Auteur Topic: [PE] Aflevering 2  (gelezen 36124 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[PE] Aflevering 2
« Gepost op: 10-04-2017, 10:49:43 »

Tijd voor aflevering 2 vanavond. Dan Karaty reist mee met de Belgische politieagentes.

Vanavond 20.30 Net5
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2017, 11:35:52 »
In het voorstuk wordt hij aardig gepusht door de agentes! Dat kan nog leuk worden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2017, 13:55:01 »
ik heb hem al gezien en het was een toffe aflevering, maar meer mag ik zeker nog niet zeggen  :-X
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2017, 19:30:51 »
ik heb hem al gezien en het was een toffe aflevering, maar meer mag ik zeker nog niet zeggen  :-X
vanavond om 22.00 uur mag je alles roepen wat je wilt ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 10-04-2017, 20:56:15 »
Die eend ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 10-04-2017, 21:08:15 »
Volgens mjj heeft diegene in dat pak enorm veel lol gehad ::rofl::
(Alhoewel t vast snikheet in zo'n pak...)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 10-04-2017, 21:27:50 »
Het zijn tot nu toe wel flauwe proeven... Heeft echt niets te maken met Vietnam.
🜃

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 10-04-2017, 21:30:25 »
En een beetje te lang in beeld gebracht dat slapen enzo. Ik wil een liftrace zien met aandacht voor natuur onderweg!
You'll never walk alone

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 10-04-2017, 21:32:49 »
Ik vind dat slapen bij de bevolking ook altijd wel leuk om te zien. Is altijd wel leuk om te zien waar ze terecht zijn gekomen. Maar die proef van vandaag is wel echt suf idd. Die van vorige week vond ik eigenlijk wel leuk.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 10-04-2017, 21:33:22 »
Het zijn tot nu toe wel flauwe proeven... Heeft echt niets te maken met Vietnam.
hollandse pannenkoeken. Vind ik wel grappig maar dat was nooit zo dus? (PE rookie ;D )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 10-04-2017, 21:35:35 »
Ik mis idd een beetje de omgevingsbeelden. Als ik ooit een keer naar Azië ga, komt deze regio als eerste in me op, maar behalve auto's en veel scootes heb ik nog niet echt een beeld van Vietnam gekregen.

Proeven stoor ik me eerlij gezegd niet aan, al mogen ze van mij wel korter in beeld.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 10-04-2017, 21:37:23 »
Slapen hoort erbij. Maar t duurde net lang voor mn gevoel.

Pannenkoeken zijn geinig maar 'vroeger' waren de proeven idd gekoppeld aan de omgeving

En die zie ik dus niet zoals Daisy zegt
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #12 Gepost op: 10-04-2017, 22:42:43 »
Ik vind het veel te chaotisch en te druk, ik mis heel erg de mooie beelden van de omgeving. Ik ben ook niet zo onder de indruk van de presentatie en de proeven. Ik hoop dat het beter wordt volgende week.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #13 Gepost op: 11-04-2017, 07:48:29 »
En de afvalrace voelde oneerlijk. Wat moesten ze nou eigenlijk doen? Pannenkoeken bezorgen en naar een andere plek in Hanoi liften?
You'll never walk alone

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2017, 08:42:32 »
Ik vind het veel te chaotisch en te druk, ik mis heel erg de mooie beelden van de omgeving. Ik ben ook niet zo onder de indruk van de presentatie en de proeven. Ik hoop dat het beter wordt volgende week.

Ik moet me hier helaas bij aansluiten, het doet me nog niet zoveel als de oudere seizoenen wel deden. Vind de koppels wel leuk, op die vreselijke tortelduifjes na, maar verder zien we zo weinig van het land, krijgen we amper iets mee van de laatste lift naar de finish, en hoe het daar gaat en hebben de proeven me nog helemaal niks gedaan. Heel saai vind ik ze tot nu toe. Pannenkoeken bakken? Echt? Wat heeft dat nou met Vietnam te maken? Nee ik blijf wel kijken maar vind het allemaal een stuk minder, al ligt dat ook voor een groot deel aan de presentatie. Dat is me veel te informeel en richt zich teveel op wat zij allemaal doen.

Weet iemand waar je de oude seizoenen terug kan kijken? Had het hier gisteren nog over die tweeling die de wekker van Katinka een of twee uur verzet had zodat ze veel te laat ging liften. Dat waren nog eens tijden.  ::rofl::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2017, 08:53:23 »
Vorige week heb ik niet "live" kunnen kijken, dus later op internet gekeken.
Gisteren was ik net op tijd thuis.
Aflevering 2 begon te laat.
Een lange reclame onderbreking én een item van mode er achter aan?  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Hoe breng je een programma om zeep !

Als ik volgende week weer kijk, dan toch maar liever weer via internet, maar eigenlijk vind ik het allemaal erg tegenvallen  :(

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2017, 08:58:01 »
Wat ik vreemd vond, was dat twee teams de Peking Eend niet hebben gevonden, maar toch als 3 en 4 konden finishen. Dit doordat ze "gewoon" een ander team achtervolgde. Een time-penalty had m.i. op zijn plaats geweest. Andere teams hebben wel die hele markt lopen afstuinen naar De Eend.
 

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2017, 11:22:02 »
Vorige week 376.000 kijkers.
Gisteren 338.000 kijkers.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #18 Gepost op: 11-04-2017, 12:10:28 »
Een lange reclame onderbreking én een item van mode er achter aan?  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Op maandag kan ik sowieso niet live kijken, vanwege sporten. Toen ik gisteravond thuiskwam, zocht ik in de tv-gids op het scherm de aflevering op om via 'begin gemist' te gaan kijken, maar toen het programma startte, bleek dat middenin de aflevering (het begon met dat mode-item) te zijn en was het programma in tweeën geknipt. Deel 1 kon ik niet aan de praat krijgen wegens een foutmelding.

Ik heb de tv maar uit gezet en ben gaan slapen. Zojuist gekeken via kijk.nl, maar ook dat werkte niet vlekkeloos. Tot het eerste reclameblok ging het wel, maar bij het reclameblok liep de app vast. Na verschillende herstartpogingen, werkte het eindelijk wel goed.

Nee, het gaat momenteel niet echt lekker bij de SBS-groep. Misschien dat De Mol (John dus) daar eens verandering in kan aanbrengen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [PE] Aflevering 2
« Reactie #19 Gepost op: 11-04-2017, 15:17:52 »
Weet iemand waar je de oude seizoenen terug kan kijken? Had het hier gisteren nog over die tweeling die de wekker van Katinka een of twee uur verzet had zodat ze veel te laat ging liften. Dat waren nog eens tijden.  ::rofl::

Ze staan sinds afgelopen jaar EINDELIJK op YouTube  ::bravo::
You'll never walk alone