Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 157049 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #300 Gepost op: 8-05-2005, 23:53:00 »
Ik vind het een beetje jammer dat R&J alleen nog maar per bus lijken te reizen, i.p.v. een échte lift te regelen  :-\\ Nou is per bus reizen ook een manier om bij de eindstreep te geraken, maar ik vind dat ze nu toch wel een beetje misbruik beginnen te maken van de goedheid van de Indiërs.
Ja zeg... Zo had ik het nog helemaal niet bekeken, maar ik vind dat je hierin gelijk hebt. Dit is geen liften meer, maar bedelen.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #301 Gepost op: 8-05-2005, 23:56:21 »
Rink zoekt bij anderen overal iets achter, terwijl hij niet stil staat bij wat hij zelf zegt.
Da's een zeer rake typering, ja.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #302 Gepost op: 8-05-2005, 23:57:46 »
Omdat Rink een aantal keren wat fout heeft gezegt/gedaan, wordt hij bij elke opmerking of ding dat hij doet over een en dezelfde slechte kam geschoren... vind ik een beetje laag eigenlijk...

Hij heeft een aantal dingen gedaan en gezegt die echt niet kunnen, ben ik helemaal met jullie eens, maar om nu bij elk "incident" Rink dit Rink dat Rink zus Rink zo... Ik ben benieuwd hoe en van jullie had gereageerd als je twee keer een punt op je neus krijgt van een ander...

Misschien is dit Pro Rink.. Maar om iemand de grond in te boren na 10x2 uur tv vind ik niet echt ok....  ::ohno::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #303 Gepost op: 9-05-2005, 00:25:15 »
Het is niet moedwillig hem de grond in boren, maar konstateren wat je ziet. Wat vind jij dan van het feit dat hij uit zijn humeur zit te zijn en dat Jorien die het echt helemaal heeft gehad met al die aandacht van de Indiërs daar dapper die mensen staat weg te houden van Rink. Een beetje vent had gezegd, "Meid, we zitten hier samen in en we zien het samen onder ogen, samen teleurgesteld, samen ondergaan we de drukte en de belangstelling. En tuurlijk is het zuur dat je tot twee keer toe strafmaatregelen krijgt, maar zou hij niet hetzelfde bij Krieke hebben gedaan? Wees dan sportief en erken dat je tegenstander gebruik heeft gemaakt van zijn joker.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #304 Gepost op: 9-05-2005, 07:22:26 »
Ben niet iemand die zich snel aan anderen irriteert, maar de manier waarop Rink zich gedraagt tov Jorien is vreselijk irritant.
Hoe hij daar lekker relaxed zat toe te kijken hoe Jorien de kastanjes voor hem uit het vuur moest halen in de bus...vond ik maar zozo ::ohno:: en idd Jorien haalt vaak de kastanjes uit het vuur voor paps...mss had dat andersom gemoeten maar ja ik weet niet hoe hun relatie thuis is...

Rink laat snel zijn hoofd hangen en heeft dan gelukkig Jorien bij zich om hem weer even moed in te spreken...andersom geldt dat natuurlijk ook.....moet ik erlijk toegeven.

Dat Krieke én Natalie hen twee maal de omweg geeven vind ik niet meer dan normaal eigenlijk....K&S zijn schijnbaar geen directe concurrent dus pikken ze gewoon het sterkste koppel er uit....en ja Rink zou het andersom precies zo hebben gedaan en mss ook wel doe als je de beelden van volgende week ma geloven....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #305 Gepost op: 9-05-2005, 09:06:49 »
Dat van het reizen per bus vind ik ook heel jammer. Maar dat alles wat R zegt in een negatief daglicht wordt gezet vind ik jammer. Iedereen weet dat met kan knippen en plakken in hun avonturen en geef toe: dit is heel goed voor de kijkcijfers. Jammer voor Rinck, maar volgens mij staat hij daar wel boven en lacht hij nu zelf ook om al die beelden ;D

Offline tymowayka

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #306 Gepost op: 9-05-2005, 09:12:06 »
Buiten alle kritieken die R en J krijgen, waarvan we natuurlijk nog steeds niet echt weten in hoeverre daar mee gemanipuleerd is,wil ik wel even kwijt dat ik vind dat R en J wel elkaar prima weten op te vangen.
Er zijn wel eens kleine irritaties natuurlijk, maar over het algemeen vind ik jullie toch een erg leuk koppel samen. :)
De (over)vermoeidheid begint wel zijn tol te eisen. ::jaja::

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #307 Gepost op: 9-05-2005, 09:20:31 »
Inderdaad, ze voelen elkaar heel goed aan. Het zijn de kijkers die er de meeste problemen mee hebben dat J voor R de kastanjes uit het vuur moet halen. Je hoort ze er zelf niet over. Dus ik denk dat ze het met z'n tweeen wel heel goed doen. ::bravo::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
De Busreis van Peking naar Bombay
« Reactie #308 Gepost op: 9-05-2005, 10:45:54 »
Wellicht ben ik wel weer de enigste die hier over valt, maar zoals Rink en Jorien op dit moment hun P.E. beleven lijkt veel meer op een busreis dan een lift-programma.
Steeds illegaal de bus in duiken en maar hopen dat ze kunnen parasiteren op de plaatselijke bevolking.
Volgens mij is dit niet in de geest van het programma, want je regelt óf van tevoren dat je gratis met de bus mee mag, óf je zoekt een andere (gratis) lift.
Hoe denken jullie hier over ?

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #309 Gepost op: 9-05-2005, 12:14:18 »
Mwoah hAgAr, niet echt eens met je. Hoe je reist naar je doel, maakt mij niet uit. Op de gok in de bus stappen en zien hoe ver je komt vind ik prima. Krieke en Natalie hebben dat ook geprobeerd in -dacht ik- de vorige aflevering. Helaas werden zij er weer uit gegooid.

R&J flikken het toch maar mooi dat er bustickets voor ze betaald worden. Die mensen doen dat uit vrije wil, dus om dan van parasiteren te spreken, gaat mij wat te ver.


Wel heb ik me kapot geergerd aan Rink, dat hij zijn dochter opzadelt en kunstjes laat vertonen, zodat meneer even rust heeft. Dat kind wordt aan alle kanten wellustig bekeken door een stel geile indo's en pa vindt dat prima. Wat een idioot.

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #310 Gepost op: 9-05-2005, 12:34:03 »
Volgens mij had Jorien hier minder moeite mee dan jij.

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #311 Gepost op: 9-05-2005, 12:35:31 »
Volgens mij had Jorien hier minder moeite mee dan jij.

Ja en?

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #312 Gepost op: 9-05-2005, 13:30:19 »
Ik bedoel alleen maar dat jij je hier niet zo druk over moet maken. Jorien is wel iemand die weet wat ze wel of niet wil. Als zij hier problemen mee zou hebben, dan had ze het vast niet gedaan. ;)

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #313 Gepost op: 9-05-2005, 15:28:18 »
Wie ben jij om mij te vertellen waar ik me wel en niet druk over moet maken?

Ik vind het in ieder geval niet normaal dat zo'n man rustig op een stoeltje gaat zitten, terwijl je je dochter door een stel geilaards laat 'keuren'.  ::niet-ok::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #314 Gepost op: 9-05-2005, 16:18:16 »
Wie ben jij om mij te vertellen waar ik me wel en niet druk over moet maken?

Ik vind het in ieder geval niet normaal dat zo'n man rustig op een stoeltje gaat zitten, terwijl je je dochter door een stel geilaards laat 'keuren'.  ::niet-ok::

Nou denk ik niet dat men zich zo om haar verdrong voor die reden. ze zijn gewoon erg nieuwsgierig. Maar ik deel je mening over Rink, zoals ik al eerder in dit topic duidelijk heb geventileerd.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #315 Gepost op: 9-05-2005, 16:54:07 »
Joriens truuk om al die gasten bij Rink weg te houden vond ik wel grappig ;D
'Wat een kleine ventjes hier! ', 'Nee man, jij bent veel te klein voor mij'  ::tandpastasmiley::

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: De Busreis van Peking naar Bombay
« Reactie #316 Gepost op: 9-05-2005, 18:18:35 »
Wellicht ben ik wel weer de enigste die hier over valt, maar zoals Rink en Jorien op dit moment hun P.E. beleven lijkt veel meer op een busreis dan een lift-programma.
Steeds illegaal de bus in duiken en maar hopen dat ze kunnen parasiteren op de plaatselijke bevolking.
Volgens mij is dit niet in de geest van het programma, want je regelt óf van tevoren dat je gratis met de bus mee mag, óf je zoekt een andere (gratis) lift.
Hoe denken jullie hier over ?

Je bent niet de enige hAgAr  ;)  Op de vorige pagina heb ik mijn menig over het 'busreizen ' ook al gegeven, en ik denk er net zo over.

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #317 Gepost op: 9-05-2005, 18:26:06 »
Omdat Rink een aantal keren wat fout heeft gezegt/gedaan, wordt hij bij elke opmerking of ding dat hij doet over een en dezelfde slechte kam geschoren... vind ik een beetje laag eigenlijk...

Hij heeft een aantal dingen gedaan en gezegt die echt niet kunnen, ben ik helemaal met jullie eens, maar om nu bij elk "incident" Rink dit Rink dat Rink zus Rink zo... Ik ben benieuwd hoe en van jullie had gereageerd als je twee keer een punt op je neus krijgt van een ander...

Misschien is dit Pro Rink.. Maar om iemand de grond in te boren na 10x2 uur tv vind ik niet echt ok....  ::ohno::



Tja Guikie, maar zo gaat dat toch met zulke programma's? De één is favoriet en de ander minder (of helemaal niet). En tuurlijk baseer je dat op wat je ziet, want waar moet je dat anders op baseren? En volgens mij is dit forum ervoor om je mening te geven over personen en de dingen die ze zeggen/doen. Als dat niet kan of mag, dan kan het hele forum wel weg...
Typisch trouwens dat zulke opmerkingen alleen komen bij mensen over wie negatief gepraat wordt. Als iedereen roept dat Karla&Sofie een geweldig leuk koppel zijn, zal er niemand zeggen: 'Hoe weet je dat nou? Je hebt ze maar 10x2 uur op tv gezien.'
Maar goed, wat ik wilde zeggen; als je vindt dat mensen hun mening niet kunnen/mogen geven over personen, kun je misschien beter niet op een forum als dit komen.

Offline suske76

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #318 Gepost op: 9-05-2005, 19:12:14 »
Jeetje toen ik voor het laatst hier rond zwabberde waren Rinck en Jorien nog heilig en inmiddels krijgt Manja hier zelfs een beetje lof toe gezwaaid.
Dat ik Rinck niet zo moest had ik al vanaf de bakstenenproef. Niemand die zo meegaand en vriendelijk (barf) gaat een tegenstander zó toespreken, dat is direct spelen op de psyche. Maar ja inmiddels zijn alle streken en streekjes van Rinck zo'n beetje de revue wel gepasseerd. Toch vind ik het ergens jammer dat ze de amulet met het directe held niet gewonnen hebben. Aan het prachtige kleed van Jorien te zien, hebben ze het hard nodig.

En dan het volgende vinden meer mensen niet dat Elias en Rin(c)k bepaalde overeenkomsten lijken te hebben?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #319 Gepost op: 9-05-2005, 19:27:46 »
En dan het volgende vinden meer mensen niet dat Elias en Rin(c)k bepaalde overeenkomsten lijken te hebben?

Integendeel zou ik zeggen.... Deze twee hebben alleen het genieten onderweg gemeen. Het grootste verschil zit 'm in het feit dat als je kijkt naar Elias, je precies ziet wie en wat hij is. Met zijn goede en slechte kwaliteiten. Rink is een man met 2 gezichten. Hij doet sus, omdat hij denkt dat hij daarmee scoort, maar wat daaronder zit komt steeds meer naar buiten. Ach niet iedereen is het zelfde. Gelukkig maar en ook Rink zal zijn goede kanten hebben...... ::)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....