Auteur Topic: Kandidaten Natasha en Charissa  (gelezen 44402 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2012, 23:45:39 »
ik vond dat eigenlijk wel een beetje grappig ::rofl::.

+1
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #21 Gepost op: 9-04-2012, 00:00:58 »
Ik vind hier dus niks aan. In hun introductie zeggen ze te willen laten zien dat ze slim zijn etc maar ze komen juist alleen maar heel dom over. Jammer dat ze er nog in zitten....
Inderdaad, maar sorry hoor, vind je het gek dat mensen je dom vinden als je voor geld gaat paaldansen?

Wel typisch om te zien, de vorige keer ging Marjolein liegen dat ze de dochter was van Guus Hiddink en zij werd daarover afgekraakt, nu liegen deze dames en dan is het ineens grappig.
I'm a real big goblin..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #22 Gepost op: 9-04-2012, 00:04:08 »
Inderdaad, maar sorry hoor, vind je het gek dat mensen je dom vinden als je voor geld gaat paaldansen?

Wel typisch om te zien, de vorige keer ging Marjolein liegen dat ze de dochter was van Guus Hiddink en zij werd daarover afgekraakt, nu liegen deze dames en dan is het ineens grappig.
ligt eraan waarop jij dat basseert ::). Volgens mij zijn er toch net wat reacties geplaatst die het ongenoegen over deze actie uitspreken, net zoals bij de actie van Marjolein.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #23 Gepost op: 9-04-2012, 07:32:55 »
Ik vind hier dus niks aan. In hun introductie zeggen ze te willen laten zien dat ze slim zijn etc maar ze komen juist alleen maar heel dom over. Jammer dat ze er nog in zitten....


Ik vind ze zeker niet dom, eerder berekenend, een eigenschap die je moet hebben om een spel als dit te kunnen winnen.  ::tandpastasmiley::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #24 Gepost op: 9-04-2012, 08:48:35 »
ligt eraan waarop jij dat basseert ::). Volgens mij zijn er toch net wat reacties geplaatst die het ongenoegen over deze actie uitspreken, net zoals bij de actie van Marjolein.
Ja die zijn er inderdaad geplaatst, maar bij Marjolein waren er alleen maar negatieve reacties over.
I'm a real big goblin..

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #25 Gepost op: 10-04-2012, 09:46:19 »
Ik vond de actie van Marjolein niet leuk en ook het liegen hier kan ik niet echt waarderen. Waarom kunnen ze de race niet gewoon op een eerlijke manier winnen? Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze productie een handicap op zou leggen voor het voorliegen van de inwoners. Ze maken al enorm gebruik van de mensen die ze een lift, eten of slaapplek aanbieden.  Het minste wat ze dan terug kunnen doen is eerlijk zijn over wie of wat ze doen. 

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #26 Gepost op: 10-04-2012, 16:25:25 »
Ik vind dat liegen over wie je bent mag (het is tenslotte niet tegen de regels van het spel)
Maar je verliest er in mijn ogen wel een beetje respect en sportiviteit mee.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #27 Gepost op: 10-04-2012, 17:00:46 »
nouja het liegen kan tactisch slim zijn en ze zouden daardoor sneller binnen kunnen zijn gekomen. Je doet er niemand mee pijn dus wat mij betreft is het geoorloofd ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #28 Gepost op: 11-04-2012, 17:53:05 »
Ik vond de actie van Marjolein niet leuk en ook het liegen hier kan ik niet echt waarderen. Waarom kunnen ze de race niet gewoon op een eerlijke manier winnen? Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze productie een handicap op zou leggen voor het voorliegen van de inwoners. Ze maken al enorm gebruik van de mensen die ze een lift, eten of slaapplek aanbieden.  Het minste wat ze dan terug kunnen doen is eerlijk zijn over wie of wat ze doen. 
Waar leg je dan in godsnaam de grens? Je wil alle middelen gebruiken om zo ver mogelijk te komen. Waaronder bijvoorbeeld je charmes. Charmes zijn ook niet altijd gebaseerd op wat je werkelijk van een persoon vindt, maar wel een manier om verder te komen. Karla en Sophie uit de tweede serie gebruikten deze tactiek en o.a. dat heeft ze ver gebracht. Ik vind het dus geoorloofd om een beetje te liegen om zo verder te kunnen geraken.

Waar ik me echter wél mateoos aan irriteer (en dat geldt niet alleen voor deze kandidaten) is het feit hoe ze omgaan met de lokale bevolking. Naar mijn mening respectloos hoe ze daar in de auto reageerden op dat enorm behulpzame meisje.


Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #29 Gepost op: 11-04-2012, 20:05:55 »
Waar leg je dan in godsnaam de grens? Je wil alle middelen gebruiken om zo ver mogelijk te komen. Waaronder bijvoorbeeld je charmes. Charmes zijn ook niet altijd gebaseerd op wat je werkelijk van een persoon vindt, maar wel een manier om verder te komen. Karla en Sophie uit de tweede serie gebruikten deze tactiek en o.a. dat heeft ze ver gebracht. Ik vind het dus geoorloofd om een beetje te liegen om zo verder te kunnen geraken.

Waar ik me echter wél mateoos aan irriteer (en dat geldt niet alleen voor deze kandidaten) is het feit hoe ze omgaan met de lokale bevolking. Naar mijn mening respectloos hoe ze daar in de auto reageerden op dat enorm behulpzame meisje.
Eurik!  ::zwaai::

Vooral met dat laatste ben ik het helemaal met je eens. Je mag blij zijn dat ze je mee willen nemen, dan ga je niet zo met die mensen om!
I'm a real big goblin..

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #30 Gepost op: 12-04-2012, 17:05:35 »
Tactisch is het sterk om zich als Nederlandse actrice's voor te doen. Hopelijk blijven ze dat alleen niet iedere lift doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #31 Gepost op: 14-04-2012, 12:24:32 »
Het was nog niet eens dat ze zich anders voordeden dan ze waren, maar meer hoe vervolgens misbruik van dat meisje maakten door haar te gaan commanderen wat ze moest doen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #32 Gepost op: 15-04-2012, 22:28:30 »
Ze hebben het wel goed gespeeld ::jaja::. En in de vooruitblik zien we dat ze echt alles in de strijd gaan gooien ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #33 Gepost op: 16-04-2012, 07:27:17 »
Ik vind Bas en Semih onsympathiek en een naar koppel, maar Natasha en Charissa slaan toch echt wel alles. Stel modepoppetjes.....
Van mij mogen ze er snel uit. Dan zie ik toch liever de nuchtere Groningse zusjes....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #34 Gepost op: 16-04-2012, 13:58:56 »
Ik kom een beetje terug op mijn opmerking van vorige week. Ze hebben deze week wel laten zien dat ze wat in hun mars hebben en ik vind ze best grappig! ::joehoe:: Komen waarschijnlijk erg ver!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #35 Gepost op: 17-04-2012, 21:33:05 »
Oh my God!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #36 Gepost op: 17-04-2012, 21:50:22 »
Oh my God!
::rofl::

Moeten we dit opvatten als?
- Oh my god, ik wordt spontaan verliefd op ze
of
- Oh my god, wat doen die krengen hier?

 ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #37 Gepost op: 17-04-2012, 23:29:43 »
Misschien bedoelt hij dat ze de afgelopen aflevering zo'n beetje iedere zin met "O my God!" begonnen.  :P ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #38 Gepost op: 17-04-2012, 23:33:59 »
Misschien bedoelt hij dat ze de afgelopen aflevering zo'n beetje iedere zin met "O my God!" begonnen.  :P ;)
::rofl:: die optie was ik vergeten ::rofl::.

was me niet eens zo opgevallen ::schaam::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline harcal

  • Forumlid
Re: Kandidaten Natasha en Charissa
« Reactie #39 Gepost op: 19-04-2012, 22:30:56 »
Moeten er zo snel mogelijk uit gewerkt worden ::niet-ok::