Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 157031 keer)

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #340 Gepost op: 16-05-2005, 14:03:50 »
oh, wat jammer zeg..

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #341 Gepost op: 16-05-2005, 14:23:18 »
De les van deze uitzending is maar weer: blijf nergens thee drinken! Welk koppel vloog er vorig jaar ook alweer uit omdat ze thuis werden uitgenodigd door iemand?

Ik snap het niet van Rink. Normaal gesproken kon hij zo bot zijn, waarom nu niet? Hij moest toch ook snappen dat het nu echt superbelangrijk was om snel door te liften.

Offline Lieky

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #342 Gepost op: 16-05-2005, 16:05:16 »
ut blijft grappig om te zien hoe ze dingen soms veranderen om de kijker een leuke mening te geven  ::tandpastasmiley:: ik zal niks zeggen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
die regie heeft het heel slim aan gepakt om soms dingen op die manier te knippen of op te nemen



Een paar afleveringen terug, konden de duo's er voor kiezen iets bekends wel of niet van dichtbij te mogen zien...De tweeling lag laatste, maar hoorde dat het koppel voor hen nog binnen was, dus kon misschien een tweetal inhalen..Zij gokten erop verder in het programma, de race, te komen. Helaas lukte het dat tweetal niet. Maar als ze de finale hadden gehaald, hadden ze met de centen nog wel eens terug kunnen gaan. Het gaat erom, het was een keus die ze maakten. Geen gemakkelijke! En dat moment waarop Brechtje (zelfs iemand van 'het bbq-groepje') het moeilijk had en Rink naar buiten kwam en 'oenen, oenen' bleef herhalen. Dat moment...er kan nog zoveel gespeeld worden met de opname, maar dat moment: die uitspraak, de wilde gebaren van Rink, het gezicht van Brechtje bij wie het huilen nader stond dan het lachen...daar kan ik met mijn hoofd niet bij! Ik kan gewoon nul symphatie opbrengen voor heel die Rink! Jorien maakt al nauwelijks een betere indruk op mij. Als ik het woord 'oenen' van haar pappa even mag lenen. Eén duo trok een kwartier uit voor de bezienswaardigheid, maar nee hoor Rink en Jorien die toch midden in een race zitten, blijven er precies een uur en twintig minuten, omdat madame dan een jaar een relatie heeft. Die relatie heeft ze toch wel een jaar ongeacht hoe lang ze er blijft. Denk dat het voor haar, haar vriend en haar pa wel erg pijnlijk was geworden, als ze dat de volgende ronde had gekost. Ik heb nog nooit zo gehoopt als toen, dat Rink en Jorien er uit zouden vliegen. Helaas toen niet, maar nu wel. Maar ja, zoveel mensen er zijn, zoveel verschillende kijken zijn er op zaken.

Overigens. Herinnert iedereen zich nog hoe in de vorige reeks het koppel dat derde werd, bepaalde wie de winnaar werd en wie tweede werd? Nu ga ik even enkele veronderstellingen doen. Stel de vriendinnen krijgen werkelijk geen mogelijkheid meer om een amulet te verdienen. En stel het koppel dat derde is geworden (Rink en Jorien dus) mogen bepalen wie er de finale wint..dan ben ik toch wel erg benieuwd wie zij laten winnen! Voor de vriendinnen staat er immers niks meer op het spel dan! Ze hebben de volledige reis meegemaakt net als Krieke en Nathalie. Het gaat er enkel nog om of Kr. & Na. met of zonder geld terugkeren naar huis...Wie zouden Rink en Jorien dan laten winnen? ..Maar dat zal wel blijven bij het maken van veronderstellingen. Denk wel dat de producers op tijd ingrijpen en nog wat geld op de finale zetten.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2005, 16:07:39 door Lieky »

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #343 Gepost op: 16-05-2005, 17:06:25 »
jammer Rink en Jorien dat jullie de finale niet hebben gehaald!Ik heb erg van jullie genoten en vind dat jullie het kei goed hebben gedaan!!Geweldig dat jullie als vader & dochter zo`n avontuur hebben mogen meemaken!
Ik wens jullie ook alle goeds toe !  :-* ::ok:: ::joehoe::

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #344 Gepost op: 16-05-2005, 17:19:59 »
Als je echt inside information hebt, dan vind ik dat persoonlijk toch heus leuker, hoor. Ergens schreef je dat Kriek en Nathalie je vader en je zus van de bus gegooid hebben. Is daar iets gebeurd dat we niet gezien hebben dan? Want op tv leek het alsof ze gewoon achterin bleven zitten.

Toen J&R uit de bus gezet werden, betaalde een passagier de kaartjes voor K&N.
Ik vond het een slimme zet van Krieke toen hij tegen de conducteur zei dat Rink het geld had. Wat ben ik blij dat R&J eruit zijn. Boontje komt om zijn loontje. ::ok:: ::ok:: ::ok::


Edit: quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 16-05-2005, 17:56:17 door Test »

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #345 Gepost op: 16-05-2005, 17:26:09 »
Een paar afleveringen terug, konden de duo's er voor kiezen iets bekends wel of niet van dichtbij te mogen zien...De tweeling lag laatste, maar hoorde dat het koppel voor hen nog binnen was, dus kon misschien een tweetal inhalen..Zij gokten erop verder in het programma, de race, te komen. Helaas lukte het dat tweetal niet. Maar als ze de finale hadden gehaald, hadden ze met de centen nog wel eens terug kunnen gaan. Het gaat erom, het was een keus die ze maakten. Geen gemakkelijke! En dat moment waarop Brechtje (zelfs iemand van 'het bbq-groepje') het moeilijk had en Rink naar buiten kwam en 'oenen, oenen' bleef herhalen. Dat moment...er kan nog zoveel gespeeld worden met de opname, maar dat moment: die uitspraak, de wilde gebaren van Rink, het gezicht van Brechtje bij wie het huilen nader stond dan het lachen...daar kan ik met mijn hoofd niet bij! Ik kan gewoon nul symphatie opbrengen voor heel die Rink! Jorien maakt al nauwelijks een betere indruk op mij. Als ik het woord 'oenen' van haar pappa even mag lenen. Eén duo trok een kwartier uit voor de bezienswaardigheid, maar nee hoor Rink en Jorien die toch midden in een race zitten, blijven er precies een uur en twintig minuten, omdat madame dan een jaar een relatie heeft. Die relatie heeft ze toch wel een jaar ongeacht hoe lang ze er blijft. Denk dat het voor haar, haar vriend en haar pa wel erg pijnlijk was geworden, als ze dat de volgende ronde had gekost. Ik heb nog nooit zo gehoopt als toen, dat Rink en Jorien er uit zouden vliegen. Helaas toen niet, maar nu wel. Maar ja, zoveel mensen er zijn, zoveel verschillende kijken zijn er op zaken.

Overigens. Herinnert iedereen zich nog hoe in de vorige reeks het koppel dat derde werd, bepaalde wie de winnaar werd en wie tweede werd? Nu ga ik even enkele veronderstellingen doen. Stel de vriendinnen krijgen werkelijk geen mogelijkheid meer om een amulet te verdienen. En stel het koppel dat derde is geworden (Rink en Jorien dus) mogen bepalen wie er de finale wint..dan ben ik toch wel erg benieuwd wie zij laten winnen! Voor de vriendinnen staat er immers niks meer op het spel dan! Ze hebben de volledige reis meegemaakt net als Krieke en Nathalie. Het gaat er enkel nog om of Kr. & Na. met of zonder geld terugkeren naar huis...Wie zouden Rink en Jorien dan laten winnen? ..Maar dat zal wel blijven bij het maken van veronderstellingen. Denk wel dat de producers op tijd ingrijpen en nog wat geld op de finale zetten.

Ja wat denk je, wie zouden R&J dan laten winnen, in ieder geval zeker K&N NIET, want dan kan die kinderachtige RINK Krieke terug pakken. Dan kan dat kind van een Rink toch lekker wraak nemen. ::niet-ok::

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #346 Gepost op: 16-05-2005, 17:29:51 »
oooh ik ben ook zo blij dat hun eruit zijn!!! de finale zou wel spannender zijn geweest als ze er nog inzaten(ik was dan ZEKER voor Krieke en Nathalie geweest), maar nu maakt het mij echt niets uit wie er wint. Jorien vond ik wel okeej, maar die Rink brrrr hoe hij alleen al praat 'you're too kind' 'lovely' blegh...

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #347 Gepost op: 16-05-2005, 17:41:11 »

Wat heb ik zitten lachen met dat zout dragen.
Rink zou dat wel eens even fiksen, want hij was heel stabiel zei hij, hahaha
ja dat hebben we gezien, hij was erg stabiel, jeetje wat een afgang. ;D ;D ;D

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #348 Gepost op: 16-05-2005, 17:51:45 »
whahahah jaah dat was echt zoo voor lul!! echt brilliant gewoon!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #349 Gepost op: 16-05-2005, 18:46:54 »
Overigens. Herinnert iedereen zich nog hoe in de vorige reeks het koppel dat derde werd, bepaalde wie de winnaar werd en wie tweede werd? 
Ja, da's waar! Nou zijn de programmamakers altijd keien in het nét iets anders aanpakken, en dat juich ik meestal toe. Overigens: vorig jaar was het stel dat voordeel mocht geven ook erg gebrand op het benadelen van een team, en dat mislukte toen. Dat leverde voor mij een van de hoogtepunten van het televisiejaar op, omdat ik toen vond dat ze dat team zeer onrechtvaardig behandeld hadden.

Waarmee ik wil zeggen: ook al gunt een team een ander alle slechts, het kan altijd anders lopen. Kijk maar naar Rink, die begon met Kriek (en Nathalie) alle slechts toewensen. Het enige wat hij bereikt heeft is dat Kriek er fanatieker door wer, en het is zijn eigen ondergang geworden

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #350 Gepost op: 17-05-2005, 01:24:17 »
Idd, mee eens... maar het is nou eenmaal een koppel. Rink denkt teveel dat alles wel lukt en wel goed komt... Maar meermaals is bewezen dat hij beter af en toe naar Jorien had kunnen luisteren! ;)

Klopt mee eens.. lijdt een beetje aan zelfoverschatting soms ;)

Ze pakten het op zich wel slim aan en hadden wel veel geluk- maar dit keer kwam duidelijk tot uitdrukking wat al eerder speelde maar ze net niet de das om deed. Dit maal wel. Ik denk dat met name Karla en Sofie met hun gedrevenheid terechte winnaars zijn in dat geval.

Wel vind ik dat Krieke zich buiten deze strijd had moeten houden. Twee maal heeft hij getracht de zaak te beïnvloeden (1 maal met succes) terwijl Natalie terecht opmerkte mi dat dit een strijd tussen beide andere koppels was waar zij zich niet in dienden te mengen.Wat me vooral een beetje dwarszit in deze is dat er nu heel felle kritiek is op Rinck (deels begrijpelijk en terecht) maar dat Krieke soms ook echt ver gaat - en niet altijd fair speelt mi, net zo min. 
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #351 Gepost op: 17-05-2005, 08:45:46 »
Heel erg jammer dat jullie er uit liggen. :\'(
Wij hadden jullie best de overwinning gegund.
We hebben ook heel veel bewondering voor Jorien, hoe zij met alles om is gegaan.
Jullie omgang met elkaar was ook prima!
Af en toe had je misschien iets meer naar je dochter mogen luisteren, dan hadden jullie misschien zelfs wel de finale gehaald.
Maar dit resultaat mag er ook zijn.
Jullie hebben er een geweldige ervaring bij!
Jammer dat er zo gemanipuleerd moet worden met de beelden, maar ja dat is T.V.
Krijgen we jullie volgende week nog te zien? net zoals het koppel dat vorig jaar derde werd. We zien wel.
Ad, Ingrid en Timo.  ::bravo::

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #352 Gepost op: 17-05-2005, 09:09:19 »
Ik vond dus ook dat Krieke zich er niet mee had moeten bemoeien. Een valse streek. Hij had immers al een finale plaats. Daarom hoop ik ook echt dat Karla en Sofie gaan winnen. Die hebben teminste nog nooit iemand een rotstreek geleverd ::ok::
Ze blijven sportief.
Ik vind dat R en J ons hele mooie dingen hebben laten zien. Soms positief en soms negatief maar er werd in ieder geval over ze gesproken. Ik weet zeker dat iedereen die PE heeft gevolgd Rinck niet snel zullen vergeten. Misschien was dat zijn bedoeling???
Ik vond ze goed! (soms ook wel een beetje irritant hoor) maar ze hebben hun best gedaan. Bedankt jongens!!!! ::bravo::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #353 Gepost op: 17-05-2005, 10:34:19 »
Ik vond dus ook dat Krieke zich er niet mee had moeten bemoeien. Een valse streek.
Meneer "Sterallures" Rinck mocht blij zijn dat hij in dezelfde bus mocht meeliften als Krieke en Nathalie. Rinck had al een keer eerder de lift, welke Krieke en Nathalie hadden geregeld, "afgepakt" door de chauffeur te overtuigen dat hij de omweg moest rijden. Dus dat Krieke en Nathalie meneer Rinck op de bus lieten meeliften was al om geen rol te spelen tussen de overige twee koppels. Als dan de conducteur komt voor de kaartjes, vond ik Krieke's opmerking "Sir, that man got the money !" geweldig gevonden !!!
Een koekje van eigen deeg.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #354 Gepost op: 17-05-2005, 13:08:42 »
Ik vond dus ook dat Krieke zich er niet mee had moeten bemoeien. Een valse streek.
Vals? Hoezo? Ik vond het wel slim van hem. Hiermee rekte hij tijd, en die tijd benutten Nathalie en hij door iemand te vinden die de rit voor hen wilde betalen. Dat hadden Rink en Jorien al zo vaak gedaan.

Les voor Rink is dat je uit moet kijken met het uitdagen van mensen. Mensen als Kriek trekken zich daar namelijk aan op, en dan krijg je het driedubbel op je boterham terug. Vals wil ik het niet noemen, wel vasthoudend. Hij kikt op strijden. Dus dan zit hij in zo'n spel op zijn plek.

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #355 Gepost op: 17-05-2005, 15:10:37 »
S ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::neu voor Rinck maar met dat zout op je hoofd lopen gaat echt niet zo gemakkelijk. Ik heb er enorm om moeten lachen. Vooral hoe Jorien daar dan op reageert. Geweldig. Ze laat het niet merken als ze baalt. Misschien deed ze dat ook wel niet.
Ik vind het van Krieke verschrikkelijk onsportief. Tuurlijk speel je het spel maar dit vond ik niet eerlijk. Jammer dat Rinck en Jorien eruit liggen maar ik heb vele leuke spannende afleveringen gezien. En zoals Twina zei: we zullen Rinck niet gauw vergeten. Jorien ook niet trouwens. Velen kunnen nog iets van haar leren, door vooral rustig te blijven.  Bedankt noordelingen. ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #356 Gepost op: 17-05-2005, 15:14:48 »
Eindelijk die eikel weg ::jaja::
Ik vond Jorien een symphatieke meid hoor, maar ik heb me zo zitten ergeren aan die vervelende Rink! Ben blij dat ze weg zijn, ze hadden de finale ook niet verdient, bij het puntenklassement stonden ze constant ergens onderin en ze hebben verschrikkelijk veel geluk gehad, ook pech natuurlijk, maar dat heeft elk koppel gehad. Ik vind het het meest verdient geweest als Jeroen&Manja en Just&Brechtje in de finale hadden gezeten, maar deze hebben het ook verdient ::ok::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #357 Gepost op: 17-05-2005, 15:35:25 »
Jammer dat er zo gemanipuleerd moet worden met de beelden, maar ja dat is T.V.
Vertel? Het is mij nog steeds niet duidelijk waar dan gemanipuleerd is. Wat Rink zegt, dat zegt Rink. Betekent dit (ik neem aan dat jullie de familie persoonlijk kennen) dat Rink echt NIETS geleerd heeft, en nog steeds de fout altijd bij een ander zoekt? Tot aan de regie aan toe?

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #358 Gepost op: 17-05-2005, 16:19:51 »
wat ik trouwens wel positief vond aan hun was dat als ze met een proef verloren ze het wel heel sportief opvatte...

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #359 Gepost op: 17-05-2005, 16:34:24 »
Vals? Hoezo? Ik vond het wel slim van hem. Hiermee rekte hij tijd, en die tijd benutten Nathalie en hij door iemand te vinden die de rit voor hen wilde betalen.
\

Het had eens andersom moeten zijn........
Rink had dat eens bij Krieke & nathalie moeten doen.
100% zeker dat er weer een lading kritiek over hem heen was gekomen!