Auteur Topic: Spoiler topic voor de Belgische kijkers  (gelezen 33084 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic voor de Belgische kijkers
« Reactie #20 Gepost op: 28-05-2017, 23:32:30 »
Ik baalde dat nu juist de Brusselse flikken er uit lagen (waren na het vertrek van Margaux mijn favoriet) Toch hebben ze ook in deze aflevering weer leuke grappige fragmenten veroorzaakt. Vroem, vroem, vroem with things on it of hello do you have an aanwijzing als ze zoeken naar die verkoopstand. En tijdens het liften: we can sit in the laadbak  ::rofl:: Bij uitstek was dit het duo met de grappigste uitspraken ::bravo:: Die halve finale met gouden amuletten hadden ze ook over kunnen slaan. Gewoon alle amuletten zoals vanouds 10.000 euro laten zijn bijvoorbeeld. En man man man, die mooiboys zijn echte luckyboys zo snel als ze instant een lift ritselen! Terecht dat Siham ging panikeren en als een viswijf begon te schreeuwen  :P
Het was voor mij de eerste kennismaking met PE. Het idee an siche staat mij wel aan maar de opdrachten voor een amulet mogen spannender. En bovenal: leid je kijker niet om de tuin! Laat gewoon die finishmomenten zien realtime zonder direct erin te knippen naar de eliminatie.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan