeer gevoelig. Kijk niet alleen naar de slechte dingen maar dan ook naar de goede denk ik dan.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #370 Gepost op: 18-05-2005, 22:32:51 »
Het kan wel respectloos zijn, dat is het in zekere zin ook... Hij duidt zijn manier van balen op een andere manier uit als dat jij of ik dat zou doen.
Of niet. Ik denk dat wij helemaal niet weten hoe we onder dergelijke omstandigheden zouden reageren. Misschien zouden we van onszelf schrikken. Mij gaat het daar dan ook niet om.

Waar het mij om gaat is dat Rink zo'n enorme moeite heeft met bepaalde gedragingen van anderen. Zo'n moeite, dat hij ze er heel agressief op aanvalt. Kijk, wat Manja en Jeroen deden, dat kun je onsympathiek vinden. Dat vind ik vergelijkbaar met zo'n opmerking tegen een chauffeur. Zo zijn zij, klaar. Bah, maar let's move on. Maar Rink deed net alsof ongeveer de halve wereld verging. Verder is hij niet consequent in wat hij zogezegd belangrijk vindt. M.a.w.: hij windt zich op over dingen, die hij zelf ook gewoon doet! Hij heeft ook een lift afgepakt (compleet met 'OPGEROTSKI' zelfs), hij wilde ook een complot smeden, hij gaf aan dat hij ook op Kriek en Nathalie gestemd zou hebben. Het gáát gewoon helemaal nergens over. Hij blaast het alleen maar enorm op, omdat het hem treft. En daarmee roept hij een enorme ergernis over zich af.

Hij is niet eerlijk, en op sommige vlakken simpelweg onvolwassen.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #371 Gepost op: 18-05-2005, 22:44:02 »
M.a.w.: hij windt zich op over dingen, die hij zelf ook gewoon doet! Hij heeft ook een lift afgepakt (compleet met 'OPGEROTSKI' zelfs)

Die lift wil ik even op in gaan. Dat is zeker GEEN afpakken. Rink benaderd de chauffeur als eerste, de chauffeur rijdt door en Krieke en Natalie moeten eruit. Dat is het spel. Het is spel is om als eerste aan te komen op een punt. Dan lijkt het mij logisch dat je een lift probeert te regelen ten kostte van een ander, als je dat niet kan accepteren moet je hier niet aan mee doen.

De punten dover Rink die hij bij een ander ook zou doen heb je wel gelijk in. Alleen pakken we daar Rink nu op. Kijk even naar Krieke, die flikt net zoveel dingen die niet door de beugel kunnen. Je hebt vrijstelling voor de finale, dan ga je in een bus je constant bemoeien met Rink en Jorien, over onvolwassen gesproken. Wat dat betreft is Krieke net zo erg.

Het feit dat Rink uitkomt voor zijn mening ( want dat komt hij ) door gewoon te zeggen wat heb om het hart ligt en te doen wat hem ingeeft komt hem nu duur te staan, door alle velle kritieken, terwijl je hem ook vaak genoeg ziet genieten, beleefd ziet zijn, eerlijk ziet zijn... dus het over een kam scheren van iemand is niet fair denk ik...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #372 Gepost op: 18-05-2005, 23:11:48 »
Die lift wil ik even op in gaan. Dat is zeker GEEN afpakken. Rink benaderd de chauffeur als eerste, de chauffeur rijdt door en Krieke en Natalie moeten eruit. Dat is het spel.
Maar Rink had die lift helemaal niet geregeld. Kriek en Nathalie hadden hem geregeld, en ze lieten het toe dat Rink en Jorien erbij kwamen. Nou vind ik an sich dat het nog wel een bak is als jij kunt bereiken dat zo'n chauffeur een omweg voor je wil maken, hoor. Wat mij persoonlijk erg negatief trof, dat was de manier waarop hij Kriek en Nathalie van die wagen af joeg. En dat was in dat stadium echt alleen nog maar omdat ze hen hadden uitgekozen voor de omweg.
Je hebt vrijstelling voor de finale, dan ga je in een bus je constant bemoeien met Rink en Jorien, over onvolwassen gesproken. Wat dat betreft is Krieke net zo erg.
Kriek is duidelijk iemand die sterk wordt van een persoonlijke competitie. Hij trekt zich eraan op, en gaat daardoor verder dan veel anderen zouden gaan. Da's niet bijzonder aardig, nee. Dat ben ik met je eens. Maar het is wel een beerput die Rink zelf geopend heeft. Als hij in eerste instantie normaal gereageerd had (dus die omweg niet zo persoonlijk had opgevat) dan was de boel niet zo geëscaleerd, volgens mij.
dus het over een kam scheren van iemand is niet fair denk ik...
Dat ben ik met je eens. We belichten hier slechts één kant van Rink, en die kant mag dan niet bijzonder fijn zijn, het betekent natuurlijk niet dat dat zijn hele persoonlijkheid is. Ik denk, eerlijk gezegd, van niet. Hij heeft een hele aimabele kant. Eigenlijk hoeft hij niet meer te doen, dan zich niet zo snel zó aangevallen te voelen. Misschien moet hij leren tot 10 te tellen, en eens wat vaker en beter naar zijn dochter te luisteren;-).

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #373 Gepost op: 18-05-2005, 23:18:16 »
Maar Rink had die lift helemaal niet geregeld. Kriek en Nathalie hadden hem geregeld, en ze lieten het toe dat Rink en Jorien erbij kwamen. Nou vind ik an sich dat het nog wel een bak is als jij kunt bereiken dat zo'n chauffeur een omweg voor je wil maken, hoor. Wat mij persoonlijk erg negatief trof, dat was de manier waarop hij Kriek en Nathalie van die wagen af joeg. En dat was in dat stadium echt alleen nog maar omdat ze hen hadden uitgekozen voor de omweg.

Dat laatste ben ik wel met je eens. De manier waarop is misschien zijn zwakheid, iets te snel iets zeggen zonder te denken. Dat had anders gekunt, maar de lift regelen voor de omweg moet opzich gewoon kunnen.

Kriek is duidelijk iemand die sterk wordt van een persoonlijke competitie. Hij trekt zich eraan op, en gaat daardoor verder dan veel anderen zouden gaan. Da's niet bijzonder aardig, nee. Dat ben ik met je eens. Maar het is wel een beerput die Rink zelf geopend heeft. Als hij in eerste instantie normaal gereageerd had (dus die omweg niet zo persoonlijk had opgevat) dan was de boel niet zo geëscaleerd, volgens mij.

Rink had de omweg ook kunnen opvatten als een " waarschuwing " en er dan wat volwassener op reageren, met je eens. Maar Krieke moet dan ook zo volwassen zijn om dan te denken Rink zak door het ijs, ik win wel van je zonder smerige geintjes. Dat valt me enorm van Krieke tegen.

Dat ben ik met je eens. We belichten hier slechts één kant van Rink, en die kant mag dan niet bijzonder fijn zijn, het betekent natuurlijk niet dat dat zijn hele persoonlijkheid is. Ik denk, eerlijk gezegd, van niet. Hij heeft een hele aimabele kant. Eigenlijk hoeft hij niet meer te doen, dan zich niet zo snel zó aangevallen te voelen. Misschien moet hij leren tot 10 te tellen, en eens wat vaker en beter naar zijn dochter te luisteren;-).

Laten we hopen dat Rink er iets van heeft geleerd, nu hij de tv beelden gezien heeft en hij er iets mee doet. Nogmaals, hij heeft verkeerde dingen gezegt, maar ook het goede van de persoon Rink heb ik soms gezien. Dat maakt voor mij al een hoop goed.

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #374 Gepost op: 19-05-2005, 00:05:22 »
eindelijk is die rare snuiter eruit!finale rink krieke was leuk geweest maar dit geeft meer voldoening!wel jammer voor jorien zij was echt wel ok!zal rink misschien ook wel zijn maar zeker niet in deze peking express!dat gezeur van hem was ik echt wel zat!en ze zijn al vaak genoeg door het oog van de nald gekropen!

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #375 Gepost op: 19-05-2005, 08:46:51 »
Ik heb zo het stille vermoeden dat Rinck zich rot lacht om deze discussies die hij oproept.
Wij trouwens ook! ::rofl::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #376 Gepost op: 19-05-2005, 09:01:43 »
Ik heb zo het stille vermoeden dat Rinck zich rot lacht om deze discussies die hij oproept.
Wij trouwens ook! ::rofl::

Ben blij dat hij er zelf om kan lachen... ::)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #377 Gepost op: 19-05-2005, 15:13:50 »
Hebben die mensen die gereageerd hebben de column van Elias wel gelezen? Het is en blijft TV. Wij als kijkers krijgen toch niet alles te zien. Persoonlijk vind ik het jammer dat Rinck en Jorien de finale niet hebben gehaald. Het had een mooie strijd met Krieke en Nathalie kunnen worden. Zondagavond maar eens zien wie er dan wel gaat winnen!
Je kan het hebben jongen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #378 Gepost op: 19-05-2005, 22:28:57 »
Ik heb zo het stille vermoeden dat Rinck zich rot lacht om deze discussies die hij oproept.
Dat zou wel beantwoorden aan het beeld dat ik van hem heb: nooit de confrontatie met zichzelf aangaan. Heeft het toch niet geheel en al met de montage te maken. ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #379 Gepost op: 22-05-2005, 21:21:09 »
 ::rofl:: dat Contract  ;D Geweldig goed bedacht!!  ::jaja::
De ideale manier om ze terug te pakken  ::ok::