Auteur Topic: Kandidaten Natasha en Charissa  (gelezen 44404 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #60 Gepost op: 6-05-2012, 22:16:01 »
In het voorstukje was te zien dat de dames behoorlijk gebruik maken van hun meloenen en zelfs op de motorkap van een auto gaan hangen om maar een lift te krijgen....

*zucht*  Ze komen zo echt intellectueel over.....

Ik vind dat je dat heel netjes hebt verwoordt!  (vergelijken met mijn versie in de afl. topic)  ::rofl::

Moet de dames wel nageven dat ik ze nog nooit tegen elkaar hebben horen kiften zoals Marjolein tegen haar moeder en nu ook de 2 groningse zusjes die zich steeds meer aan elkaar lijken te gaan ergeren.

Offline garco

  • Forumlid
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #61 Gepost op: 8-05-2012, 10:23:23 »
Haha, de domheid druipt er gewoon van af!!!  ::oink::

Maar dat heeft ook vast te maken met de manier van monteren...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #62 Gepost op: 8-05-2012, 12:43:25 »
Maar dat heeft ook vast te maken met de manier van monteren...

Wat ze doen en zeggen is gebeurd....

Als jij je meloenen loopt te schudden op de motorkap van een auto dan is dat gebeurd en daar hoeft de produktie dan niets aan te veranderen.
En uitspraken over dat rijstveld enzo zijn ook gezegd... Hoe kan je dat in hemelsnaam uitkramen.. dom dom dom!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #63 Gepost op: 8-05-2012, 17:33:05 »
Maar dat heeft ook vast te maken met de manier van monteren...
Wat ze doen en zeggen is gebeurd....

Als jij je meloenen loopt te schudden op de motorkap van een auto dan is dat gebeurd en daar hoeft de produktie dan niets aan te veranderen.
En uitspraken over dat rijstveld enzo zijn ook gezegd... Hoe kan je dat in hemelsnaam uitkramen.. dom dom dom!
Haha, dat zou anders wel heel knap gemonteerd zijn.  :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #64 Gepost op: 8-05-2012, 21:12:20 »
Hahaha, deze twee die klagen over de normen en waarden van Bas en Semih! Whoehaha!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #65 Gepost op: 13-05-2012, 21:56:26 »
Ik vind ze een beetje dommig maar toch denk ik nog altijd dat zij dit programma winnen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #66 Gepost op: 13-05-2012, 23:32:57 »
Wat Bas en Semih ze de volgende keer ook flikken: ze verdienen het. Als je zó hardleers bent.... Ze zoeken ze nu zelf weer op nadat ze eerder zijn genaaid...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #67 Gepost op: 16-05-2012, 05:17:01 »
Nou gaat er lekker hard aan toe in het voorstukje. Dat lijkt me dan weer wel vermakelijk, twee verschrikkelijke koppels die elkaar gaan slaan ::). Als ze dan vergeten dat Q&A ook nog meedoen dan is het helemaal top.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #68 Gepost op: 29-05-2012, 11:41:08 »
Jammer dat Natasha en Charissa net voor de finale afvielen. Ik had hen het meer gegund om voor de finale te spelen dan Bas en Semih. Wel leuk dat ze hun amuletten aan Quinten en Annebet gaven!

In het dagboek op de PE-site staat trouwens nog iets over de beeldvorming in de serie. Ze wilden meedoen om te laten zien dat danseressen niet dom zijn. Ook hier zijn ze vaak dom genoemd. Dit zeggen ze er zelf over:
Citaat
Ook al komt het soms op tv over alsof wij "de danseressen" ons met onzinnige dingen bezighouden willen wij nogmaals benadrukken dat dit een verkeerd beeld is. Wij willen ook benadrukken dat wij kleding, sieraden en andere spullen voor de families hebben achtergelaten en dat we hebben geprobeerd om te laten zien dat wij heel erg blij waren met de openheid waarmee zij ons hebben ontvangen. Wij hebben zelfs nog contact met sommige families via facebook en proberen dit ook zo te houden. Wij zijn een verstandig, sterk, onafhankelijk en posiftief duo die veel waardering heeft voor de mensen die ons hebben opgevangen en ons hebben laten zien dat wij dankbaar moeten zijn voor alles wat wij hebben. Dit is dan ook zeker de les die wij hebben geleerd na Peking Express. Dankbaarheid!
Is er dan zo suggestief gemonteerd ten opzichte van Natasha en Charissa?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #69 Gepost op: 29-05-2012, 16:10:24 »
Dat hebben ze dan niet goed gemonteerd. Als ze nou juist die dingen hadden laten zien dan waren niet alleen natasha en charissa beter in beeld gekomen maar was het ook beter voor het algehele programma geweest.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #70 Gepost op: 29-05-2012, 18:04:28 »
Ja zo kwam dat idd niet over met steeds dat geneuzel over die gelakte nageltjes.

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #71 Gepost op: 29-05-2012, 18:36:07 »
Tja, zo werkt dat nou eenmaal. Ze proberen toch een beetje rollen te creeëren en zo worden Bas en Semih de gemenerds en Natasha en Charissa de dommie's om het maar even sterk uit te drukken. Dat is altijd zo. En alle super intelligente opmerkingen die ze eventueel zouden maken, worden er dus gewoon uitgeknipt. Maar ja, volgens mij weet je dat toch echt al voordat je gaat meedoen. En aan de andere kant ze kunnen je geen dingen laten zeggen, die je echt niet gezegd hebt.

Offline lelici

  • Forumlid
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #72 Gepost op: 1-06-2012, 12:13:30 »
Irritant waren deze 2 hoog opgeleide paaldanseresjes met hun Oh my God. Die spraken meer Engels dan Nederlands.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #73 Gepost op: 1-06-2012, 12:40:59 »
[...] hoog opgeleide paaldanseresjes [...]

Hoezo 'hoog opgeleid'?

Stond hun kleuterschool op een berg of zo?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline lelici

  • Forumlid
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #74 Gepost op: 1-06-2012, 16:25:04 »
Hahaha, nee, dat vertelden ze toch zelf toen ze voorgesteld werden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #75 Gepost op: 3-06-2012, 09:12:22 »
Ik vraag me dan toch eigenlijk wel af wat voor opleiding ze hebben gedaan. Ik denk inderdaad dat hun kleuterschool hoog op de berg stond ;D
I'm a real big goblin..

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #76 Gepost op: 3-06-2012, 11:38:39 »
Wat ze hebben gedaan/doen staat in de eerste post. Allebei HBO-nivo volgens mij.
Geniet nooit met mate...

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #77 Gepost op: 3-06-2012, 12:01:07 »
Tja, bij mij op de middelbare school (VWO) zat een meisje, die best die opmerking over die rijstvelden had kunnen maken. Daar kwam ook niks intelligents uit. Maar ze heeft wel haar VWO gehaald. De hele les door de aandacht op eisen met allerlei (domme) vragen, goed kunnen leren en een goed geheugen en je bent er. En op 't HBO bij mij zaten ook mensen die niet aller intelligentst over kwamen. Dus ik kan me goed voorstellen dat ze idd dat HBO gehaald hebben.  ;)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #78 Gepost op: 3-06-2012, 12:17:18 »
Tja, bij mij op de middelbare school (VWO) zat een meisje, die best die opmerking over die rijstvelden had kunnen maken. Daar kwam ook niks intelligents uit. Maar ze heeft wel haar VWO gehaald. De hele les door de aandacht op eisen met allerlei (domme) vragen, goed kunnen leren en een goed geheugen en je bent er. En op 't HBO bij mij zaten ook mensen die niet aller intelligentst over kwamen. Dus ik kan me goed voorstellen dat ze idd dat HBO gehaald hebben.  ;)
idd ::jaja::. Ik bedoel, ik doe ook HBO ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human