Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 157093 keer)

Offline Kao Ya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #240 Gepost op: 26-04-2005, 17:48:09 »
Tja, is inderdaad zo dat iedereen met een andere bril kijkt.

Maar voor mij waren zo'n "masker" momenten bijvoorbeeld:

- Bij het winnen van hun eerste amulet kreeg Rink het ding toegestopt en het ging  meteen om z'n eigen nek ... Maar, zodra hij besefte wat en hoe dat wel es zou kunnen overkomen ... zei hij zoiets van: "Nou, de volgende is voor jouw Jorien."
Heb ik de andere kadidaten niet zien doen. Waren meestal veel "galanter" en overhandigden het aan hun pe2 race partner. Het zijn in die kleine dingetjes dat de ware aard van het beestje boven komt hé.

- Nog zo'n moment, maar dan minder uitgesproken, vond ik die "wie gaat naar de Himalaya" keuze.
Ik begrijp volledig de redenering van Jorien en vindt het zeer bewonderenswaardig van haar dat ze dat zo volwassen opgevat had ... Maar had het mijn dochtertje geweest, dan had ik dat absoluut niet aanvaard, en zou het haar kost wat kost het haar gegund hebben.

Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde denken  :D
« Laatst bewerkt op: 26-04-2005, 17:54:56 door Kao Ya 2 »
"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away. " Antoine de Saint-Exupéry

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #241 Gepost op: 26-04-2005, 19:26:13 »
Leuke rok had ze aan! ::ok::
 ::) :P

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #242 Gepost op: 27-04-2005, 11:29:42 »
Ik vind zelf niet dat Rinck egoistisch was toen hij naar de Himalaya ging. Je weet toch niet hoe de relatie vader-dochter is. Misschien droomt hij al jaren over zoiets. En als de band goed is gun je je vader zoiets toch. Ik vind Jorien een topmeid en Rinck een geweldige vader.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #243 Gepost op: 27-04-2005, 11:37:24 »
Rinck een geweldige vader.
Zal wel, daar kunnen wij niet over oordelen. Maar een beetje vader heeft meer op voor zijn kind, en had zijn kind een kijk op de Himalaya gegund. Dit heeft hij Jorien ontnomen, en dat was op dat moment egoïstisch.
Maar misschien vliegen ze er na zondag op de terugreis wel overheen, kan Jorien toch even naar de bergtoppen kijken. ;D 

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #244 Gepost op: 27-04-2005, 11:42:05 »
Ik ben het helemaal mer Carol eens. Ook ik vind niet dat het egoïstisch was van Rinck. Zij kennen elkaar beter dan dat wij allen hen kennen dus denk ik dat ze ongetwijfeld de beste keuze hebben gemaakt. Wie weet gaan ze met z'n tweeën nog eens naar de Himalaya.  ???

Offline Dirkos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #245 Gepost op: 27-04-2005, 12:20:41 »
Leuke rok had ze aan! ::ok::
 ::) :P


haha ja inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! flower powerrrrrrrrrrrrrrrr!
Eindhoven de gekstuh!!!!!!!!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #246 Gepost op: 27-04-2005, 20:23:03 »
Nee, het was zeker niet egoïstisch van Rinck om de Himalaya in te gaan. Als ik met mijn vader of moeder daar had gestaan had ik beslist dezelfde keus gedaan als Jorien. En had ik daar met één van mijn zoons gestaan en hij had gezegd dat ik naar boven mocht, dan had ik dat net zo hard gedaan. Als ouder hoef je echt niet alles voor je kinderen over te hebben hoor :P :P. Immers normaal gesproken krijgt een jongere meer kansen om daar ooit nog heen te gaan dan een oudere. Ik ben niet zo'n Rinckfan, maar dit valt hem niet kwalijk te nemen.
Ik krijg wel steeds meer een Bagwangevoel(waar overigens niks mis mee is) bij hem hahahhaa,..oranje truitje, rode broek!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #247 Gepost op: 28-04-2005, 08:09:42 »
Nee, het was zeker niet egoïstisch van Rinck om de Himalaya in te gaan. Als ik met mijn vader of moeder daar had gestaan had ik beslist dezelfde keus gedaan als Jorien. En had ik daar met één van mijn zoons gestaan en hij had gezegd dat ik naar boven mocht, dan had ik dat net zo hard gedaan. Als ouder hoef je echt niet alles voor je kinderen over te hebben hoor :P :P. Immers normaal gesproken krijgt een jongere meer kansen om daar ooit nog heen te gaan dan een oudere. Ik ben niet zo'n Rinckfan, maar dit valt hem niet kwalijk te nemen.
Ik krijg wel steeds meer een Bagwangevoel(waar overigens niks mis mee is) bij hem hahahhaa,..oranje truitje, rode broek!!!

Amen Mapel... ;)

Er is volgens mij ook zoiets gezegd dat Jorien de kans nog wel krijgt om naar de Himalaya te gaan...

ik denk ook dat ik mijn vader/moeder die kans zou hebben gegunt...en ik ben het ook volledig met je eens dat je je als ouder niet altijd hoeft weg te cijferen voor je kinderen...ouders hebben ook recht op hun pleziertjes en als dat dan eens een keertje ten koste gaat van de kinderen dan zij het zo!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #248 Gepost op: 28-04-2005, 08:32:14 »
Daar ben ik het helemaal mee eens.  ::ok::

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #249 Gepost op: 28-04-2005, 21:54:30 »
Ik ben het ook met voorgaande meningen eens;
Rinck en Jorien, een leuk koppel die zeker een finaleplek verdienen! Zij spelen het spel op een leuke manier en Rinck soms wat op zijn eigen, aparte manier. Hij kan wat vreemd overkomen af en toe. Maar ik ben er van overtuigd dat ook de regie van Pe2 hier een behoorlijk aandeel in heeft, door het tonen van de wat extremere emotionele reacties van een bepaalde situatie.
R&J zijn een paar keer door het oog van de naald gekropen, met de laatste eliminatieronde bijvoorbeeld. Maar geluk hoort, net als pech, ook bij dit spel!!

Het zal aanstaande zondag wel weer een spannende aflevering worden! Ik gun het R&J om een ronde verder te komen. Ik zie ze het liefst met Just en Brechtje de finale ingaan. Deze twee koppels zijn wel aardig gelijkwaardig aan elkaar.



Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #250 Gepost op: 1-05-2005, 21:35:36 »
Je voelt gewoon plaatsvervangende schaamte als je naar Rink kijkt.
 ::niet-ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #251 Gepost op: 1-05-2005, 21:37:02 »
Je voelt gewoon plaatsvervangende schaamte als je naar Rink kijkt.
 ::niet-ok::

In welke zin?? ik vind het redelijk meevallen, alleen zijn opmerking naar just en brecht was niet ok  ::ohno::

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #252 Gepost op: 1-05-2005, 21:44:09 »
tja was weer eens lekker bezig die rink!eerst mag hij bij k&n mee met de lift en dan pikt hij hem in en roept dan rot op!!!!dan nog de misselijke opmerkingen jegens j&b!!wat een raar mannetje!moet hem niet!wat een loser!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #253 Gepost op: 1-05-2005, 21:50:09 »
ik begin me steeds meer te irriteren aan Rink...maar krijg anderzijds toch ook bewondering voor Jorien...wat een pittige dame zeg!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #254 Gepost op: 1-05-2005, 21:52:50 »
maar krijg anderzijds toch ook bewondering voor Jorien

Ja ik ook, bewondering voor het feit dat ze uithoudt met zo'n enorme zeikerd!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #255 Gepost op: 1-05-2005, 21:53:44 »
Rink wordt echt vervelend!! Echt een rotstreek wat hij Just en Brechtje leverde...ze baalden al zo, en toen ook nog dat ze eruit moesten...wel zielig!

Jorien = Tof!
Some light in your eyes...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #256 Gepost op: 1-05-2005, 21:55:57 »
Rink wordt echt vervelend!! Echt een rotstreek wat hij Just en Brechtje leverde...ze baalden al zo, en toen ook nog dat ze eruit moesten...wel zielig!

Jorien = Tof!

Ik ben het met je eens!!

En alweer zijn de 2 beste kandidaten eruit!!


Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #257 Gepost op: 1-05-2005, 21:58:03 »
Ik heb het nu ook helemaal gehad met Rink >:( Ik mocht hem al niet zo, maar dat was meer een gevoel wat niet goed uit te leggen was. Maar na deze aflevering heb ik genoeg redenen om hem niet (meer) te mogen. Idd eerst meeliften met Krieke & Natalie, om vervolgens die lift 'af te pakken'. En dan vooral de manier waarop; 'rot opski' en 'bye bye, zwaai zwaai'. Bah!
En daarna nog even lekker inwrijven bij Just en Brechtje dat hij wél de Taj Mahal heeft gezien en zij niet. Dat vond ik erg laag-bij-de-gronds, vooral omdat hij wel wist dat J&B niet naar binnen waren geweest. Zij zijn er bijna 1,5 uur geweest, dus dan hadden ze elkaar wel gezien en ook Roos (zo heet ze toch?) had al gezegd dat J&B niet naar binnen waren geweest. Wederom: Bah!!
Ik hoop echt dat dit stel er zo snel mogelijk uit ligt. Jammer voor Jorien, want ik vind haar best oké, maar Rink heeft nu echt afgedaan.

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #258 Gepost op: 1-05-2005, 22:00:15 »
Roos (zo heet ze toch?)

Zo heet ze toch? Hoe kun je Roos nou vergeten! Ik vind haar echt een wereldvrouw.  ::bravo::

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #259 Gepost op: 1-05-2005, 22:01:13 »
 :-\\ ik geloof dat Rink weinig sympathie oproept
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...