Auteur Topic: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)  (gelezen 29566 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #20 Gepost op: 16-11-2011, 18:23:27 »
Ik een nationaliteit...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #21 Gepost op: 16-11-2011, 18:47:14 »
LEUK!!!!!! :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #22 Gepost op: 16-11-2011, 20:34:23 »
Te gek!  ::jaja::  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #23 Gepost op: 16-11-2011, 22:54:18 »
Het is dat ik 3 vakken gepland heb voor die tijd, maar anders had ik mij opgegeven ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #24 Gepost op: 18-11-2011, 19:26:33 »
Super  ::bravo::

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #25 Gepost op: 19-11-2011, 18:12:53 »
nou ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik hoop toch wel dat het weer een mix tussen Nederlanders en Belgen wordt!
Je kan het hebben jongen!

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #26 Gepost op: 20-11-2011, 14:01:21 »
De kogel is door de kerk. Peking Express keert terug op tv bij Net 5. Sinds vanochtend is er een kandidatenoproep die op 1 december al weer sluit. De zender noemt Peking Express ‘het meest waanzinnig avontuur’. “Durf jij deze ultieme race aan, samen met die ene persoon waarmee je een bijzondere band deelt?”

Zenderbaas Alphons Martens vertelde eerder aan deze blog zeer gecharmeerd te zijn van de titel. Er is een route uitgestippeld van Zuid-Korea via de Filipijnen naar Australië. Bart Boonstra is de beoogde presentator van het avonturenprogramma, dat in het verleden door Art Rooijakkers werd gepresenteerd. Peking Express is in het voorjaar van 2012 bij Net 5 te zien.

bron: http://zappen.blog.nl/

Eerder werd vermeld dat de route door Afrika zou gaan, maar hier lees ik dat er een route is uitgestippeld door Zuid-Korea, de Filipijnen en Australië.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #27 Gepost op: 21-11-2011, 15:14:59 »
Joepie voor een nieuw seizoen. Ik hoop dat er ook een Belgische kant aan is zodat wij kunnen meegenieten van het volgende epos.  ::zwaai::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #28 Gepost op: 23-11-2011, 16:56:26 »
Wat een supernieuws !!!  ::bravo::

Ik blijf het format bijzonder vinden, alleen het muziekje al....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #29 Gepost op: 23-11-2011, 20:57:26 »
Ik hoop wel dat de originele intro muziek terug komt, die is toch wel heel herkenbaar. ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #30 Gepost op: 26-11-2011, 11:12:38 »
Ik hoop wel dat de originele intro muziek terug komt, die is toch wel heel herkenbaar. ::jaja::
De intro muziek kan mij gestolen worden,ik hoop terug op kandidaten zoals Anja & Nancy  ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw::

En uiteraard ook zoals Egbéééééééért  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #31 Gepost op: 1-12-2011, 16:50:59 »
Eerder werd vermeld dat de route door Afrika zou gaan, maar hier lees ik dat er een route is uitgestippeld door Zuid-Korea, de Filipijnen en Australië.

Is dit al ergens anders bevestigd? Deze landen liggen wel heel ver uit elkaar en dan heb ik het niet alleen over fysieke afstand...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #32 Gepost op: 2-12-2011, 08:40:15 »
Begin dit jaar ook een franse versie geweest in Afrika. Route starte in Egypte, daarna etappes in Kenia-Tanzania, en afsluitend in Loseto-Zuid Afrika. zou het begrijpelijk vinden, als ze dat routeboek ook volgen.
Mooie afleveringen. Langs de pyramides, Nijl-vallei, Kilimanjaro, diverse wildreservaten.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #33 Gepost op: 3-12-2011, 15:18:49 »
Begin dit jaar ook een franse versie geweest in Afrika. Route starte in Egypte, daarna etappes in Kenia-Tanzania, en afsluitend in Loseto-Zuid Afrika. zou het begrijpelijk vinden, als ze dat routeboek ook volgen.
Mooie afleveringen. Langs de pyramides, Nijl-vallei, Kilimanjaro, diverse wildreservaten.


Egypte zou super zijn, maar of ze daar na de revoultie nog gaan komen ?......
You'll never walk alone

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #34 Gepost op: 12-12-2011, 10:16:08 »
Eeeeeerg benieuwd wat het nu gaat worden. De productie moet natuurlijk instaan voor de veiligheid van de deelnemers. Weet bij ons ( PE 2006) nog dat China wat dat betreft al niet meeviel! Na twee dagen zaten wij al in de gevangenis samen met de gehele crew. Al die beelden moesten gewist worden. 'Huisfotograaf' Marc Helsen beschrijft het in zijn reisverslag/boek; In het spoor van Peking Express prachtig. Hij schrijft: " Na wat palaveren ( het blijven Belgen  ::rofl::) geeft Hoogsteyns ( de security man) gehoor aan hun eis en wist een deel van de gewraakte opnames".Toen al kwam onze veiligheid in het geding en wij hebben die spanning pas na die tijd gevoeld. Mede door de camera''s zijn we weer vrijgelaten. In China gaat het ook wel anders met gevangenden!!!!. En in dat rijtje van landen hoort Korea toch ook, dacht ik. Zelfs in Nepal waren toen aanslagen van vrijheidsstrijders. In Katmandu kwamen we bij een hotel te slapen waar een dag nadien een bomaanslag werd gepleegd. Over veiligheid te spreken, maar we wachten af.
''t Zou natuurlijk prachtig zijn dat we een kandidaat weer hier krijgen!!! Wie durft?
grtz rinck  ::joehoe::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #35 Gepost op: 12-12-2011, 10:17:56 »
Een vriendin van mijn zus heeft zich op gegeven samen met haar broertje. Ze zei dat dit weekend de gesprekken waren, maar vorige week hadden ze nog niks gehoord. Zijn er mensen die zich hebben opgegeven van dit forum?

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #36 Gepost op: 12-12-2011, 14:26:06 »
Yep, opgegeven. Maar het motto was "don't call us, we call you". Dus geen bericht was geen selektie.

Afgelopen weekend waren overigens de eerste selektierondes.
Komend weekend de tweede en afsluitende selekties.


Offline Addie

  • Forumlid
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2012, 18:14:02 »
Op Wikipedia staat nu dat Nieuw-Zeeland en Australië de landen zijn, vraag me af wat klopt
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2012, 18:21:52 »
Ik neem aan dat de 'officiëe' mededeling, waarin ook de presentator genoemd wordt wel zou kloppen, en dan zouden het toch Zuid Korea, Philippijnen en Australië worden?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #39 Gepost op: 12-01-2012, 22:23:16 »
Gekke poging gewaagd en toch nog net voor kerst alsnog afgevallen helaas!

Leuke selectierondes overigens, interessante koppels gezien.