Auteur Topic: Peking Express: Strijd der Titanen  (gelezen 20451 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Peking Express: Strijd der Titanen
« Gepost op: 29-05-2008, 12:23:48 »
Omdat Expeditie Robinson ook een Strijd der Titanen serie heeft gehad, gaan we filosoferen welke kandidaten er zouden mee doen met Peking Express: Strijd der Titanen. Welke 8 koppels zijn nou de beste, meest spraakmakende en meest legendarische koppels van 5 jaar Peking Express?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #1 Gepost op: 29-05-2008, 12:26:24 »
sowieso Reinier & Clarinca natuurlijk ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #2 Gepost op: 29-05-2008, 12:45:03 »
Nee, dan zou Reinier samen met Peter een koppel moeten vormen. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #3 Gepost op: 29-05-2008, 12:59:06 »
Nee, dan zou Reinier samen met Peter een koppel moeten vormen. ;D
::rofl:: Mogen er ook Vips meedoen? Pieter 'het is hun probleem' Storms & Bart Veldkamp tegen Reinier & Peter lijkt me schitterende televisie!  ;)


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #4 Gepost op: 29-05-2008, 13:02:21 »
Ja, inderdaad.  ::rofl::

Of Peter, Reinier, Pieter Storms of Bart Veldkamp gekoppeld aan Pascalle van vorig jaar ("Jij maak me eg bloedlink, jij!"), dat levert ook wel vuurwerk op.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #5 Gepost op: 29-05-2008, 13:12:59 »
hahaha Pascalle moet SOWIESO weer meedoen ja ::rofl::

of wat dachten jullie van een combinatie tussen Elias en Reinier?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #6 Gepost op: 29-05-2008, 17:12:32 »
Veronique en Marion!  ;D

Offline Steven G.

  • Forumlid
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #7 Gepost op: 29-05-2008, 18:05:30 »

Ik zou Amir en Jimmy dan wel graag terugzien.

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #8 Gepost op: 29-05-2008, 19:08:38 »
Ja, idd, Reinier en Elias! Geen Paskwal en Miss Holanda (pascal en miranda) dan natuurlijk....
Doe maar liever Éééééégbert en Jozefien, Inge en Lien, Chris en Lut of Raf en "wat zou ons pa wel niet zeggen" Martha. Dat wordt lachen als één van die mee zou doen...

Offline JuffNetjes

  • Forumlid
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #9 Gepost op: 29-05-2008, 19:14:25 »
Ik wil mijn eigen landgenoten niet afvallen, maar de laatste series ben ik niet echt onder de indruk geweest van de Nederlandse koppels. Ze hebben misschien wel gewonnen, maar niet gezorgd voor de mooie, leuke, lachwekkende en ontroerende momenten. Daar hebben toch echt onze Zuiderburen voor gezorgd.

Dus terug in de Titatenstrijd:

Karla en Sophie
Egbert en Josefien

en vooruit dan:

Elias en Jeske

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #10 Gepost op: 29-05-2008, 19:28:42 »
Hahaha geniaal.

Nou ik vond wel opvallend:

Reinier & Clarinca
Jeske & Elias
Karla & Sophie
Rinck & Jorien
Chris & Lut
Egbert & Jozefien
Peter & Veronique
Dominique & Marion

Daar moeten ze maar een mix tussen maken  ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #11 Gepost op: 29-05-2008, 21:51:59 »
Ik wil mijn eigen landgenoten niet afvallen, maar de laatste series ben ik niet echt onder de indruk geweest van de Nederlandse koppels. Ze hebben misschien wel gewonnen, maar niet gezorgd voor de mooie, leuke, lachwekkende en ontroerende momenten. Daar hebben toch echt onze Zuiderburen voor gezorgd.

Reinier heeft niet voor lachwekkende momenten gezorgd ??? Ga je ogen is uitspoelen joh!

Offline JuffNetjes

  • Forumlid
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #12 Gepost op: 29-05-2008, 22:12:40 »
Reinier heeft niet voor lachwekkende momenten gezorgd ??? Ga je ogen is uitspoelen joh!

Volgens mij lees je niet goed.....ik schrijf duidelijk....in de laatste series. Natuurlijk waren Reinier en Clarinca mijn toppers in de eerste serie. Maar als we het hebben over een Titanen-serie dan zullen de kersverse papa en mama (zie aflevering 5 jaar PE) wel niet meer meedoen toch?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #13 Gepost op: 29-05-2008, 23:46:44 »
Volgens mij lees je niet goed.....ik schrijf duidelijk....in de laatste series. Natuurlijk waren Reinier en Clarinca mijn toppers in de eerste serie. Maar als we het hebben over een Titanen-serie dan zullen de kersverse papa en mama (zie aflevering 5 jaar PE) wel niet meer meedoen toch?

Ze doen dan gewoon mee als trio ;D

Maar ik had inderdaad je zin niet goed gelezen, en dan vind ik dat je nog steeds geen gelijk hebt.
Ik vond Amir & Jimmy echt wel grappig, en om Jos & Loes heb ik ook echt wel moeten lachen. En wat dachten we van Liesbeth & Raymond (we gaan knalluhh! ;D)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #14 Gepost op: 30-05-2008, 11:29:53 »
Als er van ieder jaar twee koppels mee moeten doen, dan zouden dat wat mij betreft de volgende moeten zijn:

Seizoen 1:
- Jeske & Elias
- Reinier & Clarinca
(dus niet Hans & Rani, Joeri & Wesley waren ook grappig, maar die leggen het af tegen de twee koppels hierboven)
Seizoen 2:
- Karla & Sophie
- Rinck & Jorien
(dus niet Krieke & Nathalie; Herman & Kris waren supergrappig, maar als je er als tweede uitgaat mag je niet in de Titanenstrijd)
Seizoen 3:
- Amir & Jimmy
- Inge & Lien??? die gingen er wel erg vroeg uit en waren eigenlijk alleen maar irritant
(het tweede koppel vind ik hier dus moeilijk; Yves & Wendy en Chris & Lut vond ik allebei niet zo interessant, maar Marc & Theo en Frank & Bliss ook al helemaal niet...)
Seizoen 4:
- Egbert & Jozefien
- Pascal & Miranda?
(Hans & Emily, Anja & Nancy, Paul & Pascalle en Piet & Silvia vond ik 10 keer niks; Raf & Martha kun je in alle eerlijkheid geen Titanen noemen, meer de komische noot)
Seizoen 5:
- Mark & Marlinde
- Peter & Veronique

O ja, van de VIPS:
- Regina Romeijn & Pieter Storms
- en helaas ook Bart Veldkamp en de mega-irritante Chimène van Oosterhout

Maar eigenlijk hoop ik dat er helemaal geen titanenserie komt!
Ik wil zelf meedoen, dus gewoon een serie met nieuwe kandidaten!  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 30-05-2008, 11:32:01 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #15 Gepost op: 30-05-2008, 13:40:48 »
Als er van ieder jaar twee koppels mee moeten doen, dan zouden dat wat mij betreft de volgende moeten zijn:

Seizoen 1:
- Jeske & Elias
- Reinier & Clarinca
(dus niet Hans & Rani, Joeri & Wesley waren ook grappig, maar die leggen het af tegen de twee koppels hierboven)
Seizoen 2:
- Karla & Sophie
- Rinck & Jorien
(dus niet Krieke & Nathalie; Herman & Kris waren supergrappig, maar als je er als tweede uitgaat mag je niet in de Titanenstrijd)
Seizoen 3:
- Amir & Jimmy
- Inge & Lien??? die gingen er wel erg vroeg uit en waren eigenlijk alleen maar irritant
(het tweede koppel vind ik hier dus moeilijk; Yves & Wendy en Chris & Lut vond ik allebei niet zo interessant, maar Marc & Theo en Frank & Bliss ook al helemaal niet...)
Seizoen 4:
- Egbert & Jozefien
- Pascal & Miranda?
(Hans & Emily, Anja & Nancy, Paul & Pascalle en Piet & Silvia vond ik 10 keer niks; Raf & Martha kun je in alle eerlijkheid geen Titanen noemen, meer de komische noot)
Seizoen 5:
- Mark & Marlinde
- Peter & Veronique

O ja, van de VIPS:
- Regina Romeijn & Pieter Storms
- en helaas ook Bart Veldkamp en de mega-irritante Chimène van Oosterhout

Maar eigenlijk hoop ik dat er helemaal geen titanenserie komt!
Ik wil zelf meedoen, dus gewoon een serie met nieuwe kandidaten!  ::jaja::

Ja! dat is wel ongeveer een goeie lijst, maar dan vooraal géén Yves en Wendy, wat was die Yves een gladjakker zeg... Zoals Amir en Jimmy al zeiden: zo glad als paling in een emmer snot... 
Ik zou dan gaan voor Inge en Lien en Chris en Lut. Voor vorig seizoen zou ik Pascal en Miranda vervangen door Raf en Martha of Hans en Emily, dat zou het nog wat leuk maken. Het mag dan wel een strijd der titanen zijn, maar het moet niet zo'n serieus gebeuren worden, dan is het niet leuk meer...

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #16 Gepost op: 31-05-2008, 07:48:59 »
Ik kan me ook wel vinden in de lijst hierboven. Maar misschien hoeven er niet van elk jaar 2 koppels te zijn. Anders vind ik Yves en Wendy toch wél een goeie. Glad en listig hoort natuurlijk ook in de titanenstrijd. Geweldige uitdrukking van Jimmy en Amir trouwens  ;D ;D.
Ik denk dat Paul in geen 10 jaar meer mee wil doen met Pascalle, en andersom trouwens ook niet ;)
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #17 Gepost op: 31-05-2008, 12:30:18 »
't Is heel erg, maar ik kan me die Paul en Pascalle gewoon echt niet meer herinneren. Misschien heb ik 't verdrongen ofzo.  ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #18 Gepost op: 31-05-2008, 12:36:50 »
Zegt "Ren, schiet op, ren voor je leven, schiet op!" en "Jij krijgt me bloedlink, jij!" je ook niets meer?
Dat was vorig jaar! Zo'n mega-ordinair mens dat de hele tijd op een belachelijke manier zat af te geven op haar super-rustige reispartner.
Kijk anders de intro van vorig jaar nog eens.
« Laatst bewerkt op: 31-05-2008, 13:31:29 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express: Strijd der Titanen
« Reactie #19 Gepost op: 31-05-2008, 13:23:25 »
Oeh met dat: "Jij krijgt me bloedlink jij" komt er wel weer iets boven  ::rofl::